Novinky
leč velmi pravděpodobně opět nenaplněné 8-s 8-s Alfa podle mě vsadila na špatnou kartu. Opět se z prvních testů ukazuje určitá nedotaženost a nevyspělost jejích novinek, které jí sice její příznivci nepochybně odpustí, ale pro duchem nezaujatého řidiče prostě běžné Alfy neobhájí svojí prémiovou cenovku. A QV, které nepochybně dokáže ukrást srdce, cílí na ještě užší cílovou skupinu. Motor z Ferrari je možná skvělým lákadlem pro pár požitkářů, ale prodejní čísla masové produkce prostě neudělají.
A tím spíš tohle SUV. Ano, nádherné, QV opět extrémně tahá za srdce. Ale je tohle SUV ve svém pravém smyslu? Už jen myšlenka, že tohle by měl být denodenní řeholník rozvozu dětí, tahání krámů na chalupu, je docela děsivá. Přitom v obyčejné verzi se přinejmenším opticky její kouzlo docela vytrácí...
No, uvidíme. Zatím pro mě nádherná Alfa, která se ale snaží plavat proti proudu...
A tím spíš tohle SUV. Ano, nádherné, QV opět extrémně tahá za srdce. Ale je tohle SUV ve svém pravém smyslu? Už jen myšlenka, že tohle by měl být denodenní řeholník rozvozu dětí, tahání krámů na chalupu, je docela děsivá. Přitom v obyčejné verzi se přinejmenším opticky její kouzlo docela vytrácí...
No, uvidíme. Zatím pro mě nádherná Alfa, která se ale snaží plavat proti proudu...
Asi jsem Tě nepochopil.
Ano, pojem SUV se ztrácí... je to víc S než U... ale takových je hodně.
Ano, s tímhle motorem se jich prodá pár... ale diesely (fuj) jspu zajímavé a 2.0 Multiar je skvělej motor. A použitelnej i pro každý den. Pro jinou skupinu lidí, než jsou majitelé Fiatů, potažmo škodovek.
😉
Není mi úplně příjemný ten posun významu SUV... ale tohle JE krásný auto😒br />
[odkaz]
Ano, pojem SUV se ztrácí... je to víc S než U... ale takových je hodně.
Ano, s tímhle motorem se jich prodá pár... ale diesely (fuj) jspu zajímavé a 2.0 Multiar je skvělej motor. A použitelnej i pro každý den. Pro jinou skupinu lidí, než jsou majitelé Fiatů, potažmo škodovek.
😉
Není mi úplně příjemný ten posun významu SUV... ale tohle JE krásný auto😒br />
[odkaz]
a upřímně se těším, až uvidím test Stelvie v podobné situaci. Pak teprve zaujmu konečné stanovisko, jestli je jenom krásná a sporty... nebo i užitečná.
[odkaz]
😄
[odkaz]
😄
nic nove pod slnkom.. pre mna znacka ktora nadalej a stale vyraba tie najkrajsie a najlepsie SUVecka/terenaky na nasej planete :yes😒br />
a coskoro uz bude vyrabat co to aj u nas 😄 a mozno rovno noveho defika... to bude gol 😉 .. no uvidime ... ale zase na co byt prehnane skromny ... ved mozno aj nejaky ten jag v buducnosti u nas nie je vyluceny a to by bola uz supa ako hrom
a coskoro uz bude vyrabat co to aj u nas 😄 a mozno rovno noveho defika... to bude gol 😉 .. no uvidime ... ale zase na co byt prehnane skromny ... ved mozno aj nejaky ten jag v buducnosti u nas nie je vyluceny a to by bola uz supa ako hrom
.... je to sice protimluv, ale vůbec nechápu ty nářky na téma nájezdové úhly, brodivost atd. >😁 to si jako fakt myslíte že tohle někdo u těchto aut řeší? třeba u Evoque nebo X3? Nesmysl....
jsou to prostě trendy pixly, které jezdí po silnicích.... A proč by v této Alfě (nemyslím QV, ale běžné verze) někdo nemohl denně rozvážet děcka do školy? Zadní sedačky a dveře to myslím má....
Jako jo, valný smysl to auto asi nedává, ale to platí pro tuto kategorii obecně.... Netřeba Alfě vyčítat něco, co mají všichni jiní....
jsou to prostě trendy pixly, které jezdí po silnicích.... A proč by v této Alfě (nemyslím QV, ale běžné verze) někdo nemohl denně rozvážet děcka do školy? Zadní sedačky a dveře to myslím má....
Jako jo, valný smysl to auto asi nedává, ale to platí pro tuto kategorii obecně.... Netřeba Alfě vyčítat něco, co mají všichni jiní....
SUV se hodnotí naprosto jinými parametry, než to jaký bude mít čas na nějaké D-e-b-i-l-n-í smyčce
Alfa opět postavila designově zajímavé auto, to bez pochyb. Co však zase nechápu, proč když něco dá do oběhu, není to odladěné a sestavené jak by mělo být. Zbytečne tak ztrácí body a umocňuje minulost - ne úplně dokonalá auta. Škoda, takhle se k nim potencionální kupci nepohrnou a skalní zákazníci značku nevytáhnou z potíží. Přesto jsem opravdu zvědavý na pořádný test :yes:
Je uzasne citat , ako daktori vedia z pohladu na obrazok, ze je to zle odladene a sestavene. >😁 >😁
Halucinace suvix.
Halucinace suvix.
Myslíš? 😉
Přečti si pořádně recenze na novou Gulii a první dojmy ze Stelvia, pak si dej makovou buchtu a vyjádři se :yes:
Přečti si pořádně recenze na novou Gulii a první dojmy ze Stelvia, pak si dej makovou buchtu a vyjádři se :yes:
Zo Stelvia tazko mozes mat prve dojmy, ked s tym novinari nejazdili >😁
Recenzie na Giuliu su iba pozitivne, okrem kecov, ze dole pod kolenami su tvrde plasty ( co ma aj BMW5) a ze sa im nepaci volic prevodovky.
Nakolko som v Giulii sedel, nepotrebujem novinarske plky.
Takze si daj nejaky multivitamin nech sa ti v gebuli vyjasni a potom pouvazuj, co si vlastne napisal v prvom prispevku >😁
Recenzie na Giuliu su iba pozitivne, okrem kecov, ze dole pod kolenami su tvrde plasty ( co ma aj BMW5) a ze sa im nepaci volic prevodovky.
Nakolko som v Giulii sedel, nepotrebujem novinarske plky.
Takze si daj nejaky multivitamin nech sa ti v gebuli vyjasni a potom pouvazuj, co si vlastne napisal v prvom prispevku >😁
Zadní část mi přijde až příliš mohutná (viz. odkaz), ale věřím že normální verze bude vypadat lépe. Nicméně narozdíl od "Qéček" a pár dalších SUV mi přijde jako mistrovské dílo >😁
Má i nízkou nakládací hranu kufru, to by se mohlo líbit i tomu rádoby e😜ertovi z Autosalonu >😁
Hlavně si musí před testem přečíst manuál k autu, aby zase nemluvil hlouposti 😄
https😐/www.youtube.com/watch?……
Má i nízkou nakládací hranu kufru, to by se mohlo líbit i tomu rádoby e😜ertovi z Autosalonu >😁
Hlavně si musí před testem přečíst manuál k autu, aby zase nemluvil hlouposti 😄
https😐/www.youtube.com/watch?……
SUV vidím soutěžit třeba v trialu a ne na ringu.
to je typicky trial pre SUV.
[odkaz]
Do kamenné sutě nebo hlubokého bláta SUV nepatří, ale dovézt by mě mělo vždycky tam, kam potřebuju.
15 cm obrubník zvládá i mé letité Punto II.
😄
inak u nas som nasiel zakladny 1,6 16v fiat 500X za nejakych 13 900 eur ( nove vonave auto .. ziadna jazdenka ) ... dobra cena... nizsia ako u vitary alebo ASX skoro o 1000 eur ... chvilku som si aj posnival ... ale nadalej je to moc ... ale 500X by sa mi tiez pacilo ... sranda ze je defakto s 1,6tkou pomaly lacnejsie ako nejake nizkonakladove tipo s 1,4 ktore je ( aspon u nas ) neskutocne zle cenou posadene
Cenniky neolizuj.
ja som pod 16 tipo hatch ani nevidel.. co je cena na ktorej ceed s gdi v plne v podstate konci .... nechapem tej cene tipa ... keby to ozaj bola nejaka parada ako astra ... ale v podstate priemerne auto... mne v reale prislo doslova akoze nic moc.. taky megane, ceed, civic su rozhodne dalej ako tipo za tym si stojim a pozri sa na ich ceny .. vyjdu snad aj lacnejsie v podobnej vybave a vykone .. ved za 17 mozes mat civic 1,8 atmo s vyse 100kw no a honda je voci tipu uz iny vesmir
pritom take 500X sa da kupit s 1,6tkou aj za 14.... a to je uz vcelku zaujimave SUV ... tu nejake "lacne" tipo za 16 mi nedava zmysel
neolizujem cenniky... obzeram sa skor po skladovkach a predvadzackach... pripadne nejakych lokalnych akciovych kuskoch ... v premavke som u nas tipo hatch stale este nevidel... jedine v showroome... z toho usudzujem ze tie ceny su kusok prehnane... a aj ja by som 15 tacov ( ak by som mal az tolko ) dal radsej za ceed alebo astru ako za tipo .. nie je o com
Fiat musí primárně nabídnout normální verze... a ne tu ukázku technologických možností... to fakt asi není moc lidí u Fiata ochotno platit.
I u nás musí člověk hodně vybírat, ke komu pojede. Asi mám štěstí, že jeden slušnej, i když malej, prodejce bydlí přes kopec.
😄
V Nitře býval docela fajn dealer Fiata - to už je pryč?
😒
V zásadě máš ale pravdu. Taky proto Fiat ve světě slušně roste... ale v dosahu maďarských kanceláři nějak ne.
Golf je v rovnakej vybave drahsi o cca 2,5tis. v akcnej cene slovakia trendline
Astra je v porovnatelnej vybave drahsia cca 1tis aj so zlavami navyse este od tej uvedenej na webstranke.
Jedine, co je porovnatelne je Rapid monte carl👋Style, ten ma cca rovnaku cenu po zlave cca 6-7%, co bezne dostanes, no zase horsie jazdi a v interieri je to vacsia socka, navyse je horsie odhlucneny, este ked ma sklenu strechu tak uplne zle.
Megane je drahsi zhruba o 1tis., navyse ma dost sklamal interierom, vobec nekoresponduje s velmi dobrym exterierom. Zvonku vyzera luxusne, vnutri je ako maly automobil.
Ano, Honda je iny vesmir, cenovy. +2tis. za obdobnu vybavu. 1.8 142k a 1.4 turbo 120k je zhruba porovnatelne zvezenie, vykon 1.8 uvidis, ked budes mat chut na vrieskajuci motor cez 5500ot..
Takze si vlastne stojis akurat za tym, ze nemas prehlad.
Mám X 1.6 e-torq doma. najeto asi 9 tis km... a úplná spokojenost. Jasně, i když jedu úsporně, tak jedu pořád o něco dráž, než s 1.4 Multiairem... ale když spěchám, tak i ta 1.6 jede slušně, za cenu, že ji točím a jezdím fakt i na trojku... ale ani pak nejede o moc dráž. V takovém režimu sice Multiair pojede ještě rychleji, pokud mu to silnice a provoz dovolí, ale taky pojede o hodně dráž.
A přímé srovnání Tipa HB 1.4 T-jet a X 1.6 e-torq jsem minulý týden pověsil na "moje auto" blog.
Pořád je to zcela subjektivní = nejlepší je návštěva u Fiata.
😉