Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Barry Lyndon
2
a kola to má jako blázen :no:
Emel
7
Jj, u pseudoSUV jsou ty nízkoprofily nesmysl... ale tahle jsou aspoň pěkná i se k tomu hodí.
Barry Lyndon
5
Pro kola velikosti "Fabia" jsou ideálem patnáctky, maximem (a to i co do vzhledu!) šestnáctky. Sedmnáctky jsou dobré pro kola velikosti Octavie a stačí i Superbu, ale tady je to prostě za hranou. Ty šlupičky pneumatik působí zvlášť na "SUV" komicky. Stejně jako vypadá komicky X5 na 24" (nebo kolika palcových) ráfcích...
IPace
no vlastne proc ne
Nonsens
auto je to pekné a ako píše autor, má všetko, čo suv - vzhľad aj techniku. Drvivá väčšina ide len za vzhľadom a berú predokolku. Ale keďže je to len oplastované polo, je cena premrštená. A spotreba priemer 7 l je na slávny dawnsajzing biedna (že občas 10, kokso). Prepokladám, že predaje nie sú slávne.
JiVi
pro automobilkuy je SUV moda pozehnanim .. umoznuje prodat prakticky to same auto s neuveritelnym priplatkem .. a to se vyplati!
souhlasím, na druhou stranu u městského poskakovadla jsou zrovna ty SUV prvky (oplastování a trochu vyšší světlá (a tím i celková)) výška docela užitečné. Ovšem cena bývá zpravidla mimo... to je fakt.
Blue Sun
Nejsem si jistý, nakolik je srovnání Pola s ostatními malými SUV (Captur apod.) vhodné. Polo je menší auto i než tihle prcci.
menšie? veď kaptur je klio a pod.
Captur je nafouklé Clio, myslím, že se v něm i trošku jinak sedí, víc na výšku. Tohle je ale normální Polo, zvýšený je pouze podvozek, interiér beze změn.
ano, to viem, ale mal som za to, že sú zväčšené len dizajnovo a vnútorný priestor je prakticky rovnaký (to možno aj je), ale po očekovaní na nete sú minimálne vonkajšie rozmery kapturu a pod. väčšie, tak ok, podľahol som predsudkom.
Futurista
... to číst? Já to dočetl jen k tomu, jak 66kW umí auto čiperně rozpohybovat, a předjíždění jí nedělá výraznější potíže, ani na dálnici není auto brzdou provozu.
No, opět jsou německý kW silnější než ty korejský nebo francouzský... Tam jsou totiž tyto kilowatty naprosto nedostačující...
To auto je i hezký, ale dát za tohle půl mega??? No, to už jsme ve vodách malých HH, nebo GT v nižší střední...
No, opět jsou německý kW silnější než ty korejský nebo francouzský... Tam jsou totiž tyto kilowatty naprosto nedostačující...
To auto je i hezký, ale dát za tohle půl mega??? No, to už jsme ve vodách malých HH, nebo GT v nižší střední...
A spotřeba 7, tohle být v tom korejci... Mimochodem, za kolik že to umí 1.6 v o třídu větší Vitaře, o 1.4 turbo ve Vitaře S nemluvě?
Toto auto uvádím proto, že ho člověk koupí za podobné peníze jako stojí testované Polo, sice bez DSG, ale s 4x4, nebo o těch cca 40 levněji s munuálem, v předokolce.
Ale mě hlavně dostal ten "příkladný" interiér. Vono to jako že tak úplně nelícuje, display je nízko (už si toho na ACZ všimli, hurá) a ovládání zrcátek jako nic moc ergonomického, ale je to koncern voe, tak to prostě "příkladné" být musí.
Ach jo, tyhle tendenční textu už fakt nedávám. A přitom s hodnocením bych v celku souhlasil (dal bych 3 hvězdy, půl dolů za cenu), ale to, jak autor dovede mimochodem a nenápadně zmínit zápory (tvrdý podvozek, spotřeba) a tendenčně text zabarvovat-viz. interiér a vopravdu živý motor - 66kW a 160Nm, který si už kdysi v jiném zdejším testu dal i motor o výkonu 85kW a 190Nm k snídani, to je fakt k nečtení. Opravdu, opravdu by mě zajímalo jak by byl test napsaný, kdyby testované auto mělo logo třeba Fordu nebo Opelu...
Ps.: Čau Futuristo, jak ti to jezdí?
Toto auto uvádím proto, že ho člověk koupí za podobné peníze jako stojí testované Polo, sice bez DSG, ale s 4x4, nebo o těch cca 40 levněji s munuálem, v předokolce.
Ale mě hlavně dostal ten "příkladný" interiér. Vono to jako že tak úplně nelícuje, display je nízko (už si toho na ACZ všimli, hurá) a ovládání zrcátek jako nic moc ergonomického, ale je to koncern voe, tak to prostě "příkladné" být musí.
Ach jo, tyhle tendenční textu už fakt nedávám. A přitom s hodnocením bych v celku souhlasil (dal bych 3 hvězdy, půl dolů za cenu), ale to, jak autor dovede mimochodem a nenápadně zmínit zápory (tvrdý podvozek, spotřeba) a tendenčně text zabarvovat-viz. interiér a vopravdu živý motor - 66kW a 160Nm, který si už kdysi v jiném zdejším testu dal i motor o výkonu 85kW a 190Nm k snídani, to je fakt k nečtení. Opravdu, opravdu by mě zajímalo jak by byl test napsaný, kdyby testované auto mělo logo třeba Fordu nebo Opelu...
Ps.: Čau Futuristo, jak ti to jezdí?
Nemusím stříbřenku a té je tady na můj vkus hodně. Ale jinak... ten interiér je fakt parádní - volant, sedačky, nakonec i výplně dveří - na to, že to je výběhové auto béčkového segmentu - ne?
[odkaz]
[odkaz]
Já ji tedy taky nemusím, ale o to až tak nejde. Jinak ale souhlas s tím, že interiér špatný není - naopak, vypadá fajn (a je fajn, Polo znám osobně), ale použít slovo"příkladný" a poté vznést ony, zcela oprávněné, výtky? Pochop - nejde mi o interiér jako takový, jde mi o celkové vyznění textu. Text testu 3,5 hvězdového auta jiné značky obvykle na těchto stránkách vyznívá dosti jinak... S tím, že s hodnocením 3,5 souhlasím.
Přečetl jsem si to celé znovu a za mě je to napsané konzistentně a srozumitelně - převládající dobrý dojem z kvality interiéru, s několika slabšími místy... a totéž ergonomie, převažující dobrý dojem s několika výhradami.
Display je ok , když nemá navigaci , což řeší Garmin za 5 tis. s doživotní aktualizací zdarma...že je níž při ovládání radia je totiž buřt.. ;-)
Auto vypadá moc pěkně , ale cena je úplně mimo !!! 8-s
Opel Mokka se jako skladovka dá sehnat od 400 tis..a je větší a plnohodnotné SUV.
CROSSPOLO je předražené o cca 100 tis..proto ho nikde naživo nepotkáte.. :-!
Auto vypadá moc pěkně , ale cena je úplně mimo !!! 8-s
Opel Mokka se jako skladovka dá sehnat od 400 tis..a je větší a plnohodnotné SUV.
CROSSPOLO je předražené o cca 100 tis..proto ho nikde naživo nepotkáte.. :-!
LEGOPARK
Technická data na oficiálních press stránkách Volkswagenu hovoří jasně: Světlá výška Pola s 1.2 TSI (66 kW) DSG činí 143 mm, zatímco u CrossPola s tím samým (tedy testovaným) motorem 175 mm.
Poprosim zdroj (link). Lebo na oficialnych strankach VW, ktore som uverejnil ja je jasne napisane - zvyseny podvozok o 15mm.
zde [odkaz] Každopádně nevím, zda se tam bez přístupu dostanete.
Overil som infomaciu u VW - Vasa informacia je NESPRAVNA! Naopak bola mi potvrdena moja informacia. Odporucam informovat sa u Ceskeho zastupitelstva VW.
3_diamanty
mu popravde celkom sekne ...... ale otazkou je preco taketo cross polo za pol melona a preco uz nie radsej za podobne peniaze take ASX alebo HR-V... Soul... pripadne novu C-HR... alebo vitaru
taketo cross polo by urcite davalo zmysel ( auto to nie je zle ) ale bohuzial nie v tejto cene... ktora mi pride prehnana.. a asi aj to je jeden z dovodov preco taketo polo stretnem asi tak raz rocne ;-\
taketo cross polo by urcite davalo zmysel ( auto to nie je zle ) ale bohuzial nie v tejto cene... ktora mi pride prehnana.. a asi aj to je jeden z dovodov preco taketo polo stretnem asi tak raz rocne ;-\
Horst Fuchs
V testu Renaultu Megane 1.2Tce 96 kW byla průměrná spotřeba 6.2 litru označena jako příliš vysoká. Tady je 7 litrů u rádobystylového o třídu menšího autíčka s 2/3 výkonem zcela OK.
Asi něčemu nerozumím.
Asi něčemu nerozumím.
Tys to asi nečetl pořádně. :-) Píše se zde: "Použitá dvanáctistovka s 66 kW a 160 N.m je uživatelsky příjemná jednotka, která automobil umí čiperně rozpohybovat. Předjíždění jí nedělá výraznější potíže, ani na dálnici není auto brzdou provozu. "
Jo hochu, a takovej čipera, ten potřebuje nakrmit, takže 7 litrů je OK. Ty vošizený francouzský kW v autě nižší střední, to je přece jiná. Nemůžeš srovnávat. Německý kW jsou jinde. :-)
Jo hochu, a takovej čipera, ten potřebuje nakrmit, takže 7 litrů je OK. Ty vošizený francouzský kW v autě nižší střední, to je přece jiná. Nemůžeš srovnávat. Německý kW jsou jinde. :-)
Průměrná spotřeba Meganu v testu byla 6,64, za prvních 5000km pak 6,94... navíc bych si tipnul, že v dlouhodobém testu se jezdí více v klidu, než při tradičním testování. Testované CrossPolo má najeto 2340km a hodnocení říká, že Vyšší karoserie a kombinace s automatem je trochu znát.
Jo, taky jsem koukal na najeté kilometry, spotřeba by mohla jít za čas nejspíš trochu dolů. Předpokládal jsem, že redaktoři mají pro měření spotřeby nějakou stálou trasu, které jezdí přibližně stejným stylem, nejspíš si ale dělám zbytečné iluze. Ono i na Spritmonitoru jsou snad jen tři Cross Pola a spotřebu mají kolem sedmi.
Fakt ale je, že tyhle low-costové koncernové motory prostě nefungujou. 1.2TSI 81kW je vynikající, podladěná verze nanejvýš dostačující, spotřeba stejná nebo vyšší. 1.6TDI je bohužel ve všech variantách mnohem horší než 2.0TDI, opět při stejné spotřebě. K slabší 1.2TSI se navíc dodává zase jen pětikvalt, takže jediné řešení je DSG a chiptuning. Tato varianta by mohla fungovat, navíc za přibližně stejnou cenu jako silnější 1.2TSI.
Pravda ale je, že 1.2TSI 81kW je už výběhový motor. Škoda, byl opravdu dobrý. Polo má na našem trhu ale vůbec prapodivný výběr motorů, evidentně nechce konkurovat Fabii.
Fakt ale je, že tyhle low-costové koncernové motory prostě nefungujou. 1.2TSI 81kW je vynikající, podladěná verze nanejvýš dostačující, spotřeba stejná nebo vyšší. 1.6TDI je bohužel ve všech variantách mnohem horší než 2.0TDI, opět při stejné spotřebě. K slabší 1.2TSI se navíc dodává zase jen pětikvalt, takže jediné řešení je DSG a chiptuning. Tato varianta by mohla fungovat, navíc za přibližně stejnou cenu jako silnější 1.2TSI.
Pravda ale je, že 1.2TSI 81kW je už výběhový motor. Škoda, byl opravdu dobrý. Polo má na našem trhu ale vůbec prapodivný výběr motorů, evidentně nechce konkurovat Fabii.
Polo má v ceníku 1.0 55kW (Maraton), 1.2TSI 66kW, 1.2TSI 81kW a 1.8TSI (GTI) 141kW - to jde, ne? Není tam nafta, ale já osobně pro ni nepláču.
Dlouhodobé testy jsou něco jiného než běžné testy, o tom právě mluvím... auto v dlouhodobém testu slouží prostě jako normální dopravní prostředek, není potřeba za jedno odpoledne vyzkoušet co jde.
Já našel CrossPolo 24ks s benzínem, průměr 6.6 (s MT 6.4)... což není žádný zázrak, ale prostě vyšší stavba + větší kola + přece jen už starší auto...
[odkaz]
Dlouhodobé testy jsou něco jiného než běžné testy, o tom právě mluvím... auto v dlouhodobém testu slouží prostě jako normální dopravní prostředek, není potřeba za jedno odpoledne vyzkoušet co jde.
Já našel CrossPolo 24ks s benzínem, průměr 6.6 (s MT 6.4)... což není žádný zázrak, ale prostě vyšší stavba + větší kola + přece jen už starší auto...
[odkaz]
1.2TSI 81kW je ale k dipozici pro jediný model Highline. Ono je to ale vcelku jedno, Polo se u nás podle statistik v podstatě neprodává, všechno je reexport. [odkaz]
Je to zajímavé, ale je to tak...
Je to zajímavé, ale je to tak...
bez_prislusnosti
bych upřímně napsal... že to auto má smysl asi jako chodit po městě v kanadách. Znám lidi, co shánějí něco levného do terénu, aby vyjeli kopec i v zimě ... a v těchto destinacích stojí buďto Panda 4x4, Swift 4x4 nebo Duster 4x4, movitější jezdí Vitarou... Vše levnější a smysluplnější...
Bubáq
Musím uznat, že VW (a škodovka) umí pěstovat tradice :-) Ta loketní opěrka z Golfu III už má na krku takových 17-18 let - a pořád slouží! Ukotvena pevně v podlaze, úzká a klouzající, ale pořád je tady, pěkně dlouhá a s úložným prostorem uvnitř. Až odejde do věčných lovišť, měla by mít vystrojen moc pěkný funus :-! .
SOUHLAS , ŽE MÁ LÉTA... ;-)
Ale je to lepší , než kdyby nebyla žádná , že?
Nicméně v této ceně by auto mělo mít loketku novou.
Ale je to lepší , než kdyby nebyla žádná , že?
Nicméně v této ceně by auto mělo mít loketku novou.
dokopy
Má to, prečo som nekúpil Fabiu. Fabia znížila výšku a urobila čisto čierny interiér ako v pohrebáku.