Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Odložená ruka na řadicí páce: Proč to nedělat? Tady jsou důvody!

Při řízení máte mít přece obě ruce na volantu. Alespoň tak se to učí v autoškole. Co když si někdo nechává ruku na řadicí páce. Co v takovém případě hrozí?
Zpět na článek
21. 11. 2016 12:45
21. 11. 2016 13:20
21. 11. 2016 13:32
21. 11. 2016 13:39
21. 11. 2016 14:04
21. 11. 2016 20:13
21. 11. 2016 15:37
22. 11. 2016 07:06
21. 11. 2016 16:15
22. 11. 2016 11:45
29. 11. 2016 09:40
21. 11. 2016 12:14
lepsi je samozrejme mit ruku
na kolinku slicny stopařky :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Stejsn
21. 11. 2016 12:48
Re: lepsi je samozrejme mit ruku
v rozkroku :-!
21. 11. 2016 13:01
Re: lepsi je samozrejme mit ruku
samozrejme, ale postupne...
za tech pul hodiny od mého komentare jsi se dostal dal :-)
Avatar - Uživatel_5340709
21. 11. 2016 13:37
Re: lepsi je samozrejme mit ruku
Jó, jó................. to pak doma uhoněnej se dvěma harantama rád vzpomínáš, že by sis radši zaplatil tu ohudlanou převodovku, že by to bylo levnější. >:D
21. 11. 2016 13:19
Re: lepsi je samozrejme mit ruku
To si ovšem může dovolit jen krásný mladý jinoch anebo bohatý dědeček v Bentley. >:-[]
21. 11. 2016 21:20
Re: lepsi je samozrejme mit ruku
v Bentley mi nic jiného nezbývá, protože tam není řadící páka :-( >:D
21. 11. 2016 12:45
vw v krizi
lepší je jezdit celej den za 1 a vůbec neřadit,takhle to dělám já,nedávám ani zpátečku parkuji tak abych jel zase rovně...
Rozbalit vlákno
0
21. 11. 2016 13:20
Pravačka
A já myslel, že pravou rukou se mám drbat na koulích nebo v nose. :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Stejsn
21. 11. 2016 13:24
Re: mi připomíná:
Když jsem se dnes ráno při jízdě po dálnici podíval do levého jízdního pruhu, uviděl jsem v něm za sebou ženskou v posledním modelu BMW, která to frčela 160 a přitom si ve zpětném zrcátku malovala oční linky!
Když jsem se po ní za chvíli znova ohlídl, byla už napůl v mém jízdním pruhu a pořád si malovala ten ksicht! Já teda něco vydržím, ale tohle mě tak vyděsilo, že jsem upustil holicí strojek, který mi při pádu vyrazil z druhé ruky koblihu. Jak jsem se ve zmatku snažil vyrovnat vůz koleny opřenými o volant a zároveň zachytit koblihu, vyklouzl mi mobil od ucha a spadl do kelímku s kávou, který jsem měl mezi koleny. Kafe se vylilo, opařilo mě na koulích, zničil se mi mobil a přerušil důležitý hovor....Zas.raný baby za volantem!!!!
Avatar - Loptos
21. 11. 2016 13:32
Nie je to divne?
jazdili sme tak 20rokov s Feldou, a nikdy sme nepostrehli nejaky problem s prevodovkou.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hadraplan
21. 11. 2016 13:39
Blbost
Ruka na řadící páce vůbec nevadí pokud se na ní vyloženě silou netlačí. Při návrhu celého mechanismu musíme myslet na určité vůle v daných tolerancích a volně položená ruka na řadící páce se ztratí postupně ve všech spojích až k převodovce. To zase někdo neví o čem psát, tak si někde něco našel v Tramtárii nebo až moc namáhá svůj rádoby technický mozek.
Při řízení obě ruce na volantu? Další blbost. To bych vůbec nesměl řadit, ovládat rádio, topení atd.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - twistedTSD
21. 11. 2016 14:04
Re: Blbost
Jak dlouho ti trvá přeřazení a kolikrát za jízdu se hrabeš v topení? Po většinu jízdy máš mít samozřejmě obě ruce na volantu.
Avatar - Londonbridge
21. 11. 2016 14:43
Re: Automat...
Lepsi je automat to sa da volne s rukama hrabat na roznych miestach a dnes uz mame line control, distronic plus steering assist atd. tak ze obe ruky su volne , obcas pohladime aj volant aby auto vedelo ze tam niekto sedi a hrabe sa len vedla v nohavickach....alebo len v nose.... >:D
Avatar - Uživatel_5340709
21. 11. 2016 14:55
Re: Automat...
Ty asi nebudeš petrolhead, že? :-(
Avatar - Londonbridge
21. 11. 2016 16:36
Re: Automat...
Ne... Vegetak a presuvac z bodu A do bodu B v nudnom E 350 d .... >:D
21. 11. 2016 20:13
Re: Automat...
A až se vysekáš a budeš ležet v nemocnici na sále, tak přijde doktor a trochu zamachruje na sestřičky: "Teď to odoperuji s pravou rukou v kapse.".
Hodně šťastných km.
Avatar - 125S
21. 11. 2016 15:37
Synchron
Muže mě nikdo vysvětlit, jak se můžou opotřebovávat synchronizační kroužky na již zařazeném (tudíž spojeném) rychlostním stupni?
Rozbalit vlákno
1
22. 11. 2016 07:06
Re: Synchron
JJ, přesně. Nezbývá než se opět zeptat proč takové články píšou lidi co automobilové technice skoro vůbec nerozumí ?
21. 11. 2016 16:15
Problém
Já mám problém. tak nějak mi v autě úplně chybí středový tunel, natož aby tam byla řadicí páka. Tož mi vysvětlete, kam si jako mám tu ruku odložit? :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ja Prvni 123
21. 11. 2016 22:10
Re: Problém
No, tak to blahopřeju!
Wartburgů 353 už moc fakt nejezdí...
;-)
22. 11. 2016 11:45
Re: Problém
Nebo taky BMW i3.
Avatar - Enthusiastic.driver
21. 11. 2016 17:10
Uz zase kopirka
Mozna by se to uz mohlo prejmenovat na carthrottle.cz :-)
Rozbalit vlákno
0
21. 11. 2016 19:59
Podivné vysvětlení
Pan Dusil má sice pravdu že tlak ruky na řadičku převodovce opravdu nijak neprospívá, vysvětlení problému je ale dost podivné. V článku tvrdí, že zmíněné synchronizační kroužky se o sebe třou a proto i zahřívají. Takové vysvětlení je velmi zajímavé, když uvážíme že oba kroužky mají při zařazeném kvaltu shodné otáčky a proto vzájemné tření obou jejich ploch a následné zahřívání nepřichází prakticky v úvahu. Zahřívaly by se jen pokud by měly rozdílné otáčky, což ale při zařazeném kvaltu nemůže nikdy nastat.
Rozbalit vlákno
1
21. 11. 2016 20:40
Re: Podivné vysvětlení
Nehádaj sa s odborníkmi. ;-)
Avatar - Fortune Rayzor
22. 11. 2016 09:38
Vyvrácení mýtu
Přesně na tohle téma jsem před časem viděl fajnové video, kde mechanik/inženýr vysvětluje, proč je obsah tohoto článku p*čovina. Kdo umí po anglicku, tak zde:
[odkaz] :yes:
Rozbalit vlákno
0
29. 11. 2016 09:40
Pohádka
Ano a draci pořád žerou princezny ...
Rozbalit vlákno
0