Technika
proc misto 6-8-10-12 valcovyho naftaka nemaj 6-8-10-12 valcovyho benzinaka??
protože by za benzin, i diky vyssi spotrebini dani, zaplatili vic, a oni chteji usetrit.
kolenovrti
a navíc s naftakem otravuji vse kolem
protože by za benzin, i diky vyssi spotrebini dani, zaplatili vic, a oni chteji usetrit.
kolenovrti
a navíc s naftakem otravuji vse kolem
vidim, ze tady mate kolenovrti sraz
brzo tady bude smrad a nedychatelno, tak radsi zmizim.
ale jednou i ty nebudes kolenovrt
nafta v osobních autech je slepa ulicka
brzo tady bude smrad a nedychatelno, tak radsi zmizim.
ale jednou i ty nebudes kolenovrt
nafta v osobních autech je slepa ulicka
Cha, cha to bylo dobrý... 😒 takže ti co jezdí 6 ti, nebo 8 valcovou naftou jsou kolenovrti. >😁
Zatímco ty se svým 3 válečkem si borec. :yes:
Zatímco ty se svým 3 válečkem si borec. :yes:
zrovna tuhle jsem jdouce po chodníku potkal dieselové BMW cabrio a zíral jsem na to s otevřenou pusou. Ten motor byl regulérní traktor. Můj zahradní traktůrek je kultivovanější... Ale jak je vidět, tak fantazie kolenovrtů je nekonečná.... dieselové cabrio...
Pravda je někde mezi.
Zjednodušeně: Pokud vím že kupuju těžké auto (nebo s tím chci tahat těžké přívěsy) tak volím naftu ale do malého a lehkého auta benzín. A ještě k tomu když s ním většinou courám po městě tak rozhodně benzín.
Těžké myslím od 2-2,5 tuny více.
Pokud je to sporťák, tak do něj nafta nepatří !!! Viděli jste někde v normálním (rallye, Formule, atd.) motorsportu naftu?
Pokud smýšlím ekologicky, tak si vyberu auto podle toho jak a k čemu jej budu používat a zásadně v LPG, CNG, v nejhorším v benzínu.
Zjednodušeně: Pokud vím že kupuju těžké auto (nebo s tím chci tahat těžké přívěsy) tak volím naftu ale do malého a lehkého auta benzín. A ještě k tomu když s ním většinou courám po městě tak rozhodně benzín.
Těžké myslím od 2-2,5 tuny více.
Pokud je to sporťák, tak do něj nafta nepatří !!! Viděli jste někde v normálním (rallye, Formule, atd.) motorsportu naftu?
Pokud smýšlím ekologicky, tak si vyberu auto podle toho jak a k čemu jej budu používat a zásadně v LPG, CNG, v nejhorším v benzínu.
Zimní verze elektřiny je v zásuvkách podle nového nařízení EU již od 1. listopadu. Takže nemějte obavy. Ale pozor, neskladovat ji dlouho. Zimní verze elektřiny snadno v letních měsících vyprchává z baterií. :-!
Co tam mám natankovat, když jezdím RAV4 EV?
Asi nějakou zimní elektriku. No tak počkám, až odborníci něco narýsujou....
Asi nějakou zimní elektriku. No tak počkám, až odborníci něco narýsujou....
Dieslové kabrio nebo dieslové mini auto co ročně najede 6 000 km, to je peklo no. Ale i tací jedinci existují no >😁
Tak to nejezdi do USA, mohl bys být v šoku (mají to naopak, nafta tam bývá zelená). 😄 A tohle není žádná novinka, jiná nafta do nižších teplot byla i v době, kdys byl sám kolenovrtem.
to vieš sám topten zvažoval dízel vs benzín, vybral benzín, tak teraz je z neho frajer, ekológ ale hlavne nie kolenovrt. To by si videl tu onaniu ak by mal tdi >😁 :-!
Ty nádrže bývají vyhřívané a pokud vím, je dané, za jak dlouho nejpozději musí systém začít fungovat.
ale s nefunkčním Ad-blue to snad nesmí jezdit, ne? Motor spadne do nouzového režimu, nebo tak něco, ne?
VIFka je celkove dobra vec, taky obcas trosku crpnu, pro ten pocit. Ale dokud neni vyhrivany filtr, tak je vsecko ostatni polovicni reseni.
v našich podmínkách je proto cabrio nesmysl. Na venkově je sice provoz řidší, ale auta jsou tam ještě smrdutější (více ojeté staré dieselové plečky). Proto mám na vnitřní ventilaci přepnuto skoro pořád....
Ale čo táto kombinácia - smrad dízel a kabriolet - to musí byť smrad, že by jeden pad. S týmto voziť deti vzadu, to prídu o čuchové bunky a nebude im vadiť ani bývanie v Ružomberku hneď vedľa SCP. >😒]
[odkaz]
[odkaz]
Jednou jsem byl se sousedem v Jizerkách a ráno to padlo na -25. Benzínové 1.0MPi (4válec) se natočilo tak po 10 vteřinách. Jemu nafta z nížiny (Prahy) "zmrzla". No, na lyže jsme se tedy nasoukali do miniauta. Odpoledne to povolilo, tak dojel na místní pumpu, natočil tam zimní naftu a druhej den to za stejných podmínek už chytlo. Z toho plyne ponaučení, natankovat hned po příjezdu do hor u místní pumpy.
Pamatuji si, jak jsem někdy začátkem prosince jel na hory, kde byly extrémní mrazy na naše podmínky (-20 asi 3-4 dni v kuse), já tankoval samozřejmě v nížně a nějakou noname čerpačku (jako chudý a šetřivý student to nejlevnější žejo >😁 ). Pak jsem jako jediný asi z 20ti aut lyžařeského kurzu zázrakem natočil svou Lagunu Dci na jedno stisknutí tlačítka a i některé benzínová vozidla zůstávala mrtvolně ležet na parkovišti. Řekl bych, že v 90% to nebyl problém pouze paliva >😁 . Od té doby jsem tomuto problému nikdy nepřikládal větší váhu a žádné naftové auto mne nikdy nikde nenechalo, ale radši už se vyhýbám těm levnějším zapadlejším čerpačkám >😁
Na druhou stranu, kamarád, který pracoval pro AČR si domu stáčel do barelu jejich arktickou naftu do své voktáfky ftédéí (která snese věru fakt hodně, co si budem povídat).... a světe div se, zamrzla mu, protože ten vůl neutěsnil barel a tam mu natekla voda >😒]
Chápu, že někdo v horách s tím problém mít může, ale tady kolem Prahy bych to asi nehrotil.
Na druhou stranu, kamarád, který pracoval pro AČR si domu stáčel do barelu jejich arktickou naftu do své voktáfky ftédéí (která snese věru fakt hodně, co si budem povídat).... a světe div se, zamrzla mu, protože ten vůl neutěsnil barel a tam mu natekla voda >😒]
Chápu, že někdo v horách s tím problém mít může, ale tady kolem Prahy bych to asi nehrotil.
Benzin se lisi taky, napriklad tlakem par atd, ze funguji v zime vsechny a klidne i po letech je vec druha. Vsecky barvy jsou smrt,paliva maji byt cira.
ja to vidim spis na horor
zejména když naftaku s SCR při teplote nizsi nez -11C zamrzne močovina a z auta se stava regulerni chemicka zbran ...
... samozrejme se zelenou ekonalepkou
zejména když naftaku s SCR při teplote nizsi nez -11C zamrzne močovina a z auta se stava regulerni chemicka zbran ...
... samozrejme se zelenou ekonalepkou
Žiadna stará mu to nepovedala, každý čo si kupuje naftu, kupuje z jedineho dôvodu. Myslí si že ušetrí. Ja poznám frajerov čo si kúpili Octavia Combi v nafte do prace vzdialenej 8km.
... no a kdyz nefunguje, stejne to nikdo realne nepozna. to jen topten se tady z toho snad ritualne necha ukrizovat nebo tak neco. nekde jsem slysel, ze misto adblue staci do nadrze nalit destilku. sice to nic nezredukuje, ale auto jede normalne dal a nemusi clovek s sebou vozit tu ziravinu. blby je to teda na zimu, ta destilka zamrzne krapanek drive nez to adblue.
V otevřeném autě tě spíš obtěžuje smrad z jiných aut. A to nijak neovlivníš. Můžeš akorát střechu natáhnout, když se motáš po městě, v kolonách atp.
Staré PD chytalo i se zatuhlou (vazkou) naftou. Pokud to zvládlo čerpadlo v nádrži natlačit, tak auto vždy chytlo.
došli argumenty tak si popľuj okolo a rýchlo zdupkaj. Už si si namontoval fap na svoj rakoviomet??
Nemám síce ťažké auto, ale poskakuje po meste len málo a hlavne často ťahá príves, ktorého váha je cca 80 percent samotného vozidla. Jo a ak máš lpg tak si pre topten kolenovrt na druhú >😁 >😁
ceho si ale na pumpách vsimam, tak to je barva na stojanech😒br /> cerna = smrt - nafta
zelena, modra = život, ekologie - benzin
ti co jezdi na naftu to maj cim dal tim slozitejsi.
v lete letni nafta, v zime zimni nafta, jen mi vrta hlavou, proc neni ještě podzimni a jarni nafta...
k tomu ještě adblue a hlavne cejch kolenovrta...