Profi
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářePeugeot Partner 1.6 BlueHDi Euro 6: Bilancování – Dlouhodobý test (5.část)
9 komentářů
bibipome
A co spotřeba 4,2 litru, ta ani náhodou! Leda tak na gumě za náklaďákem. Podvodníci žabožrouti.
při najetych 15tis km a prumerne spotřebe 5.2l/100km by to odpovidalo 31- 47litru adblue.
doplneno bylo jen 11 litru, tedy 1.4% spotrebovane nafty
co to znamena?
- bud je motor tak dobře zkunstruovany, ze uz při spalovani produkuje relativne malo jedu NOx
- nebo na redukci NOx se ve vetsine provozních režimech kasle a motor vypousti x-násobky jedu NOx.
vzhledem k tomu, ze od pristiho roku budou moct dyzly v realu vypouštět "jen" 2.1x vic jedu NOx nez je dany limitem euro6 (a skoro 3x vic nez benzinove motory), je na 99% jisty, ze limit plni tenhle motor stále jenom v laboratori a v realu stále vypousti az desetinásobek
a rekordmanem je renault escape1.6dci 160k, kterej laboratorni limit v realu prekracuje 15x.
uvidime jak spotreba adblue stoupne, az se zavede testovani NOx v realu, kde se ale stale jeste bude moct laboratorni limit prekrocit 2.1x, alespon podle soucasnyho navrhu.
spotreba adblue u nakladaku, kde se to neojebava, je 3-7% spotreby nafty
[odkaz]
neni zadnej velkej duvod, aby to u osobaku, kde jsou vykony mnohem vic vysponovany, bylo min
myslis ze se nejakym zázrakem ztratej??
mozna mas informace, který nikdo jinej z nas nemá, ale nejspis na likvidaci jedu NOx, který naftaky volne vypoustej do ovzdusi, budou muset pouzit vic močoviny, tedy dojde k vzrustu jeji spotreby na ty 4-6%