Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Peugeot 3008 GT: Na kolik přijde vrcholná verze?

Michal Fokt
Diskuze (44)
Za 180koňový turbodiesel a top výbavu zaplatíte u francouzského kompaktního crossoveru minimálně 895 tisíc korun.

Koncem října jsme v lehkém předstihu získali oficiální český ceník francouzské novinky Peugeot 3008, jedna věc v něm ale chyběla - cena špičkové verze 3008 GT. Ta byla nyní odtajněna, české zastoupení ji prezentuje na samostatném ceníku, jako by dával najevo, že tahle verze nebude úplně pro každého. A vskutku - základní cena atakuje devítisettisícovou hranici, startuje na 895 000 Kč. Tedy alespoň do oznámení akčních ceníků s bonusy k výkupu a dalšími lákadly...

Peugeot 3008 GT tak odskakuje nejvyšší "obyčejné" verzi třitisíceosmičky o plných 200 tisíc korun. Co za ně dostanete? Tak v první řadě motor 2.0 BlueHDI s výkonem 133 kW a točivým momentem 400 N.m, zkombinovaný standardně se šestistupňovým automatem. Jde o kombinaci určenou exkluzivně pro tuto verzi výbavy, což je sám o sobě dost pádný argument pro pořízení GT, pokud máte rádi pod pedálem výkonovou rezervu a chcete si dopřát luxus samočinného řazení. Dále se vůz od ostatních odliší mimo jiné černě lakovanou střechou, LED světlomety, chromovým exteriérovým paketem, hliníkovými pedály, speciálními koberečky, čalouněním v kombinaci látky a alcantary nebo komplexnějším standardním paketem bezpečnostních asistentů.

I přes rozsáhlou standardní výbavu si toho lze za příplatek naporoučet spoustu, mimo jiné špičkový audiosystém Focal za 25 tisíc korun včetně zesílených bočních skel pro lepší odhlučnění kabiny, elektricky ovládaná přední sedadla s masážní funkcí (59.000 Kč), kožené čalounění (20.000 Kč), bezklíčové odemykání (10.000 Kč), panoramatické střešní okno (30.000) a spoustu dalších prvků, díky nimž hravě dostanete cenu auta za hranici milionu korun.

Michal Fokt
Diskuze (44)
Avatar - O5kar
4. 11. 2016 09:32
Ten volant a budíky.
Sice to nevlastním, ale již jsem s tím jel P308. Při v. 180 cm, absolutně žádný problém s čitelností budíků. Chce to zvyk, který si snadno navodíte a bude vám to připadat celkem přirozené. Když potom přesednete do toho normálního, je to jako když vlezete do náklaďáku. Berte to jako FUTURE, čili to, co předkládají v těch Vision a jiných konceptech, na co na autosalónech koukají všichni jako telata a novináři se těší, až novinka bude v sérii. Potom to sepsují jako psi, když to nemá jejich oblíbenec. Vemte si jenom ten novinářský pláč, že ten Kodáq uvnitř nemá z toho Visiona nic. Peugeot to prostě má. To je jako když sednete do MB Actrosu a tam řadíte jenom klepáním do malé páčky, dnes dokonce jenom otočným ovladačem, místo kvedlání půlmetrovou pákou. A volant v přirozené poloze, jako u osobáku.
4. 11. 2016 08:22
Re: Vyhřívané čelní sklo
Bude to chtít předváděčku s touhle výbavou, aby to člověk mohl omrknout. Nový design Peugeota se mi dost líbí, s kokpitem taky problém nemám díky průměrnému vzrůstu. Jsem zvědavý na facelift 308, třeba bude stát za hřích (i když ji teď mám :-) ). Jen je škoda, že už nedělají kupé, protože to by se mi líbilo nejvíc. 99% času jezdím sám a kupé by bylo fajn - jen je v dnešní době problém nějaké sehnat, pokud se člověk nechce plácnout přes kapsu a koupit Prosche nebo BMW ;-\
Avatar - speedfred
4. 11. 2016 07:51
Re: Když mě děti pustí...
R.Chvála celkom chválil 3008
PS: videl si SK porovnanie na YT Žúlia vs Jag E ? (motoring)
4. 11. 2016 03:48
Re: Když mě děti pustí...
Máš zřejmě posaz, který Peugeotu vyhovuje. Mě naprosto ne a jakkoliv se mi třeba s P208 jinak jezdilo dobře, tohle je fail. Nepřirozená poloha volantu zcela kazí cokoliv.
3. 11. 2016 18:28
Re: Když mě děti pustí...
Hmm tak obě auta jsem jel, jak 208, tak 308 a ani s jedním jsem neměl problém s nastavením pro mě správné polohy ;-) 208 s 1.2VTi i GTi - krátké tratě do 50km, 308 SW 2.0Hdi jsem jel cca 300km a v pohodě. Podotýkám, že nejsem žádnej mrňous >:D