Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford Focus se šesti airbagy, s klimatizací a s ESP nyní již od 339.990,- Kč

Ondřej Láník
Diskuze (33)
Zdá se, že cenová válka na českém trhu právě teď vrcholí. Ford, česká jednička na trhu dovážených aut, se rozhodl dále snížit říjnové ceny nejprodávanějších verzí Focusu.

Český dovozce vozů Ford vyhlásil nový program Ford Focus Celebration, který cenu populárního modelu nižší střední třídy stlačuje o dalších deset tisíc korun. Od jara, kdy byly vyhlášeny první akční ceny inovovaného modelu, klesly už o dalších 30 tisíc korun.

Předmětem akční nabídky jsou stále dvě základní benzinové motorizace a silnější turbodiesel. Cílem jsou zákazníci, kteří momentálně nakupují u Kie, Renaultu a Volkswagenu. Cenovka na úrovni 340 tisíc ale rozhodně - už vzhledem k rozsahu standardní výbavy - osloví i zákazníky Škody.

Doporučujeme
Český trh v září 2008: Pořadí značek
Český trh v září 2008: Golf vede, Auris ve společnosti Cee'du a i30

Pětidveřový Ford Focus Celebration 1.4 Duratec (59 kW) ve výbavě Trend je tak nyní v nabídce za 339.990,- Kč, stejná varianta ve verzi kombi pak stojí 364.990,- Kč. Bohatá výbava přitom zahrnuje šest airbagů, stabilizační systém ESP, klimatizaci, elektricky ovládaná okna, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka nebo rádio s CD přehrávačem a dálkovým ovládáním.

Zásadní novinkou je navíc sedmiletá záruka FordProtect, kterou zákazník získá, pokud se rozhodne pro financování svého nového vozu prostřednictvím finančních produktů Premium leasing a Premium úvěr společnosti FordCredit. Sedmiletou záruku je nově možné také dokoupit, a to za cenu 14.000,- Kč.

Ford Focus: první ochutnávka + jízdní dojmy

Ani pro tento akční model nejsou zapovězeny atraktivní položky příplatkové výbavy: tříramenný kůží obšitý volant (+3.000,-Kč), automatická klimatizace (+10.800,-Kč), autorádio s možností přehrávání formátu MP3 a osmi reproduktory (+6.100,-Kč) nebo bi-xenonové světlomety a zadní diodová světla (+32.900,-Kč).

Ford Focus Celebration - akční ceny na českém trhu
Motor1,4 Duratec1,6 Duratec1,8 Duratorq TDCi
Zdvihový objem [cm3]138815961753
Válce/ventily4/44/44/2
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]59/570074/600085/3700
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]124/3500150/4000280/1900
Max. rychlost [km/h]164180190
Zrychlení 0-100 km/h [s]14,111,910,8
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]6,66,75,2
Cena 5D Trend [Kč]339.990,-359.990,-419.990,-
Cena kombi Trend [Kč]364.990,-384.990,-444.990,-

Zvýhodněný program Ford Focus Celebration platí od 1.10.2008 až do konce roku 2008.

Ondřej Láník
Diskuze (33)
Avatar - iudex
17. 10. 2008 15:35
Re: Ford Focus 1.6 TDCI 66 kw
No Octavia je na nasich cestách tak vzácne a zriedkavé auto, ze urcite nemal sancu sa na nej previest, ani ju vlastnit a teda si vytvorit vlastný názor ;-)
17. 10. 2008 09:33
Re: Ford Focus 1.6 TDCI 66 kw
ok, je to tvůj názor. Já si nemyslím, že by to bylo s Oktávkou tak špatné (a to nejsem právě její fanda). Je to velice slušný vůz, které problém jsou podle mně hlavně motory, i když tady se už situace taky pomalu mění. Nová 1.4 s turbem, a 1.8 jsou špičkové, ještě novou maloobjemovou naftu a bude to ok.
:yes:
Jak říkám, kdybych si měl za vlastní love vybrat mezi Focusem a Oktávkou, dlouho dlouho bych se rozhodoval. Každý z nich má svoje přednosti i slabší stránky, ale celkově jsou podle mně hodně vyrovnané.

16. 10. 2008 21:17
Re: Ford Focus 1.6 TDCI 66 kw
Z toho co píšeš se dost lidí potrhá smíchy. Jel (řídil) jsi vůbec někdy Octavii? Tipuju, že ne. >:D
Avatar - callauto
16. 10. 2008 21:10
Vynikající Ford za vynikající ceny
Jako ojedinělí prodejci automobilů na českém trhu dobře víme, že Ford je značka, z výraznou cenovou progresí, prodlužující se zárukou a možností značné individualizace. Pevně věříme, že Ford bude na trhu stále úspěšný. Proč to víme? Nejen, že vozidla prodáváme, ale také je společně s našimi klienty testujeme na předváděcích jízdách. Umíme zajímavé fleety a slevy na automobily až 30%.
16. 10. 2008 18:12
Re: Ford Focus 1.6 TDCI 66 kw
Ja ne ;-) Skodavka ma gumove nepresne rizeni, vyrazne nejistejsi - mekci mozna ani ne vice komfortnejsi podvozek.

Motor je odlucnen lepe i ve Focusu TDCi, uz protoze TDCi nema cenu tocit, ergonomie mi pride lepsi u Fordu, prevodovka rozhodne lepsi u Focuse, presnejsi drahy.

Ovladani radia pod volenatem je super, MP3 staci jen vzstup, vic vecina lidi nepotrebuje.

Sedaky ve Skode jsou moc vymekle, najit v nich vyhovujici pozici se Vam nepodari ani po 200km a 3 zastavkach s ramplovanim nastaveni sedaku. U Fordu staci nastavit a jet. Bocni vedeni odpovidajici.