Novinky
Pouze ubohé 3 fotky navíc. Nepočítám ty vaše zvětšeniny. 3 Slovy tři a alespoň 8 vykřičníků to musí mít
nejake realistickejsie fotky ( napriklad niekde nafotene na ulici ) ... lebo tieto opat nepovedia vobec nic ;-\
kazdopadne necakam ziadne predajne negativne zmeny.. octavia bude aj nadalej megaupesna o tom niet pochyb :yes:
kazdopadne necakam ziadne predajne negativne zmeny.. octavia bude aj nadalej megaupesna o tom niet pochyb :yes:
přední část hlavně z horního pohledu, viz. jak se liší úhel záběru přední části u fotky mezigeneračního porovnání. Když se pohledy srovnají, je to ještě u fc horší.
Nu co, i mistr Kabaň se někdy utne. 😉
(A to jsme se fakt těšil, jak tuhle hozenou rukavici designové odd. škody zvedne.)
Nu co, i mistr Kabaň se někdy utne. 😉
(A to jsme se fakt těšil, jak tuhle hozenou rukavici designové odd. škody zvedne.)
Chtěl jsem si nechat časový odstup a nelámat hned nad oktávkou hůl. Ale ani teď si nemůžu pomoct, čistota původního provedení je ta tam. Nejvíce mi vadí vnější světlomety, které mají nijaký tvar a opticky jakoby měly až opačný sklon než druhý pár.
Ale stále budu doufat, že je facelift jen nefotogenický a naživo bude auto působit lépe.
Ale stále budu doufat, že je facelift jen nefotogenický a naživo bude auto působit lépe.
Co nadelas - vyrobce nabizi, zakaznik voli. Je to takovy zajimave provazany system. Vyrobce chce penize a naopak zakaznik chce auto. Kdyz se ocekavani potkaji, tak se uskuztecni obchod.
Octavia neni jedine auto na tomto svete.
Octavia neni jedine auto na tomto svete.
Ty jsi to vůbec nepochopil 😄 . Jiný sklon segmentů blíže grillu má navozovat jeho optické "vystoupení" směrem dopředu, jako že naše nová "škůdka" je neustále lačná hltat a hltat kilometry. :-!
Přesně tak! "Opačně" tvarované zevní světlomety s delší zevní stranou je to, co mě na tom irituje. Vypadá to jako, jako kdyby oktávce padal přední nárazník, oni tomu dali kšandy (rozuměj plastové předely světel) a pořádně za ně zatáhly, aby kaťata nepadala...no a do těch světel se jim to zařízlo víc, než je zdrávo. Nejvíc to vyniká na srovnání čumáků před o po faceliftu.
Oba vozy maji ve vybave stresni okno. Vypnete klimatizace a otevrete okna >😁
.. z mostu na to auto bude docela pěknej pohled.
Už chápu řidiče SUV a výhodu vyššího sedáku :-! :-!
Už chápu řidiče SUV a výhodu vyššího sedáku :-! :-!
to opravdu vidět naživo, ale už si zvykam. Teď vypadá octavka dospěleji, reprezentativneji..
Dá se napsat, že vypadá rafinovaněji, propracovaněji, snad tedy i reprezentativněji... i když reprezentativnost se kloní spíš ke konzervativnímu pojetí. Přišla ale o kus své přirozenosti. Když to trošku přeženu tak je to takový úkrok od německé funkční strohosti k načančanosti DS - a to není kompliment.
Osobně jsem zvědavý hlavně na nějaký základ bez LED, protože to bylo to, kde měla Octavia největší problém zaujmout a nová příď by to mohla i za cenu té přirozenosti změnit k lepšímu. Naopak se obávám o RS, které v původní podobě trefovalo ten zlatý střed.
Osobně jsem zvědavý hlavně na nějaký základ bez LED, protože to bylo to, kde měla Octavia největší problém zaujmout a nová příď by to mohla i za cenu té přirozenosti změnit k lepšímu. Naopak se obávám o RS, které v původní podobě trefovalo ten zlatý střed.
podľa mňa s tými svetlami v základe nebude taký problém, lebo tomu práve rozdelenie pomôže. Základné svetlá vyzerajú najhoršie na veľkých plochách, kde sa používajú metre štvorcové lacného materiálu.
Tak trochu předpokládám a doufám, že vzhledem k malé velikosti světlometu žádná parabola nebude.V základu bude projektorový halogen.
Když to mohla mít Fabia/Roomster za směšný příplatek téměř v základu, proč by to nemohla mít standardně Octavia.
Ono celkově nechápu, že se někomu v této třídě ještě dnes vůbec vyplatí vyvíjet parabolu.
Když to mohla mít Fabia/Roomster za směšný příplatek téměř v základu, proč by to nemohla mít standardně Octavia.
Ono celkově nechápu, že se někomu v této třídě ještě dnes vůbec vyplatí vyvíjet parabolu.
Po novom nechutny predok, po starom nechutny zadok a podpriemerna technika... toto sa nekupuje, toto musis nafasovat... Ale kto chce kam...
odstranění nabořeného kufru a přemístění displeje tam kam patří, tedy nahoru ... 😉
Když se vám to nelíbí, nekupujte si to, když se vám to líbí, kupte si to. Jednoduchý ne?
Samozřejmě, že nás to vzrušuje - s Octavií stojí a padá česká ekonomika!
(samozřejmě přeháním, ale čím úspěšnější Škodovka bude, tím lépe pro všechny)
(samozřejmě přeháním, ale čím úspěšnější Škodovka bude, tím lépe pro všechny)
Zapomínáš na 90 % řidičů oktávek tzn. nás zaměstnance, co je fasujeme.
Ano - darovanému koni se na zuby nehledí. Přesto mi ale není úplně jedno, čím jezdím >😁
Ano - darovanému koni se na zuby nehledí. Přesto mi ale není úplně jedno, čím jezdím >😁
z přímého čelního pohledu to není až taková hrůza, z oněch vzdálenějších nadhledů to taky není až taková hrůza, ale z předního tříčtvrtečního pohledu (foto č. 5 a 😄 - tedy z pohledu nejbližšího realitě - je to mimořádně odporné, takové ultrassangyongovité.... :no😒br />
Mrzí to tím spíš, že Octavia před facelitem byla moc pěkná a s povedeným faceliftem mohla být vyloženě krásná.
edit: na fotce č. 7 se v případě liftbacku dokonce zdá, že se podařilo najít úhel, ze kterého to nevypadá až tak špatně..., ovšem vedle stojící combi nás okamžitě vrací do reality...
Mrzí to tím spíš, že Octavia před facelitem byla moc pěkná a s povedeným faceliftem mohla být vyloženě krásná.
edit: na fotce č. 7 se v případě liftbacku dokonce zdá, že se podařilo najít úhel, ze kterého to nevypadá až tak špatně..., ovšem vedle stojící combi nás okamžitě vrací do reality...
na facelift Octavie koukám už třetí den, ale na fotkách se mi opravdu nelíbí. Jsem zvědavý na realitu, ale změnu moc nečekám. Facelift OII se mi taky nelíbil hned na fotkách a realita byla stejná.
Mne sa originálny vzhľad trojkovej Octavie zdal akoby nedotiahnutý, tak som dokúpil originál škodovácke diely - prednú striebornú lištu, predný sport pack spojler, prednú fóliu pre spojler a výsledok bol oveľa lepší - viď profilová fotka.
Súčasný facelift je preplácaný, menej je niekedy viac.
Súčasný facelift je preplácaný, menej je niekedy viac.
V bielej to bude masaker >😁
jj, základní halogeny vně, nějaké denní kvazilucerničky uvnitř... :no:
No to by právě mohlo být lepší, než aktuální velké stříbrné halogeny s velkýma stříbrnýma mlhovkama.
Jinak... bílá Octavii celkem sluší a myslím, že na tom se nic nezmění.
Jinak... bílá Octavii celkem sluší a myslím, že na tom se nic nezmění.
aktuální verze je samozřejmě taky děsná, xenony jsou prakticky povinnost... Náchápu, že nedají jako základ alespoň takové ty čočky (měla O2 FL), co vypadají skoro jako xenony... (asi aby prodali vích těch xenonů (nyní ledek))
Možná prostě šetří, nevím... osobně mám pocit, že obyč halogeny u O3 svítí výrazně líp, než ty projektorové halogeny u O2 FL... tam ta světla stojí za prd. Ale co do vzhledu je to samozřejmě naopak.
Aby to ještě podtrhli, tak ke xenonům patří mlhovky s černým podkresem a k halogenům se stříbrným... to dělá taky hodně.
Nejhezčí jsou ty mlhovky ve formě pásku u RS, akorát teda ta nažloutlá barva světla s xenonama zrovna moc neladí, ale to se nedá svítit 😄
Aby to ještě podtrhli, tak ke xenonům patří mlhovky s černým podkresem a k halogenům se stříbrným... to dělá taky hodně.
Nejhezčí jsou ty mlhovky ve formě pásku u RS, akorát teda ta nažloutlá barva světla s xenonama zrovna moc neladí, ale to se nedá svítit 😄
je to takove "poamericteni" , me osobne se libi vic ten cumak kde je svetlo jednolite, a trosku to na me pusoby jako by se do vnitr ke grilu stehoval blinkr, coz je bezne v USA, nebo to alespon bejvalo bezne
V této logice už zbývá jen konstatovat, že nová Oktávka vypadá nejlépe, když se člověk dívá na druhou stranu...
>😁
>😁
Nemyslím, že by se Octavia posunula exteriérem kupředu, spíše šla stranou a exteriér zkrátka vyznívá dospěleji, honosněji. Což byl nepochybně záměr. Potud nemám s FL problém.
Jenže pak je tu ten interiér, který se neposunul prakticky nikam. Tam, kde Octavia ztrácela již při svém uvedení a kde měl FL zacelit trhliny, se neodehrálo takřka nic.
Přední část vsadila opět na poněkud asijskou školu. Linie nejsou prvoplánovité a člověk se je musí naučit vnímat. Propojení jednotlivých linií mi však přijde v důsledku mnohem důmyslnější než třeba na Superbu, zároveň je Octavia určitým mixem rozvernosti Fabie a majestátu Superbu.
Takže zatím - přední část za 1, interiér za 4, zadní část tak nějak není co hodnotit. Celkově za mě zatím 2,5 :-!
Jenže pak je tu ten interiér, který se neposunul prakticky nikam. Tam, kde Octavia ztrácela již při svém uvedení a kde měl FL zacelit trhliny, se neodehrálo takřka nic.
Přední část vsadila opět na poněkud asijskou školu. Linie nejsou prvoplánovité a člověk se je musí naučit vnímat. Propojení jednotlivých linií mi však přijde v důsledku mnohem důmyslnější než třeba na Superbu, zároveň je Octavia určitým mixem rozvernosti Fabie a majestátu Superbu.
Takže zatím - přední část za 1, interiér za 4, zadní část tak nějak není co hodnotit. Celkově za mě zatím 2,5 :-!
Na těch snímcích, kde je porovnání běžně nafocené předfacelitované verze s reklamními snímky facelitované je opět vidět, že reklamní auto je zase opatřené podložkami pod koly (nebo jsou tam ty kola dodělávaná počítačem, aby byla vystouplejší, kdo ví). Každopádně je to nefér vůči zákazníkovi... ;-\ 😢 😲 Proč tedy mírně nezvětšily rozchod kol, jako to při modernizaci minulé trojkové řady udělalo u zadní nápravy BMW...
Jak už jsem tedy psal - facelift mohl být provedený mnohem méně kontroverzně. Škoda, že raději nezapracovali třeba na špatně čitelných stupnících budíků a nevylepšili výplně dveří látkou...
P.S. Jedno obrovské plus ale modernizaci Octavie nelze upřít - na rozdíl od chudáka Leona není zprzněna el. P brzdou!!! 😄 😄 😄 :yes: :yes: :yes:
Jak už jsem tedy psal - facelift mohl být provedený mnohem méně kontroverzně. Škoda, že raději nezapracovali třeba na špatně čitelných stupnících budíků a nevylepšili výplně dveří látkou...
P.S. Jedno obrovské plus ale modernizaci Octavie nelze upřít - na rozdíl od chudáka Leona není zprzněna el. P brzdou!!! 😄 😄 😄 :yes: :yes: :yes:
Jo, viď. Taky nevim. Jednodušší by pro ně asi bylo při počátku výroby vozu zadat dodavatelům kola s menším ET a byl by na planetě Zemi klid.
V Praze na letišti stojí/stála Fabka Skaut a taky měla podložky. >😁 :no:
V Praze na letišti stojí/stála Fabka Skaut a taky měla podložky. >😁 :no:
Samozřejmě není problém vystrčit zadní kola o 1-2cm víc ven. Podle mě je hlavní důvod aerodynamika... podobné řešení je nakonec vidět třeba i u Civica 9G a dalších aut. Možná i špinění bočních panelů, ale osobně si myslím, že s tím si nikdo zase tak moc hlavu neláme.
Hluboce se omlouvám Škodě Auto za mé výše uvedené podezření, že na fotografích modernizované Octavie opět používá podložky jako u původního provedení. Toto nepravdivé obvinění vycházelo z nekompletních informací, uvedených v článcích na auto.cz. Nová Octavia totiž žádné podložky pod koly na firemních fotkách již nepotřebuje, jelikož u modernizovaného provedení byl rozšířen rozchod zadních kol o 20-30 mm!!!! (podle motorizace). Já jsem se zpočátku spolehnul jen na tento web, který ovšem takto zásadní informaci dosud vůbec neuvedl (stejně jako Svět motorů, mimochodem)! Abych se o rozšířeném rozchodu zadních kol dozvěděl, musel jsem si zakoupit měsíčník jiného vydavatelství. Buď tuto informaci Škoda Auto neuvedla v novinářských podkladech (o čemž pochybuji) a někteří novináři se jí dozvěděli jen neoficiálně, jaksi "bokem", nebo auto.cz a Svět motorů neodvedly kvalitní práci... Každopádně je to ale skvělá zpráva, Škoda Auto udělala přesně totéž, co BMW u minulé modernizované trojky! Toto opatření Octavii III zásadně zlepší vzhled při tříčtvrtečním pohledu a jízdním vlastnostem jistě také prospěje! 😄 :yes: :yes: :yes😒br />
Je vidět, že Škoda Auto skutečně pozorně naslouchá kritickým slovům svých potenciálních zákazníků a kritizované nedostatky co nejrychleji na svých výrobcích odstraňuje. To se ukázalo již v případě Rapidu (změkčení odpružení, vylepšení přístrojové desky, dodělané boční plasty kryjící pojezdy předních sedaček aj.) a nyní i u modernizace Octavie (zachování mechnické P brzdy, rozšíření zadní nápravy). 😄 Jenom škoda, že nedošlo i na ten chybějící tapicírung na výplních dveří. :-!
Jinak design teda ulítlej, zlatí japonci
suhlas... aj mne dizajn japoncov sedi vseobecne ovela viac ako to co predvadza koncern
ale ono si zvykneme... uz teraz napriklad ked sa na tieto foto pozriem opat.... nepride mi to uz tak "hrozne" .... a nazivo to mozno bude nakoniec aj v pohode.... a ako cas bude bezat nakoniec si na to zvykneme a bude to zase stara dobra octavka... uvidis
😉
Ale pak nechci slyšet žádné plačky o tom, že se peníze za Octavii počítají míň, než jiné peníze za Alfu nebo Fiata 😉
[odkaz]
[odkaz]
....a můžu stírat celou podlahu kolem sebe >😁 >😁
Víš, proč se prosadily předokolky? Protože jsou výrobně levnější... ne proto, že jsou lepší.
Na začátku vyvolaly vlnu nevole u soutěžních jezdců, že s "tím" se nedá závodit!!
No fakt.
Kolik jsi v něm najel?
Civic si letos docela polepšil, z mého pohledu nezaslouženě se dostal před Mazdu 3. Pokud bych měl tipovat, tak za tím stojí poměrně agresivní ceny (a naopak, Mazda 3 je drahá) a ten kombík. Na top 10 by ale potřeboval ještě hodně přidat.
- Hlídání mrtvého úhlu - jeden z těch asistentů, které bych si třeba i koupil
- ACC do 210km/h - ACC obecně nemusím, ale když už, tak ať pak funguje do vysoké rychlosti, nebo ať je ve vyšších rychlostech neadaptivní. Takový systém, s jakým přišel myslím Talisman, kdy nad 160 tempomat nefunguje VŮBEC, to je podle mě špatně.
- Vyhřívaný volant - to je super, a přitom taková blbost...
- Parkování s přívěsem - musel bych zkusit, ale parkování s přívěsem je pro spoustu lidí oříšek, nehledě na to, že malej vozejk je často blbě vidět.
- Asistent vyparkování - no, když už tam je asisten parkování...
Je ale pravda, že občas bych uvítal, kdyby šlo adaptivní funkci vypnout a jet normálně na tempomat, v hustším provozu ti přede mnou nepochopí, že je chci předjet i s minimálním odstupem.
Paradoxně nejvíc ho využívám ráno na Strakonický v zácpě, to je fakt pohoda.
L&K má standartně do 210 km/h.
ACC je sice pekne, ale ak as stale neda prepnut na klasicky tempomat, tak aspon pre mna, je to horsie ako ho nemat 😄 Specialne s manualnou prevodovkou, kde clovek ani nevyuzije poskakovanie v kolone.
Sledovanie mrtvych uhlov - to vazne doteraz nevedeli? Jediny moderny asistent, ktory ma fakt vyznam, ak nie je prilis uzkocitny.
Nebyt hnusneho predku tak to pochvalim, smaotny velky displej citelne ozivil interier, ale takto si asi nezvyknem.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Osobně by mi to asi bylo jedno, s tím, že vykrývání segmentů pokud funguje dobře to posouvá zase o krok dál.
Vyhřívaný volant- jediný, opravdu jediný prvek výbavy, na kterém trvá moje žena.
Ale tak jasně, pokud to nechceš ty, neměl by to chtít nikdo...
Novy Civic je sice trochu dale s bezpecnostni technikou, ale hlavne ji bude mit v zakladu pro vsechny modely.
Díky standardu Honda SENSING pro celou modelovou řadu je nový Civic jedním z nejbezpečnějších vozů ve své třídě.
Standard systém Honda SENSING obsahuje následující aktivní technologie zabezpečení😒br /> • Systém pro zmírnění následků • Varování před čelní srážkou • Varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu • Zabránění sjetí z vozovky
• Systém pro udržování v jízdním pruhu • Adaptivní tempomat • Rozpoznávání dopravních značek • Inteligentní rychlostní • Inteligentní adaptivní tempomat
Mezi další bezpečnostní technologie nového modelu Civic patří😒br /> • Detekce objektů v mrtvém úhlu • Asistent při couvání z parkovacího místa využívající radarovou technologii •
Do standardního vybavení patří rovněž stabilizační systém vozidla (Vehicle Stability Assist, VSA®) s řízením trakce, který umožňuje zachovávat kontrolu nad vozem při zrychlování, brzdění a zatáčení, a systém nepřímého sledování tlaku v pneumatikách (Tyre Pressure Monitoring System, TPMS).