Ekonomika
Pokud ano, vydáme tisíc článků na oslavu nové tisícileté vw-říše, dostaneme v redakci prémie s dárkovým vydáním Mein Kampf a sežereme se jak na vůdcových narozkách, úúúch, to bude jízdáááá (tedy, pokud se nám nepotká tsi-motůrečiček)... >😁
Nedávno jsem četl, že v každé internetové diskuzi/hádce nějaký i.diot dřív nebo později vytáhne Hitlera. Tak to asi byla pravda.
Ja myslel, ze aktualne je v kurzu Rusko a Zeman ?
Chyba, ne v každé diskuzi, ale v každé o Volkswagenu. Pokud máme v každém článku o nějakém jejich "produktu" číst, jak plánuje být největší, nejsilnější, nejkrásnější a bůhví jaké ještě nej..., tak je nutné dodat i B, to jest odkaz na historii jeho vzniku a jejího duchovního zakladatele Adolfa. 😉
Pokud obchodní snahu firmy prodávat co nejvíc potřebuješ srovnávat s jedním z největších zloduchů a vrahů v historii lidstva, což podle fotky v tvém nicku asi máš, tvoje volba a vizitka.
Mě by asi nenapadlo pátrat, jestli někdo ze zakladatelů Toyoty figuroval v napadení USA ve druhé sv. válce, nebo ve zločinech japonců v Číně.
Nehledě k tomu, že Hitler nebyl zakladatel, jen pověřil Porscheho založením automobilky vyrábějící levné vozidlo. Myslím, že měl tehdy jiné starosti, než se starat o automobilku.
Mě by asi nenapadlo pátrat, jestli někdo ze zakladatelů Toyoty figuroval v napadení USA ve druhé sv. válce, nebo ve zločinech japonců v Číně.
Nehledě k tomu, že Hitler nebyl zakladatel, jen pověřil Porscheho založením automobilky vyrábějící levné vozidlo. Myslím, že měl tehdy jiné starosti, než se starat o automobilku.
Na jednu stranu asi není třeba v každé diskuzi o VW zmiňovat okolnosti vzniku firmy, na straně druhé nelze historické skutečnosti zpochybnit a strkat před nimi hlavu do písku. (WinNatural nenapsal "zakladatel", ale napsal "duchovní zakladatel".)
To je stejné, jako kdybychom chtěli zatajit, jak Henry Ford "miloval" židy.
Primární příspěvek WinNaturala chápu jako jakousi nadsázku, kterou chce poukázat na nepřehlédnutelný postoj tohoto webu ke koncernu VW.
Ale zase je pravda, že ten jeho nick je fakt divnej a může klidně někoho i dráždit. 😄
To je stejné, jako kdybychom chtěli zatajit, jak Henry Ford "miloval" židy.
Primární příspěvek WinNaturala chápu jako jakousi nadsázku, kterou chce poukázat na nepřehlédnutelný postoj tohoto webu ke koncernu VW.
Ale zase je pravda, že ten jeho nick je fakt divnej a může klidně někoho i dráždit. 😄
Jestli ti přijde jako nadsázka -"redaktoři dostanou Mein Kamf a sežerou se jako na oslavě Vůdcových narozenin" tak to mě tvůj vkus docela překvapuje.
Něco jiného je v jakékoliv relevantní souvislosti zmínit okolnosti vzniku, a něco jiného je dávat zdejší nepopiratenou redakční přízeň se Škodou a koncernem do souvislosti s Hitlerem. Všechno má své hranice. Opravdu ti ty mé přijdou v tomto případě přecitlivělé?
Něco jiného je v jakékoliv relevantní souvislosti zmínit okolnosti vzniku, a něco jiného je dávat zdejší nepopiratenou redakční přízeň se Škodou a koncernem do souvislosti s Hitlerem. Všechno má své hranice. Opravdu ti ty mé přijdou v tomto případě přecitlivělé?
Ano, všechno by mělo mít své hranice, a to i nepokryté vychvalování Volkswagenu redakcí. Když GM nebo Toyota prodávaly ročně nejvíce aut na světě, nebylo to omíláno v každém článku o nich.
Ano, vadí mi to a moc. Nelíbí se mi Volkswageny a jejich deriváty, nelíbí se mi nabubřelost, namyšlenost a nadřazenost jejich majitelů, jejich bezohledné chování na silnicích.
A jinak, to není "jen" Hitler jako původce největšího zla v dějinách lidstva, to je i přístup vedení Volkswagenu jako takového k podpoře ukrývání a zaměstnávání válečných zločinců ve svých pobočných závodech v Jižní Americe, ale např. i nově zapírání a lhaní ohledně "kvality" jejich produktů (tsi) nebo podvod s utajováním nadlimitního vypouštění NOx (dieselgate).
Mít polovinu z toho na svědomí jiná, francouzská nebo italská automobilka, pořádají se na ni tady hony jako na čarodějnice.
Ano, vadí mi to a moc. Nelíbí se mi Volkswageny a jejich deriváty, nelíbí se mi nabubřelost, namyšlenost a nadřazenost jejich majitelů, jejich bezohledné chování na silnicích.
A jinak, to není "jen" Hitler jako původce největšího zla v dějinách lidstva, to je i přístup vedení Volkswagenu jako takového k podpoře ukrývání a zaměstnávání válečných zločinců ve svých pobočných závodech v Jižní Americe, ale např. i nově zapírání a lhaní ohledně "kvality" jejich produktů (tsi) nebo podvod s utajováním nadlimitního vypouštění NOx (dieselgate).
Mít polovinu z toho na svědomí jiná, francouzská nebo italská automobilka, pořádají se na ni tady hony jako na čarodějnice.
Žvásty. I když s částí téhle tvé kritiky souhlasím (zejména s redakční neobjektivitou) tak to nemá nic, ale vůbec nic společnýho s Hitlerem. A podsouvat (i když neprofesionálním a neobjektivním) redaktorům odměnu Mein Kmapf je prasárna daleko trapnější, než jejich adorace Škodovek. Chceš od nich objektivitu a sám jsi svým úvodním příspěvkem za dobytek.
"nelíbí se mi nabubřelost, namyšlenost a nadřazenost jejich majitelů, jejich bezohledné chování na silnicích"- věřím, že v Toyotě Prius takové lidi nepotkám, ale jinak asi ve všem.Takže taky jen hlopý kec. Nebo si myslíš, že všichni řidiči Hond jsou ohleduplní?
Redakce Auto.cz je (možná až na malé vyjímky) ukázkou neobjektivity. Ale těžko jim to může vyčítat někdo jako ty.
"nelíbí se mi nabubřelost, namyšlenost a nadřazenost jejich majitelů, jejich bezohledné chování na silnicích"- věřím, že v Toyotě Prius takové lidi nepotkám, ale jinak asi ve všem.Takže taky jen hlopý kec. Nebo si myslíš, že všichni řidiči Hond jsou ohleduplní?
Redakce Auto.cz je (možná až na malé vyjímky) ukázkou neobjektivity. Ale těžko jim to může vyčítat někdo jako ty.
... byl benzin daněný více než nafta i když pro to není žádný relevantní důvod (byla to akorát konkurenční výhoda VW a spol před Japonci na evropském trhu)
Ale za diesely v EU podle mně lobovaly víc fr. automobilky, ty mají v nabídce hlavně diesel. A co se týče luxusních výrobců, tak ti spoléhají především na diesel. A u těch Japonců to záleží na automobilce.
Aj tak sa všetko zmení, ak Toyota kúpi Suzuki...
Na margo akvizícií - ja som s nimi v pohode, je to regulérny spôsob e😜anzie a ovládnutia trhu (pokiaľ sa nejedná o Hostile Takeover, čo sa podľa všetkého pokúsil spraviť vw so Suzuki). Ak máš bohatých akcionárov ako je Katar alebo Dolné Sasko, tak sa dobre e😜anduje, mať ich ja, robím dtto. Ale e😜andovať z vlastného zisku len za pomoci úveru z banky je predsa len "trochu" ťažšie a je fajn, že to pár ľudí aj v tejto diskusii dokáže oceniť.
PS: Ja Ťa nepalcujem... 😄
... u VW je taky zemětřesení (DG) při kterém mu prorokovali konec a zatím to tak nějak nevypadá.
P.S. Palce vůbec neřeš 😄
Nezapieram, že v mojom prípade to s preferenciami pohlo do mínusu (lebo hrubo podvádzali), na druhú stranu sa dlhodobo netajím názorom, že vw má predpoklady na to "zmeniť svet áut" a som za DG rád, pretože ich to rozhýbe. Tak ako kedysi TDI znamenali revolúciu, tak už teraz majú CNG použiteľné len s malými obmedzeniami, v spolupráci s číňanmi prinesú elektromobilitu, takže to beriem tak, že všetko zlé je na niečo dobré 😄
Pokrok a spoľahlivosť je to po čom v prípade automobilov volám najviac, je mi jedno, kto to prinesie 😄
Jinak, podstatné je, že (nemýlím-li se) Toyota prodá víc Toyot než VW Volkswagenů.
Rozdíl je možná větší, než by měl být, ale je pochopitelné, že tam rozdíl je.
A druhá věc je jiné podnikatelské prostředí v obou zemích. Úplně plácnu, ale možná může japonský workholik dělat 14-ti hodinové směny, a u VW s německými odbory může být situace úplně odlišná. Nicméně hlavním důvodem nesrovnatelnosti je počet značek pod oběma koncerny.
Predstav si že zamestnanci VW vyrábajú Porsche, Škodu a aj Audi. Dokonca v jednej fabrike 😉