Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - J@...
Tímto
| 23. 11. 2016 08:19
vyzývám všechny ko...ty!!! co si rádi zapínají zadní mlhovku. Toto světlo je dobré když už fakt není vidět na 30-40 m a méně, nebo ve velmi silném dešti na dálnici, kdy se zvedá voda od kol.
V ostatních případech akorát těm za sebou vypalujete oči, znepříjemňujete jízdu a tím zhoršujete bezpečnost všech! >:-[]
Tímto
| 23. 11. 2016 08:23
vždycky na školení řidičů když na tohle téma přijde řeč tak nám instruktor říká: když míjíte patník a vidíte další dva, pak je to ok, protože vzálenost mezi patníky je 30 metrů, pokud už ne - zapnout....
Jak jednoduché - takže 60 metrů... (30-40 jak píšeš už je málo....)
Avatar - J@...
Tímto
| 23. 11. 2016 08:47
Myslím že o přesný metrový údaj v mém příspěvku až tak moc nejde.
Tímto
| 23. 11. 2016 08:48
Nemám metr a nechce se mi počítat patníky, takže ji zapínám, když dojedu někoho, kdo nejde předjet a jestli je viditelnost 50 nebo 80m nějak neřeším
Avatar - honzaHK
Re: Tímto
| 25. 10. 2019 20:45
Ááá, pánovi se nechtěj počítat patníky. Tebe bych na silnici nechtěl potkat, hlavně až se ti nebude chtít točit volantem. S takovým přístupem nemáš v provozu co dělat.
Avatar - _Karel_
Re: Re: Tímto
| 25. 10. 2019 21:39
Pánovi se nechtěly počítat patníky před třemi lety. ;-)
Jinak tedy - netuším, proč je nutné počítat patníky? Zadní mlhovky jsou od toho, aby mě nikdo nepřehlídl. K tomu, abych poznal zda to hrozí, nemusím počítat patníky.
Tímto
| 23. 11. 2016 08:45
Pokud jedeš normálně tedy 110 na rovince tak si ji na silnici klidně nezapínej, ale jesli jezdíš 20-40 jak většina tak riskuješ ránu zezadu, protože tě někdo uvidí až na vzdálenost na kterou nedokáže zabrzdit, protože nepočítá v ČR s ***m co neumí zapnout mlhovky >:D
Avatar - J@...
Tímto
| 23. 11. 2016 08:50
Všiml jsi si, že bych někde ve svém příspěvku vyzýval, aby se jezdilo úplně bez mlovky??? (nebo spíš patříš mezi tu potrefenou husu :-! )
Tímto
| 23. 11. 2016 08:57
Ne, ale vypadáto jako by se ta mlhovka měla zapnout až, když není už vidět ani na krok což je blbost pokud hrozí, že tě někdo dojede. Já vím, že mě nikdo nedojede pokud mám před sebou volno takže si ji můžu zapnout/nezapnout jak chci, protože ji stejně nikdo neuvidí.
Tímto
| 23. 11. 2016 09:10
J@W to ale napsal dobře, prostě popsal situace, kdy se mlhovka hodí, ve všech ostatních je nééé že zbytečná, ale vysloveně otravná až nebezpečná. Když se třeba i v mlze couráš městem a všichni na se sebe vidí, tak už má být dávno vypnutá. Nebo ty si ještě nestál na semaforu za nějakým vohnoutem, co k brdovým LEDkám přidá ještě pronikavější mlhovku? To pak zlatá dálková světla z protisměru :-!
Tímto
| 23. 11. 2016 09:27
Lepší Fabia s mlhovkou než Audi s LED a ani nemusí stát na brzdě :-!
Tímto
| 23. 11. 2016 09:38
A jej.Další, koho trápí, že má někdo audi. Tak jo, soustředěně ze 4 m koukej do mlhovky na lepší fabii.
Tímto
| 23. 11. 2016 09:42
Nemůžu za to, že v AUDI neumí udělat světla, teda u nových modelů už se to naučili :yes: Když se ti nelíbí fabie tak ji vyměníme za 7er :-!
Tímto
| 23. 11. 2016 09:44
Jakákoliv mlhovka svítí pronikavěji než sebelepší (nebo sebehorší audi) zadní LEDky. To mi na tom audi spíš vadí světla brzdová, ta svítí opravdu hodně, ale stejně tak hodně svítí brzdovky na ceedu.
Tímto
| 23. 11. 2016 09:59
no ale to audi ma s velkou pravdepodobnostou automat a ten clovek na tej brzde proste stat musi.. ;)
Tímto
| 23. 11. 2016 10:31
To nevysvětluj mně, navíc ta debata se svezla ke světlám brzdovým omylem, o nich to dnes není :-)
Tímto
| 23. 11. 2016 17:43
Nemusí, protože bude mít elektronickou parkovací brzdu a ta dokáže brzdy podržet (auto hold). Předpokládám však, že brzdová světla budou svítit dál (zhasnout by mohla, když aktivuješ parkovací, ale tohohle si normálně zevnitř nevšimnu, takže nevím).
Avatar - _Karel_
Re: Tímto
| 25. 10. 2019 14:07
kua zase jsem skočil na špek starýmu článku se starou diskuzí. Vy jste fakt hvězdy, redakce tohoto webu!
Avatar - lamal
Re: Re: Tímto
| 25. 10. 2019 16:32
detto :D
Avatar - Beefcake
Re: Re: Tímto
| 25. 10. 2019 20:01
Priznam sa, ze som si to tiez nevsimol, keby si nenapisal.
Avatar - Jenik3
Tímto
| 23. 11. 2016 09:00
Jsem jediný komu zapnuté mlhovky protijedoucích ani vpředu jedoucích aut nevadí?
Tímto
| 23. 11. 2016 09:10
Jo, jediný :-)
Tímto
| 23. 11. 2016 09:12
Jediný ne, ale zrovna tady nás moc nebude... Přední mi nevadí ani když mlha není, protože to oslnuje pořád stejně jako bez nich.
Avatar - Emel
Tímto
| 23. 11. 2016 09:33
Tak hlavně že na každém druhém autě mlhovky automaticky přisvěcují do zatáček, že... ne, přední mlhovky jsou nízko a nějak extra hodně nesvítí, taky mi nevadí.
Tímto
| 23. 11. 2016 09:42
Přední jsou mi šumák, zadní mě za určitých okolností točí do běla. Vlastně není jízdy, kdybych nenarazil na přede mnou jedoucího hejhulu, co ji má preventivně rozsvícenou. To mě opravdu láká mu do "špíglu" pustit dálkové, jenomže to mi nepomůže ;-\
Avatar - twistedTSD
Tímto
| 23. 11. 2016 10:00
Přední jsou mi víceméně jedno, stejně neoslňují.
Tímto
| 23. 11. 2016 15:11
Pokial ich nema "zdvihnute", tak mi je to jedno. Predne hmlovky su obvykle umiestnene nizko, a nastavene tak ze sa snazia hmlu "podsvietit" na kratku vzdialenost.

Horsie je ked si niekto hmlovky trochu "podvihne" aby mu svietili dalej. No a potom je tu este jedna skupina vodicov, ktori prepinaju svetla z dialkovych na stretavacie+hmlovky. Tam uz fakt neviem, co si mam o ich inteligencii mysliet...
Avatar - Otrava
Re: Tímto
| 25. 10. 2019 22:40
Mě vadí i stání na brzdě v noci. Je to fascinující, ale lidi jsou schopní stát na brzdě u závor klidně i déle jak minutu a to dokonce i v případě, že stojí na rovince... ohleduplnost a přemýšlení je zkrátka nedostatkové zboží. :-)
Tímto
| 23. 11. 2016 09:25
v momentě kdy dodržuješ bezpečnou vzdálenost od auta před tebou, tak ti ani zaplá mlhovka v mírném dešti/sněžení/mlze až tak nevadí.. pokud se lepíš jak ko..t na toho před tebou tak pak jo..
Tímto
| 23. 11. 2016 09:57
zrovna v pondelok bola tu v Prahe docela hmla a aj ked som na semaforoch dobehol niekoho kto mal zapnutu mlhovku tak nejak extra mi to teda nevadilo..nie je to skor "samonasieraci" efekt..? ;)
Avatar - _Karel_
Tímto
| 23. 11. 2016 18:15
Není co dodat! :yes:
Ale vyzývat ***y, co svítí při dohlednosti 500m stejně nemá cenu.
Avatar - white label
Tímto
| 23. 11. 2016 23:17
Hlavně je nesmysl zapínat zadní mlhovky ve tmě (to teprve oslňují), tam na to v 99,9% případ§ stačí normální koncová světla (a to i za poměrně velmi husté mlhy).
Re: Tímto
| 25. 10. 2019 15:41
Ano souhlas.Kdyz takového trotla dojedu a on pořád svítí zadní mlhovkou tak ho probliknu .No a když nepochopí zapnu dálkové .Ať se mu rozsvítí. Chce to používat hlavu. :-)
Avatar - Dinar
U nás
| 23. 11. 2016 08:22
včera odpoledne svítilo sluníčko, ostře a nepříjemně, dost oslňovalo, myslím, že taková jízda za ostrého podzimního/zimního slunce má svá specifika, jistě by to mohl být námět na další článek,
"Víte jak jezdit za ostrého slunce? Máme pro vás několik pravidel."
Díky moc, redakce.

P.S. Jo, ještě mně napadá mrholení, to je taky nepříjemný... Když tak se ozvěte, dám vám pár tipů. ;-)
Avatar - eLzyx
U nás
| 23. 11. 2016 08:38
a na jaře, to se také špatně jezdí. Ženské začínají odhazovat kabáty, bundy, svetry ... kdo se pak má za tím volantem soustředit? O tom by tu měl být také nějaký článek. Já to vidím na pěkný seriál článků po celý rok :yes:
U nás
| 23. 11. 2016 09:03
A mohli by přidat i něco z techniky, třeba jak funguje kolo.
U nás
| 23. 11. 2016 10:08
No jo, ale kde se pak dozvim, jak mam jezdit, kdyz je uplne normalni pocasi?!

O tom by taky par slov nezaskodilo.
Držte se u kraje
| 23. 11. 2016 08:42
Ano to je nejlepší způsob jak spadnout do příkopu, pokud jedete někde, kde to neznáte a nevíte tedy kdy a jaká zatáčka přijde >:D
Držte se u kraje
| 23. 11. 2016 09:20
Tiez sa mi to nezda ako dobry napad. Na kraji cesty sa moze motat daky chodec alebo cyklista. Aj keby mali reflexne pasky (alebo cyklista svetla), clovek ich v hmle zbada fakt na poslednu chvilu, bez sance zareagovat.

Myslim ze je lepsie drzat sa blizsie k stredovej ciare (ak ju vidim), samozrejme na "mojej" strane. Ale aj keby som sa pri malej rychlosti "lizol" spatnym zrkadlom s oproti-iducim autom, vzdy je to lepsie, ako keby som na pravej strane zrazil chodca.
Avatar - twistedTSD
Držte se u kraje
| 23. 11. 2016 10:02
Souhlas, za špatné viditelnosti si dávám pozor v první řadě na chodce a cyklisty.
Ukázkovou jízdu v mlze mi minulý týden
| 23. 11. 2016 08:59
předvedl jistý řidič kamiónu na 38ce. Mlha, že bylo vidět "tak akorát", přede mnou kamion, za mnou kamion pospíchálek, tlačil se na mě a pak začal předjiždět (jeli jsme tak 80), v protisměru další kamion, tak to rychle strhnul zpět, ten b*b v předním akionu ho ještě vyškolil přibrzděním a já už se viděl v příkopu...tak takhle NE soudruzi >:-[]
...
| 23. 11. 2016 09:12
Co to je za blbý články, to jsou zase nějaký skvrny na slunci? Už to fakt začíná připomínat rubriku o vyšívání v magazínu Květy. Sorry, ale autoškolu si opakovat nechci a myslím, že tu nejsem sám.

Za mlhy se jezdí pomalejc, plynule a opatrně a rozhodně ne u kraje (užijte si tři roky v kriminále za sražení báby v černym kabátě co jde po krajnici) a samozřejmě by si řidič neměl opírat ruku o fofrklacek a nohu o spojku. Nic víc není třeba, článek na 15 slov, teď prosím pište třeba o tom, jaké přínosy mají aditiva a jestli se u přímovstřiku skutečně dostanou na sací ventily nebo ne.
no nevim...
| 23. 11. 2016 09:22
... já mlhovky zapínám, když mám pocit, že je už fakt blbě vidět, ale jak jsou auta blíž u sebe, tak to prostě vypnu... Na nějaký patníky a odhadování vzdálenosti kašlu.
Ale musím teda říct, že mi mlhovky u auta přede mnou vaděj teda málokdy.
Avatar - removed
Raději ať svítí zadní mlhovkou...
| 23. 11. 2016 09:43
...než nesvítit v mlze a za hustého deště žádným zadním světlem. Opravdu mě víc naštve jezdec, který i v mlze jede ve předu s rozsvícenýma nějakýma nehomologovanýma led páskama přilepenýma vteřiňákem na nárazníku a zadními světly nesvítí vůbec...
A že takových mantinelů jezdí...
Raději ať svítí zadní mlhovkou...
| 23. 11. 2016 10:28
To si vyřid s tím hňupem co vymyslel, že se bude svítit 24h denně pak by totiž nikdo nepotřeboval denní svícení a tudíž by pak ten blb zapl normální světla
Avatar - removed
Raději ať svítí zadní mlhovkou...
| 23. 11. 2016 10:42
Mně ale svícení 24 hodin denně vůbec nevadí. Naopak
Raději ať svítí zadní mlhovkou...
| 23. 11. 2016 10:49
Mně jo, doma taky rozsvítím až když není vidět, kromě toho se pak mezi těmi svítícími auty ztratí chodci a cycklisti, protože se soustředíš jenom na ty světla
Avatar - removed
Raději ať svítí zadní mlhovkou...
| 23. 11. 2016 11:01
Je pravda, že ve šňůře automobilů je ten nerozsvícený prakticky neviditelný – to je ale podle mě jediná nevýhoda denního svícení. Jinak vnímám samé výhody (například na nepřehledných křižovatkách se zrcadly a podobně)
Pokud ti vadí světla automobilů a špatně pak rozeznáváš to, co se děje „mimo světla“, můžeš být světloplachej, můžeš mít obité přední sklo od malých kamínků tak, že se ti světla rozlévají, nebo můžeš mít za***né sklo zevnitř… za normálních okolností by ti světla vadit neměla.
Raději ať svítí zadní mlhovkou...
| 23. 11. 2016 11:15
V létě jsem byl v Itálii a ani na těch úzkých uličkách jsem žádnou výhodu světel u těch co svítili nenašel...

Pokud potřebuješ, aby auta svítila i za jasného poledne tak máš nejspíš taky poruchu zraku, ale nechce se mi ted dělat diagnoza, která to je :-!
Avatar - removed
Raději ať svítí zadní mlhovkou...
| 23. 11. 2016 11:18
Proč hned tak útočně?
Raději ať svítí zadní mlhovkou...
| 23. 11. 2016 11:42
Mně to přijde stejně (ne)útočné jako ten tvůj koment, ale pokud to vidíš jinak tak ok ;-) Jinak další debata o tom jestli se má ve dne svítit nebo ne asi nemá smysl, protože se na tom stejně neshodneme >:D
Avatar - removed
Raději ať svítí zadní mlhovkou...
| 23. 11. 2016 12:22
ok, jen prosím rozlišuj slova "můžeš" a "máš"... určitě je pro komunikaci nutné vnímat význam slov.
Denní svícení - neshodneme. Osobně to vnímám jako nejlogičtější nařízení, které se za posledních patnáct let v motorismu objevilo...
Raději ať svítí zadní mlhovkou...
| 23. 11. 2016 12:27
Když už tak vem to moje spojení celé, protože píšu "nejspíš máš" což má jiný význam než pouze "máš" ;-) To první není 100% to druhé už jo, ale to jsem nepsal
Avatar - _Karel_
Raději ať svítí zadní mlhovkou...
| 23. 11. 2016 18:22
:-) :yes:
Raději ať svítí zadní mlhovkou...
| 23. 11. 2016 22:34
Denním svícením stoupnul skokově o 1/4 počet mrtvých na silnicích.
Do té doby lineárně klesal, skokově vzrostl a potom rovnoběžně zase klesal - tím se na úroveň před svícením dostal za několik let.

Nařízení svítit ve dne tím, co je určeno pro noc, je velmi špatné a fatální.
Raději ať svítí zadní mlhovkou...
| 24. 11. 2016 00:56
Svítit přes den jen za snížené viditelnosti. Źárovky strácejí svitivost, paraboly tmavnou, V noci když potřebuješ opravdu vidět, za deště, na vozovce bez čar a patníků tak je to dost znát. Hlavně u některych aut jak os.nakl.i bus měnit žárovku celkem problém, ale hlavně źe svítí přes den.,pak v noci praskne a jedeš po slepu. Auta s orig. den. světly budiž. u starších ne. Jsou ohroženy motorky kola chodci strácí se mezi rozsvícenými. Pro řidiče profi to taky není nic moc koukat poŕád do světel. Ale dnes holt jezdí i ten co by neměl a prostě auto které nesvití špatně vidí chudáček.
Raději ať svítí zadní mlhovkou...
| 24. 11. 2016 16:32
Tak tak - viz i můj příspěvak nad Vámi.
Avatar - twistedTSD
Raději ať svítí zadní mlhovkou...
| 23. 11. 2016 11:53
Ne, takový hňup by nerozsvitil nic. S denním svicenim zcela souhlasím.
Raději ať svítí zadní mlhovkou...
| 23. 11. 2016 10:30
Takze radeji delat neco spatne, ale min, nez neco spatne, ale vic? A co tak nedelat neco spatne vubec => cti delat to spravne a svitit tim a tehdy kdy se svitit ma? Ja vim, odvazna, ba az drza myslenka. :*)
Avatar - removed
Raději ať svítí zadní mlhovkou...
| 23. 11. 2016 10:40
Není to odvážná či blbá myšlenka. Souhlasím s tebou. Osobně se snažím svítit (a všeobecně se chovat na silnicích) tak, abych pokud možno neškodil. Víc mě ale namíchne lopata, co nesvítí vůbec
Raději ať svítí zadní mlhovkou...
| 23. 11. 2016 13:10
No ten co nesviti vubec je nebezpecnejsi, vedle toho ten co sviti kdyz nema je jen na$iraci. Ale stejne bych napravu tech nebezpecnych nehledal v tom na$irani, ale proste v naprave. Mensi zlo mi proste vadi stejne jako to vetsi. ;-)
je to mlha nebo smog z naftaku?
| 23. 11. 2016 14:27
i kdyby to byla cista mlha, naftaky by mely mit zakaz v takovym počasí vyjizdet, protože mlha poskytuje dobry podmínky pro zhorseni ovzdusi, proc to zhoršovat ještě kouřícími a jedovatými naftaky?

zaznamenali jste vcerejsi rozsudek nejaky zensky, která zalovala ministerstvo zivotniho prostředí za necinnost ohledne spatneho ovzdusi v ostrave?
soud to samozrejme hodil pod stul, ale bude odvolani a prijdou nejspis další zaloby.
a samozrejme jednou prijde zaloba vuci naftakum, které stat proti benzinakum zvyhodnuje.
a u nas mozna hned ne, ale třeba v rakousku, kde jsou schopni kvůli smogu omezit rychlost na dalnici na 80km/h, to mozna pro naftaky bude mit negativni dopad. a casem to prijde i k nam..
je to mlha nebo smog z naftaku?
| 23. 11. 2016 15:08
Tys tady chyběl! >:D

Podívej se na počet aut v Olomuci pak v Ostravě, podle tvojí teorie jezdí v Ostravě jenom naftáky a v Olomouci jenom elektromobily >:D
je to mlha nebo smog z naftaku?
| 23. 11. 2016 17:41
je to první vlastofka, která se tyka zamořeného ovzdusi obecne, ne zamoreni z naftových aut.
ve velkych mestech, kde není tezky prumysl (u nas dejme tomu praha), je velky podíl znecisteni ovzdusi z automobilového provozu. třeba v centru phy to je opravdu chutofka, alespoň pro člověka, co trvale zije v +- cistem prostředí. a všichni vime, ze hlavni znecisteni z dopravy pochazi z naftovych aut.

a brzo se lidi, nebo spis pravnici, zacnou ptat, co udelali urednici na magistratu/vláde pro to, aby omezili znecisteni ovzdusi z automobilového provozu. a protoze hlavni znecisteni pochazi od naftaku, budou ptat, co urednici udelali pro omezeni provozu naftaku.
a krnda (nebo jeji prevteleni po volbach) bude jen blekotat ze nic, narozdil od vlády, která bude moct rict jen to, ze danovym zvyhodnenim nafty znecistovani ovzdusi dyzlovymi motory naopak podporuje.
a teprve v okamziku, kdy v tom zacnou litat velky peníze, a zacne se v tom vrtat nekdo vlivnej, se konecne zacne něco dit.

počkej az se rozjedou elektromobily a nekomu s elektromobilem zacne vadit, ze musí cuchat ty smrady z naftaku a bude ochotny tomu věnovat cas a peníze...
Avatar - pradeda777
Re: je to mlha nebo smog z naftaku?
| 25. 10. 2019 12:28
Avatar - _Karel_
je to mlha nebo smog z naftaku?
| 23. 11. 2016 18:45
Přesně, konečně to někdo chytrej napsal! :yes:
Mlha jako taková v ČR není, jen smog z nafťáků. Takový nafťáky, když se sejdou, klidně sedne smog na celý město. Kdepak nějaký továrny, to jsou jen výmluvy tupých kolenovrtů, diesely to dělají!
A chudáci v benzínových autech, která vypouští smogu přece jen o trochu míň, na to musí jen koukat a dýchat to. Do kriminálu s nimi! (s těmi, co mají diesel!)

A ta ženská, co žaluje stát na znečištěnou Ostravu- doufám, že soud uzná, že je to vina naftových aut, protože jak známo, v Ostravě je nejvíc naftových aut v republice.
Viva topten!!!!
je to mlha nebo smog z naftaku?
| 23. 11. 2016 21:29
:yes: :yes: >:-[] >:-[]
je to mlha nebo smog z naftaku?
| 23. 11. 2016 21:32
čo tak žaloba na majiteľov elektromobilov, keďže časť elektrickej energie pochádza z uhoľných elektrárni a tie zásadným spôsobom zamorujú okolie miest kde sa nachádzajú. A čo tak žaloba na majiteľov tsíčiek bez dpf, keďže nás vydymujú pevnými časticami viac ako dízle s dpf :-! Nech žije čiernobiele videnie sveta
chodec
| 23. 11. 2016 16:05
který blbec může napsat držte se co nejvíc u kraje,aby jste se nesrazily s proti jedoucím vozidlem a potom hned zas pozor na chodce?,přitom je jasné že když pojedu co nevíc u kraje tak toho chodce stopro sejmu,.... ;-\
Avatar - Barry Lyndon
taková kolona v mlze, to je chuťovka....
| 23. 11. 2016 17:00
... auta stojí 3 m od sebe a 90% jich vypaluje oči tomu za ním zapnutou mlhovkou. Do teď nevím, jestli to ti ichtylové dělají z blbosti, nebo ze škodolibosti a nebo je to něco jako oko za oko (když ten přede mnou mě, tak já tomu za mnou taky). Já to každopádně nedělám a mlhovky prakticky nezapínám (to už musí být fakt mlha, a ne jen nějaký náznak mlhy)
Re: taková kolona v mlze, to je chuťovka....
| 25. 10. 2019 23:05
:yes: tak by to mělo být. Zadní mlhovky jen v naprosté nutností. A tvému dotazu?Lidi (řidiči) jsou převážně ti ichtylove. Nepřemýšlí. Prostě jedou a jakmile vjedou do chomáčku mlhy zapnou mlhová světla.No přece si za ně priplatili na showroomu tak ať je to vidět.
Recyklace
| 25. 10. 2019 12:19
uz zase. 8-s :no:
Avatar - pradeda777
Jistota...
| 25. 10. 2019 12:22
Jak jezdit v mlze? Máme pro vás několik pravidel!
Pravidlo 1) Když je mlha, nikde nejezděte...... ;-)
Nechcete moc?
| 25. 10. 2019 12:52
Vy byste chtěli, aby lidi vypínali mlhovky, když vyjedou z mlhy? nechcete na průměrného čecha trošku moc? Vždy´t s nimi běžně svítí i v noci (bez mlhy), nebo je používají jako denní svícení. Jezdit v noci je utrpení, protože kromě toho, že někteří nevědí, kdy používat dálková světla, tak nevědí ani to, že mlhovky fakt nejsou k tomu, aby si trochu přisvítili a lépe viděli. Je to čím dál tím horší a překvapuje mě, že s tím policie ani stk nic nedělají. Některá auta svítí i potkávacími tak, jako já dálkovými. A když si k tomu vypaltlanec zapne ještě mlhovky, bomba. Když pak takových vypatlanců jede pár za sebou, tak jedu úplně poslepu, nevím ani, kde je silnice. Denodenní realita.
Avatar - Ozzman
Jak jezdit v mlze?
| 25. 10. 2019 19:27
Zásadně na denní svícení, kdy svítí jen předek ! Realita českých dálnic a silnic....
Avatar - Mikesus
Re: Jak jezdit v mlze?
| 25. 10. 2019 20:16
Zapomněl jsi na jednu podmínku. Musíš mít škodovku.
Včera cesta do Plzně. V mlze jsem napočítal 15 aut na denní ( mlha jen Praha-Beroun, takže to beru ještě docela za úspěch). Z těch 15 bylo 14 škodovek a jeden peugeot.
Buď inženýři MB někde udělali chybu, nebo opravdu skodovkari mají mezi sebou nejvíc debilu
Avatar - _Karel_
Re: Re: Jak jezdit v mlze?
| 25. 10. 2019 21:38
Úplně nerozumím. U jiných značek senzor světel pozná mlhu a rozsvítí světla?
Mám za to, že buď se dostatečně setmí, nebo to musí přepnout řidič.
Avatar - Mikesus
Re: Re: Re: Jak jezdit v mlze?
| 25. 10. 2019 22:05
Ne, u jiných značek to taky nepozná, ale řidiči ostatnich znacek jsou evidentně schopni rozsvitit rucne.
Jak jinak si vysvětlit takový poměr?
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Jak jezdit v mlze?
| 25. 10. 2019 22:42
Na řidiče jsem nereagoval. Jen na to, že by to byla chyba aut.
Avatar - Mikesus
Re: Re: Re: Re: Re: Jak jezdit v mlze?
| 26. 10. 2019 08:00
Jo už chápu :), no jo delší vedení.
To byla spíš taková recnicka vsuvka, když by se nějaký skodovkar chtěl hned ozvat.
Samozřejmě že ty systémy jsou +-stejné
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Jak jezdit v mlze?
| 26. 10. 2019 09:25
Statisicky to musí být skodovkari nejvíc... Je jich nejvíc :D Já mám ale pozorování různorodé i na značky. Mlhu senzor nepozná, ale když to nepozná řidič, je to smutnější.... A mluvím o opravdu hustém mlíku...
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak jezdit v mlze?
| 26. 10. 2019 09:44
Jj, po silnicích jezdí hrozný případy. :-)
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak jezdit v mlze?
| 26. 10. 2019 10:04
Naopak po Praze pak jezdí nyní v kolonách desítky aut, kteří mají mlhovky zapnuté :D Protože na D5,6,1,8... byla před 50ti km mlha! :D
Avatar - Mikesus
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak jezdit v mlze?
| 26. 10. 2019 11:50
Jako že v CR je 93% škodovek? To asi těžko, aby to vycházelo na 14 aut z 15.
Ano sem tam se objeví kdejaký tocvolant, nehledě na značce, ale tohle mne opravdu zarazilo, jak je to možné.
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak jezdit v mlze?
| 26. 10. 2019 20:12
Samozřejmě náhoda. :-)
Klidně jich může být víc, než např. mezi majiteli BMW, ale ne tak zásadní většina.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku