Už je to patnáct let, co Škoda obnovila tradiční označení Superb a propůjčila jej modelu střední třídy. Od té doby jich vyrobila přibližně 900 tisíc kusů.
Re: 1. Super, 2. Hnus, 3. Perfektní až na ty maloobjemové mo
Přesně tak, pořádně výkonný turbodvoulitr pro Superb v pohodě stačí. Naopak velké Renaulty s motory o max. objemu 1,6 l jsou opravdu odstrašujícím příkladem, prostě nic nesmí přehánět. :-!
Re: 1. Super, 2. Hnus, 3. Perfektní až na ty maloobjemové mo
Ja bych si nestezoval nikde... podivejte se na Renault, maximalni objem motoru v Talismanu a Espace 1,6... Superb ma steny objem motoru jako skoropremie Volvo, takze uplne v pohode! ;-)
1. Super, 2. Hnus, 3. Perfektní až na ty maloobjemové motory
1. Generace Super
2. Hnusná úzká a dlouhá a vypadá hrozně blbě takový úzký dlouhý vagón, nebo-li jezevčík
3. Je Dokonalá, jenom ty motory co do ní dávají , to je trochu ostuda, vlajková loď škody a největší obsah 2.0 to si snad dělají srandu, 3.0 6 válec by byl skvělý
Bohužel máš pravdu, svět se v p*del obrací. Tenkrát v roce 2010 jsem nakonec šel do citroënu C5. Dnes marně hledám jeho nástupce, citroën končí s hydropneumatikou. Ostatní výrobci také jeden po druhém odpískávají svoje technické zajímavosti. Busso v Alfě je minulostí. Pětiválce ve Volvu vyklízejí pozice, dnes jsou k mání ve výběhové S60. A výrobci automobilové konfekce houfně zařezávají kupé, kabriolety, třídvéřové hatchbacky. Smutno je mi... :no:
dnes sa uz setri .. twindoor uz nefrci.. rovnako ani magic seats v novom civicu uz nenajdes a aj na hydro pruzenie v citroene uz mozes do buducna pravdepodobne zabudnut ... celkovo su auta po mechanickej stranke vlastne coraz jednoduchsimi skatulami ( v tomto uz ideme z kopca ) .... akurat elektroniky pribuda az prehnane moc.. vidim tu uz isty nepomer.. ale co uz...
a ako je to s dazdnikom schovanym kdesi vo dverach? ... ale predpokladam ze aj tento novy jednoduchsi sup ho stale ma ...
Nevyšel ten článek se zpožděním více než měsíc? Superb byl slavnostně odhalen na frankfurtském (nebo pařížském? - teď nevím) autosalonu 11.9.2001. O pár hodin později změnili svět jednou provždy muslimští teroristé a tak představení Superba zůstalo ve stínu této tragédie.
No a abych taky plkal k tématu: za mne má palec nahoru druhá generace v sedanu s twindoorem. Tahle vychytávka mne v roce 2010, když jsem vybíral nové auto, přiměla k tomu, abych nad Superbem vážně uvažoval.
na superbe uz pekne vynikne ta tornado linka... auto je dlhe ... a vo vysledku jej tento detail pomaha ovela viac ako napriklad na kratuckej skatulovitej kostrbatej fabii .... a aj za mna je superb v lifte uz tentokrat elegantnejsi ako kombik.... suhlas .... :yes:
Přesně si pamatuju na tu chvíli, kdy jsem poprvé uviděl Superb I. generace (ještě coby koncept Montreaux na ženevském autosalonu) a jak jsme byl hrdý na to, že se zase po mnoha letech bude vyrábět velké a moderní reprezentační české auto! :-) Vzhledem ke zcela odlišně řešeným zadním dveřím a C sloupku to zdaleka nebyl jen natažený Passat. Tuhost karoserie Supa I ale byla opravdu nevalná a ani jízdními vlastnostmi rozhodně neoslnil. Druhá generace už jezdila mnohem lépe, ovšem proporčně se stále jednalo o podivného jezevčíka. Verze Combi ale byla (minimálně z profilu) velmi pohledná. Třetí generace už má i proporce v naprostém pořádku a její design je zatím to nejlepší, co mistr Kabaň ve Škodě udělal - prostě paráda!. Dokonce se mi tentokrát liftback líbí více, než kombík. Superb III si své prodejní úspěchy opravdu zaslouží a velice mu fandím! Pokud bych si dnes vybíral neprémiové auto D segmentu, neváhal bych ani chvilku. :-):yes:
Ponechme stranou vývoj techniky. Z hlediska vzhledu (pro mé oči) byla nejhezčí a nejpraktičtější první generace - bohužel neměla verzi Variant (kombi) a 4motion (4x4), aby nekonkurovala svému vzoru B 5.5. :no:
Ve dvojkovém kombíku po FL už dva roky spokojeně lítám a těžko na něm najít chyby. Prostor vzadu fantastický, odhlučnění v pořádku, řídí se příjemně a ta jeskyně, kterou má místo kufru, se naplnit prostě nedá.
Jedinou drobnou výhradu mám k tomu, že - slovy klasika: "Audi přece jen trošku méně drncá."