Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Český trh v září 2008: Audi a Volvo v čele vyšší střední třídy

51 komentářů

Co dodat nez Bravo :yes: . Za 9 mesicu prodat v tehle prestizni tride 400 aut to jen tak nekdo neumi :yes: . Gratulace i Jagu 50 prodanych aut- to nemohl ocekavat ani nejvetsi optimista. Naopak v Saabu by se meli vazne zamyslet co s 9-5 :no:
Deadlift
Volvo :yes: :yes:
figurka
Co dodat, tohle je velký úspěch Audi. Mít 2 modely na prvních dvou příčkách, to je husarský kousek.
Trochu mě mrzí ta slabota v podání elegance z francie a jak zmínil Vader, ten Saab...... ;-\
Každopádně bravo chladná čtyřkruhová techniko.
To co předvádí Audi je absolutní nadvláda. Model A6 se povedl ve všech směrech a i když se vlaastně chýlí ke konci života, stále oslovuje mnoho lidí.
Volvo s polovičními prodeji, kterému citelně chybí slušné motorizace, které jsou v této třídě povinností, má značné rezervy.
Pětkové BMW je na tom tak nějak pořád stejně. Oslovuje více méně jen svůj okruh věrných zákazníků.
Mercedes je tam kde má být. V podstatě nepovedené E-čko na konci života, které krom luxusu nenabídne vůbec nic. CLSku škodí nejvíc použitý podvozek E-čka.
Zbytek už patří do kolonky "ostatní".
Navtech
No chlape "nepovedený", nevim, jestli si to slovo nezaměnil s historkama o prvních kusech, ale současná produkce je bezchybná. Ale hlavně je to dědeček. CLS neškodí podvozek, ale především cena, však to taky neni auto pro kdejakýho "autistu"! ...teda audistu >😁 Docela mě zajímaj všechny příští čísla, který postihnul současnej "bordel" ve světě. Ale u nás jsme asi pořád v klídku 😉
figurka
Pro mě tedy bylo u CLS největším zklamáním vnitřní prostor. V porovnání třeba s tou A6 nebo 5er, ale přeci jen CLS bojuje trochu jinými zbraněmi.
Navtech
Já mám rád velký auta a v CLS si připadám, jako v ponorce, nebo kajutě 3 třídy, ale to je účel toho modelu.
figurka
Přesně.... ponorka, ale ten model je "trochu" jiný. :yes:
CLS je ale ultrakrasny. Rozne napodobeniny ako passat CC, alebo A7 co sa chysta sa na neho nechystaju. Ano, v zadu sa cloveku sedi blbo a trochu to straca zmysel, ale dnes sa predava spusta aut, co nemaj zmysel, priam vacsina
figurka
Ano, to je. Ale Passat CC je pro mě obrovským překvapením a v hladinách pod CLS je hodně silný.
Ja si myslim ze krize postihne hlavne fleetove prodeje
Nemluvím o kvalitě Ečka. Mluvím o jeho schopnostech, nebo spíše neschopnostech. To auto nemá slušný podvozek (na zadokolku hrůza), nemá nijak oslňující motory, má jen luxus a značku. A to je málo. Už aby tu bylo nové E.
CLS se mi jako jeden z mála MB líbí, ale opět ten podvozek... škoda toho. Cenově se dá CLS stlačit někde kolem 1.5 mil. takže až takový rozdíly mezi A6 a 5er tam nejsou.
Navtech
No schopnosti... Teď jsem krátce vystřídal po letech 220, 320cdi + 4x4 a byl jsem celkem nadšenej. Jasně hlavně výbavou a pocitem + pohodlí, ale připadalo mi to už fortelnější a lepší, než dřív. Jízda, ale spíš sportovnější je určitě lepší v BMW a možná v A6. Kdybych si měl vybrat auto na 5-7 let, tak bych se kombajna 320cdi 4m nebál. Na nový E jsem zvědavej.
figurka
Mě to tak přijde naprosto v pořádku. Přeci jen BMW a Audi jsou ty sportovně založenější/zaměřenější automobilky a jsou tak i vnímány, kdežto MB je synonymum pohodlí a luxusu než nějakého sportovního dovádění.
v nemeckych testech dali jednoznacne prednost mercedes E500 4matic pred audi s6. ten kdo tu brepta o tom ze mercedes je plazivec je uplne mimo, narozdil od tech vasich 5ek a á6ek ma treba airmatic a dalsich milion vychytavek typu vetranych sedacek, servo dveri apod.
figurka
Kristovanoho a kde píšu, že MB je plazivec. A jen tak na okraj, pokud tvou zmiňované větrání sedaček a servo dveří nejsou nástroje k pohodlí a luxusu, tak k čemu asi ? Nikdo taky netvrdí, že MB by byl obecně horší než Audi a BMW. Jen je prostě zaměřen trochu jinak a stojí vedle nich a v tom "svém" pojetí vlastně nemá konkurenci.
Jak je videt 400 lidi ma jiny uhel pohledu na slusnou motorizaci. Jedien co Volvo bychy je sestivalec v nafte 😉 . Coz je urcite ten duvod proc ty si S80 nekoupis co :-!
Šestiválec v naftě by Volvu nesporně pomohl. To snad uznáš i ty. :-!
Pomohl ale zda se ze zakaznim moc nechybi :-!
Navtech
Kušuj! >😁
Avatar - Dinar
Dinar
Nevím, tohle bych netvrdil, u Volva si docela dělali zálusk na zákazníky éčka, ano éčka, ono to není tak od věci, jak by mohlo na první pohled vypadat, zákazníky S80 a éčka spojuje celkem dost, co do preferencí resp. vlastností, které od svého auta této třídy očekávají. S novou S80 přišel i styl a kvalita, zábrany v podobě nedostatečné image padají celkem rychle, a podobně pohodový charakter obou aut mohl S80 jako novince dávat (a také se to děje) nad stárnoucím éčkem výhodu, ale chybějící dýzlový šestiválec je velkou nevýhodou, stačí se podívat, jaké procento prodaných aut ve vyšší střední je právě v této motorizaci. U Volva tohle vědí, tedy alespoň v marketingu, jiná věc je, že takový motor zatím nemají k dispozici. Mít ho, klidně bychom si k prodejům S80 mohli přihodit dalších 30%, odhaduju. 😉
ja nechapem to zufalstvo S80 a priecne ulozeny V8 od Yamahy ci kto im to vyrobil... Fakt sa radsej mali sustredit na diesel 6valcovy, ci sa tam zmeti priecne tiez to netusim
Deadlift
Nevim co je na tom 4,4 Yamaha V8 spatneho, je lepsi nez od Hondy.

Jo ze ti nevadi ze Accord nema ani V6 😉
zas sa pan odbornik prihlasil... V8 ulozeny priecne je naozaj tragedia.

neviem kde som pisal, ze mi nevadi, ze ACCORD nema V6, ze vsevedko?
kuko
možno to bude tým, že hlavný trh pre nich je stále US. Takže radšej tam šupli najprv V8 a 6V diesel musí holt počkať.
Flavio
Ono, vůbec žádný pěti a víceválcový motor uložený napříč moc smyslu nedává.
povedzme este tych 5... aj ked aj vo focuse ST to citit, ze je predok tazky ale nebudem to komentovat, lebo tu zas bude opruzovat supersport Kuga :-!
kuko
Zdar. Avantime, ty budeš asi nejpovolanější - Avantime se ještě vyrábí. Já myslel, že to už zabalily. To že si to znova nikdo nekoupil, mně nepřekvapuje, holt česká realita.

S tím SAAB-em je to taky nic moc. Nechystají nějakou náhradu? Přece jen 9-5 se už vyrabí přes deset let a ani facelift - který se mě osobně celkem zamlouvá to asi na věčný časy nezachrání.
Navtech
Tak to bude mít Avantime radost, že se Avantime zase vyrábí 😉
kuko
ono mi tam vypadl otazník. Já se právě ptám jestli se vyrábí. Měl jsem za to že už ne.
Avatar - T613
T613
v neděli jsem v tom bazu viděl krásného Vel Satise r.v.02 2,2diesel za 300litrů. Když jsem si byl v pondělí vyzvednout auto, tak přede mnou byl chlap odněkud z Krkonoš, který si ho koupil. Prý hodinu po tom co ho dali na net se jim ozval. Asi je to špičkový wagen 😄
kuko
no vidíš, a prej se frantíků v bazarech nemůžou zbavit >😒]

ono Vel Satis je prostě hodně specifický kár - buď ho miluješ, nebo nenávidíš. Jisté je, že se za ním obhlídne skoro každý. A není jich zas tak moc, takže když má někdo skutečný zájem, nesmí při dobrém kousku dlouho váhat.

A co jsi zakoupil ty jestli se můžu zeptat? Jestli se to už rozebíralo v nějakém jiném tematu, tak se předem omlouvám, ale nestíhám to sledovat vše, tak mi to možná uniklo. Tak se pochval 😉
Avatar - T613
T613
ti to povím a deadlift mi nabídne registrované partnerství! túúdle :-!
Navtech
Jo, tak to byl asi Trautmberk! Když s tim prej vyrazí do lesa pytlačit, tak Krakonoš zkamení úžasem! >😁
Avatar - T613
T613
v té červené metalíze vypadal úžasně :yes:
tady jsem potkal jen tmavě hnědé nebo do zlatova. 😐
Navtech
No vidíš, moje "drahá" si myslela, že s tim zametaj chodníky a co řekl malej tu nebudu tlumočit. Prostě jinej kraj, jinej mrav.
Avatar - T613
T613
jediné co se mi na tom vel satisu nelíbilo (krom vysoké ceny a dieselu >😁 ) byla promáčknutá loketní opěrka řidiče. Asi měl řidič tvé proporce >😒]
Navtech
To promáčknul jediný pravý dřevo na trhu? >😁
Avatar - T613
T613
to spíš vypadalo na měkký plast potažený pravou imitací voloviny >😁
Navtech
Už toho nech, nebo dostanem žabovřeskovej lepanec! >😁
...si piš 😉
Ale bohužel se nevyrábí (Pokud to znovu nezavedli, což je prakticky vyloučeno)
taky proc by nekdo kupoval auto ktery je za cenu premie, ale jizdimi vlastnosti je na urovni cca thálie 8-s
kuko
vážně tomu věříš? :😉
Podle oficiálního prohlášení bývalého prezidenta Renaultu by se již vyrábět neměl. Kde jsi to slyšel? Mohl bys mi poslat nějaký odkaz?
Navtech
On si to spíš spletl s Vel satanem a kamufluje to otazníkem. Každopádně těch, co autům rozumí a mají cit pro originalitu je nejen u nás, ale na celzm světě poněkud málo. 😉
Ale i přesto se projekt Avantime vyplatil... 😉
Navtech
Gratuluju! Já v tom businessu nejel, takže nemůžu soudit. 😉
Takových je více. V jednom bazaru mi jeden prodejce tvrdil, že Vel Satis je jedno z nejméně vyráběných aut. Asi si to popletl s Avantimem, nebo ho vůbec neznal... 😉
GTI
Tady už je klid. Jak v tabulce tak na diskuzi. Jen náhodnej úlet, kterej ti doporučí kia opruz, a jinak vše ve stejnejch a správnejch kolejích. Totiž u téhle tabulky už plejstejšnovému kovbojovi došel dávno dech. Zde se auta nezatracují, zde se auta... kupují. Jo, nahoře jsou ti, co byli jsou a budou nahoře. Kde jsi ty je mi jedno, ale inspiraci bych pro tebe rozhodně měl...

A6 je jasná trefa do vkusu evropského kapitálově solidně kojeného bejčka. Nakonec A6 AVANT, ukaž mi hezčí auto...

E-klasse bych nijak výrazně nekritizoval. Již jsem to psal - je to vizuální středobod světa sedanů. Absolutní klasa.

Bavorská pětka, o té se snad ani nedá psát, o té se snad musí jen zpívat árie...

A VOLVO? Zlidštilo design, pozvedlo čísla. Ovšem samozřejmě, že mu chybí pořádná silná nafta, o tom tu snad nebudeme diskutovat. Mít XC 70 třílitrovou naftu na úrovni německé prémie, kraluje v tabulkách. A S80? Překrásné, vskutku překrásné auto.
kuko
Určitě by nafta Volvu pomohla, ale nevím jestli by porazila Audi. Přece jenom Audi je silně uchyceno i jako služebák pro diamantové kovboje ve velkých až největších firmách.
Samozřejmě kdyby kralovalo Volvo, nenamítám ani mrk. :yes:
Masy lidí vždy šly za konzervatismem. Jen ten malý ostrůvek designivě vyvolených lidí bere mojí svatou trojci Vel Satis, Thesis a C6... 😉

Z konzervativců bych ještě tak zvolil kvalitní, důstojnou a elegantní A6. Ještě lépe, když je doplněna o verzi Allroad Quattro... :yes: