Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
GeekStar
Ve dvojkovém kombíku po FL už dva roky spokojeně lítám a těžko na něm najít chyby. Prostor vzadu fantastický, odhlučnění v pořádku, řídí se příjemně a ta jeskyně, kterou má místo kufru, se naplnit prostě nedá.
Jedinou drobnou výhradu mám k tomu, že - slovy klasika: "Audi přece jen trošku méně drncá."
Jedinou drobnou výhradu mám k tomu, že - slovy klasika: "Audi přece jen trošku méně drncá."
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Ponechme stranou vývoj techniky. Z hlediska vzhledu (pro mé oči) byla nejhezčí a nejpraktičtější první generace - bohužel neměla verzi Variant (kombi) a 4motion (4x4), aby nekonkurovala svému vzoru B 5.5. :no:
Arese
Přesně si pamatuju na tu chvíli, kdy jsem poprvé uviděl Superb I. generace (ještě coby koncept Montreaux na ženevském autosalonu) a jak jsme byl hrdý na to, že se zase po mnoha letech bude vyrábět velké a moderní reprezentační české auto! 😄 Vzhledem ke zcela odlišně řešeným zadním dveřím a C sloupku to zdaleka nebyl jen natažený Passat. Tuhost karoserie Supa I ale byla opravdu nevalná a ani jízdními vlastnostmi rozhodně neoslnil. Druhá generace už jezdila mnohem lépe, ovšem proporčně se stále jednalo o podivného jezevčíka. Verze Combi ale byla (minimálně z profilu) velmi pohledná. Třetí generace už má i proporce v naprostém pořádku a její design je zatím to nejlepší, co mistr Kabaň ve Škodě udělal - prostě paráda!. Dokonce se mi tentokrát liftback líbí více, než kombík. Superb III si své prodejní úspěchy opravdu zaslouží a velice mu fandím! Pokud bych si dnes vybíral neprémiové auto D segmentu, neváhal bych ani chvilku. 😄 :yes:
na superbe uz pekne vynikne ta tornado linka... auto je dlhe ... a vo vysledku jej tento detail pomaha ovela viac ako napriklad na kratuckej skatulovitej kostrbatej fabii .... a aj za mna je superb v lifte uz tentokrat elegantnejsi ako kombik.... suhlas .... :yes:
Nimra
Nevyšel ten článek se zpožděním více než měsíc? Superb byl slavnostně odhalen na frankfurtském (nebo pařížském? - teď nevím) autosalonu 11.9.2001. O pár hodin později změnili svět jednou provždy muslimští teroristé a tak představení Superba zůstalo ve stínu této tragédie.
No a abych taky plkal k tématu: za mne má palec nahoru druhá generace v sedanu s twindoorem. Tahle vychytávka mne v roce 2010, když jsem vybíral nové auto, přiměla k tomu, abych nad Superbem vážně uvažoval.
No a abych taky plkal k tématu: za mne má palec nahoru druhá generace v sedanu s twindoorem. Tahle vychytávka mne v roce 2010, když jsem vybíral nové auto, přiměla k tomu, abych nad Superbem vážně uvažoval.
dnes sa uz setri .. twindoor uz nefrci.. rovnako ani magic seats v novom civicu uz nenajdes a aj na hydro pruzenie v citroene uz mozes do buducna pravdepodobne zabudnut ... celkovo su auta po mechanickej stranke vlastne coraz jednoduchsimi skatulami ( v tomto uz ideme z kopca ) .... akurat elektroniky pribuda az prehnane moc.. vidim tu uz isty nepomer.. ale co uz...
a ako je to s dazdnikom schovanym kdesi vo dverach? ... ale predpokladam ze aj tento novy jednoduchsi sup ho stale ma ...
a ako je to s dazdnikom schovanym kdesi vo dverach? ... ale predpokladam ze aj tento novy jednoduchsi sup ho stale ma ...
Schránky na deštník má i Superb III.
Bohužel máš pravdu, svět se v p*del obrací. Tenkrát v roce 2010 jsem nakonec šel do citroënu C5. Dnes marně hledám jeho nástupce, citroën končí s hydropneumatikou. Ostatní výrobci také jeden po druhém odpískávají svoje technické zajímavosti. Busso v Alfě je minulostí. Pětiválce ve Volvu vyklízejí pozice, dnes jsou k mání ve výběhové S60. A výrobci automobilové konfekce houfně zařezávají kupé, kabriolety, třídvéřové hatchbacky. Smutno je mi... :no:
flyboyeda
1. Generace Super
2. Hnusná úzká a dlouhá a vypadá hrozně blbě takový úzký dlouhý vagón, nebo-li jezevčík
3. Je Dokonalá, jenom ty motory co do ní dávají , to je trochu ostuda, vlajková loď škody a největší obsah 2.0 to si snad dělají srandu, 3.0 6 válec by byl skvělý
2. Hnusná úzká a dlouhá a vypadá hrozně blbě takový úzký dlouhý vagón, nebo-li jezevčík
3. Je Dokonalá, jenom ty motory co do ní dávají , to je trochu ostuda, vlajková loď škody a největší obsah 2.0 to si snad dělají srandu, 3.0 6 válec by byl skvělý
ad1) Super až na jízdní vlastnosti
ad2) Kombi bylo z boku moc pěkné
ad3) Za to Škodovka nemůže, stěžuj si v Bruselu
ad2) Kombi bylo z boku moc pěkné
ad3) Za to Škodovka nemůže, stěžuj si v Bruselu
ad 2 - vzadu blbé sedačky
ad 3 - skor vo vlčom hrade , Brusel ti nediktuje objem či výkon
ad 3 - skor vo vlčom hrade , Brusel ti nediktuje objem či výkon
Tak proč šesti- i pětiválce mimo prémii vymřely? Nemusí diktovat objem ani výkon, stačí si vyšlápnout na spotřebu.
Ja bych si nestezoval nikde... podivejte se na Renault, maximalni objem motoru v Talismanu a Espace 1,6... Superb ma steny objem motoru jako skoropremie Volvo, takze uplne v pohode! 😉
Přesně tak, pořádně výkonný turbodvoulitr pro Superb v pohodě stačí. Naopak velké Renaulty s motory o max. objemu 1,6 l jsou opravdu odstrašujícím příkladem, prostě nic nesmí přehánět. :-!
len tak na okraj... ceed oslavuje 10 rokov... bude tiez clanocek? alebo ani moc ne ze jo 😉
Napada me jedine roomster.
Korejec na acz neni vytan!