za mna akoby taky francuzsky lexus... ma to ozaj styl .. dizajnovu odvahu... ma to charizmu a vlastnu tvar... co je fajn :yes:
len kusok nechapem tej kombinacii prevodoviek.. zrovna v 1,6 thp by som chcel klasicky manual.. a ti ktori hladaju dialnicny kriznik a zvolia zase silnejsi dizel by naopak asi skor automat uz miesto manualu... lenze dostanu len manual... ako neviem ale tu vidim iste mensie rezervy .... inak auto krasne... ten i cocpit je dost mozno to co v buducnosti uvidime aj u inych vyrobcov... peugeot v tomto podla mna predbehol dobu.... ozaj krasne a stylove auto ... ako toto sa fakt levikovi podarilo.. 3008 ma na to byt europskym trhakom ( aj napriek absencii pohonu 4x4 ) :yes:
ja napriklad nechcem aby peugeot maskou a svetlami napodobnoval volvo alebo nejakeho nemeckeho konkurenta a aj ked vizaz 508 povazujem za podarenu predsa len uz nema to francuzske caro ake by som na peugeote rad videl... ale nove 3008 aj 5008 ho podla mna uz opat nasli a maju uz v sebe to co by peugeot mal mat... a opat je podla mna dnes peugeot na cele dizajnerskej ( nielen ) francuzskej skoly... ako za cias 206tky 306 cabria 406 coupe... podla mna sa peugeot konecne opat nasiel... poutovy je mozno ten shooting knedlik od MB ale urcite nie tento 3008... lebo az toto je za mna skutocny premiovy a stylovy dizajn :yes: peugeot to dava jak lev ma davat... 3008 je dizajnova dokonalost... takto ma vyzerat funkcny moderny premiovy dizajn .... takto ma vyzerat stary dobry levi kral .. a za mna je 3008 vizazou jasne stylovejsia a charizmatickejsia ako nejedna predrazena a dnes uz tvarovo bezzuba a jalova premiovka :yes:
pozri si na youtube video tohto auta s rastom ... takto ma vyzerat moderny a ozaj premiovy dizajn ... za mna konecne je peugeot vizualne opat tam kde ho chcem vidiet ... :yes:
Pane Bureš. Vidím, že za jakoukoliv cenu musíte pošpinit Peugeot. Jestli se snažíte být jako Clarkson, tak za mě bohužel trapné. Jo to by Vám u Schade nedovolili, co?? Takhle v titulce hned poblit. To by Vás v Boleslavi umlátili Kodildiaqama. Už píšu email na české zastoupení, jak je jenom ustavičně hanite a že se mi to nelíbí. Tzv. Nesportovní chování. Nechte už na každém, ať si udělá závěr každý sám a nepodsouvejte svůj názor.
Časem by měla příjjít hybridní verze, tedy elektromotor, co bude pohánět zadní nápravu, ne? Pak by se to SUVkem, i když lehce pseudo, už dalo nazvat ;-)
dnes mozno uz je otazne ci je podmienka mat 4x4 aby sa auto mohlo nazyvat SUVeckom.... lebo ano... SUV automaticky vo mne evokuje nutnost pohonu 4x4.... alebo teda akusi samozrejmost 4kolky ... ale doba a priority zakaznikov sa uz tiez menia ... a hodne nam uz pribuda aut ktore maju sice velku svetlu vysku ale zrazu akoby im uz chybal pohon 4x4 .. to ale neznamena ze uz nemozu byt nazvane ako sport-utility-vehicle teda sportovo-uzitkove vozidla
ako ono nejaka presna definicia pre SUV uz mozno dnes ani nie je ... vzhladom na stale meniaci sa smer automobilov to uz asi ani nejde nejako pausalizovat .. a dnes je SUVeckom uz pomaly aj soul alebo captur ...
Myslím, že o trvalom pohone H/K nepísal, ale je taký špeciálny web, volajú ho vyhľadávač a ten nájde čokoľvek len chceš. Ak Ti nevyhovuje bežné vyhľadávanie, skús toto:
[odkaz]
Tak když by jezdil majitel auta za sportem jen do sportovních hal ve městě či na periferie, a užitkovost auta by ztělesňoval pouze svozem nákupů z Makra, tak by to SUV mohlo být >:D PS: vtip.
Takže když mi vyplivne na kožakovi haldex tak to taky není SUV?
Definice SUV: Jje zkratka pro Sport utility vehicle, tedy sportovní užitkové vozidlo. SUV kombinují výhody terénních vozidel, tedy schopnost pohybu i mimo silnice, robustnost či větší vnitřní a zavazadlový prostor s pozitivními vlastnostmi silničních osobních vozidel (komfort, ovladatelnost na silnici).
Což pažout splňuje nejen zvýšeným podvozkem...
Sory ale titulek je naprosto mimo a jen to podtrhuje klesající úroveň tohoto webu...
Schopnost pohybu v terénu JE samozřejmě daná kromě světlé výšky pohonem 4x4. O tom prostě není sporu.
Také ale není sporu, že kdyby 4x4 neměl ani Kodiaq, zdejší redakce by si to "prý" určitě nedovolila.Bohužel.
Ano, pokud by to 4x4 neměl kožak, tak se o tom prý ani nedutne... Ale znovu opakuji SUV není o 4x4!!!! V tom případě můžeme polemizovat, že kožak nesplňuje základní slovo SPORT... ;-)
Nesplňuje slovo sportovní, ale já to napsal nadneseně, dle nadpisu, mi kožak taky nevadí, jen ta příď se mi nelíbí a hlavně zdejší pisatelská tlačenka....
Presne tak. Dal som si predsavzatie, postupne odbúrať informačný smog. To znamená obmedzenie času stráveným na rôznych serveroch. Auto.cz odolávalo, hoci čo ma tu držalo (ani neviem prečo) bolo čítanie diskusií, niektoré postavičky sú fakt zábavné. Nehovorím že s auto.cz už nenavštívim ale neobjektívnosť tohoto PR média presahuje pre mňa únosné medze. Škoda.
Nebuď zbytočne skromný. Diskusie sú, predpokladám, jediným lákadlom pre väčšinu prítomných. Žiaľ, už ich je menej ako tých, čo se, prestali chodiť celkom, alebo sa stavia na dve správičky raz za štvrť roka...
Dobrý den, za titulek nekamenujte Davida, mám ho na svědomí já. Jak zde zaznělo, jde o chybějící pohon všech kol, u kategorie SUV ji považuju za typický znak, nutnost... Pamatuju si na zakladatele této kategorie, Toyotu RAV4 nebo Hondu CR-V a pak i další modely. Čtyřkolka se tehdy brala jako samozřejmost. V dnešní době kříženců se na to už moc nehraje, zákazníci si čím dál častěji vybírají modely s pohonem jedné nápravy... A já jsem trochu staromilsky dal před SUV prý, právě kvůli chybějící čtyřkolce.
Díky, Machi
Pomôžem si výkladom z wikipédie, ok?
"Sport(s) Utility Vehicle alebo SUV (niekedy prekladané ako automobil pre voľný čas) je kategória vozidiel, ktoré vedia prekonať náročnejšie podmienky, ktoré bežný osobný automobil nezvládne. Má zväčšenú svetlú výšku a zvládne jazdu ľahkým terénom. Do náročnejšieho terénu by sa však púšťať nemal, keďže nemá prídavnú prevodovku a ani dostatočne tuhú konštrukciu."
Kde sa píše o náhone 4x4?
Ako taký príklad si zoberiem Škodu Yeti. Je aj 4x4, aj prednokolka. Približne 85% jej výroby je prednokolka. Ale celý čas označujete ju za SUV. Osviežte moj pamäť - bola RAV aj prednokolka?
Všetky "eSÚVéčka" na trhu sú viacmenej s výberom prednej nápravy. Takže tú pseudoiróniu v titulku dajte do... ...preč.
Jedna wiki, druhá wiki... na anglické se třeba píše They are similar to a large station wagon or estate car, usually equipped with four-wheel drive for on- or off-road ability.
Každý na to může mít svůj názor, včetně redaktora. Pokud někdo nesouhlasí a absence 4x4 byť i za příplatek mu nevadí, pak je to zase jeho názor, nic proti...
Vzhledem k tomu, že je to marketingový výmysl (předpokládám, že pointou bylo odlišit na silnici schopnější auta), tak těžko najdeme autoritativní definici. Možná by člověk mohl hledat například u SAE. Předpisy pojem SUV neznají, jen terénní vůz. A řada SUV se vejde do definice terénního vozu. Několik SUV pak mělo (a dodnes se nějaké najde, třeba RRS) v nabídce redukční převodovku. Tolik k té "tvé" definici.
Nevíte někdo, jak je to se spolehlivostí současných THP motorů? Na webech se diskutovalo, že karbon a rozvody byla smrt předchozích verzí tohoto motoru... To THP by mohlo být dynamicky v pohodě. Startovací cena je sice vyšší, ale časem... Na nějakém webu bylo video o 1.2. PURETECH motoru, kde ukazovali, jak je plný zajímavých kontrukčněch řešení a jak jsou důležité komponenty zesílené či co. Přesto mi příjde tříválec do takovéhoto macka trošku fail. Na druhou stranu v 308 SW má dynamické parametry vcelku v pohodě :yes: Jenže tohle je oproti 308 docela "mastodont".
Tak 1.2 TSI po roce 2011 (krom Rapidu, tam byly rozvody vždy v poho) a 1.4 TSI po roce 2015 jsou optimalizované, ne? >:-[] Plasty neřeším, když je nemám v dosahu loktů a nohou. A taky pokud nevržou, mají podobnou barvu a není mezi nimi centimetrová mezera při slícování :-)
Ahoj, mám 2 generaci 1.6THP tedy 115kW a motor se čistil ve 20tis Km (jezdil jen na N95) a rozvody mi doporučili preventivně vyměnit po 60tis km za novou verzi řetězu a napínáku. Udělal jsem to a mám klid. Základem je používat plně aditivovaný benzín, nejlépe bez biosložky, tj Optimal 95E, N98, N100.
Jinak jsem také zvědav na cenu 3008 příští rok, a ještě víc na novou 5008. Ta stará slouží dobře a THP skvěle táhne a moc nežere. Tj klidně si jí koupím znovu, 3G by už měla být bez problémů, no uvidíme ;-):yes:
Ahoj, díky za reakci ze života ;-) Dekarbonizace byla v rámci záruční opravy, nebo za své? Rozvody taky? Předpokládám, že v rámci záruky. 20.000 km na zakarbonování je docela brzy, ale to bude krom neaditivovaného paliva asi i vinou krátkých, městských jízd, hm? Zkracoval jsi interval výměny oleje, nebo se striktně držel doporučením výrobce?
Mám japonský přímovstřik a od novoty leju jen Optimal 95E a přídávám ještě VIF. Výměnu oleje jsem zkrátil na 10.000 km a nedávám 0W20, ale 5W30 ACEA C3 (s normŕlní HTHS viskozitou a hlavně vysokou TBN - alkalickou rezervou oleje). Ekosrajdy ACEA A1, A5 mi do auta nesmí :-)
Nová 3008 je pěkné auto, to bez debat. Jen s tím THP, jakožto jediným použitelným motorem, alespoň pro mě, bych si fakt při výběru dal pozor, chce to čas. Kdo ví jak to vychytali. Snad dobře, když PT zatím v pohodě.
Dekarbonizace v rámci záruky a ano byla to kombinace krátkých jízd a N95 - jezdí s ním víceméně manželka po Praze a o víkendu se s ním jezdí pravidelně chalupa cca 300km kolečko ;-) Olej se mění po cca 15tis km...
Jo jsem na tom podobně, naftu už do auta nechci. 1.6THP je OK. Jen škoda použití pouze toho automatu, manuál už PSA nenabízí...
Přesně tak. Nafta je u mě taky mimo hru. Nejezdím soukromým autem ročně víc jak 15.000 km, ale hlavně z 90% jen krátké trasy. Výrobce mého auta sice jeden výborný diesel v nabídce má, ale nevyužiji to.
Nasazení pouze automatu s THP je na škodu, možnost volby byla vždy výhodou. Nevím, jestli to je nutným technickým řešením, nebo výsledkem "nějakého podivného marketingu" :-!
by mě zajímalo, který ***k ti dal minus za uživatelskou radu. Pro tebe, minusaři, to je asi nejvyšší level, kterého jsi schopen dosáhnout, že?
Tobě děkuji za postřehy :yes:
na thp citam kde co... ale zrovna ta mala 1,2ka ale bez turba je moc podarena ( v p208 ) ... takisto atmosfery vti 1,6 boli a su stale paradne ... dnes je ale tato 1,6vti atmo tusim uz len kdesi v lowendovej 301tke a mozno este nejakom mensom "uzitkaci" a la partner alebo take nieco ... obecne thp by som nechcel ale je pravda ze z tej ponuky co ti 3008 ponuka nemas uz moc na vyber ak dizel nepreferujes .... navyse ta 1,6thp nema manual... ako fakt nechapem tejto prevodovkovej ponuke... a naopak.. silny dizel bez automatu koho zase oslovi... ako toto je podla mna kusok fail a podpasovka na zakaznika ale auto inak dokonale... skutocny vizualny premiant :yes:
Pozitivní zkušenosti z malého offroadu "mě namlsaly" mj. na auta s vyšší světlou výškou, takže se už nějakou dobu u soukromých aut orientuji především na tento segment. Přiznám se, že ač máme v rodině prodejce vozidel Peugeot, tak jsem nad jejich portfoliem vyšších aut neuvažoval. Tohle by - alespoň ze statického hlediska zatím šlo, jen mám trošku (zatím) obavy z té techniky. V práci jezdí kluci s posledními edicemi 308 a zatím úplně v pohodě.
mne sa paci nove ASX po facelife s 1,6 mivec... mas to v dvojkolke defakto nieco take podobne ako tato 3008micka ( aj rozmerovo ) ... ja by som sa obzeral tu ak chcem nieco robustne vyssie a bez 4x4 a zaroven so spolahlivou technikou a priestrannou kabinou ... PS: a na youtube uz mas aj videa tejto najnovsej verzie ASX ( ktora bola na autosalone v parizi ) ... fakt ja by som sa tu obzeral... ASX nema chybu ... za solidne peniaze ponuka ozaj poctivy spolahlivy voz navyse po tom najnovsom facelifte je to razom zo sedej mysky moc atraktivne SUV :yes:
Propagandistická dělostřelba na odrovnání konkurenta začala.
A začali s opravdu medvědí silou. Odkud přivál vítr to "prý" je více než zřejmé. Hlavně je opravdu hrozně důležité jaké to má označení a do jaké tak škatulky spadá.
Auto je pěkné, konfigurátor nic moc... jsou tam nějaké pakety, ale žádná šance zjistit, co obsahují.
Další co jsem si všiml - nikde tam nejsou lepší světla. Znamená to, že jsou jen halogeny? FullLed jsou až u GT... ale to na fotce tady vypadá jako LED.
Sám jsem si prosvištěl konfigurátor a musím uznat že cenově stojí nohama na zemi. Příznivě mi to vychází dokonce i v porovnání s Tucsonem. Jestli Češi odhodí klapky z očí, bude to trhák mezi středními SUV. :yes:
Je mi úplně jedno jestli jsou všichni novináři v ACZ tak omezení, že nesmí bez šéfredaktora ani napsat nadpis článku, nebo má Martin speciální školení jak a pro kterou automobilku dělat nadpisy.
Každopádně jde o takovou tu tupou, hloupou a nízkou úroveň novinařiny, vedenou "Bleskovým" dialektem a dikcí.
Redakce by si měla dát pár facek, možná i pauzu od psaní. Předpokládám, že automobilismus by měl být jejich vášní a ne podléhat komerčním tlakům, averzím, nefalšované diskriminaci.
Za chvíli se sem bude chodit jen kvůli diskuzím a až někdo v ČR přijde s webem, který bude mít podobně vypracovaný "žvatlací" formát, může zbýt z kdysi opravdu skvělého webu jen skořápka.
Přesně tak. Osobně tu nakouknu už jenom občas, protože Bleskovjanky mi svítí do očí na každé pumpě. Kdyby to byl nějaký kočkopes, který dělá humbuk půl roku dopředu, tak by malé šťouchnutí nevadilo. Ale tady Peugeot postavil moc pohledné auto, moderní, nový model /byť se starším označením/, s jedním z nejmodernějších a nejkrásnějších interiérů. Ale i bez ohledu na tohle,
Martine Machalo, opravdu je tohle váš level? ...že se ptám - píšete tak, takže je. Omluvte mě, jdu zvracet.