Novinky
fOE
Soused mel vzit tranzita, jestli auto zredukoval jen na prostorove pomery. 😉
Jaros71
Raději by měli ukázat novou Antaru...ta stará už má fousy po kolena! 8-s
Joab
Já jel taky jednou Insignií. Předtím jsem měl cukrovku, krátkozratost, byl jsem celkem hnusnej, holky se ze mě dělaly akorát srandu.. no a vystoupim, a co myslíš? Atraktivní, zdravý, sebevědomý muž, kterému ženy padají k nohám.
Mýmu tchánovi zas chcípnul kocour, vezl ho tedy sousedovic Insignií do nejbližšího asijskýho bistra, a co bys řekl? Normálně ožil, nedávno oslavil čtrnáctý narozeniny.
Jó, kam se všichni hrabou na tendleten Vauxhall..
Mýmu tchánovi zas chcípnul kocour, vezl ho tedy sousedovic Insignií do nejbližšího asijskýho bistra, a co bys řekl? Normálně ožil, nedávno oslavil čtrnáctý narozeniny.
Jó, kam se všichni hrabou na tendleten Vauxhall..
Bubáq
Nikdy nic nezavrzalo- a to dím s plnou vážností jako dosti náročný řidič. Ticho na palubě je pro mě jedna ze tří nejdůležitějších priorit. Přesedlat na OIII může každý, ale být potom spokojený, to už každý být nemůže... Jistě, pokud má být tím nejvíce hlavním parametrem funkce/cena, pak jsou mnohé možnosti na trhu, a OIII je z nich nejpopulárnější. Ale ten interiér Insignie a jeho odhlučnění já po mých vlastních (nikoliv někoho jiného) zkušenostech nikdy za OIII vyměnit nemohu. To by byl pro mě příliš velký ústupek, příliš velká rezignace na eleganci, na řidičsky příjemné místo a na skvělé odhlučnění podvozku (důležité především v naší zemi) spolu s nejlepším kompromisem jízdní vlastnosti/tvrdost podvozku. To všechno je u OIII horší- tedy podle mých vlastních zkušeností. A co se týče prostoru: dokonce i BMW 5 řady má vnitřní prostor srovnatelný s Insignií, a to vepředu i vzadu (měření jsou na webu k dispozici). Pokud bude objem vnitřního prostoru pro zákazníka jednoznačnou prioritou spolu s cenou, pak nikdy nemůže volit ani BMW 5, nýbrž sáhne po OIII. Tak nevím, zda je toto ten pravý argument.... Já věřím na to, že existuje jistá rozumná hranice velikosti vnitřního prostoru, již není třeba příliš překračovat. Zbytek rozumného pak může zabrat hezký, příjemný a solidní design, např. přístrojové desky, sedadel, dveřních výplní, apod. To je moje volba... Mimochodem, docela by mě zajímalo srovnání servisních nákladů Insignie a OIII na prvních 100 tis. km. Zdalipak má soused kladnou zkušenost i v této oblasti? Opět jen podle mé vlastní zkušenosti (před Insigniemi jsem ojezdil celkem 5 Octavií a 2 Seaty): na Opela nedám dopustit! Životnost všech komponentů ať už v pohonném ústrojí nebo na podvozku je nesrovnatelně delší, než u Octavií vyrobených ještě před současnou 3. generací. A ta prý není z tohoto pohledu zrovna etalonem ve své třídě....
Bubáq
Těším se. Insignia patří a snad bude i nadále patřit do té cenové kategorie, ve které se nyní pohybuji při rozhodování o novém, nikoliv ojetém voze. Po dvou prvogeneračních Insigniích nemám žádnou pochybnost: je to skvělé, spolehlivé, pohodlné a bezpečné auto se spoustou velmi užitečné a bezpečnostní výbavy v ceně, s dlouhou zárukou v ceně a s možností doplatit rozumné peníze za top výbavu ve třídě. Mám ji rád, rád ji řídím a ona má ráda mě. Vozí mě komfortně, potichu, pohodlně a velmi bezpečně už 217 tis. km (první 136 tis. km, druhá už 81 tis. km). Dlouhodobá průměrná spotřeba 6,4 l/100 km (6AT). Držím sám sobě palce, aby ta nová převzala všechny ty dobré vlastnosti a bez kompromisů vylepšila to, co se ještě vylepšit dá. A potom to zase nebude žádná těžká volba: nejenže je Insignia nejlepší Opel v historii, ona je dokonce mnohem lepší auto, než zbytek třídy. Můžete si o tom myslet své, můžete proti tomuto tvrzení i protestovat, ale to je tak to jediné, co s tím můžete udělat. 😉
Barry Lyndon
Insignia mi teda připadá 100 x zajímavější než nějaké trapné SUV s ještě zoufalejším názvem
qwerty99
Tak pod toto bych se podepsal 😄
mam insi z 2014 (pofacelift), nemam jedinou vitku (pravda mam zatim najetych pouze 50 tisic), spotrebu mam 6,7 s automatem, ale v tom je hodne pocuku po praze.
a jak tady nekdo srovnava insignii s OIII, tak to tem lidem preju, to oktavka je nejen papirove o tridu niz, ale i konfortem a jizdnima vlastnostma i kdyz cenou konkuruje 😄
qwerty
mam insi z 2014 (pofacelift), nemam jedinou vitku (pravda mam zatim najetych pouze 50 tisic), spotrebu mam 6,7 s automatem, ale v tom je hodne pocuku po praze.
a jak tady nekdo srovnava insignii s OIII, tak to tem lidem preju, to oktavka je nejen papirove o tridu niz, ale i konfortem a jizdnima vlastnostma i kdyz cenou konkuruje 😄
qwerty
stanly01
Aj ja jazdim uz druhu insigniu. Dokopy mam na insignii cca 220 000km, tak nejaka ta skusenost uz je. Minule som siel kolegovym Superbom cestu Zilina - Praha a musim povedat, ze komfort podvozku velke sklamanie v porovnani s insigniou. nehovoriac o tom, ze v prahe som vystupil po 4hodinach cesty s bolavymi zadami... Rozhodoval som sa medzi novym superbom, ktory sa mi desingovo velmi paci, avsak odradil ma interier, ktory bohuzial neprekrocil svoj tien. Co sa tyka samotnej vybavy superb L&K, to uz som mal vsetko v insignii pred 3rokmi! Uz sa tesim na novu insignii 😄
stanly01
...myslim, ze mas uplnu pravdu. Insignia cele rozvrzane auto, stary model so strasnym podvozkom a nizkou kvalitou motorov. katastrofalny desing interieru, maly priestor pre hody a to nema zmysel rozpravat a malom kufri... Nehovoriac o tom, ze ani skrabku nema!!! Paci sa mi ta myslienka, ze sused vymenil za oktavku, zostava uz len dodat " brat to videl " 😄 V kazdom pripade, milujem nazory, ked nic na tom nemas najazdene a komentujes 😉
JGucci
Myslis tu rozvrzanou Insignii?? Uz pri testech v TV si stezovali na vrzajici pristrojovku. Soused Insignii mel a ted presedlal na Octavii III - prostorove stejne a levnejsi volba.
Jeste jsem insignii nevidel a uz ji nesnasim. >😁 To jen na pripomenuti pro ty pomatence, kteri tu pred casem nadavali na dilci fotky Kodiaqa... 😉