Ekonomika
Vybrané prvky standardní výbavy😒br />
* Elektronický stabilizační systém ESP (obsahuje ABS, protiprokluzový asistent TCS a bezpečnostní brzdový asistent EBA)
* Přední, boční a stropní airbagy řidiče a spolujezdce, stropní airbagy pro cestující na krajních zadních sedadlech
* Klimatizace včetně vnitřní recirkulace vzduchu
* Stereorádio s CD přehrávačem, 6 reproduktorů, dálkové ovládání na sloupku řízení, zásuvka pro připojení externího přehrávače
* Elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka se zabudovanými bočními směrovými světly
* Elektricky ovládaná přední okna s funkcí globálního otevírání na straně řidiče
* Palubní počítač
* Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
* Světla denního svícení
* Přední mlhová světla
* Zadní spojler
* Při využití značkového financování FordCredit můžete bezplatně získat poctivou prodlouženou záruku na 7 let v hodnotě 14 000 Kč!.*
:yes: :yes:
* Přední, boční a stropní airbagy řidiče a spolujezdce, stropní airbagy pro cestující na krajních zadních sedadlech
* Klimatizace včetně vnitřní recirkulace vzduchu
* Stereorádio s CD přehrávačem, 6 reproduktorů, dálkové ovládání na sloupku řízení, zásuvka pro připojení externího přehrávače
* Elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka se zabudovanými bočními směrovými světly
* Elektricky ovládaná přední okna s funkcí globálního otevírání na straně řidiče
* Palubní počítač
* Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
* Světla denního svícení
* Přední mlhová světla
* Zadní spojler
* Při využití značkového financování FordCredit můžete bezplatně získat poctivou prodlouženou záruku na 7 let v hodnotě 14 000 Kč!.*
:yes: :yes:
Super že nám to tu takto vypisuješ, ovšem predpokladám že toto by mala byť štandardná výbava každého moderného auta.
doporučujem s týmto predpokladom navštívit niektorých predajcov. Oni ťa už vyvedú z omylu a rýchlo ti vysvetlia čo je základná výbava.... 😒
Žiaden obiehač showroomov nie som..., ale zadný spoiler, mlhovky, "Světla denního svícení", centrál, el.okná, klima s vnútornou cirkuláciou, rádio s CD+Mp3 a nejaké bagy nie sú štandardom? No jejeeeeeeej...tak som to ja ale naivný hlupák. 8-s
Súhlasím s Tebou, ze by to tak malo byt.Malo, ale nie je. Povazujem za nehorázne, ked v kategórii polmiliónovch áut za rádio s MP3 si niektorí dokázu vypýtat extra 15 000 Sk. Nechcem byt konkrétny, ale ide o Octaviu >😒]
To jsou jen vybrané prvky standardní výbavy ne cela standardní výbava !!!!!
Cela standardní výbava je zde
[odkaz]ík_akční.pdf
Cela standardní výbava je zde
[odkaz]ík_akční.pdf
Nekopme už do mršiny....to že som priznal že netuším čo dnes patrí do štandardnej výbavy auta a tým nepriamo vysekol poklonu Focusu ber ako ospravedlnenie. 😉
Dostal jsem to teď jako služební, najel jsem s ním asi 1000km a za tu dobu(jezdil jsem O1, O2)😒br />
plusy: tichý a relativně výkonný(na 66 kw) motor - asi se ještě ztiší, podvozek, dobré dílenské zpracování a kvalitní řízení a řazení, oproti O1 66 kW mi přijde, že dříve topí.
Mínusy: kapku mne zklamala spotřeba, ale snad ještě klesne, zatím mám dlouhodobý průměr 5,8 na 100. (dvakrát do Brna a zpět, něco okresky a město - s Octavií1 66kw bych to měl o 1-1,5 litru lepší při stejném stylu), vadí mi, že střední sloupek u řidiče mne tlačí do nohy, sedadla mi přijdou nic moc, taková měkká a bez bočního vedení, autoradio nepřehrává MP3, to není jen Ford, jako nechápu, proč tohle automobilky dělají.., ergonomie mi přijde s taková nedotažená, asi vyžaduje zvyk, např přepínání dálkových světel, ovládání palubního počítače, to má koncern pro mne lepší,ta placka vlevo pod volantem na ovládání radia mi taky přijde celkem zbytečná.
Celkově, za ty peníze to je dobré auto, ale když bych měl porovnat Ford Focus vs. Škoda Octavia2, tak radši beru O2, je zde ale kapku problém s tou cenou...
plusy: tichý a relativně výkonný(na 66 kw) motor - asi se ještě ztiší, podvozek, dobré dílenské zpracování a kvalitní řízení a řazení, oproti O1 66 kW mi přijde, že dříve topí.
Mínusy: kapku mne zklamala spotřeba, ale snad ještě klesne, zatím mám dlouhodobý průměr 5,8 na 100. (dvakrát do Brna a zpět, něco okresky a město - s Octavií1 66kw bych to měl o 1-1,5 litru lepší při stejném stylu), vadí mi, že střední sloupek u řidiče mne tlačí do nohy, sedadla mi přijdou nic moc, taková měkká a bez bočního vedení, autoradio nepřehrává MP3, to není jen Ford, jako nechápu, proč tohle automobilky dělají.., ergonomie mi přijde s taková nedotažená, asi vyžaduje zvyk, např přepínání dálkových světel, ovládání palubního počítače, to má koncern pro mne lepší,ta placka vlevo pod volantem na ovládání radia mi taky přijde celkem zbytečná.
Celkově, za ty peníze to je dobré auto, ale když bych měl porovnat Ford Focus vs. Škoda Octavia2, tak radši beru O2, je zde ale kapku problém s tou cenou...
odpovím jako bývalý "SAP zaměstnanec"
😄
Já měl na pár cest zapůjčen Focus II s 2.0TDCI. Spotřebu jsem měl podobnou tvé, asi polovina cesty dálnice, zbytek okresky.
Motor slušný, trochu hlučnější, díky šestce se to však na dálnici dá vydržet (no jo, jsem rozmazlen benzínem). Katastrofa je pro něj 50-ka v obci. Na trojku to už celkem hučí, na štyrku ještě nemá dech....
Prostor vzadu + kufr slušný.
Prostor vepředu - se mi zdál trošku stísněný. Sedačky naopak výborné (možná to bylo tím že to byla GHIA?). Řazení mi přišlo trošku tužší, řízení ze začátku těžké (jsem zvyklý na přeposilovanou francii).
Podvozek jistý, ale na můj vkus přece jenom trochu tvrdý.
Můj názor - za tu cenu dobrá protihodnota.
A jestli bych za stejnou cenu raději Focuse nebo Oktávku 2? Hmm, fakt nevím. 😉
😄
Já měl na pár cest zapůjčen Focus II s 2.0TDCI. Spotřebu jsem měl podobnou tvé, asi polovina cesty dálnice, zbytek okresky.
Motor slušný, trochu hlučnější, díky šestce se to však na dálnici dá vydržet (no jo, jsem rozmazlen benzínem). Katastrofa je pro něj 50-ka v obci. Na trojku to už celkem hučí, na štyrku ještě nemá dech....
Prostor vzadu + kufr slušný.
Prostor vepředu - se mi zdál trošku stísněný. Sedačky naopak výborné (možná to bylo tím že to byla GHIA?). Řazení mi přišlo trošku tužší, řízení ze začátku těžké (jsem zvyklý na přeposilovanou francii).
Podvozek jistý, ale na můj vkus přece jenom trochu tvrdý.
Můj názor - za tu cenu dobrá protihodnota.
A jestli bych za stejnou cenu raději Focuse nebo Oktávku 2? Hmm, fakt nevím. 😉
Ja ne 😉 Skodavka ma gumove nepresne rizeni, vyrazne nejistejsi - mekci mozna ani ne vice komfortnejsi podvozek.
Motor je odlucnen lepe i ve Focusu TDCi, uz protoze TDCi nema cenu tocit, ergonomie mi pride lepsi u Fordu, prevodovka rozhodne lepsi u Focuse, presnejsi drahy.
Ovladani radia pod volenatem je super, MP3 staci jen vzstup, vic vecina lidi nepotrebuje.
Sedaky ve Skode jsou moc vymekle, najit v nich vyhovujici pozici se Vam nepodari ani po 200km a 3 zastavkach s ramplovanim nastaveni sedaku. U Fordu staci nastavit a jet. Bocni vedeni odpovidajici.
Motor je odlucnen lepe i ve Focusu TDCi, uz protoze TDCi nema cenu tocit, ergonomie mi pride lepsi u Fordu, prevodovka rozhodne lepsi u Focuse, presnejsi drahy.
Ovladani radia pod volenatem je super, MP3 staci jen vzstup, vic vecina lidi nepotrebuje.
Sedaky ve Skode jsou moc vymekle, najit v nich vyhovujici pozici se Vam nepodari ani po 200km a 3 zastavkach s ramplovanim nastaveni sedaku. U Fordu staci nastavit a jet. Bocni vedeni odpovidajici.
Z toho co píšeš se dost lidí potrhá smíchy. Jel (řídil) jsi vůbec někdy Octavii? Tipuju, že ne. >😁
ok, je to tvůj názor. Já si nemyslím, že by to bylo s Oktávkou tak špatné (a to nejsem právě její fanda). Je to velice slušný vůz, které problém jsou podle mně hlavně motory, i když tady se už situace taky pomalu mění. Nová 1.4 s turbem, a 1.8 jsou špičkové, ještě novou maloobjemovou naftu a bude to ok.
:yes:
Jak říkám, kdybych si měl za vlastní love vybrat mezi Focusem a Oktávkou, dlouho dlouho bych se rozhodoval. Každý z nich má svoje přednosti i slabší stránky, ale celkově jsou podle mně hodně vyrovnané.
:yes:
Jak říkám, kdybych si měl za vlastní love vybrat mezi Focusem a Oktávkou, dlouho dlouho bych se rozhodoval. Každý z nich má svoje přednosti i slabší stránky, ale celkově jsou podle mně hodně vyrovnané.
Jako ojedinělí prodejci automobilů na českém trhu dobře víme, že Ford je značka, z výraznou cenovou progresí, prodlužující se zárukou a možností značné individualizace. Pevně věříme, že Ford bude na trhu stále úspěšný. Proč to víme? Nejen, že vozidla prodáváme, ale také je společně s našimi klienty testujeme na předváděcích jízdách. Umíme zajímavé fleety a slevy na automobily až 30%.
pěkný auto, pěkná výbava, děsnej motor. aby z toho člověk měl radost, musí si připlatit na 1,6 - ale i ta je už za solidní cenu. za cenu 1,4 focuse byl před rokem s identickou výbavou 1,4 fusion, takže jen tak dál.
Nemůžeš zatočit chcíplou kočkou, abys netrefil stříbrnýho focuse v kombíku na hlínách dotlačenýho z rajchu ;-\
FORD :yes: :yes:
Aha proc tedy existuje pojem Fordismus / Fordism >😁
Henry Ford jako první na světě zavedl pásovou výrobu "automobilů".
Pokud narazis na to ze tvuj praded pouzival pasovou vyrobu na prasata v zavode v nemeckem Wolfsburgu. Tak co to ma spolecneho s auty? To fak nechapu >😁
Nebo ty jezdi do prace na praseti?