Devětsetjedenáctka je nadčasovou klasikou, i když léty dostala hodně steroidů. Sahat na ni se nemusí vyplatit. Jak si její budoucnost představuje Rus Selipanov?
Za mne SUPER !
911 by konečně nevypadala jako dopovaný VW Brouk.. ;-)
Klidně by ho mohli vyrábět..jen ty hranaté světla typu KIA...to snad ne.
Porsche musí mít světla kulatá.
Porsche tuhle grafiku světel opakovaně použilo na konceptech. U konceptu Panamery Sport Turismo bylo vidět, že jsou to dvě U nad sebou (díváš se jakoby ze shora, takže vidíš čtyři obdélníky). A na Mission E měli něco podobného tomuhle. Nová Panamera pak má podobný vzor pro denní svícení.
911 uz potrebuje vizualnu zmenu ( prospelo to aj corvette ) ... to nekonecne zuzlanie a cmulanie jej tvarov jej uz vizualne neprospieva .. uplne ju zaoblili za tie roky a uz to dnes nie je ta stara dobra carrera na aku si este spominam .... navyse je dnesna 911tka uz aj hodne prerastena a rozpcapena ( cayman je za mna dnes uz daleko krajsi a tvarovo vyvazenejsi a sikovnejsie kompaktnejsi )
ta biela studia alebo co to je je ozaj krasna... toto by uz konecne bola carrera ako sa patri .... fakt toto by mohla byt vizualna cesta pre carreru do buducna... lebo uz to za mna chce ozaj revolucnu zmenu...
Design je těžko meritelnou hodnotou. Jediné čím se dá měřit jsou prodeje. 993 má dnes (vyjma klasiku z 60tych a polovičky 70tych let) největší nárůst na ceně. Může se to pripisovat v článku zmíněnému poslednímu vzduchaci a designove těžko zkousnutelnou 996. I tak, přes to všechno je pro mne 993 tou druhou nejkrasnejsi generaci, hned po "originalu" 901, resp. její evoluci v letech 72-74. Udělal snad dodnes někdo krásnější auto než úzkou carreru z roku 72, s olejovou klapkou, nebo její širokou sestru RS??? Za mne nikoliv. I když jak říkám, design je věc názoru a 1000 lidi 1000 chuti.
Z dalších a dalších generaci mi ovšem imponuje to úžasné úsilí vývojářů, aby z nedostatku a konstrukterske chyby (motor ZA zadní napravou) udělali přednost. :-)