Novinky

Zpět na článek

Škoda Octavia 2017: Facelift na nových fotografiích

98 komentářů

pandora
v čem je to lepší než minulá octávia?nemusíte přesně stačí přibližně..
Dixik2
LED světla,hlídání mrtvého úhlu,ACC do 210 km/h,assistent vyparkování,vyhřívaný volant.ochrana chodců,aut.parkování s přívěsem,atd.
MBambus
A tohle fakt někdo vyžaduje? Nebo je to jen trend mít místo auta samohybný počítač na čtyřech kolech? Bude to taky někdy umět samo použít opravnou sadu pneu 8-s

Jinak design teda ulítlej, zlatí japonci
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
je to trend 😉 s tym nic nespravime

suhlas... aj mne dizajn japoncov sedi vseobecne ovela viac ako to co predvadza koncern

ale ono si zvykneme... uz teraz napriklad ked sa na tieto foto pozriem opat.... nepride mi to uz tak "hrozne" .... a nazivo to mozno bude nakoniec aj v pohode.... a ako cas bude bezat nakoniec si na to zvykneme a bude to zase stara dobra octavka... uvidis
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
spravíme... stačí nekupovat.

😉
Avatar - Emel
Emel
Rozhodně!

Ale pak nechci slyšet žádné plačky o tom, že se peníze za Octavii počítají míň, než jiné peníze za Alfu nebo Fiata 😉
MOJE JMÉNO
Tady je krásně vidět, jak různorodé mohou být názory na design. Já, na rozdíl od Vás z drtivé většiny japonských designů doslova bleju a nedokážu pochopit, jak si někdo ty škarozrůdy může kupovat srdcem a ne jen přirozeně mozkem. Stačí se podívat např. zde😒br />
[odkaz]
[odkaz]

....a můžu stírat celou podlahu kolem sebe >😁 >😁
BoboDK
A preco by to niekto nevyzadoval? Vsetky hore vymenovane systemy sprijemnuju, resp. mozu zachranit zivot, takze ak je to trend, tak je to trend spravnym smerom.
Avatar - Hittman
Hittman
Otravuje a jsou zbytečné, jelikož pouze dobrý řidič umí vyhodnotit situaci nejlépe, svou vinou Boura blbec a ten, co řídit neumí
jam2015
No, to určite. Keby zadokolky BMW, MB, ... nemali tie asistenčné systémy, tak by si videl, koľko by ich počas dažďa skončilo v priekope. O zime ani nehovorím.
Avatar - Hittman
Hittman
Mám quattro 😉
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
že ty to neumíš neznamená, že je to špatné auto... najezdil jsem s "klasikou" opravdu hodně kilometrů a ke spokojenosti... a byla doba, kdy byly silnice aut s klasickou koncepcí plný - a příkopy byly prázdný.

Víš, proč se prosadily předokolky? Protože jsou výrobně levnější... ne proto, že jsou lepší.
Na začátku vyvolaly vlnu nevole u soutěžních jezdců, že s "tím" se nedá závodit!!

No fakt.
Arese
Octavia je zadokolka? 😄
BoboDK
napr. take vyhrievanie volantu ma nikdy neotravovalo, podobne ako varovanie mrtveho uhla (ak by ma otravovalo, tak si ho vypnem). Tiez neviem ako cloveka otravuje adaptivny tempomat, led svetlomety ci asistent vyparkovania ale budiz .... kazdopadne nebojte, urcite vam v predajni nebudu drzat zbran pri hlave a nutit vas tieto policka zaskrtavat, a pre ludi co tieto prvky chcu, je lepsie ak si ich mozu dopriat
Avatar - O5kar
O5kar
Ano! Otravuje mne asistent, za který jsem vyhodil peníze, tak ho prostě vypnu. Potom se nabízí otázka, proč jsem si ho teda koupil? Není to tak dávno, co jsem koupil auto s komfortní výbavou. Dnes jsem došel k tomu, že dobrých 80% věcí nevyužívám. Prostě mne nebaví stále něco nastavovat, přenastavovat, hrabat se za jízdy v displeji, stlačovat tlačítka, rolovat kolečka, protože to odvádí pozornost a jako vyježděnému řidiči, je mi to na nic. A také to ani mnohdy nerespektuji. Hlavně to, dodržuj rychlost. To bylo první vypnuté.
webpaja
Zrovna tyto prvky jsou poměrně užitečné, jen je dost kazí vhled.
jam2015
Až na ten nový Civic. To je jednoducho hrôza.
Karlll
Ale nepovidej, prodejne bude uspesnejsi nez 9G. 10G vypada velmi povedene a ta standardni bezpecnostni technika je rovnez hodne spickova. Nemluvim dale o podvozku, motorech, ktere budou parametry na spici. To auto nebude mit proste chybu.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Vždycky, když někdo napíše: "to auto bude rozhodně perfektní", musím si ťukat na čelo.
Kolik jsi v něm najel?
Avatar - Emel
Emel
No - to se uvidí. Samozřejmě je tu bonus v motorech i jinak v technice. Na druhou stranu, zatím to vypadá, že z nabídky zmizí kombík, který v Evropě určitě dělá slušné procento prodejů (ačkoli zrovna v případě Civicu... kdyby měl někdo čísla, tak by mě to zajímalo).

Civic si letos docela polepšil, z mého pohledu nezaslouženě se dostal před Mazdu 3. Pokud bych měl tipovat, tak za tím stojí poměrně agresivní ceny (a naopak, Mazda 3 je drahá) a ten kombík. Na top 10 by ale potřeboval ještě hodně přidat.
Avatar - Emel
Emel
- Led světla - pokud nemají vykrývání segmentů, tak nečekám žádný posun proti xenonům, ale tak proč ne.
- Hlídání mrtvého úhlu - jeden z těch asistentů, které bych si třeba i koupil
- ACC do 210km/h - ACC obecně nemusím, ale když už, tak ať pak funguje do vysoké rychlosti, nebo ať je ve vyšších rychlostech neadaptivní. Takový systém, s jakým přišel myslím Talisman, kdy nad 160 tempomat nefunguje VŮBEC, to je podle mě špatně.
- Vyhřívaný volant - to je super, a přitom taková blbost...
- Parkování s přívěsem - musel bych zkusit, ale parkování s přívěsem je pro spoustu lidí oříšek, nehledě na to, že malej vozejk je často blbě vidět.
- Asistent vyparkování - no, když už tam je asisten parkování...
honza_f
ACC do 160 mám i v Superbu - nad 160 km/h taky nefunguje vůbec. Ale upřímně, zatím jsem to nijak nepocítil, v Německu na dálnici jsem s ním od Února, co ho mám, nebyl a v ČR sice nejezdím úplně podle předpisů, ale nad 160 si to radši pohlídám sám...

Je ale pravda, že občas bych uvítal, kdyby šlo adaptivní funkci vypnout a jet normálně na tempomat, v hustším provozu ti přede mnou nepochopí, že je chci předjet i s minimálním odstupem.

Paradoxně nejvíc ho využívám ráno na Strakonický v zácpě, to je fakt pohoda.
Avatar - Emel
Emel
Já mám pocit, jestli to u toho Talismana původně nebylo snad jen 140... hele, nevím, v ČR to samozřejmě moc neva. Do zácpy, třeba ještě v kombinaci s automatickou jízdou v pruhu - to je zajímavá varianta, to jsem nikdy nezkoušel.
Avatar - fOE
fOE
Pockat, on to ma superb fakt jen do 160kmph? 8-s
honza_f
Superb má dvě verze, jednu do 160 a jednu do 210 - já mám tu základní variantu. Bohužel nemám udržování v pruzích, ale i tak lze v zácpě v klidu odepsat na e-mail či napsat SMS, takže každé ráno mám 10 minut k dobru 😄 Samozřejmě je to omezené, člověk stejně musí sledovat provoz, držet volant, koukat po sanitkách a auto se po zastavení nerozjede samo od sebe, je třeba ťuknout do plynu
Dixik2
U výbavy Style v paketu Style Advance a samostatně do 210 km/h.

L&K má standartně do 210 km/h.
honza_f
já to mám v rámci Style plus (do 160)
_MT_
Pokud si nepřiplatíš za lepší radar. Předpokládám, že je to důsledek rozšíření před-/ protikolizních asistentů do nižších výbav a tříd, kdy sáhli po levnějších radarech. A proč tu funkci nenabídnout, když už tam ten radar je. VW to tak také měl (v Německu) myslím u Passatu, ale pak ta možnost snad zmizela a je jen do 210.
Avatar - fOE
fOE
Dik vsem trem za objasneni. 😉
Redmex
Led svetla su fajn, ale ak nie su aspon adaptivne tak to nie je ziaden velky prinos. Vykrivanie by bolo super, ale to VW neponuka ani v Passate...

ACC je sice pekne, ale ak as stale neda prepnut na klasicky tempomat, tak aspon pre mna, je to horsie ako ho nemat 😄 Specialne s manualnou prevodovkou, kde clovek ani nevyuzije poskakovanie v kolone.

Sledovanie mrtvych uhlov - to vazne doteraz nevedeli? Jediny moderny asistent, ktory ma fakt vyznam, ak nie je prilis uzkocitny.

Nebyt hnusneho predku tak to pochvalim, smaotny velky displej citelne ozivil interier, ale takto si asi nezvyknem.
Dixik2
Hlídání mrtvého úhlu měl nejdřív jenom Superb,pak Kodiaq a teď OIII FL.Ale první ho měl Superb.
Avatar - Ham.
Ham.
V Passatu vykrývání je.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Redmex
Aha, tak to som si nevsimol. Bod pre Passat 😄
Avatar - Emel
Emel
Astra takový systém má, sice jednoduchý, ale má. Octavia uvidíme, ale jelikož se o tom zatím nemluví, tak čekám, že budou prostě jen tradiční LED jako třeba u Leona.
Avatar - Ham.
Ham.
Facelift Golfu má dostat stejný systém jako má Passat, takže u Octy je to otázka, pokud by tam dali statické a nepříliš výkonné LED jako má Leon, tak by to byl krok zpátky i proti stávajícím xenonům.
Avatar - Emel
Emel
Jestli jsou lepší aktuální xenony u Octavie nebo aktuální LED u Leona je zajímavá diskuse, já sám v tom nemám moc jasno - na jednu stranu jsem slyšel kritiku na ostrou hranici světla u LED, na druhou jsou LED ta modernější a více sexy technologie.

Osobně by mi to asi bylo jedno, s tím, že vykrývání segmentů pokud funguje dobře to posouvá zase o krok dál.
Avatar - Ham.
Ham.
Moje zkušenost je, že LED v Leonu mají dobrá potkávací světla, ale dálková jsou slabá, přepnutí na dálkové znamená velmi malý rozdíl a svítí hůř než řada dálkových s halogeny o xenonech nemluvě (včetně té Octavie s xenony). Třeba ten Passat když se nenechá vykrývat a natvrdo se přepne na potkávačky, tak svítí stejně, ovšem přepnutí na dálkové je velký rozdíl a úplně jiná dohlednost než u Leonu. LED v Leonu mi přišly dobré do města, ale na volné silnici když to člověk chce při volném provozu trochu "mastit", tak jako nedostatečné. Navíc vykrývání v Passatu vlastně znamená, že mohou svítit dálkové i ve městě a vykrývají protijedoucí auta, ale svítí jako dálkové, takže celkový dojem je zcela jinde. Nehodnotím design, ten je samozřejmě u LED víc cool, ale z praktického pohledu než LED v Leonu tak raději klasické bixenony (jezdím hodně v noci a mimo město).
Avatar - Emel
Emel
Jo, to vykrývání se mi taky líbilo... ve městě je to nakonec jedno, ale líbily se mi ty neustále osvětlené krajnice na běžné silnici (jezdil jsem s tou nejlepší verzí Audi Matrix). Zas na druhou stranu mi u toho Audi přišly dost slabé ty potkávačky... ale možná to byl jen ten šok 😄
Avatar - guze
guze
Vykrývání už měl i Tiguan s bixenony. Zajímavé že superb ho má taky s bixenony, u LED bych to bral jako standard, ale neni tomu pravidlem, bohuzel ...
Avatar - _Karel_
_Karel_
Asistent vyparkování- no jasně, na co taková kravina, když můžu vyskočit z auta, podívat se, že nic nejede, rychle naskočit a snad to stihnu....
Vyhřívaný volant- jediný, opravdu jediný prvek výbavy, na kterém trvá moje žena.
Ale tak jasně, pokud to nechceš ty, neměl by to chtít nikdo...
Avatar - Emel
Emel
2.0TSI 180kW
Avatar - Ham.
Ham.
Já bych řekl, že skutečná novinka je 1.5 TSI s Millerem a VGT turbem, to je daleko zásadnější změna než úprava vzhledu, přidání asistentů, zvětšení displeje, pár nových materiálů v kabině, led světlomety nebo jiné naladění 2.0 TSI.
Avatar - fOE
fOE
Ted jeste jestli zmena k lepsimu. Ukaze cas. 😄
Avatar - Ham.
Ham.
To jistě, ale každou změnu včetně designu ověří až čas, pokud dají nového asistenta a ten buď nebude dobře fungovat nebo bude znamenat drahé opravy, tak jej všichni s odstupem času až se to projeví proklejí do pátého kolene, totéž platí o jakékoliv změně. Ale čistě technicky je 1.5 TSI podle mě daleko větší posun než nová generace Octavie, která by si nechala staré motory.
Avatar - Emel
Emel
:yes:
Karlll
To bude vše v základu???

Novy Civic je sice trochu dale s bezpecnostni technikou, ale hlavne ji bude mit v zakladu pro vsechny modely.

Díky standardu Honda SENSING pro celou modelovou řadu je nový Civic jedním z nejbezpečnějších vozů ve své třídě.
Standard systém Honda SENSING obsahuje následující aktivní technologie zabezpečení😒br /> • Systém pro zmírnění následků • Varování před čelní srážkou • Varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu • Zabránění sjetí z vozovky
• Systém pro udržování v jízdním pruhu • Adaptivní tempomat • Rozpoznávání dopravních značek • Inteligentní rychlostní • Inteligentní adaptivní tempomat
Mezi další bezpečnostní technologie nového modelu Civic patří😒br /> • Detekce objektů v mrtvém úhlu • Asistent při couvání z parkovacího místa využívající radarovou technologii •
Do standardního vybavení patří rovněž stabilizační systém vozidla (Vehicle Stability Assist, VSA®) s řízením trakce, který umožňuje zachovávat kontrolu nad vozem při zrychlování, brzdění a zatáčení, a systém nepřímého sledování tlaku v pneumatikách (Tyre Pressure Monitoring System, TPMS).
V6last imil
Pouze ubohé 3 fotky navíc. Nepočítám ty vaše zvětšeniny. 3 Slovy tři a alespoň 8 vykřičníků to musí mít
Dixik2
Ty 3 fotky jsou z novinářského serveru.Víc jich tam zatím není.Počítám,že až po 6KT/17 jich bude víc.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
nejake realistickejsie fotky ( napriklad niekde nafotene na ulici ) ... lebo tieto opat nepovedia vobec nic ;-\

kazdopadne necakam ziadne predajne negativne zmeny.. octavia bude aj nadalej megaupesna o tom niet pochyb :yes:
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
přední část hlavně z horního pohledu, viz. jak se liší úhel záběru přední části u fotky mezigeneračního porovnání. Když se pohledy srovnají, je to ještě u fc horší.
Nu co, i mistr Kabaň se někdy utne. 😉
(A to jsme se fakt těšil, jak tuhle hozenou rukavici designové odd. škody zvedne.)
jam2015
Už to Kabaňa nechajte na pokoji, teda v kľude.
Jeho oddelenie funguje presne ako reklamné agentúry. Pre klienta (v tomto prípade VW) navrhnú rôzne verzie kampane. A čuduj sa svete, klient zatlieska práve tej, ktorá bola iba do počtu, aby bolo čo prezentovať. 😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Chtěl jsem si nechat časový odstup a nelámat hned nad oktávkou hůl. Ale ani teď si nemůžu pomoct, čistota původního provedení je ta tam. Nejvíce mi vadí vnější světlomety, které mají nijaký tvar a opticky jakoby měly až opačný sklon než druhý pár.

Ale stále budu doufat, že je facelift jen nefotogenický a naživo bude auto působit lépe.
Avatar - Jenik3
Jenik3
Co nadelas - vyrobce nabizi, zakaznik voli. Je to takovy zajimave provazany system. Vyrobce chce penize a naopak zakaznik chce auto. Kdyz se ocekavani potkaji, tak se uskuztecni obchod.
Octavia neni jedine auto na tomto svete.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Jako fanoušek značky to logicky nevnímám tak čistě racionálním pohledem.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Ty jsi to vůbec nepochopil 😄 . Jiný sklon segmentů blíže grillu má navozovat jeho optické "vystoupení" směrem dopředu, jako že naše nová "škůdka" je neustále lačná hltat a hltat kilometry. :-!
Avatar - honzaHK
honzaHK
Přesně tak! "Opačně" tvarované zevní světlomety s delší zevní stranou je to, co mě na tom irituje. Vypadá to jako, jako kdyby oktávce padal přední nárazník, oni tomu dali kšandy (rozuměj plastové předely světel) a pořádně za ně zatáhly, aby kaťata nepadala...no a do těch světel se jim to zařízlo víc, než je zdrávo. Nejvíc to vyniká na srovnání čumáků před o po faceliftu.
Avatar - Jenik3
Jenik3
Oba vozy maji ve vybave stresni okno. Vypnete klimatizace a otevrete okna >😁
Avatar - stegi
stegi
A čo takto vyhodiť ostatné sedadlá, veď aj tak jazdíte sám!
RobDit
Nové fotky to byly před týdnem >😁 [odkaz]
vondry87
.. z mostu na to auto bude docela pěknej pohled.

Už chápu řidiče SUV a výhodu vyššího sedáku :-! :-!
amadeus
>😁 >😁 >😁
Avatar - Hittman
Hittman
to opravdu vidět naživo, ale už si zvykam. Teď vypadá octavka dospěleji, reprezentativneji..
Avatar - Emel
Emel
Dá se napsat, že vypadá rafinovaněji, propracovaněji, snad tedy i reprezentativněji... i když reprezentativnost se kloní spíš ke konzervativnímu pojetí. Přišla ale o kus své přirozenosti. Když to trošku přeženu tak je to takový úkrok od německé funkční strohosti k načančanosti DS - a to není kompliment.

Osobně jsem zvědavý hlavně na nějaký základ bez LED, protože to bylo to, kde měla Octavia největší problém zaujmout a nová příď by to mohla i za cenu té přirozenosti změnit k lepšímu. Naopak se obávám o RS, které v původní podobě trefovalo ten zlatý střed.
Nonsens
podľa mňa s tými svetlami v základe nebude taký problém, lebo tomu práve rozdelenie pomôže. Základné svetlá vyzerajú najhoršie na veľkých plochách, kde sa používajú metre štvorcové lacného materiálu.
RS
Tak trochu předpokládám a doufám, že vzhledem k malé velikosti světlometu žádná parabola nebude.V základu bude projektorový halogen.
Když to mohla mít Fabia/Roomster za směšný příplatek téměř v základu, proč by to nemohla mít standardně Octavia.
Ono celkově nechápu, že se někomu v této třídě ještě dnes vůbec vyplatí vyvíjet parabolu.
Avatar - Emel
Emel
Když to měla Octavia II po FL, proč to nemá Octavia III před FL? To jsou takové ošidné otázky. A na druhou stranu, jak jsem psal, z mé osobní zkušenosti svítí ten obyč halogen u O3 líp, než ta parabola u O2 FL.
M6-MZR
Po novom nechutny predok, po starom nechutny zadok a podpriemerna technika... toto sa nekupuje, toto musis nafasovat... Ale kto chce kam...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Podprůměrná technika například v čem?
TommII
To je preci jasny... V nizsi stredni tride az 135kW nafta a benzin az 230PS, sedmistupnovy dvouspojkovy automat, 4x4... to ma dneska kde kdo... 😉
Avatar - Well-being
Well-being
odstranění nabořeného kufru a přemístění displeje tam kam patří, tedy nahoru ... 😉
Nonsens
ale zas je to prvý prípad, keď ti búračka do zadku môže vylepšiť dizajn.
vondry87
Víš jak je to náročný na výrobu? Každý auto před prodejem musej nabourat na zadek takovým způsobem, aby vypadala všechna auta stejně. Machři..
Avatar - Stejsn
Stejsn
Když se vám to nelíbí, nekupujte si to, když se vám to líbí, kupte si to. Jednoduchý ne?
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Samozřejmě, že nás to vzrušuje - s Octavií stojí a padá česká ekonomika!
(samozřejmě přeháním, ale čím úspěšnější Škodovka bude, tím lépe pro všechny)
vondry87
Zapomínáš na 90 % řidičů oktávek tzn. nás zaměstnance, co je fasujeme.

Ano - darovanému koni se na zuby nehledí. Přesto mi ale není úplně jedno, čím jezdím >😁
Avatar - Stejsn
Stejsn
Ale mělo by. Jaká je nejlepší automobilová značka? Bugatti? Rolls-Royce? Jaguar? Ne. Služební. 😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Mno, on design aktuální Octavie celkem významně ovlivňuje estetickou úroveň českých silnic. :-!
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
z přímého čelního pohledu to není až taková hrůza, z oněch vzdálenějších nadhledů to taky není až taková hrůza, ale z předního tříčtvrtečního pohledu (foto č. 5 a 😄 - tedy z pohledu nejbližšího realitě - je to mimořádně odporné, takové ultrassangyongovité.... :no😒br />
Mrzí to tím spíš, že Octavia před facelitem byla moc pěkná a s povedeným faceliftem mohla být vyloženě krásná.

edit: na fotce č. 7 se v případě liftbacku dokonce zdá, že se podařilo najít úhel, ze kterého to nevypadá až tak špatně..., ovšem vedle stojící combi nás okamžitě vrací do reality...
simson33
na facelift Octavie koukám už třetí den, ale na fotkách se mi opravdu nelíbí. Jsem zvědavý na realitu, ale změnu moc nečekám. Facelift OII se mi taky nelíbil hned na fotkách a realita byla stejná.
Avatar - Vllado
Vllado
Mne sa originálny vzhľad trojkovej Octavie zdal akoby nedotiahnutý, tak som dokúpil originál škodovácke diely - prednú striebornú lištu, predný sport pack spojler, prednú fóliu pre spojler a výsledok bol oveľa lepší - viď profilová fotka.

Súčasný facelift je preplácaný, menej je niekedy viac.
NoLimitBoy
Za mna palec hore.. Jednoducho sa mi to paci
memorex31
V bielej to bude masaker >😁
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
jj, základní halogeny vně, nějaké denní kvazilucerničky uvnitř... :no:
Avatar - Emel
Emel
No to by právě mohlo být lepší, než aktuální velké stříbrné halogeny s velkýma stříbrnýma mlhovkama.

Jinak... bílá Octavii celkem sluší a myslím, že na tom se nic nezmění.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
aktuální verze je samozřejmě taky děsná, xenony jsou prakticky povinnost... Náchápu, že nedají jako základ alespoň takové ty čočky (měla O2 FL), co vypadají skoro jako xenony... (asi aby prodali vích těch xenonů (nyní ledek))
Avatar - Emel
Emel
Možná prostě šetří, nevím... osobně mám pocit, že obyč halogeny u O3 svítí výrazně líp, než ty projektorové halogeny u O2 FL... tam ta světla stojí za prd. Ale co do vzhledu je to samozřejmě naopak.

Aby to ještě podtrhli, tak ke xenonům patří mlhovky s černým podkresem a k halogenům se stříbrným... to dělá taky hodně.

Nejhezčí jsou ty mlhovky ve formě pásku u RS, akorát teda ta nažloutlá barva světla s xenonama zrovna moc neladí, ale to se nedá svítit 😄
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
U halogenů bych po projektorech nesmutnil. Jsou s nimi jen potíže, ať už po stránce svítivosti nebo životnosti.
DeTomaso
Ne, ani na novych fotkach to neni lepsi. Pr.ser. :no:
IPace
je to takove "poamericteni" , me osobne se libi vic ten cumak kde je svetlo jednolite, a trosku to na me pusoby jako by se do vnitr ke grilu stehoval blinkr, coz je bezne v USA, nebo to alespon bejvalo bezne
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
V této logice už zbývá jen konstatovat, že nová Oktávka vypadá nejlépe, když se člověk dívá na druhou stranu...

>😁
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Nemyslím, že by se Octavia posunula exteriérem kupředu, spíše šla stranou a exteriér zkrátka vyznívá dospěleji, honosněji. Což byl nepochybně záměr. Potud nemám s FL problém.

Jenže pak je tu ten interiér, který se neposunul prakticky nikam. Tam, kde Octavia ztrácela již při svém uvedení a kde měl FL zacelit trhliny, se neodehrálo takřka nic.

Přední část vsadila opět na poněkud asijskou školu. Linie nejsou prvoplánovité a člověk se je musí naučit vnímat. Propojení jednotlivých linií mi však přijde v důsledku mnohem důmyslnější než třeba na Superbu, zároveň je Octavia určitým mixem rozvernosti Fabie a majestátu Superbu.

Takže zatím - přední část za 1, interiér za 4, zadní část tak nějak není co hodnotit. Celkově za mě zatím 2,5 :-!
Arese
Na těch snímcích, kde je porovnání běžně nafocené předfacelitované verze s reklamními snímky facelitované je opět vidět, že reklamní auto je zase opatřené podložkami pod koly (nebo jsou tam ty kola dodělávaná počítačem, aby byla vystouplejší, kdo ví). Každopádně je to nefér vůči zákazníkovi... ;-\ 😢 😲 Proč tedy mírně nezvětšily rozchod kol, jako to při modernizaci minulé trojkové řady udělalo u zadní nápravy BMW...
Jak už jsem tedy psal - facelift mohl být provedený mnohem méně kontroverzně. Škoda, že raději nezapracovali třeba na špatně čitelných stupnících budíků a nevylepšili výplně dveří látkou...
P.S. Jedno obrovské plus ale modernizaci Octavie nelze upřít - na rozdíl od chudáka Leona není zprzněna el. P brzdou!!! 😄 😄 😄 :yes: :yes: :yes:
Avatar - boost.
boost.
Jo, viď. Taky nevim. Jednodušší by pro ně asi bylo při počátku výroby vozu zadat dodavatelům kola s menším ET a byl by na planetě Zemi klid.

V Praze na letišti stojí/stála Fabka Skaut a taky měla podložky. >😁 :no:
Avatar - Emel
Emel
Samozřejmě není problém vystrčit zadní kola o 1-2cm víc ven. Podle mě je hlavní důvod aerodynamika... podobné řešení je nakonec vidět třeba i u Civica 9G a dalších aut. Možná i špinění bočních panelů, ale osobně si myslím, že s tím si nikdo zase tak moc hlavu neláme.
Avatar - O5kar
O5kar
Když ono to špinění bočních panelů je nejhorší u nás a potom na východ. Na západ v Evropě to tak strašné není.
Avatar - leone
leone
... naprostý souhlas,...VW moc dobře ví co dělá auto autem, ale v sérii vždy předvedou pak úplnou hrůzu,,,,ty světla v activu a ambiente bez led proužků budou pěkná hrůza !
Arese
Hluboce se omlouvám Škodě Auto za mé výše uvedené podezření, že na fotografích modernizované Octavie opět používá podložky jako u původního provedení. Toto nepravdivé obvinění vycházelo z nekompletních informací, uvedených v článcích na auto.cz. Nová Octavia totiž žádné podložky pod koly na firemních fotkách již nepotřebuje, jelikož u modernizovaného provedení byl rozšířen rozchod zadních kol o 20-30 mm!!!! (podle motorizace). Já jsem se zpočátku spolehnul jen na tento web, který ovšem takto zásadní informaci dosud vůbec neuvedl (stejně jako Svět motorů, mimochodem)! Abych se o rozšířeném rozchodu zadních kol dozvěděl, musel jsem si zakoupit měsíčník jiného vydavatelství. Buď tuto informaci Škoda Auto neuvedla v novinářských podkladech (o čemž pochybuji) a někteří novináři se jí dozvěděli jen neoficiálně, jaksi "bokem", nebo auto.cz a Svět motorů neodvedly kvalitní práci... Každopádně je to ale skvělá zpráva, Škoda Auto udělala přesně totéž, co BMW u minulé modernizované trojky! Toto opatření Octavii III zásadně zlepší vzhled při tříčtvrtečním pohledu a jízdním vlastnostem jistě také prospěje! 😄 :yes: :yes: :yes😒br /> Je vidět, že Škoda Auto skutečně pozorně naslouchá kritickým slovům svých potenciálních zákazníků a kritizované nedostatky co nejrychleji na svých výrobcích odstraňuje. To se ukázalo již v případě Rapidu (změkčení odpružení, vylepšení přístrojové desky, dodělané boční plasty kryjící pojezdy předních sedaček aj.) a nyní i u modernizace Octavie (zachování mechnické P brzdy, rozšíření zadní nápravy). 😄 Jenom škoda, že nedošlo i na ten chybějící tapicírung na výplních dveří. :-!
Radek007
Je to okopírovaný Mercedes-Benz E 350 z roku 2009.
[odkaz]