Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Peugeot 3008 GT: Na kolik přijde vrcholná verze?

44 komentářů

Dixik2
Ještě je v příplatkové výbavě Vyhřívané čelní sklo za 6 000 Kč.
AutoKaCer
Konečně! Foukání je sice fajn, ale po noci na mrazu to není zase tak rychlé, než se to celé začne prohřívat 😄
Avatar - sargis
sargis
Hm, vraj niektorym vadi, ze im oko preostruje za jazdy na dratiky v skle, neviem, nemal som cest s touto vybavou.
AutoKaCer
Pokud vím, u Peugeota by tohle měla být premiéra (opravte mě, jestli se mýlím), co se vyhřívaného předního skla týká, takže těžko říct, jak to bude udělané. Zase na tom ale asi moc extra vymýšlet nejde.
Dixik2
Kromě 3008 ho nově má i 308.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Vyhřívané sklo nemusí být řešeno pomocí drátků.
ericn
No třeba u OIII je to úplně v pohodě, neruší to. Zaznamenáš je (drátky 😄 ) jen když na okno koukáš opravdu zblízka...
AutoKaCer
Bude to chtít předváděčku s touhle výbavou, aby to člověk mohl omrknout. Nový design Peugeota se mi dost líbí, s kokpitem taky problém nemám díky průměrnému vzrůstu. Jsem zvědavý na facelift 308, třeba bude stát za hřích (i když ji teď mám 😄 ). Jen je škoda, že už nedělají kupé, protože to by se mi líbilo nejvíc. 99% času jezdím sám a kupé by bylo fajn - jen je v dnešní době problém nějaké sehnat, pokud se člověk nechce plácnout přes kapsu a koupit Prosche nebo BMW ;-\
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
by ovela lepsie slusal ten 1,6 thp so 152kw ktory ma napriklad aj DS3 racing ako nejaky cistucky blu blu ha-de-i .... velka skoda... ale ok .. opat to bude dizel ktory sa u tohto kusku bude lepsie predavat... paradox ako sa dizle uz dnes viac hraju na sportiaky ako benziny ...

auto inak nadherne.... takto ma vyzerat premiovy kokpit aj premiovy exterier... sanka dole sefe :yes:
comper
Nj, stoji zhruba tolko co tuctovy tigi s o uroven slabsim dvojlitrom, takze to je podla objektivneho redaktora nehorazne vela...
webpaja
Ta cena by nebyla špatná, pokud by obsahovala AWD. Ale to se nedá nijak připlatit.
comper
AWD do takehoto auta, naco, aby to viac zralo? Alebo aby mal vodic/-ka pocit vacsieho drsnaka pred nakupnym centrom? Tieto auta sa do terenu kde ozaj treba awd pozru nanajvys ak na reklamnej fotke.
webpaja
To ať si rozhodne zákazník, tady někdo rozhodl za něj. Konkurence AWD nabízí.
comper
Tak ako rozhodol ze sa neponuka manual, a konkurencia zvacsa vyber tiez neponuka - takto silny tigi je len 4x4 atd., ale to ti zda sa nevadi.
webpaja
Zatímco automat považuju za komfotní prvek s neustále se zvyšující poptávkou, FWD proti AWD podobně nefunguje.
ericn
No přesně TIGI 2.0 TDI 110kW s přením náhonem a DSG v Highline 897tis základ, tj ještě bude spousta příplatků, jak je u VW zvykem. Pokud chce někdo 140kW s automatem, už musí brát 4MOT a tam je to s cenou přes 1 mil Kč, základ Highline. V tomhle světle to tak špatná nabídka není 😉
webpaja
...k volantu a pedálům na PS, abych se odreagoval, tak mám pořád větší volant a jeho přirozenější polohu než má P3008 v reálu. Tohle je obrovská chyba a nesmysl. Nepochopím to.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
je to vazne s tou 3008 v reale az take neprirodzene? 😒 ... lebo mne napriklad 208 svojim malym volantom aj posedom sadla...

interier 3008 mi pride vizualne az premiovy.. ale samozrejme nebavim sa teraz o polohe sedenia...
webpaja
Tak snad umíš sedět v autě...tady sedíš na něm a volant máš v úrovni navigace škodovek před pár lety.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ved preto sa ta to pytam lebo v 3008 som samozrejme nesedel... ale v 208 nema problema 😉

alebo ako som sa to mal spytat? co ste vsetci dnes taki podrazdeni? deje se neco?

ano v aute sediet viem... 😉 ... ved mozno raz sa do 3008 posadim a uvidim ake to tam je...
webpaja
To nebyla podrážděná reakce. jde o zcela nepřirozený pocit. Spíš jako na lodi s malým kormidlem.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
viem ze si na tom vyskovo asi ako ja.... ale mne napriklad 208 sedela.... ale samozrejme v 3008 je to uz zase asi uplne ine chapem ... ten i cocpit tu vyzera byt o generaciu dalej ako v malej 208 a aj celkovo je to proste uz fakt ine ... za mna teda len som chcel vediet ako to vidis kedze si uz v 3008 podla toho co si pisal usudzujem ze sedel... ten i kokpit je mozno fakt nie najstastnejsi tah ... ono vizualne moc pekny ale auto by malo byt aj o inom .... z praxe aky je v 3008 nehodnotim neviem ... vizualne sa mi ale paci... zamrzi trosku absencia 4x4 u tohto auta.. pripadne hybridna verzia a la niro... nevadi... co uz
webpaja
S uspořádáním sedačka, přístroje nahoře a aby nebránily výhledu vs. volant toho moc neuděláš. Prostě ten bude stále nepřirozeně dole.

Proč je to u těch aut co se řídit musí takto?😒br />
[odkaz]

[odkaz]
Avatar - speedfred
speedfred
R.Chvála celkom chválil 3008
PS: videl si SK porovnanie na YT Žúlia vs Jag E ? (motoring)
homat1
hele a seděl jsi už v nové 3008, případně kolik si toho ujel?
webpaja
Ne, seděl jsem v P208 a P308, řešení je stejné.
Redmex
3008 je SUV, takze mas viac verticalneho priestoru na hladanie spravnej pozicie volantu. V pohode mozes mat volant vo vhodnej vyske a pristroje nad nim, kedze je palubka vyssia ako v nizkom aute.
webpaja
Znovu...poloha správného posazu, dané výšky přístrojů a jim nestínícího volantu moc kombinací nevymyslíš. Ideálně nahoře jednoduše nebude.
ericn
Hmm tak obě auta jsem jel, jak 208, tak 308 a ani s jedním jsem neměl problém s nastavením pro mě správné polohy 😉 208 s 1.2VTi i GTi - krátké tratě do 50km, 308 SW 2.0Hdi jsem jel cca 300km a v pohodě. Podotýkám, že nejsem žádnej mrňous >😁
webpaja
Máš zřejmě posaz, který Peugeotu vyhovuje. Mě naprosto ne a jakkoliv se mi třeba s P208 jinak jezdilo dobře, tohle je fail. Nepřirozená poloha volantu zcela kazí cokoliv.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Francouzská klasika. Nedostatečnou techniku se snaží maskovat bizarností.
VW Tigiho udělá 4x4, nespřeháže interiér a je v klidu i když se vlastně ani nesnaží. Třeba i Mazda CX5 je mnohem blíže Tigimu než kolotočářskému 3000008.
webpaja
Mě se to auto i líbí, dokonce vnitřek mi přijde povedený...ale ne pro toho kdo to má řídit.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Stačí správně umístit budíky, pohon 4x4 a není důvod si to auto nekoupit namísto Tigiho nebo Mazdy.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
nastava doba kedy uz nejde bohuzial mnohym vyrobcom o nejake ridicske vozy a ani o to aby si mal nejake super zazitky spoza volantu ... priorita je dnes ved vieme co ... preto nam pribudaju kdejake scifi interiery a kupelnove studia v autach ... takisto motory uz vykonom dnes nehraju prve husle a mnohi zakaznici uz dnes tak urputne neriesia kazdy kw vykonu zvlast ked predpisy su ake su a premavka je stale hustejsia a palivo stale drahsie a drahsie ... dolezitejsi je dnes uz pocet displejov a asistentov a celkova konektivita a nejake tie pekne polepy na kasni ( nech kazdy vidi ze na to mas ) ... teda ak mi rozumies na co narazam
webpaja
Ale to auto někdo řídit zatím musí. To přece není omluva.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ved ano... mas pravdu... a nemysli si ze mna tento trend a smer tesi ;-\ .. len som popisal realitu ... hoc nepise sa to veselo

mozno raz pride cas ze si budes aj za "volant" priplacat neskutocne prachy aby si si mohol sam zasoferovat... a vyhol sa tak autopilotovi ... este nam raz bude za klasickymi vozmi smutno ... to akoze bez debaty
webpaja
Není to obecný trend, jen Peugeot. Vždy to byl Citroen v rámci PSA, který nějak vybočoval, asi to klukům ze lva bylo líto. Pokud je alternativa, která funguje normálně, pak pro Peugeot nevidím možnost.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
paradoxne nova C3 vyzera v interieri uz tak nejak "konzervativnejsie" a mozno uz aj exterierovo ako to co ponuka dnes nejeden peugeot suhlas... podla mna mohli v peugeote rozvijat dalej tu palubovku predoslej 3008 a sucasnej 508 ( tieto palubovky su aj dnes krasne )... ale tak asi niekomu to bolo malo ;-\ a zase nebol by to francuzsky voz keby opat niecim neprekvapil ze jo 😉 ... len obcas tie prekvapka mozno vypalia inak ako vyrobca predpokladal ... vid volant s pevnym stredom u citroena... preco ho dnes uz nemame ani nemusime dvakrat hadat

obavam sa ale ze tohto i cocpitu sa peugoet uz len ta nevzda .. tu to vyzera uz na nieco vaznejsie a dlhodobejsie .... ved ho ma uz pomaly kazdy peugeot... okrem "starej" 508 a este nejakej 301 a par dalsich starsich kuskov
gil54
....a další nesmysl je otáčkoměr co jde opačně než tachometr.
webpaja
Souhlas, když nemáme o čem mluvit na prezentaci, tak budeme tvrdit, že voda je definitivně suchá.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
otazne je preco taketo veci vlastne vobec skusaju a menia to co je uzivatelsky overene a osvedcene ... mne sa peugeoty pacili z fr vozov vzdy najviac... zvlast tie casy 206tky 406 kupe alebo 306 kabria su asi za mna najkrajsie casy peugeotov... vtedy mali klasicky francuzsky sarm ale nepotrebovali pritom v nicom e😜erimentovat ... nebola to parada? zlate levie casy .. lenze posledne roky akoby uz kazda automobilka potrebovala niecim necakanym prekvapit a sokovat a ohurovat .. ale na co je to v praxi dobre... cestu do prace mi ozaj opacne orientovany otackomer nesprijemni ... a ze je to len o zvyku? no ok... tak potom miesto siltovky nosme na rybacku klobuk... ved je to len o zvyku ze jo ... ;-\
Avatar - Stejsn
Stejsn
Zajímalo by mě, jak moc tohle řešení, které se Peugeot snaží svým zákazníkům nutit už nevímkolikátým modelem, skutečně lidem napříč trhem vadí. Protože třeba pro mě, ač se mi to auto může líbit, je to naprosto zásadní problém kvůli kterému si ho nekoupím. Fakt by mě zajímalo jak moc se Peugeot zákazníků na tohle ptá a jestli by mu klasické řešení nepomohlo s odbytem.
webpaja
Známý dělal u Maserati, když se řešily první připomínky na Ghibli, product manager většinu z nich shodil ze stolu, že jsou to výmysly a oni velmi dobře vědí co zákazník opravdu potřebuje. >😒]
Avatar - O5kar
O5kar
Sice to nevlastním, ale již jsem s tím jel P308. Při v. 180 cm, absolutně žádný problém s čitelností budíků. Chce to zvyk, který si snadno navodíte a bude vám to připadat celkem přirozené. Když potom přesednete do toho normálního, je to jako když vlezete do náklaďáku. Berte to jako FUTURE, čili to, co předkládají v těch Vision a jiných konceptech, na co na autosalónech koukají všichni jako telata a novináři se těší, až novinka bude v sérii. Potom to sepsují jako psi, když to nemá jejich oblíbenec. Vemte si jenom ten novinářský pláč, že ten Kodáq uvnitř nemá z toho Visiona nic. Peugeot to prostě má. To je jako když sednete do MB Actrosu a tam řadíte jenom klepáním do malé páčky, dnes dokonce jenom otočným ovladačem, místo kvedlání půlmetrovou pákou. A volant v přirozené poloze, jako u osobáku.