s koncovkama taky souhlas, myslim, ze jsme spolu uz o tom taky mluvili :-)
pokud ma clovek cas, penize, misto a chut, da se z mustangu udelat paradni auto.
ale zaklad je, z meho pohlefu, des
A cetl jsi vubec ten clanek? Spis aby se jim nestalo to, co tolika ostatnim automobilkam. Parkoviste, preplnena zasobou novych vozu bez odbytu, maji prave uz ted.
Taky by stalo za to rict, ze nejdeo Belgii jako takovou, ale o Vlamsko. Valonsko je tak danove zatizene, ze si tam auto s vyssim vykonem a obsahem dovoli poridit a provozovat opravdu jenom malokdo.
Úspechu Mustangu sa nedivím... Je to praktické, bezpečné a úsporné auto s dostatkom miesta pre celú rodinu a batožinu /zavazadla/ aj na trojtýždňovú dovolenku v Chorvátsku... >:D
neb v Belgii je z jakehosi "znameho" duvodu Mustang levnejsi nez v okolnich statech, i do CR se dovezli z Belgie jiste kousky, kuprikladu jeden Shelby 350, nekteri dealeri v belgii dokonce zajistuji dovoz a vyrizeni dokumentace po cele EU zdarma, takze proc si neudelat vejlet do Belgie a Mustanga si odtama privezt levneji :-)
Na Slovensku si človek priplatí pri registrácií EČV podľa výkonu.
Mustang aj pri 2,3 je cenovo dosiahnuteľné auto. Ale tá registrácia výjde na 1/5 ceny auta. O PHM nehovorím, lebo netuším reál.
Auto je taká víkendovka... Preto ju bežný človek asi nekúpi.
No tak se cítí většicna těch co má ty Mustangy minulé generace s motrem 4,0V6 s výkonem 210 HP, to nemá smysl si vůbec kupovat, to si rovnou můžete koupit 99 Camaro, to má taky 200 Koní a stojí třetinu >:-[]
V Itálii to chápu, tam se platí obrvské poplatky za objem motoru. A u nás je ten výběr V8 celkem logický, on ten V6 nemá výkon do sporťáku, i velká část tzv. hot-hatch je na tom líp - a řidič Mustangu by se asi cítil dost divně, když by věděl, že si ho poddá každé ostřejší Clio