Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mercedes-Maybach S 650 Cabriolet: 300 kousků pro vyvolené

Michal Fokt Michal Fokt 16. 11. 2016
42
17
Zobrazit náhledy (42)
Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach Maybach
Divize Maybach představila světu svou představu o luxusním cestování nahoře bez. Hýčkat v garáži ji však bude moci pouhých 300 zákazníků.

Když o tom tak přemýšlím, možná není zas taková škoda, že automobilka Maybach skončila. Nějak se nedokázala zbavit image "lepšího Mercedesu", což bylo na útok na pozice Rolls-Royceu a Bentleye trošku málo, zatímco v roli luxusní divize trojcípé hvězdy ukazuje, jak dostat z už tak luxusních stuttgartských modelů maximum.

Další takovou ukázkou je právě představený Mercedes-Maybach S 650 Cabriolet. Jak název napovídá, jde o načančaný eskový kabriolet, jenž bude nejspíš opravdu hodně drahý, protože se automobilka rozhodla vyrobit jen omezenou třistakusovou sérii. Každý vůz bude očíslován plaketou na středovém tunelu, v předních světlometech najdete křišťály Swarovski a standardem budou též 20" kola s unikátním retrodesignem.

Motor V12 6.0 biturbo byl převzatý z AMG S 65 zůstává identický, to znamená, že dává výkon 463 kW (630 k) v rozmezí 4800-5400/min a točivý moment vrcholí hodnotou 1000 N.m, přičemž jeho maximum je k dispozici v intervalu 2300-4300 otáček. Kupé zrychlí z 0-100 km/h za pouhé 4,3 sekundy a maximální rychlost je tradičně elektronicky omezena na 250 km/h a lze očekávat, že kabriolet na tom bude podobně.

Maybach sílu motoru kombinuje se sedmistupňovým automatem 7G-Tronic a vzduchovým podvozkem, zajištěna tedy bude nejen dynamika, ale i jízdní komfort. Při pohledu na sedadla, která přímo vábí k usednutí, nelze jinak, než té šťastné třístovce upřímně a z celého srdce závidět, zvlášť pokud patříte k milovníkům otevřených aut.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Avatar - vabis
MERCEDES ÜBER ALLES!!!!
vabis
| 17. 11. 2016
Ono taky na listi nebo zimnim posypu se moc akcelerovat neda, i kdyby to byl dychavicny sestivalec, takze problem vidim spis mezi volantem a pedaly. Mozna, u nas mel Mercedes krome R129 vzdycky 4 dvere a delsi rozvor. S kupatky zkusenost nemam, k CL se musi dospet.

Avatar - Pixla
MERCEDES ÜBER ALLES!!!!
Pixla
| 16. 11. 2016
Keci prdy mašličky, problém s přenosem výkonu mají všechny 65 kromě Ska sedanu. Rozložení hmotnosti není rozhodně pade na pade a zadek vlaje víc než zvládne např. moje žena. U sedanu díky delšímu rozvoru a vyšší hmotnosti už je to řiditelné bez starostí. Stačí listí u krajnice, jarní deštík, vyházené bláto z pole nebo zbytek zimního posypu a neštěstí je hotové. Jakákoliv zadokolka je zábavná, ale tento vůz je již nebezpečný. Nám s HTP určitě...
No comment...
Londonbridge
| 16. 11. 2016
Este ze to neparkuje na nasej ulici to by moje E vyzeralo pri nom ako nej Dacia... >:D
Avatar - vabis
MERCEDES ÜBER ALLES!!!!
vabis
| 16. 11. 2016
Pixla, to zni jak nazor z elitni letky neridicu, tedy klubu HTP. Problem s pridanim plynu byl jen na w116 6.9 , kdyz clovek kopl v zatacce plny a ono si to "necekane" podradilo na dvojku. Ale muzu te ubezpecit, ze jiz vic jak 30 let jsou ty top motoriyace uplne v poho. Ono se obcas rozjizdet s problikavajicim trojuhelnikem, ma taky neco do sebe. Vykon vyuzijes pro pruzne zrychleni.
MERCEDES ÜBER ALLES!!!!
JuicyMane
| 16. 11. 2016
Máš zkušenost s nějakým 65AMG? Předpokládám, že takovéto auto bude mít omezovač točivého momentu pro nižší rychlostní stupně.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku