Novinky
Prostě se bojí, že by už podle nových pravidel nevyhrávali. Citroen si dal rok pauzu, aby se na sezonu 2017 připravil. Toyota se chystá dva roky. Hyundai má odtestováno, jen Ford je trochu v záklonu. Prostě to vzdali, jezdit koncem desítky se jim nechce.
Jsou to ***!
Jsou to ***!
Určitě se nebojí, ale náklady jsou obrovské a zpětně to moc peněz nepřinese, protože atraktivita je nízká. Chce to mít stejné auta a vlastní jen motory a nastavení, aby se jezdilo vyrovnaně a mělo na to více továren.
Dobre píšeš, len mi nejde do hlavy keď vedeli, že budú končiť načo vyvíjali model podľa novej špecifikácie? Príde mi to ako peniaze vyhodené hore komínom ak to má byť len na jednu sezónu.
Řekl bych že je to trochu o tom, že ve Volkswagenu tak říkajíc jedna ruka neví co dělá druhá, a pak, řekl bych že situace se v tomto ohledu mění každým okamžikem, proto mohli dělat prototyp, jelikož kdyby vedení nakonec řeklo že WRC neopustí, chyběl by jim stroj.
Hm tak vo svetle týchto nových správ by sa núkalo riešenie posunúť techniku Škode, hodiť na to karosériu z Fabie a bojovať o stupne najvyššie. Minimálne nech to úsilie a vynaložené prostriedky nevyjdú nazmar, pretože súkromníkom zas toľko áut WRC asi nepredajú aby sa im tie vložené prostriedky vrátili.
No, bráno čistě logicky by takový postup byl jistě správný, bohužel, společnosti se málokdy řídí logikou, je to čistě o tom co řekne "valná hromada", a jaká je pravděpodobnost že by nějací němci ve Wolfsburgu navrhli a odsouhlasili zrovna něco takového. Velká bohužel ne, to je třeba si přiznat.
To skoro smrdi vstupem do F1.
Ja vim, tvrdi nam, ze chteji do elektricky Formula-E, ale to je hroznej zavod, vzdyt to ma maximalku na 225 km/h a v pulce zavodu vystoupi z auta a sednou do druhyho, protoze jim dosly baterky a nabijet se jim nechce - co to jako ma byt 😄
Ja vim, tvrdi nam, ze chteji do elektricky Formula-E, ale to je hroznej zavod, vzdyt to ma maximalku na 225 km/h a v pulce zavodu vystoupi z auta a sednou do druhyho, protoze jim dosly baterky a nabijet se jim nechce - co to jako ma byt 😄
na tomto by měly e-formule ještě zapracovat. Rozhodně neměnit auto, ale jen baterie a to klidně relativně často a zvýšit výkon....
Bylo by hezké kdyby Škoda směla využít prototyp nového Polo WRC pro Fabii WRC, před pár lety to totiž prý bylo naopak a vyvíjená Fabia WRC skončila nakonec jako základ pro speciál Volkswagenu, hezky by to uzavřelo celý ten kruh. Ale to se určitě nestane..
Tu vôbec nejde o peniaze v rally, to čo ušetria na WRC programe ich z biedy nevytrhne...tu ide o to ako VW ako značka pôsobí navonok. Keď ľudia vidia ako má VW vráža peniaze do motoršportu kde dominuje, tak snáď musí mať aj na vyplácanie odškodného a ďalšie veci...jednoducho sa snažia si očistiť meno, len si nemyslím, že zrovna správnym spôsobom...
Jsem zvědavej kde skončí. Citroen i Hyundai mají plno, takže přichází v úvahu asi jen Toyota nebo M-Sport. Anebo přechod do čím dál víc populárnějšího rallycrossu (tam by mohl pořád reprezentovat koncern).
A není to o pár pisálcích, ale je to o tom, že s koncernem vyběhl celý mimoEvropský svět a tady se nic neděje a NEBUDE jen proto, aby celá naše Unijně propojená ekonomika nešla do kopru, kdyby náhodou i zákazník v Evropě chtěl CO MU NÁLEŽÍ!...tak dobrou :-*
Dominance byla tvorena zvlaste spojenim Ogier a Polo, tento francouz je stejnym fenomenem jako Seb Loeb. Jeho kolegove zdaleka podobnou suverenitu nepredvadeli. Povidacky o 10x vetsim rozpoctu jsou teoreticke, pokud mas dukazy hod je sem.
Koncept WRC je stejny pro vsechny ucastniky a to dost dlouho, neni tedy duvod, aby se Polu ostatni nepriblizili.
Naopak jsem tím chtěl poukázat na to, že dominance VW byla spojena právě s ním.
Doma mámě několik koncernových aut od Audi až po Škodovku a u žádnýho jsem nikdy neměl pocit, že by bylo předražený a nebo že by neodpovídal poměr cena/výkon. A to podotýkám, že v rodině máme i MB a třeba Citroen.
Žádný z těch aut vysloveně nevyčnívalo z průměru ani spolehlivostí ani ničím jiným.
Celá dieselgate bude ve výsledku přínosem pro všechny, kteří doteď museli snášet všudypřítomnej dieselovej smrad. Osobně doufám, že se doba dieselu blíží konci a i přes to, že autem od VW jezdím, jsem rád, že se to stalo. Počkejte, jak se to začne v pár letech na trhu měnit. Najednou přibude měst s emisníma zonama, zlepší se parametry Eaut a přibude PHEV.
Mimochodem docela doporučuju vyzkoušet si nějaký elektromobil. Na mně nechal Egolf velkej dojem a se zvětšenejma baterkama budu vážně přemýšlet o koupi. A dost dobrej zážitek je také e-motokára, oproti klasický je to podstatně dynamičtější. Tím chci každopádně shrnout, že celkem do strategie VW zapadá ukončení aktivit na klasickým poli motor-sportu a pomalu se přeorientovat na "zelenou". A k tomu bych se vsadil přibudou dotace, náhodou... Otázkou pro další generace zůstane, jestli to celý má nějakej smysl. Každopádně ve městech je doprava suveréně největším zdrojem splodin a špatnýho ovzduší, takže každý zlepšení je super.