Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
Ficus
Výkon zůstává záhadou....
a o řádek níž😒br /> hodnota kolem 240 k však rozhodně není nereálná...
A pak s těma procentama; no ještě chvíli výzkumu, a poteče voda do kopce, a v nádrži bude přibejvat benzín, a z vejfucku se rovnou plněj bomby pro potápěče....
Další kujvítko, který nespraví ani Ferda Brablenec.....
a o řádek níž😒br /> hodnota kolem 240 k však rozhodně není nereálná...
A pak s těma procentama; no ještě chvíli výzkumu, a poteče voda do kopce, a v nádrži bude přibejvat benzín, a z vejfucku se rovnou plněj bomby pro potápěče....
Další kujvítko, který nespraví ani Ferda Brablenec.....
St.
- to umějí už daleko víc, jen z hlavy: Kia GT 205 k, THP u Peugeotu také přes 200 k, atd. myslím. Vydolovat se dá určitě těch 240 k i u současných motorů, ale jde o životnost a náklady na materiály. Celkově se mi zdá, že jsme u konce vývoje se spalovacími motory, jsou příliš složité. Elektrická auta jsou daleko jednodušší a i když se mi ta mechanika u spalovacích motorů moc líbí, čím dál více si připouštím, že to začíná být minulost...
Problém spočívá ve faktu, že elektromotor se perfektně uplatní tam, kam jde elekřinu přivést kabelem. U bateriového napájení to zdaleka tak veselé není. Ale souhlasím že při komplikovanosti současných spalováku té elektřině fandit musíme.
Mozno tym basnik chcel povedat, ze dnesne atmosfericke 1.6 vedia aj 160 koni, co by bola pravda keby niekto takyto motor vyrabal, zial posledna lastovicka v malych objemoch je 2.0 v Toybaru.
U turbo motora je snad samozrejmostou ze dokaze preliest hranicu 100k / liter ak neide o nejake eco naladenie resp. budget volbu
U turbo motora je snad samozrejmostou ze dokaze preliest hranicu 100k / liter ak neide o nejake eco naladenie resp. budget volbu
Chcelo by to presunúť vývoj na inú koľaj. Namiesto pachtenia sa za zbytočným výkonom sa sústrediť na zníženie spotreby a emisií a zvýšenie spoľahlivosti a životnosti pri použití výrobne menej náročných riešení. Dnešné autá sú už príliš ťažké, takže ej tu je ešte priestor na vývoj.
Možnost nezávislého ovládání ventilů je ale bezpochyby velkým přínosem
A celovodiče se používají pro propojení jednotlivých komponent a také pro vinutí elektromotorů 😄
P.S. a máš tam jednu hrubku
a máš tam zase jednu hrubku
nerekl bych, že v elektromobilů méně elektroniky, než v běžném automobilů. Ano, řízení motoru vyžaduje složitější management se všemožnými čidly a servy, ale zase nemusí ovládat velké výkony. U elektromobilů vyžaduje každý článek baterie svůj kontrolér pro řízení nabíjení a monitorování stavu a když takových článku je v autě několik set...