Novinky
....to zatím nejde moc dohromady. Až budou běžné baterie s 250 kWh a více, pak OK, pak už to bude jedno.
..to se doma sní.
VW se z dieselgate poučil že čím méně dodavatelů je do fixlování namočeno, tím míň jich pak může kecat..takže produkce vlastních baterií (např. se speciálním softwarem vykazujícím plnou kapacitu jen při měření) je cestou, jak oddálit okamžik, kdy to praskne..
VW se z dieselgate poučil že čím méně dodavatelů je do fixlování namočeno, tím míň jich pak může kecat..takže produkce vlastních baterií (např. se speciálním softwarem vykazujícím plnou kapacitu jen při měření) je cestou, jak oddálit okamžik, kdy to praskne..
V Česku stavbu nové továrny neplánujeme, tvrdí mluvčí Tesly.
( dobry den stara mama!) :-!
( dobry den stara mama!) :-!
Tak to je snad každému soudnému člověku jasné. Česko je technologicky asi tak sexy jako třeba Slovensko, tedy vůbec 😉 .
(navíc nemá ani sexy slunce, ani sexy vítr, ale jen strašidelný Temelín a Dukovany (v očích amerického investora potenciální Černobyl a Fukušimu)) 😄
(navíc nemá ani sexy slunce, ani sexy vítr, ale jen strašidelný Temelín a Dukovany (v očích amerického investora potenciální Černobyl a Fukušimu)) 😄
tovaren na baterky budou muset mit vice, tovarna schopna dodavat baterky pro 3 miliony aut rcone by byla asi tak 2-3x vetsi nez planovana finalni velikost GigaFactory 1 😄 a je lepsi mit vice vyrobnich mist co nejblize mistum kde se to bude osazovat do aut, ocekaval bych tedy ze koncern VW proste postupne prebuduje nebo vybuduje treba 10 tovaren kde se proste pojedou baterky, tak jako se dnes v tech tovarnach delaji prevodovky nebo motory
To bude jistě velice ekologická výroba někde v Německu nebo to dají k nám nebo do Rumunska apod.
LiF4OP/carbonate je jeden ze základních materiálů pro Li baterie
Lithium
Fluor (4x)
Kyslík
Fosfor
Uhlík (jako součást uhličitanu)
Na opačné elektrodě se mimo jiné používá síra ..........
Opravdu ekologické - a ta výroba ........ ať si to Němci užijí stejně jako Číňani ale k nám ať se s tím ne-se-rou.
LiF4OP/carbonate je jeden ze základních materiálů pro Li baterie
Lithium
Fluor (4x)
Kyslík
Fosfor
Uhlík (jako součást uhličitanu)
Na opačné elektrodě se mimo jiné používá síra ..........
Opravdu ekologické - a ta výroba ........ ať si to Němci užijí stejně jako Číňani ale k nám ať se s tím ne-se-rou.
LiF4OP/carbonate je jeden ze základních možných materiálů pro Li baterie
Lithium
Fluor (4x)
Kyslík
Fosfor
Uhlík (jako součást uhličitanu)
Na opačné elektrodě se mimo jiné používá síra ..........
Lithium
Fluor (4x)
Kyslík
Fosfor
Uhlík (jako součást uhličitanu)
Na opačné elektrodě se mimo jiné používá síra ..........
LiF-BeF2 (FLiBe) jako médium v Li bateriích
Fluorid berylnatý
Fluorid lithný
Fluor
Berylium
Lithium
Ojojojoj - jak zatraceně vadil Fluor v chladících směsích .................. a jaké haló bylo aby to z aut dostali pryč ........ a lusknutím prstu je to tam zpět
... toho Lithia je tam víc než tady někteří uváděli ......
A proto to tak dobře hoří. A když to hoří, nikomu bych jako chemik nedoporučoval být poblíž.
Fluorid berylnatý
Fluorid lithný
Fluor
Berylium
Lithium
Ojojojoj - jak zatraceně vadil Fluor v chladících směsích .................. a jaké haló bylo aby to z aut dostali pryč ........ a lusknutím prstu je to tam zpět
... toho Lithia je tam víc než tady někteří uváděli ......
A proto to tak dobře hoří. A když to hoří, nikomu bych jako chemik nedoporučoval být poblíž.
Proč vyrábí skoro všichni autíčka na baterky, když to má milion nevýhod? Malý dojezd, dlouhá doba nabíjení, obří cena a životnost taky nic moc spíš nic >😁 Když chtějí elektroauto tak ok, ale s normálním zdrojem energie 😉
Malý dojezd? Kolik kilometrů ujedes za den po městě a okolí? Myslím, ze 150-200 v i3 nebo okolo 250 v novém e golfu je více než dost. Zrovna dneska to tak nejak sleduju, protože v pátek objednavam 330e. A doteď jsem ujel cca 40.
Všetky elektromobily potrebujú akumulátory, len VW podľa nadpisu tohto článku akumulátroy. Čo je vlastne akumulátroy? Že by vynašli niečo nové, čo sa kapacitou vyrovná nádrži nafty? Hurá! >😁
brouka Pytlíka (Truhlíka).
Najprv dieselgate, najnovšie petrolgate a teraz, že vlastná fabrika na batérie.
Najprv dieselgate, najnovšie petrolgate a teraz, že vlastná fabrika na batérie.
... ale aby to nebola aj tak, že hromadu patentov na výrobu lacných batérií už majú ošetrené ropné kolosy. A budú sedieť na nich potiaľ, pokiaľ im nevyschú pramene ropy. 😉
Už má podlahu z aku, jako Tesla – to je jediná možnost.
Nechápu ale, proč není elmotor vepředu, aby vyšel tak velký a vyriabilní zavazadelník, jako u klasického auta.
Jestli se dostanou na technickou vizi seriového hybrifu, tak bude vzadu místo dnešní 50 litrové nádrže jen nádrž do 20 litrů a vedle aku do 5 kWh a vepředu pod kapotou menší spalmot (do 1,3 litrů) s genem a trakčním elmotem.
Jestli se dostanou na tuhle technickou vizi, co pak budou dělat s těmi obřími továrnami na akumulátory. No – třeba přijdou k rozumu dřív a nebude jich na pokrytí elmobility ještě tolik vystavěno, a tak plně vystačí na menší aku. pro sériové hybridy.
.
Nechápu ale, proč není elmotor vepředu, aby vyšel tak velký a vyriabilní zavazadelník, jako u klasického auta.
Jestli se dostanou na technickou vizi seriového hybrifu, tak bude vzadu místo dnešní 50 litrové nádrže jen nádrž do 20 litrů a vedle aku do 5 kWh a vepředu pod kapotou menší spalmot (do 1,3 litrů) s genem a trakčním elmotem.
Jestli se dostanou na tuhle technickou vizi, co pak budou dělat s těmi obřími továrnami na akumulátory. No – třeba přijdou k rozumu dřív a nebude jich na pokrytí elmobility ještě tolik vystavěno, a tak plně vystačí na menší aku. pro sériové hybridy.
.
Je to VW, který zase honí, co zaspal.