Víc informací jsem k tomu našel ještě tady: https://www.united-6.cz/…it-auto-na-zimu/ nevěděl jsem, že je dobré pořídit si aditivum do nafty, které v zimním období zlepší její vlastnosti. Dál se také vyplatí auto dobře zakonzervovat a nepodcenit zimní přípravu.
Jezis tady zase vsichni vidite extremy - kdyz zacne ujizdet predek, dupnes na spojku a doufas. Kdyz ujede normalnimu ridici zadek, spojka, brzda ani nic jinyho krome stesti mu nepomuze.
Odan: co furt všichni máte s tím smykem ? To jako že v zatáčkách jede každý jak jelito ?
Dyť je často daleko důležitější brzdná dráha v přímce, odolnost proti aquaplaninku, trakce u FWD apod.
Já dávám zásadně lepší dopředu a nepamatuju že bych kdy kvůli tomu chytil smyk a to se na sněhu ani na vodě nijak neloudám
Až bude sníh tak mi to lehké zvládání můžeš ukázat, ale auto Ti na to nepučím, protože ho pak nechci opravovat >:D Mohli by jsme to zkusit i na mokru/suchu, ale nechci, aby jsi se zabil >:D
Jo, horsi gumy dopredu.
Nedotacivej smyk totiz v predokolce zvladnes snadno, pretacivej uz je vyssi divci. Kazdopadne si myslim, ze kvalitni gumy uz nestoji tolik penez aby neslo koupit 4 kusy.
Doporučení aby řidič používal selský rozum dokonale zabíjí ta nesmyslná rada dát horší gumy dopředu. A zdůvodnění aquapaninkem tomu nasadilo úplnou korunu. Fakt si redakce myslí, že sjeté gumy odolávají aquaplaninku líp ?
Asi je cílem článků nacpat do nich co nejvíc blbostí aby se pak strhla lavina diskuzních příspěvků. Jinak to přece pan Bureš nemůže myslet vážně