Novinky
Tak podle rady cloveka jmenem GTI koukam na zacatek tabulky a vidim tam znacky Skoda, Renault, Hyundai a spol. Pak mrknu na stred tabulky a vidim Audi, BMW, Porsche a spol. No a nakonec dojedu az na konec a vidim tam Ferrari, Maserati a spol. Tak si tak rikam, na kterem konci tabulky, ze je ten lowend? >😒]
No když porovnám Ferrari se stejnou cenovou kategorií Renault Trucks, tak ti taloši jsou velcí tragédi asi, když Rendlík prodává 23násobně víc?
Nauč se číst. Dělá se to zleva doprava. Někde tam před koncem mého textu najdeš zmíňku o tom, jak si stojí produkce v členění, tedy prémie, mainstream a lowend... když zapojíš i rodinu, možná společně pochopíte, co jsem tím měl na mysli 8-s >😁
no utebe clovek nikdy nevi co mas vlastne namysli, takze se lidem nediv ze tvemu basnickemu strevu lidi casto neodolaj
Jsem rad, ze uznavas, ze ses jeste nenaucil cist. A dodam, ze by ses mel naucit i psat. To se v tehle koncinach dela taky zleva doprava. V tvem i mem textu jsme oba jasne ukazali, jak si stoji lowend, mainstream a premie a kdo je na jakem konci tabulky. Ale jestli musis pri mysleni zapojovat celou rodinu, aby z toho neco bylo, tak to se asi nedomluvime. Vis, vetsina lidi totiz mysleni zvlada jaksi sama. >😒] >😒] >😒] Tak hodne stesti, treba to taky zvladnes >😒] :yes:
Napindal si toho hodně, ale celá naše ZŠ Brno-Žabovřesky se shodla na tom, že největší šrot je podle tebe Maserati.
První může být jen jeden. A teď nemyslím škodu, ta je nultá. Všichni víme, že Ford, Henry Ford, to je ve světě automobilů pojem. Toto drtivé (drtivé) vítězství je tvrdě vydřené - podívejte se třeba na Mondeo, jakou si buduje dlouhodobou image neúnavného pracanta, který svoje konkurenty překonává solidností, spolehlivostí, podovozkem i řízením. A to platilo už v době, kdy se v reklamách proháněl Mulder (David Duchovny) s černými brýlemi ve vajíčku a brzdil před spadanými stromy. A proto říkám - první je jen jeden. O druhé místo bojuje VW s Renaultem, ale je důležité, kdo z nich jej získá? Není. Protože být druhý, to znamená jen být první z poražených.
Takže ještě jednou: Sláva vítězi, čest poraženým. A až půjdeš příště zase pro auto, kam půjdeš? Správně, do Fordu. :yes:
Takže ještě jednou: Sláva vítězi, čest poraženým. A až půjdeš příště zase pro auto, kam půjdeš? Správně, do Fordu. :yes:
Nic proti Fordu, ale prvi traja importeri su velmi blizko seba. O dakom "drtivom" vitazstve nemoze byt rec. Skor len tak o prsa dobre vyvinutej osemnastky... 😄
Tak se nám prodeje Subaru zvedají. No, ať se to skalním líbí, nebo ne, ta nafta tady prostě byla potřeba. Uvidíme příští rok, co udělá s čísly nafta v Impreze. Každopádně Legacy s naftou teď není vůbec špatnou volbou. Ale hlavně prosím nečekejme nějaká zásadní čisla, karty jsou u nás rozdány celkem jasně. P.S. nečekal bych, že boxer čtyřhrab exot z japonska bude nad evropskou designovou hvězdou a sinonymem mainstreamové sportovnosti Alfou Romeo ;-\
nafta patří do kamen :no: s přimhouřenýma oběma očima a sklaplýma ušima možná do Forestra, ale do Imprezy? NIKDY. Myslím že tady čeká slovy NULA lidí na naftovou Imprezu.
Bohužel, nebo bohudík, Subaru nepatří do extratřídy automobilek, které si mohou dovolit nenabízet na českém ( resp. EU ) trhu diesel. Vzhledem k tomu, že Imprezu zaměřili provedením hatchback na širší skupinu zákazníků je diesel téměř nutností ( je otázka jak moc koho odradí kontroverzní desing ). Nesmíš v Impreze vidět jen modrou metlu, zlatá kola, nádech na kapotě a šotolinové šílenství.
Kdybych neznal tu metlu atd. tak nevim, že nějaký Subaru existuje a nic dalšího mě nenapadá.
Jasně, STi dělá největší jméno. Ale pokud se Subaru snaží zaměřit "běžné" provedení Imprezi na více zákazníků, tak je v ČR (EU) nafta nutností. P.S. ale díky tý metle atd. o Subaru víš
Však to byl účel. Ta nafta je určitě přínosem, neli nezbytností, ale nic závratnýho bych nečekal. Pořád je třeba ta Impreza díky (asi) 4x4 dražší, než konkurence a jak si se ptal v nedávný debatě "kde bydlíte, že potřebujete 4x4...", tak si to přeber.
me to prijde jako kdyby se reznik chtel zamerit vic na vegetariany a zacal davat do parku misto ocasku mouku.
Mame doma predposledniho Forestra, takze muzu rict jako zakaznik, protoze jsem ho otci kupoval. Kdybych chtel naftove auto, tak sahnu ke konkurenci a to Subaru nedozene novym naftakem, protoze bude jenom dalsi v rade a nekde u chvostu. Zatimco ja chtel podvozek Imprezy, LEHKE auto, znovu LEHKE auto, lehke s akcnim motorem a nizkym tezistem.
To co ted udelali je proste tuctovka, ktera nema nic spolecneho s charakteristikami ktere jsem uznaval, a noveho Forestra si logicky nikdy nekoupim a neni co by to zmenilo. Takze si myslim, pokud nekdo koupil Subaru kvuli jeho vlastnostem a image, ten image byl z motorsportu, 4x4, benzinovy boxer - a nevidim lidi kteri by cekali na uvedeni nafty, protoze byli mezitim obslouzeni jinde
Mame doma predposledniho Forestra, takze muzu rict jako zakaznik, protoze jsem ho otci kupoval. Kdybych chtel naftove auto, tak sahnu ke konkurenci a to Subaru nedozene novym naftakem, protoze bude jenom dalsi v rade a nekde u chvostu. Zatimco ja chtel podvozek Imprezy, LEHKE auto, znovu LEHKE auto, lehke s akcnim motorem a nizkym tezistem.
To co ted udelali je proste tuctovka, ktera nema nic spolecneho s charakteristikami ktere jsem uznaval, a noveho Forestra si logicky nikdy nekoupim a neni co by to zmenilo. Takze si myslim, pokud nekdo koupil Subaru kvuli jeho vlastnostem a image, ten image byl z motorsportu, 4x4, benzinovy boxer - a nevidim lidi kteri by cekali na uvedeni nafty, protoze byli mezitim obslouzeni jinde
Hehe, ty si myslíš, že řezníci dávaj do párků maso? Tak to si mě dneska pobavil ze všeho nejvíc! >😁 >😁 >😁 >😁
Teda pokud nepočítám nějaký rukodělce. :yes:
Teda pokud nepočítám nějaký rukodělce. :yes:
Před chvílí jsem si vařil oběd, na rychlo, musím skočit do auta, zajet koupit sud piva a pak ho celý víkend budeme pít... ale to jsem odběhl od tématu...
Vařím si oběd, beru do ruky kečup... Říkám si, proč používám kečup Otma?
Někde na stránkách věnujících se kečupům právě vyvěsili prodejní výsledky jednotlivých výrobců za minulý měsíc.
Příznivce Heinzu hájí svou pozici tím, že u Neli mají slevy, proto je druhý. Jasně, Hamé musí být první, protože to je ta tradiční česká značka. Pár kuchařů od Tesco kečupu se radují pozicí kolem 7 místa...
A já si tam dávám tu Otmu, protože je chutná a byla v akci.
Inu, konec příměrů, mějte se, já jedu pro bečku :-!
Vařím si oběd, beru do ruky kečup... Říkám si, proč používám kečup Otma?
Někde na stránkách věnujících se kečupům právě vyvěsili prodejní výsledky jednotlivých výrobců za minulý měsíc.
Příznivce Heinzu hájí svou pozici tím, že u Neli mají slevy, proto je druhý. Jasně, Hamé musí být první, protože to je ta tradiční česká značka. Pár kuchařů od Tesco kečupu se radují pozicí kolem 7 místa...
A já si tam dávám tu Otmu, protože je chutná a byla v akci.
Inu, konec příměrů, mějte se, já jedu pro bečku :-!
Heinz je kyselej a řídkej, když chceš kvalitu, (uznávám mainstreamovou) jdi do Spacku, ten pálivej je jedinej HOT.
Jojo, to ty procenta lítaj, to je radosti, jak se to natřelo tý konkurenci a stačilo k tomu prodat míň kusů, než má nejvyspělejší savec na končetinách! Taky je třeba v neposlední řadě pochválit příchod (revolučního!)naftového motoru do modelu pro zákazníky, kteří si je kupují na zbytek života. Proto musíme jen doufat, že se jejich studnice nevyčerpá a prodeje budou stoupat a ne stagnovat, jako tomu bylo vždy a stačila ta jedna končetina na počítání. :yes:
Cisla mluvi za vse a ty osalit nejde. Vitezem je Mazda. Vice nez zdvojnasobila prodeje proti predchozimu roku. Aby ne. Auto roku Mazda 2. Veleuspesna Mazda 6, zajimava CX7. Sestka je v dnesni dobe nejvyvazenejsim balickem vee sve tride. Mazda si behem nekolika let vytvorila bezkonkurencni inage nepric tridami. Spolehlivost a kvalita....to se dnes prodava.
K tabulce. Jine umisteni pro domaci automobilku by byla ostuda. Ford prevalcoval Volkswagen. Proc? Protoze prodava lepsi automobily. Velice jednoducha odpoved. Volkswagen jiz sve maximum videl, bude se pomalu propadavat. Top petku ale neopusti. Renault vyskoci na treti pricku a bude se dotahovat na Forda. Rozhodujici bude spolehlivost a zmena povesti.
Zajimavym se jevi Subaru. Ma potecial se dostat do prvni dvacitky v poradi znacek. V ramci modelu jiz mame Forester v prvni petce drive nez jsem predpokladal. S nastupem dieselu se jeho pozice upevni a prodeje rapidne porostou.
K tabulce. Jine umisteni pro domaci automobilku by byla ostuda. Ford prevalcoval Volkswagen. Proc? Protoze prodava lepsi automobily. Velice jednoducha odpoved. Volkswagen jiz sve maximum videl, bude se pomalu propadavat. Top petku ale neopusti. Renault vyskoci na treti pricku a bude se dotahovat na Forda. Rozhodujici bude spolehlivost a zmena povesti.
Zajimavym se jevi Subaru. Ma potecial se dostat do prvni dvacitky v poradi znacek. V ramci modelu jiz mame Forester v prvni petce drive nez jsem predpokladal. S nastupem dieselu se jeho pozice upevni a prodeje rapidne porostou.
Ať si to počítám jak chci, nevím v rámci jakejch modelů je Forester v první pětce...Ne že bych mu to nepřál, ale 28 ks za měsíc zas není tak moc. Diesel mu určitě pomůže ale uvidíme.
Ty vole, 911.. bzzzzz >😒]
[odkaz]
[odkaz]
No, když už mají TDi... >😒]
A automatickou převodovku... :-!
Přesně tak. Poršík musí vonět benzinem a vydávat parádní zvuk, ne jako splašená sekačka na trávu v podobě TDi... :-! . Navíc má mít pořádný šestistupňový manuál (nebo sekvenci... 😄 ). Co mají za automaty?
PDK? Nevim to přesně, ale váš kroužek technologie v trendech autoprůmylu pořád jen kvedlá a kvedlá... >😁
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Připoměl jsi mi jednu primitivní reakci Ady na nehodu, kdy do starého Twinga narazil míchač betonu. Ada rozumoval, že kdyby to nebyl Rendlík, přežila by...
Teď tu máme limuzínu nejvyšší třídy...
Teď tu máme limuzínu nejvyšší třídy...
Ja si auto kupujem podľa vlastného uváženia a potrieb. S prúdom idú len tí, čo nemajú odvahu obrátiť sa proti nemu, a pozrieť sa aj na druhú stranu.
Já si taky nepoletím koupit Fusiona v akci, ale mám nějakou úchylnou potřebu hrabat se ve statistikách. Výsledky ovšem moc neřeším. Ale v Americe existuje něco, co nevím přesně jak se nazývá, ale jedná se v podstatě o utvrzování zákazníka už po prodeji auta, že udělal dobře. Tam se statistiky (pokud jsou příznivé samozřejmě) dost dobře hodí.
Zajímavá čísla, i když pořád jen čísla. Je nutné pogratulovat Fordu, "nejvyšší podíl dovážené značky v historii" se pěkně poslouchá. Soukromě mě těší také úspěch Mazdy.
Asi to nejpodstatnější se skrývá v podtextu: tahouny jsou modely jako Fusion nebo Thalia, tedy žádný Focus a Mégane, jak by možná někdo čekal (a jak je to obvyklé v bohatších zemích).
Mno, jak vám už všem vysvětlil GTI, momentálně je nejlepší být třetí. Aspoň na něco se můžete spolehnout...
Asi to nejpodstatnější se skrývá v podtextu: tahouny jsou modely jako Fusion nebo Thalia, tedy žádný Focus a Mégane, jak by možná někdo čekal (a jak je to obvyklé v bohatších zemích).
Mno, jak vám už všem vysvětlil GTI, momentálně je nejlepší být třetí. Aspoň na něco se můžete spolehnout...
Tedy co s čísly, no i fotografie ti jasně napoví tajenku. Ano, výprodej Fusionu udělal fordu dobrá čísla. Jinak to jede v těch správných kolejích, špička je na špičce... a to jak mainstream, prémie, tak lowend.
Co je to za zvast co nahore pises, nestacilo by napsat ze kdyz jednou rozbijes prasatko, tak si neco od VW koupis?
to tady dnes bude zase masakr....
Btw. prodej aut funguje podle Maslowovy pyramidy potřeb - takže Škodovka, Ford i VW jsou její velká základna, ale na špičce je něco úplně jiného >😁
Chtělo by to psychoanalýzu :-!
FYI, na chvostu je za zari 2008 Cadillac, Ferrari, Kaipan, Maserati. V tej spolocnosti by som si teda naozaj rad vyberal svoje dalsie auto. Bohuzial ne, nebrousim na chvostu. Pretoze nemam... no nazvime to teda "odvaha"... 😄