Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Ford Focus se šesti airbagy, s klimatizací a s ESP nyní již od 339.990,- Kč

33 komentářů

škoda že ford dělá takové tuctovky.
Nemůžeš zatočit chcíplou kočkou, abys netrefil stříbrnýho focuse v kombíku na hlínách dotlačenýho z rajchu ;-\
Avatar - iudex
iudex
Príspevok s velkou výpovednou hodnotou 😉 Ford zlacnil = stal sa "sociálkou". Argumentum a contrario: ak by zdrazel, stal by sa prémiovkou?
8-s
Avatar - radhro
radhro
co to tady meleš?? :no:
Deadlift
Ford je "socialka" od modelu T pre sto lety, kdyby nebyl mazna by jsi i dnes jeste jezdil na kole a salinou vsude a auta by byly jen pro hornich 10 000. Jako pred modelem T.

FORD :yes: :yes:
Avatar - iudex
iudex
:yes:
Deception
Tomu nevěříš snad ani ty. Mimochodem Henry Ford nebyl první kdo linku, která tak zrychlila výrobu, použil.
Johnn
Model T byl v automobilovém průmyslu přelomový.Jinak zkus být konkrétnější.
Deadlift
Kdybych tomu neveril tak to zde nepisu.

Aha proc tedy existuje pojem Fordismus / Fordism >😁

Henry Ford jako první na světě zavedl pásovou výrobu "automobilů".

Pokud narazis na to ze tvuj praded pouzival pasovou vyrobu na prasata v zavode v nemeckem Wolfsburgu. Tak co to ma spolecneho s auty? To fak nechapu >😁

Nebo ty jezdi do prace na praseti?
kuko
myslím že jako první zavedl pásovou výrobu Oldsmobile, ale ruku do ohně bych za to nedal, už je to pár let >😁
Deadlift
Prisel by jsi o ni! >😁
Deadlift
Vybrané prvky standardní výbavy😒br /> * Elektronický stabilizační systém ESP (obsahuje ABS, protiprokluzový asistent TCS a bezpečnostní brzdový asistent EBA)
* Přední, boční a stropní airbagy řidiče a spolujezdce, stropní airbagy pro cestující na krajních zadních sedadlech
* Klimatizace včetně vnitřní recirkulace vzduchu
* Stereorádio s CD přehrávačem, 6 reproduktorů, dálkové ovládání na sloupku řízení, zásuvka pro připojení externího přehrávače
* Elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka se zabudovanými bočními směrovými světly
* Elektricky ovládaná přední okna s funkcí globálního otevírání na straně řidiče
* Palubní počítač
* Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
* Světla denního svícení
* Přední mlhová světla
* Zadní spojler
* Při využití značkového financování FordCredit můžete bezplatně získat poctivou prodlouženou záruku na 7 let v hodnotě 14 000 Kč!.*
:yes: :yes:
Avatar - jurajos
jurajos
Super že nám to tu takto vypisuješ, ovšem predpokladám že toto by mala byť štandardná výbava každého moderného auta.
A co ještě předpokládáš? 😄
Avatar - jurajos
jurajos
Zo svojej naivity som sa vyznal kúsok nižšie. ;-\
kuko
doporučujem s týmto predpokladom navštívit niektorých predajcov. Oni ťa už vyvedú z omylu a rýchlo ti vysvetlia čo je základná výbava.... 😒
Avatar - jurajos
jurajos
Žiaden obiehač showroomov nie som..., ale zadný spoiler, mlhovky, "Světla denního svícení", centrál, el.okná, klima s vnútornou cirkuláciou, rádio s CD+Mp3 a nejaké bagy nie sú štandardom? No jejeeeeeeej...tak som to ja ale naivný hlupák. 8-s
Avatar - iudex
iudex
Súhlasím s Tebou, ze by to tak malo byt.Malo, ale nie je. Povazujem za nehorázne, ked v kategórii polmiliónovch áut za rádio s MP3 si niektorí dokázu vypýtat extra 15 000 Sk. Nechcem byt konkrétny, ale ide o Octaviu >😒]
kuko
no ešte že si to konkretizoval, ináč by tu všetci rozmýšlali koho tým myslíš 😉
Deadlift
To jsou jen vybrané prvky standardní výbavy ne cela standardní výbava !!!!!

Cela standardní výbava je zde
[odkaz]ík_akční.pdf
Avatar - jurajos
jurajos
Nekopme už do mršiny....to že som priznal že netuším čo dnes patrí do štandardnej výbavy auta a tým nepriamo vysekol poklonu Focusu ber ako ospravedlnenie. 😉
Deadlift
O nic nejde, jen upresnuji info 😉 Kdo si neopravi sam link s PDF tady ho ma na site [odkaz]
Avatar - jurajos
jurajos
Ale aj tak zaujímavé...tým pádom by sa tá 1.6 dostala na Slovensku slušne pod pol milióna a to je za také veľke a také dobré auto výborná ponuka. :yes:
>😁
ještě když pomyslím, že to otevře celkem 2 (slovy DVĚ) okna 😄
ale stejně FoFo :yes:
Deadlift
2 staci 😉

Komu ne muze dokoupit v akci .. Přední a zadní okna - elektricky ovládaná s jednorázovým otvíráním/zavíráním, globální zamykání za 8900 Kc.
nekupuji jetá auta a jeté spodky
Dostal jsem to teď jako služební, najel jsem s ním asi 1000km a za tu dobu(jezdil jsem O1, O2)😒br />
plusy: tichý a relativně výkonný(na 66 kw) motor - asi se ještě ztiší, podvozek, dobré dílenské zpracování a kvalitní řízení a řazení, oproti O1 66 kW mi přijde, že dříve topí.

Mínusy: kapku mne zklamala spotřeba, ale snad ještě klesne, zatím mám dlouhodobý průměr 5,8 na 100. (dvakrát do Brna a zpět, něco okresky a město - s Octavií1 66kw bych to měl o 1-1,5 litru lepší při stejném stylu), vadí mi, že střední sloupek u řidiče mne tlačí do nohy, sedadla mi přijdou nic moc, taková měkká a bez bočního vedení, autoradio nepřehrává MP3, to není jen Ford, jako nechápu, proč tohle automobilky dělají.., ergonomie mi přijde s taková nedotažená, asi vyžaduje zvyk, např přepínání dálkových světel, ovládání palubního počítače, to má koncern pro mne lepší,ta placka vlevo pod volantem na ovládání radia mi taky přijde celkem zbytečná.

Celkově, za ty peníze to je dobré auto, ale když bych měl porovnat Ford Focus vs. Škoda Octavia2, tak radši beru O2, je zde ale kapku problém s tou cenou...
kuko
odpovím jako bývalý "SAP zaměstnanec"

😄

Já měl na pár cest zapůjčen Focus II s 2.0TDCI. Spotřebu jsem měl podobnou tvé, asi polovina cesty dálnice, zbytek okresky.
Motor slušný, trochu hlučnější, díky šestce se to však na dálnici dá vydržet (no jo, jsem rozmazlen benzínem). Katastrofa je pro něj 50-ka v obci. Na trojku to už celkem hučí, na štyrku ještě nemá dech....

Prostor vzadu + kufr slušný.

Prostor vepředu - se mi zdál trošku stísněný. Sedačky naopak výborné (možná to bylo tím že to byla GHIA?). Řazení mi přišlo trošku tužší, řízení ze začátku těžké (jsem zvyklý na přeposilovanou francii).

Podvozek jistý, ale na můj vkus přece jenom trochu tvrdý.

Můj názor - za tu cenu dobrá protihodnota.

A jestli bych za stejnou cenu raději Focuse nebo Oktávku 2? Hmm, fakt nevím. 😉
Deadlift
Ja ne 😉 Skodavka ma gumove nepresne rizeni, vyrazne nejistejsi - mekci mozna ani ne vice komfortnejsi podvozek.

Motor je odlucnen lepe i ve Focusu TDCi, uz protoze TDCi nema cenu tocit, ergonomie mi pride lepsi u Fordu, prevodovka rozhodne lepsi u Focuse, presnejsi drahy.

Ovladani radia pod volenatem je super, MP3 staci jen vzstup, vic vecina lidi nepotrebuje.

Sedaky ve Skode jsou moc vymekle, najit v nich vyhovujici pozici se Vam nepodari ani po 200km a 3 zastavkach s ramplovanim nastaveni sedaku. U Fordu staci nastavit a jet. Bocni vedeni odpovidajici.
Deception
Z toho co píšeš se dost lidí potrhá smíchy. Jel (řídil) jsi vůbec někdy Octavii? Tipuju, že ne. >😁
Avatar - iudex
iudex
No Octavia je na nasich cestách tak vzácne a zriedkavé auto, ze urcite nemal sancu sa na nej previest, ani ju vlastnit a teda si vytvorit vlastný názor 😉
kuko
ok, je to tvůj názor. Já si nemyslím, že by to bylo s Oktávkou tak špatné (a to nejsem právě její fanda). Je to velice slušný vůz, které problém jsou podle mně hlavně motory, i když tady se už situace taky pomalu mění. Nová 1.4 s turbem, a 1.8 jsou špičkové, ještě novou maloobjemovou naftu a bude to ok.
:yes:
Jak říkám, kdybych si měl za vlastní love vybrat mezi Focusem a Oktávkou, dlouho dlouho bych se rozhodoval. Každý z nich má svoje přednosti i slabší stránky, ale celkově jsou podle mně hodně vyrovnané.
Avatar - callauto
callauto
Jako ojedinělí prodejci automobilů na českém trhu dobře víme, že Ford je značka, z výraznou cenovou progresí, prodlužující se zárukou a možností značné individualizace. Pevně věříme, že Ford bude na trhu stále úspěšný. Proč to víme? Nejen, že vozidla prodáváme, ale také je společně s našimi klienty testujeme na předváděcích jízdách. Umíme zajímavé fleety a slevy na automobily až 30%.
pěkný auto, pěkná výbava, děsnej motor. aby z toho člověk měl radost, musí si připlatit na 1,6 - ale i ta je už za solidní cenu. za cenu 1,4 focuse byl před rokem s identickou výbavou 1,4 fusion, takže jen tak dál.