Volkswagen si kompletní představení faceliftu sedmé generace modelové řady Golf šetří na začátek letošního listopadu, i když se předpremiéra odehrála již koncem září.
Tak až "lidovému autu" se snad podaří dát hybridu ten pravý smysl. Místo šestiválcových hybridních SUV s naoko nízkou spotřebou pro účely homologačních testů, snad bude konečně existovat auto s relativně jednoduchou technikou, která omezí zbytečné zahřívání brzdových kotoučů a brzdění motorem ve prospěch rekuperace energie, kterou využije pro příští rozjezd od semaforů. Takovýhle hybrid by mělo mít každé auto.
Pokud tohle opravdu přijde do sériové výroby tak :yes:
Ale ponúká a ponúkal. A zrovna z mild systému, o kterém se spekuluje, nijak odvařený nejsem (spíš bych ho klasifikoval jako micro, pokud by skutečně k pohonu měl sloužit startér). Radši bych full. Ale nechám se překvapit, třeba to bude fungovat.
"Nejedná se tedy o klasický hybrid s velkými a těžkými bateriemi" Batéria v HSD Aurise ma medzi 40 a 50kg. Koľko asi bude vážiť 24 olovených článkov v aspoň ako tak využiteľnej kapacite.
Ono se v tom článku vyloženě píše o olověných? V původních spekulacích se myslím jen psalo, že nebude mít lithiovou, tedy cena by měla být nižší (SQ7 by měla mít lithiovou 48 V baterii). Což nemá ani ten Auris.