Ono taky na listi nebo zimnim posypu se moc akcelerovat neda, i kdyby to byl dychavicny sestivalec, takze problem vidim spis mezi volantem a pedaly. Mozna, u nas mel Mercedes krome R129 vzdycky 4 dvere a delsi rozvor. S kupatky zkusenost nemam, k CL se musi dospet.
Keci prdy mašličky, problém s přenosem výkonu mají všechny 65 kromě Ska sedanu. Rozložení hmotnosti není rozhodně pade na pade a zadek vlaje víc než zvládne např. moje žena. U sedanu díky delšímu rozvoru a vyšší hmotnosti už je to řiditelné bez starostí. Stačí listí u krajnice, jarní deštík, vyházené bláto z pole nebo zbytek zimního posypu a neštěstí je hotové. Jakákoliv zadokolka je zábavná, ale tento vůz je již nebezpečný. Nám s HTP určitě...
Pixla, to zni jak nazor z elitni letky neridicu, tedy klubu HTP. Problem s pridanim plynu byl jen na w116 6.9 , kdyz clovek kopl v zatacce plny a ono si to "necekane" podradilo na dvojku. Ale muzu te ubezpecit, ze jiz vic jak 30 let jsou ty top motoriyace uplne v poho. Ono se obcas rozjizdet s problikavajicim trojuhelnikem, ma taky neco do sebe. Vykon vyuzijes pro pruzne zrychleni.
Díky borci. Je mi jasné, že s tím nikdo nebude nahánět late apex >:D myslím, že až takový problém ten zadek nebude - s kabriem se jezdí jen v hezkém počasí.