Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
dodo24
V článku sa píše úplne niečo iné ako to popisuje video. Pri akcelerácii z 0-60 mph funguje aj spalovak aj el. motory. A tak isto sa hovorí o 2.8s, nie 2.7s. Keď je spojka otvorená znamena to že hydromenic funguje v podstate ako redukcia (zredukuje otacky na výstupe o polovicu ale dvojnásobne zvýši krútiaci moment). Keď sa spojka zatvorí tak je motor na priamo, a to sa deje práve pri vyšších rýchlostiach.
Velmi správně. Pan Dusil bohužel opět nasekal takovou hromadu chyb a omylů, že je lépe ten článek vůbec nečíst.
ked so si o tom precital inde tak mam dojem ze to funguje takto😒br />
1. z MIESTA tzn z 0 rychlosti sa primarne pohana motormi v kolesach z baterie
2. hned (je tazke urcit aka je to rychlost, kedze auto zrychli na 100 za menej ako 3s) sa k tomu pripaja aj spalovaci motor spolu s pridavnym elektromotorom cez neuzamknuty menic, tzn spolu s nasobicom momentu (kedze je tam ale tak tazky prevod tak na kolesa sa tych Nm vela nedostane preto nema problem s trakciou)
3. od 48 km/h uz je menic zakmnuty aby nedochadzalo k stratam plus inicialna multiplikacia momentu menicom je prec a uz je motor v takych otackach ze uz dokaze aj pri tom tazkom prevode pomoct so zrychlovanim
1. z MIESTA tzn z 0 rychlosti sa primarne pohana motormi v kolesach z baterie
2. hned (je tazke urcit aka je to rychlost, kedze auto zrychli na 100 za menej ako 3s) sa k tomu pripaja aj spalovaci motor spolu s pridavnym elektromotorom cez neuzamknuty menic, tzn spolu s nasobicom momentu (kedze je tam ale tak tazky prevod tak na kolesa sa tych Nm vela nedostane preto nema problem s trakciou)
3. od 48 km/h uz je menic zakmnuty aby nedochadzalo k stratam plus inicialna multiplikacia momentu menicom je prec a uz je motor v takych otackach ze uz dokaze aj pri tom tazkom prevode pomoct so zrychlovanim
Daffy Duck
ked je baterka vybita a tym padom zadne elektromotory nemozu pomoct s rozbehnutim z miesta. sice je to 5 liter ale aj tak bude mat asi dost problem pohnut pri takom sprevodovani z miesta nejak svizne. je to potom v podstate rovnake ako keby sa klasicky menicovy automat rozbiehal na poslednom prevodovom stupni.
Určitě to není stejné, může si totiž výrazně vypomoct těmi dvěma elektromotory na zadní nápravě, které může živit z motorgenerátoru na klice. Tím se celkové zpřevodování citelně vylepší. Samozřejmě ale záleží jestli je na takový režim naprogramován.
ked je baterka vybita tak nie som si isty ze spalovak dokaze dodat dostatok energie pre zadne motory v realnom case.
Vzhledem k faktu že spalovák má maximum přes tisíc koní a motorgenerátor na jeho klice jen cca 160 kW, pohon generátoru mu problém dělat nebude. A těch vyrobených 160 kW přenesených na nápravové elektromotory v součtu s výkonem přenášeným ze spal.motoru mechanickou cestou přes hydroměnič v nízké rychlosti asi stačit bude.
Podle mého názoru nemůže v podstatě nastat situace, že by byla baterka vybitá. To byste musel s Regerou zřejmě jezdit rychlostí 30 až 50 km/h přibližně na vzdálenost kolem 20 km. A to asi nikdo u supersportu praktikovat nebude...
MariAchi
Cituji:"...dvakrát přeplňovaný zážehový osmiválec, jemuž dále pomáhá dvojice turbodmychadel..."
To je jako tech turbodmychadel vic? Jsou dohromady ctyri? Nebo je motor preplnovany nejprve dvakrat a pak zase dvakrat? Nebo pak uz jen jednou, ale dvojici turbodmychadel..?
Boze muj... UZ SI KONECNE PORIDTE KOREKTORA!!!
Copak vas profesni cest nefackuje, kdyz tu po vas kazdy clanek opravuji ctenari?!
8-s :no:
To je jako tech turbodmychadel vic? Jsou dohromady ctyri? Nebo je motor preplnovany nejprve dvakrat a pak zase dvakrat? Nebo pak uz jen jednou, ale dvojici turbodmychadel..?
Boze muj... UZ SI KONECNE PORIDTE KOREKTORA!!!
Copak vas profesni cest nefackuje, kdyz tu po vas kazdy clanek opravuji ctenari?!
8-s :no:
Blbci, co zkonstruovali jedno z nejrychlejších aut světa (pokud ne nejrychlejší). :yes: :yes: