Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Pořádné fotky faceliftované Octavie se základními čtyřokými halogeny!

Minulý týden jeden z našich čtenářů zachytil základní verzi modernizované čtyřoké octavie při jízdě, dnes se v redakční poště objevily detailnější snímky.
Zpět na článek
24. 11. 2016 16:01
24. 11. 2016 22:53
24. 11. 2016 16:18
25. 11. 2016 22:56
24. 11. 2016 16:35
24. 11. 2016 16:43
24. 11. 2016 16:45
24. 11. 2016 16:55
24. 11. 2016 17:12
24. 11. 2016 17:13
24. 11. 2016 17:43
24. 11. 2016 18:12
24. 11. 2016 19:48
25. 11. 2016 15:30
24. 11. 2016 19:00
24. 11. 2016 19:11
24. 11. 2016 19:51
24. 11. 2016 21:31
24. 11. 2016 19:54
24. 11. 2016 21:41
25. 11. 2016 06:59
24. 11. 2016 21:59
24. 11. 2016 23:07
25. 11. 2016 09:58
26. 11. 2016 10:47
24. 11. 2016 20:16
25. 11. 2016 08:07
25. 11. 2016 08:20
25. 11. 2016 08:53
25. 11. 2016 08:57
25. 11. 2016 09:31
25. 11. 2016 09:33
25. 11. 2016 09:38
25. 11. 2016 09:42
25. 11. 2016 09:57
25. 11. 2016 13:24
25. 11. 2016 10:43
25. 11. 2016 11:11
25. 11. 2016 12:03
25. 11. 2016 09:37
25. 11. 2016 10:09
25. 11. 2016 10:40
25. 11. 2016 13:51
25. 11. 2016 14:17
25. 11. 2016 22:32
29. 11. 2016 07:55
25. 11. 2016 20:53
25. 11. 2016 22:24
25. 11. 2016 10:35
25. 11. 2016 11:14
25. 11. 2016 11:09
25. 11. 2016 11:15
25. 11. 2016 13:27
25. 11. 2016 13:36
25. 11. 2016 14:17
25. 11. 2016 14:17
25. 11. 2016 14:32
25. 11. 2016 14:37
25. 11. 2016 14:51
25. 11. 2016 16:57
25. 11. 2016 18:44
26. 11. 2016 13:52
26. 11. 2016 15:56
25. 11. 2016 18:50
25. 11. 2016 18:54
25. 11. 2016 22:32
25. 11. 2016 14:20
25. 11. 2016 14:32
25. 11. 2016 16:51
25. 11. 2016 18:36
25. 11. 2016 12:00
25. 11. 2016 19:45
24. 11. 2016 15:55
Never ending story - škoda....
Pokolikáté to tady ještě bude? Každý druhý den článek o tom samém.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Floyd
24. 11. 2016 16:06
Re: Never ending story - škoda....
>:D >:D >:D
24. 11. 2016 16:41
Re: Never ending story - škoda....
Už to nevydržím. Už musím.... Miluju Škodu - nejlepší na světě. No. 1
Avatar - twistedTSD
24. 11. 2016 18:47
Re: Never ending story - škoda....
Zrovna tenhle článek, ukazující první reálné fotky Octavie v konfiguraci odpovídající tomu, co budeme denně potkávat, mi přijde zcela relevantní.
24. 11. 2016 19:21
Re: Never ending story - škoda....
Ve Tvém "případě" se není vůbec čemu divit :-!
Avatar - twistedTSD
24. 11. 2016 20:21
Re: Never ending story - škoda....
Stejně jako většina ostatních čtenářů se o podobu nové Octavie zajímám. Vadí ti na tom něco?
25. 11. 2016 09:10
Re: Never ending story - škoda....
Proč se není čemu divit? Konečně žádné promo fotky, ale realita.
Avatar - IbizaFR
24. 11. 2016 20:17
Re: Never ending story - škoda....
jednoduchá odpověď ještě 9 999 999 999 x zepředu a 9 999 999 999 999 zezadu atd. stále a stále dokola :no: :no: :no: :no: :no: až se z toho tady všichni zblázníme a začnou sem chodit jen Škoda fans pro který to tu ostatně už notnou dobu je ... >:-[]
24. 11. 2016 16:01
Chjo...
Takze blinkry vevnitr... to nemysli vazne! :-( jinak dobry
Rozbalit vlákno
2
24. 11. 2016 22:53
Re: Chjo...
Je to takový trend u mnoha vozů dneška.
25. 11. 2016 07:27
Re: Chjo...
A je to hnusny... me osobne to mate
Avatar - Skipper
24. 11. 2016 16:03
1583x Škoda Octavia
Ale chápu, dobře, je to nejprodávanějśí domácí auto. Ale halogeny nejsou problém. Problém je naprosto nesourodá změť dizajnových prvků použitých na přední části automobilu. Úpřimné - nevím, co je horší. Jestli tvar vnéjších světel, nebo ten plný plast uprostřed masky :no:
Zvažoval jsem i Octavii jako dalśí nový vůz do rodiny, ale tomu je konec.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Londonbridge
24. 11. 2016 16:17
Re: 1583x Škoda Octavia
Vyhodou je ze kazdy hned pozna ze je to ta najnovsia Oktavka... >:D je to na prvy pohlad jasne nie ako u uplne novej A 4, alebo MB C, E atd....
24. 11. 2016 16:23
Re: 1583x Škoda Octavia
jj, je to prostě ten poslední hnus od Škodovky. I na dálku dobře rozpoznatelný. :-)
24. 11. 2016 16:36
Re: 1583x Škoda Octavia
Ano, je to hnus prekonavajici nepovedeny design Kodiho.

Kabanos se tedy v posledni dobe "vyznemnava".

Design pride nove Octy je skutecne hodne nedesignovy - ruzne nesouroe prvky + Hitlerovsky knirek.

Kabanos dela vse pro potopeni Skodovky.
Avatar - Skipper
24. 11. 2016 16:35
Re: 1583x Škoda Octavia
Takový Ssangyoung Rodius bych si taky s ničím nespletl, ale doma bych ho nechtěl ;-) Tedy, možná bych ho chtěl mít doma raději, než tohle.
Avatar - Londonbridge
24. 11. 2016 17:40
Re: 1583x Škoda Octavia
Mozno Jozkovy pribehol pomoct dizajner co navrhoval noveho Priusa....To je tiez dizajnovy skvost ....brrrrrrrr...
25. 11. 2016 22:49
Re: 1583x Škoda Octavia
Jak vidno,je to tady samý odborník přes design.Proč tedy něco nenavrhnete sami a nepošlete to do MB,třeba by ty vaše výtvory ocenili.
Avatar - Emel
25. 11. 2016 23:27
Re: 1583x Škoda Octavia
Evidentně s tím jsou ve Škodovce spokojení... což po pravdě úplně nechápu, nevěřím, že si to Škodovka nenechala nějak otestovat, je to jejich nejdůležitější model a oni se pustí do tak kontroverzní hry místo aby se drželi zlatého pravidla "když něco funguje, tak do toho nešťourej".

Ještě je tu malá naděje, že to naživo bude lepší... ale moc tomu nevěřím.

PS: občas mám pocit, že se automobilky nechají zblbnout vlastním marketingem a kecy o tom, jak každá generace či facelift musí způsobit revoluci a definovat nová měřítka a tak...
26. 11. 2016 00:29
Re: 1583x Škoda Octavia
A proč by neměli být spokojeni,vždyť to nevypadá tak špatně nebo dokonce hrozně jak se tu někteří vyjadřují. Ono se také už těžko vymýšlí něco nového,když už toho bylo tolik
vymyšleno. Také nechápu proč facelifty musí být po tak krátkých dobách.
Avatar - Emel
26. 11. 2016 01:24
Re: 1583x Škoda Octavia
Podívej se třeba na Golf. Z jeho přímých konkurentů jsou tu dva novější - Astra a Megane, logicky začnou ukrajovat z jeho koláče. Je tu nějaká nová technika... a protože design prodává, tak se to zabalí do nového kabátku.

Co se Octavie týče, její letošní prodeje jsou zatím skvělé a z toho pohledu měla víc co ztratit než co získat. Za dané situace by byl rozumný nějaký jemný facelift. Kdybych to měl dělat já, tak bych čerpal z toho, co se povedlo - což je Superb, případně RS, ale spíš v detailech - nižší mlhovky, lehounce přiostřit hrany, vytáhnout zadní kola... a hotovo.

No, nestalo se a je tu přinejlepším kontroverzní fl... Tak uvidíme, zda a jak se to odrazí v prodejich
Avatar - Barry Lyndon
24. 11. 2016 16:40
Re: 1583x Škoda Octavia
s poněkud nesourodou změtí designových prvků souhlasím, ale ten trochu komický Überknírek (ala Brouček, ala Ch. Chaplin, ala The Great Dictator, ala víme kdo) mi zrovna nevadí - naopak, ten to oživuje. Vypadá podle mě lépe než kdejaké řešení jiných značek (včetně obří plastové hvězdy Mercedesu)
Avatar - rokyta.p
24. 11. 2016 16:17
neberte ty drogy aneb Jožko kam jsi oči dal
neberte ty drogy, neberte ty drogy, neberte ty drogy ...Jožkooo, kam jsi oči dal? 8-s to je ještě horší, než první snímky :no: sorry ;-\
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Londonbridge
24. 11. 2016 16:22
Re: neberte ty drogy aneb Jožko kam jsi oči dal
Jozko je VIP a na lesklom sklenenom stole ma asi vysepane velke dobroty.... >:-[] Dufam ze ich vynecha pri vylepseni Superba...Aj vela dobreho skodi....
Avatar - rokyta.p
24. 11. 2016 16:46
Re: neberte ty drogy aneb Jožko kam jsi oči dal
ale fakt [odkaz] za chvíli bude červený drak ve skříni >:D >:D >:D
Avatar - Londonbridge
24. 11. 2016 17:35
Re: neberte ty drogy aneb Jožko kam jsi oči dal
Mozno po zjedeny par magic mashrooms a po uspesnom vylete v Amsterdame to zas tak hrozne nevypada... >:D
24. 11. 2016 16:18
Velebnosti
jdu blejt
Rozbalit vlákno
1
25. 11. 2016 22:56
Re: Velebnosti
Nikdo ti nebude bránit, ale nechoď to dělat venku.
Avatar - jozephko
24. 11. 2016 16:23
Ja budem túto Octávku volať Buzerka...
Pred takmer 20 rokmi som Buzerkou nazýval Corollu E11 - obrázok:
[odkaz]
pretože mi pripadala taká - ***ská. Presne ako táto nová Octavia... >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barry Lyndon
24. 11. 2016 16:30
sice pořád hrůza,
ale paradoxně mi to na této obyčejné fotce obyčejné verze vadí zatím asi nejmíň. Že už bych si začínal zvykat? Není možná... Ještě včera bych dal třikrát podtrženou pětku a dneska už bych možná dal i čtyři minus (velké minus). Ještě pár let zvykání si a nakonec to snad i koupím. >:D

Mimochodem, co ta zadní kola? Prý zvětšili rozchod o 20-30 mm... Lepší?
Rozbalit vlákno
0
24. 11. 2016 16:35
Foto!!!
A ty pořádný fotky jsou jako kde?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ozzman
24. 11. 2016 16:36
To je uroven diskuze
:-) Já už ji viděl, dost možná stejně auto. Hezké to není, ale zásadní ultrahnus to taky není. Aktuální verze je hezčí.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Emel
24. 11. 2016 16:37
Re: To je uroven diskuze
Tahle fotka je první z těch reálných, kde to tak nějak funguje:
[odkaz]

PS: po MT připomínce Saabu jsem si vzpomněl na další trošku podobné auto - Volvo S40 pro změnu před FL mělo podobná dvojitá světla.
Avatar - Barry Lyndon
24. 11. 2016 16:43
Re: To je uroven diskuze
souhlasím, že toto je zatím nejlepší fotka. A mimochodem vadí mi na ní o to více fabiatická kapota, která s pontonem Octavie taky nejde moc dohromady. Na osobní setkání jsem opravdu zvědavý... :-)
24. 11. 2016 18:52
Re: To je uroven diskuze
Ty vnitrni ostre rezana svetla jako u Sabu jeste chapu, ale ty vnejsi vypadaji jakoby se ke krajum rozsirovaly a cele to vypada dost divne. Korunu tomu dali s tema blinkrama ve vnitr. Furt jeste doufam ze se objevi zprava, ze je to predcasny april a bude to vypadat uplne jinak >:D
24. 11. 2016 22:04
Re: To je uroven diskuze
S40? Nemyslíš spíš S60? [odkaz] Saab mi to připomíná nejvíc, i když dojem se srovnávat nedá.
Avatar - Emel
25. 11. 2016 10:31
Re: To je uroven diskuze
Jo, tohle :-) . A ještě je trošku podobné Murano nebo jak se jmenoval ten větší Nissan... nebo to byl X-Trail? Teď nevím.
Avatar - rohYpnol
24. 11. 2016 16:59
Re: To je uroven diskuze
jistě. A proto se přeci FL dělají, že >:-[] ;-)
24. 11. 2016 18:41
Re: To je uroven diskuze
No jo Ozzy, je sice fajn, že to není úplně hnusný, ale každý ráno bych se na to dívat nechtěl. Mám tu kliku, že mám služební OIII teprve rok starou a ještě mi min 3 roky zůstane a pak bude už snad nový model >:D :yes:

Pokud ne, budu se snažit o prodloužení leasingu ;-)
24. 11. 2016 22:01
Re: To je uroven diskuze
U tohoto FL išlo zrejme o to, aby aj blbec postrehol, že sused dostal vo firme zbrusu nové auto a je to Octavia a nie Rapid. ;-)
25. 11. 2016 18:56
Re: To je uroven diskuze
Fajn, to chápu, ala dalo se to určitě udělat o dost líp >:D
24. 11. 2016 16:43
ale jo...
zas to není takový hrůzinec
Rozbalit vlákno
0
24. 11. 2016 16:45
Vysavac
OT: Nad fotkou Octavie reklamni napis: "Jak vypada nejprodavanejsi vysavac v CR?" Malem jsem si poprskal monitor >:D
Rozbalit vlákno
0
24. 11. 2016 16:55
čo už
ja si myslím, že nie je problém s rozdelenými svetlami, ak sa to urobí poriadne od základu v súlade s kasňou. Ale tu sa riskantne pustili do tohto odvážneho kroku bez ďalších zmien kasne, proste to tam museli naroubovat za každou cenu a tá cena je evidentná. Podobne tam naroubovali aj minulý fejslift, tie veľrybie predné sa vôbec nehodili ku zvyšku auta. Čo ich k tomu vedie neviem, lebo pôvodné dizajny boli ok. Ak mali potrebu zväčšiť optickú šírku auta, nemuseli robiť takéto harakiri, opticky rozširovali aj fabku a urobili to elegantnejšie. Pred časom som nechcel veriť, že to spravia a teraz možno ani oni neveria, že to spravili. Kabaňom to nebude, toto býva obyčajne výsledkom nátlaku zhora. Základy octy, supa aj fabky dal kabaň jak pán.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
24. 11. 2016 17:08
Nezapomenutelný FL
Když je Škoda stále stejná, diskusní kenové nadávají na to, že je stále stejná. Když Škoda přijde s něčím kontroverznějším, třeba Roomsterem, diskusní kenové odsuzují Škodu za úlety... No, zákazníci mají obvykle k diskusním kenům daleko, takže Škoda prodává hlava nehlava a Evropa se po ní může zbláznit.

Ano, FL je možná trochu kontroverzní, příď dává estetický smysl především s příplatkovými světly. Ale i s tímhle základem se Škoda s Octavií posunula. Zaměnitelnost s Rapidem je pryč. No, v podstatě zaměnitelnost s čímkoliv je pryč ;-)

Za mě jen nemusím směrová světla ve středu, tohle mi na autech obecně vadí vždy. Že by ale příď měla změnit můj názor na jinak zdařilý design? To rozhodně ne. Vadí mi stále stejné věci - zalomení dolní hrany oken okopírované z Lexusů, a laciné provedení interiéru :-!
Rozbalit vlákno
8
24. 11. 2016 18:43
Re: Nezapomenutelný FL
Stačilo změnit grafiku světel a byl klid a ne předek takhle rozbít ;-\
Avatar - twistedTSD
24. 11. 2016 19:03
Re: Nezapomenutelný FL
Naopak si myslím, že příplatková světla už tolik parády nenadělají. Design světlometů a celé přídě je teď natolik výrazný, že modernější optika nevynikne, navíc ty rozdělené LED pásky jsou divné.
Avatar - rohYpnol
24. 11. 2016 20:00
Re: Nezapomenutelný FL
naopak, LED pásky zdůrazňují provázanost a promyšlenost jednotlivých linií.
Avatar - twistedTSD
24. 11. 2016 20:22
Re: Nezapomenutelný FL
No...ony právě moc provázané nejsou...
24. 11. 2016 20:30
Re: Nezapomenutelný FL
Souhlas, linky rozdělených světel na sebe nenavazují a to ani s lomem na nárazníku a ani s mlhovkami níže. Je to naprosto nesourodé :no:
Avatar - rohYpnol
24. 11. 2016 23:06
Re: Nezapomenutelný FL
Ano, a přesně o tom to je. Vnímáš design čistě prvoplánovitě.

Linie na sebe naopak navazují, jsou provázané. Spodní okraj vnitřních světel (tj. vnitřní led pásky) tvoří rovnoběžnou linii s vnějším V-prolisem na kapotě. Maska jako celek opticky vystoupila díky světlům. Navíc spodní linie vnitřního světla navazuje na boční prolis táhnoucí se od rohu vnějšího světlometu. Vnější V-prolis je doplněn vnitřním úzkým V-prolisem. Celé to doplňuje zkosení předního nárazníku.

Linie jsou prostě provázané, navazují na sebe a doplňují se. Že to někdo nevidí, je věcí jinou. Ale o tom jsem psal. Octavia prostě dospěla a s ní i design. Musí dospět i zákazník :-!
25. 11. 2016 11:05
Re: Nezapomenutelný FL
S kterym V-prolisem?
Avatar - Skipper
24. 11. 2016 22:48
Re: Nezapomenutelný FL
Naprostý nesmysl. Linie vzájemně vůbec nenavazují, případné spolu vůbec nekorespondují (hlavné spodní hrana vnějších světel, vs jejich horní hrana).. Vytvořit něco tak neestetického chce prostě talent.
Avatar - del42sa
24. 11. 2016 17:12
3koda
je jedno kolik článků na téma rozdělená světla Škody Octavie se tu ještě objeví, nebo z jakého úhlu nafocené to bude, pořád to bude hnusné auto :-!
Rozbalit vlákno
0
24. 11. 2016 17:13
humus
nic hnusnejsiho sem dlouho nevidel.... takovy pekny auto to bylo :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Deutsch
24. 11. 2016 17:43
Jsi zbastlil
Kaban zbastlil pritom stacilo tak malo a byla by to kraska :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - habanero1
24. 11. 2016 18:08
Konspirační Teorie
Já si myslím, že si Škodovka dělá pr*el a zkouší, jestli lidi budou ty auta kupovat z lásky ke Škodě i když to vypadá jak vytažené z bažiny. A já si myslím, že budou. >:D
Rozbalit vlákno
0
24. 11. 2016 18:12
Ceník
Ceník FL bude nejdříve 29.11.2016 anebo až ten další týden.
Objednávání předFL do výroby včetně derivátů končí zítra 25.11.2016.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - grifith
24. 11. 2016 19:48
Re: Ceník
Případně se tedy týden nebude nic objednávat?
25. 11. 2016 15:30
Re: Ceník
Ode dneška ne.Počkal bych do úterý 29.11.2016.
Avatar - twistedTSD
24. 11. 2016 19:00
Lepčí
Na těchto fotkách se mi líbí (pokud to tak lze říct) zatím asi nejvíce. Dokonce si říkám, jestli paradoxně v holobytu s halogeny nevypadá lépe než v plné palbě...což by bylo jen dobře, protože právě takových bílých holobytů budeme brzy potkávat mraky.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
24. 11. 2016 19:11
neviem
ale nesedi mi to... tie vonkajsie svetla v podstate este ujdu ale to vnutro nalepene na maske mi nesedi... ozaj to neslo inak? neverim... a vobec... preco sprtat o svetlometov ktore funguju.. ceed ich po facelifte pred rokom tiez radsej nechal na pokoji a dobre spravil... stale mi nie je jasny skutocny dovod na to aby tie svetla na octavke potrebovali az takuto radikalnu zmenu.... navyse zadne svetla su docela "bezne" tak preco zrazu stvoroky nesymetricky kukuc a la "spider" ... alebo zeby snaha o nejaky ten vizualny krystal za kazdu cenu? ale ak efekt je nemastny neslany tak na co je to dobre... octavka je docela konzerva auto... takze tento face mi na nej uz len z principu nesedi.... proste nehodi sa to na nu... keby vyzerala ako C-HR alebo juke prosim.. nech ma aj 6 oci pohoda ... ale na tejto konzervativnej krabici od bot je takyto kukuc podla mna fakt mimo ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
24. 11. 2016 19:51
Pozdní sběr
Nevím, ale podle mě FL Octavie zraje jako víno. Ano, Octavia opustila design hodný prosťáčků, kteří nejsou ochotni design vnímat a přijímat. Octavia přestala být dobře vychlazenou jedenáctkou, kterou do sebe nalijete jen tak bez zamyšlení.

Octavia se stala prvotřídním merlotem, který si musíte vychutnat. Design faceliftu se zkrátka nese, měl překvapivou vůni, výrazný první dojem, a začíná se měnit v příjemně se rozplývající vůni tabáku s příznačonu vláčností.

Přesně takto na mě funguje design Toyoty a Japonců obecně... Za mě dávám Octavii pochvalu, zkrátka to bude bravurní pozdní sběr :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
5
24. 11. 2016 21:31
Re: Pozdní sběr
jako bych slyšel GTI-ho...
24. 11. 2016 22:28
Re: Pozdní sběr
Neskorý zber? Leda tak vinčinsko, čo zreje v kovových tankoch, nie sudoch. Tak na zdravie! A nezabudni dať vrchnému za to bravúrne víno tringelt.
P.S. A keď sa obzriem späť, tak vidím, ako Toyota tápala a hľadala svoju dizajnovú identitu.
Avatar - Skipper
24. 11. 2016 22:49
Re: Pozdní sběr
Pokud je potřeba dizajn vysvětlovat, tak prostě nefunguje. A kecy o prosťáčcích? Merlot mám moc rád, pivo nepiju, ale z Merlotu se mi nechce v první chvíli nejdřív blít, abych ho pak mohl vychutnat.
Avatar - rohYpnol
25. 11. 2016 21:43
Re: Pozdní sběr
design není třeba vysvětlovat, ale pochopit. Je to jako kdybys řekl, že pokud je třeba fyzikální zákon vysvětlovat, tak prostě nefunguje >:-[]
Avatar - Đawson
25. 11. 2016 07:22
Re: Pozdní sběr
Tykraso, GTI se vratil! Nebo ukradl rohypnolovi profil >:D jeste pridej nejaky slinty ala Gilgit a zastoupis dve "legendy" diskuzniho krouzku auto.cz v plne sile >:-[]
Avatar - Wolfsteen
24. 11. 2016 19:54
blinkry
Teda ty blinkry uprostřed (hned u masky) jsou pěkně na ho..o. Je pak prd vidět, jestli auto bliká nebo ne :no:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - guze
24. 11. 2016 21:41
Re: blinkry
Pokud jsou smerovky v zrcatku, nevidel bych problem, naopak na kruhaci bude tohle mnohem vic videt :-)
25. 11. 2016 06:59
Re: blinkry
Blinkre v zrkadlách sú naozaj fasa. Keď ide auto vedľa teba za slnečného dňa. tak nevidíš ani prd.
24. 11. 2016 21:59
Re: blinkry
neobhajuji umístění, ale rapid je má taky spíš jako dovnitř k masce ne? takže to možná třeba bude za chvíli takové škodí specifikum..
24. 11. 2016 23:07
Re: blinkry
Např. takový VW Golf má blinkry také umístěné vevnitř. ;-)
Avatar - twistedTSD
25. 11. 2016 09:58
Re: blinkry
Není to žádné škodí specifikum, dnes to tak má snad většina aut.
Avatar - Emel
26. 11. 2016 10:47
Re: blinkry
Blinkry se táhnou přes obě světla
[odkaz]
24. 11. 2016 20:16
...
Cisty humus. Pred FL celkom pekne auto, ale toto... :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Cuba66
25. 11. 2016 08:07
Fuj
Kabaň si asi trochu přihnul borovičky....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
25. 11. 2016 08:18
To se tedy opravdu nepovedlo
Nebo to snad byl něčí záměr, aby prodej Octavií šel dolů? Kdo v designu Škody pracuje pro Hnujdeé?
Rozbalit vlákno
2
25. 11. 2016 12:42
Re: To se tedy opravdu nepovedlo
Nazdar Ádo, copak že jsi zmínil Hundaj a né Rendlíka? >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] ....Ale máš pravdu, fakt se to nepovedlo... :-( :-( :-(
Avatar - Ada je zase tady
26. 11. 2016 00:51
Re: To se tedy opravdu nepovedlo
Rendlík není pro Škodu konkurence. Každý (min. na domácím trhu) dobře ví, že francouzské socka křápy jsou negativní referencí pro osobu majitele i řidiče. Hnujdée ovšem na domácím trhu konkurencí je. Kdo jiný by měl vážný zájem, aby prodeje Octavie poklesly? :-!
25. 11. 2016 08:20
Proč ne ?
Jako služebák, pokud chci ten kufr (stále jsou povolání, kde je důležitý), proč ne. Tam mě vzhled zvenku až tolik nezajímá. Ve verzi Ambiente s dokoupeným rozumným motorem to cenově nevyjde hůře než konkurence.

Ale jinak jsou tu i lepší auta. Mazda 3 jezdí výrazně lépe a má výrazně lepší motory. Corolla, o jejímž výrazném FL v českých končinách nebylo napsáno zhola nic, také strčí Octavii do kapsy. Výbavou, cenou, vzhledem, kvalitou jízdy, motorově. To je ten hlavní problém nové Octavie. Motory a technika. Můžete si ji koupit jako RS, pak ale stojí 3/4 milionu a tam už je jiná konkurence, ze které můžete vybírat. V běžných konfiguracích, tj. bílá barva, naprosto základní výbava s dokoupeným motorem < 100 kW ji všechny ostatní značky trumfnou. Zejména Corolla nebo M3 kvalitou. Když přesednete z Octavie do Corolly, máte (falešný) pocit, že jste o třídu výše. Tak moc už je Octavia levné, plastové, tvrdé a nanicovaté auto. Ale uznávám, jmenovaná konkurence je už v základu dražší.
Rozbalit vlákno
46
Avatar - Emel
25. 11. 2016 08:53
Re: Proč ne ?
A jak vám Corolla jezdí? :-)
25. 11. 2016 08:57
Re: Proč ne ?
Lépe než M3 motorově, podvozek znatelně horší komfortem.
25. 11. 2016 09:31
Re: Proč ne ?
Toyota překonává Mazdu motorově? Čím? Unaveným 1.6 benzínem, který je po hříchu motorovým vrcholem? A ať se vyhneme nějakým nedorozuměním, nejsem fanda mazdy, naopak, mám toyotu auris (před fl., takže ještě EU5) právě s 1.6 a nedovedu si představit, že tento motor nějaký jiný překonává 8-s
25. 11. 2016 09:33
Re: Proč ne ?
Mám oboje a za stejné peníze jede Toyota nejlépe. Silnější motor v M3 je hodně přes půl milionu. M3 za cenu lehce přes 400 tisíc má 1.5 motor.
25. 11. 2016 09:38
Re: Proč ne ?
Aspoň že tak, jsem se lekl, že by toyoťácká 1.6 mohla jet líp než mazdí dvoulitr, to už by byla u mazdy teprve bída.
25. 11. 2016 09:42
Re: Proč ne ?
Souhlas. Ta 1.6 nejede zle. V normálním provozu jedou stejně všechny auta podobně, rozdíl je na dálnici a tam jsou si slabý dvoulitr a 1.6 Toyoty dost podobní.
25. 11. 2016 09:57
Re: Proč ne ?
Co mi ovšem na té 1,6 vadí nejvíc: příšerně pomalu padá z otáček, zejména za studena - studený rozjezd na 1. stupeň, 2300 rpm, pouštím spojku, otáčky ještě sekundu visí na 2300, někdy dokonce povyskočí, to když sundám nohu z plynu později než sekundu před vyšlápnutím spojky; pak velice pozvolna klesají, trvá to asi 3 sekundy, než klesnou na otáčky odpovídající dvojce. Na meziplyn reaguje zahřátý motor velice letargicky, studený naopak na lehké ťuknutí vyžene otáčky strašně vysoko (a leze z nich zase velice pozvolna). Ještě k padání otáček, i teplý vytočený motor padá z 6,5 tis. někam ke 4 tis. (tedy zdruba na další kvalt) vteřiny.
Dále má nějaké pomocné rozjezdové aplikace, kdy si auto samo přidává plyn. To ovšem nefunguje dobře, po nastartování chci bez plynu jenom cuknout o pár cm (třeba při vyjíždění z podélného stání), pouštím spojku, volnoběžné otáčky pomalu klesají, auto se dává do pohybu, pár cm stačí, vyšlápnu spojku, auto zastavuje, otáčky vyletí bez mého přičinění nad 2000. Je to někdy k vzteku ;-\
Avatar - Emel
25. 11. 2016 13:24
Re: Proč ne ?
Toho jsem si všiml teď u Swifta (2010, 1,3 benzín), pokud se auto rozjíždí a já mám nohu na plynu a tak jak jsem zvyklý povolím plyn a šlápnu spojku, pak otáčky ještě vyletí třeba o 100-200 nahoru, protože motor zareaguje na sundání nohy z plynu se zpožděním. Tak zlé jak to popisuješ to není, všiml jsem si toho až po nějaké době... ale je to tam.
Avatar - Emel
25. 11. 2016 10:43
Re: Proč ne ?
Slabý dvoulitr v Mazdě má 210Nm při 4000 oproti 160Nm při 4400 u Toyoty, tj. při otáčkách někam do těch 4500 je Mazda o třetinu silnější.
25. 11. 2016 11:11
Re: Proč ne ?
Jezdím obojím a ta Toyota jede lépe. U obojího se musí podřazovat naprosto stejně. Když chci výkon, tj. při předjíždění, je na tom Toyota lépe. Když chci jet ustálenou rychlostí, pak ta Toyota zase méně žere.
25. 11. 2016 12:03
Re: Proč ne ?
Srovnání dynamiky nemám, potvrdit ovšem můžu to s úsporností. Dlouhodobý průměr s kombíkem 5,76. Pravda, neždímám z toho pokaždé maximum, ale s trochou předvídání a vyhýbání se jízdám na 1 km pro zapomenutý rohlík, se s tím dá jezdit docela ekonomicky. I když to asi nebude nic, co by neuměla konkurence.
25. 11. 2016 09:37
Re: Proč ne ?
Na Vašem příspěvku je vidět ten diskuzní teoretický náhled, který je v praxi na míle vzdálený realitě. M3 má lepší motor než Corolla. Jen je o 150 tisíc dražší. Což je podstatný detail.
25. 11. 2016 10:09
Re: Proč ne ?
Jsou to prostě benzinové vrcholy nabídek. Já to pořád vnímám jako ostudu, že Toyota se se svým kompaktním motorovým vrcholem (mimo Versa, tam nabízí i 1.8) zmůže na základní mazdu. Za lepší motor bych si do Aurisu, který jsem prostě chtěl, rád připlatil. Příště už pudu do hybridu :-)
25. 11. 2016 10:40
Re: Proč ne ?
Původní příspěvek byl však napsaný dost absolutně. Ta 1,6 by asi byla slušný základ (ale on to není základ, je tu ještě 1,33) a asi si poradila se základními motory konkurence, ale tím to hasne. Že Toyota neumí nabídnout nic lepšího, je smutné a rozhodně to nevnímám jako plus. V praxi to tedy znamená, že to není rovnocenný konkurent a podívám se na ni jen jako na levnou alternativu pro nenáročné, případně kvůli hybridu, který myslím konkrétně Corolla ani nemá.
25. 11. 2016 13:51
Re: Proč ne ?
Ve stejné cenové relaci můžete mít třeba Avensise se silnějším motorem. Jako bonus dostanete větší auto. Dívejte se na to takhle. Ale nemusíte zůstávat jen u Toyoty. O3 je předražená jako prase. V nízké cenové relaci je horší než konkurence. Pokud neberete úplný základ, kdy je naopak levnější a asi se vyplatí. Brát to tak, že je O3 lepší jenom proto, že si ji můžete za 3/4 milionu vybavit tak, že je skoro jiné auto ... to mi nepřijde normální. U jiných značek máte za cenu Octavie RS také jiné auto.
25. 11. 2016 14:17
Re: Proč ne ?
O3 předražená? Koukej (tady si tykáme) na prodeje, v MB nestíhají uspokojovat poptávku, takže cenu můžou klidně ještě napálit a nic moc by se nestalo. Že za tolik neumí prodávat konkurence, je už problém té konkurence.
25. 11. 2016 22:32
Re: Proč ne ?
Jo je predrazena. Vetsina jejich prodeju jde do fleetu protoze tem davaj i 20% dolu...na fyz osoby z vysoka kaslou. dej si do stejny vybavy leona, golfa a octavii a octavia z nich bude nejdrazsi.
29. 11. 2016 07:55
Re: Proč ne ?
A taky se jich nejvíc prodá, předražený prostě není, odbyt má a tu cenu si tím obhájí. Když jsem kupoval já, taky jsem zkoušel Octu a Golfa nakonfigurovat, cenově jsem už ale přelezl svou laťku. Možná jsem se mohl jít zeptat, jestli by s cenou něco udělali a asi by i udělali (jako všude), jelikož to nebylo základní auto v bílé na plecháčích s cenou již od.
25. 11. 2016 20:53
Re: Proč ne ?
Jenže ani Avensis nemá žádný nadprůměrný zážehový motor. Dvoulitr pouze s CVT, takže ti zbývá 1,8. Možná v Aurisu, ale ne v Avensisu. Velké auto nepotřebuji, jezdím většinou sám. Vyšší třídu si koupím pro pohodlí, lépe udělaný interiér.

Já snad něco napsal o O3? Mne nijak nepřitahuje. Ale ano, za peníze Avensisu s dvoulitrem je RS s nějakou výbavou a to už je jiné svezení. Rozhodně mě osloví víc než Avensis. Je to o prioritách. A když napíši, že by se mi v Mazdě 3 líbila ta 2,5, co mají v USA, tak to asi něco říká o mých preferencích. ;-)

Samozřejmě, když není rozpočet na lepší, tak holt není.
Avatar - Emel
25. 11. 2016 22:24
Re: Proč ne ?
Nemá ani průměrný. Ta 1.8 je tak na úrovni základních motorizací konkurence... vždyť třeba ta Mazda 6 začíná s 2.0G 107kW, Superb u nás s 1.4TSI 110kW.

Mazda 3 2.5 by mohla být zajímavá... a ještě kombík kdyby chtěli udělat... tak už by stál v garáži :-)
Avatar - twistedTSD
25. 11. 2016 10:19
Re: Proč ne ?
Motory a technika? Pokud se nepletu, Corolla končí na udušené 1.6 a nenapadá mě, čím by mohla technicky oslnit. U Octavie máš dosud na výběr z 5 benzínových a 4 naftových motorů, coz ve třídě takřka nema obdoby. Nemluvě třeba o 4x4, o kterém si Corolla může nechat jen zdát. Vůbec tedy nevím, co tím chtěl básník říct.
Avatar - Emel
25. 11. 2016 10:35
Re: Proč ne ?
Klasický syndrom vlastní garáže... jen jsem neodhadl, že v ní stojí i ta Mazda :-) .
25. 11. 2016 11:14
Re: Proč ne ?
No, Corolla je konkurent v dolních cenových relací. V těch horních, ve kterých se Octavia s lepšími motory pohybuje, jsou zase na výběr jiní. To jsem příspěvkem tak nějak chtěl říci. A v těch dolních, pokud nepotřebuji kufr, je O3 horší. Malinkaté motory které nejedou. Výkon na otáčku je sice fajn, ale převody to opět usadí do podobné roviny. U atmosféry musíte podřadit. Když nepodřadíte, máte výkon menší. Když ale u Octavie za 420 tisíc podřadíte, pořád to pojede naprd a výbava holobyt. U toho Japonce půjdete ze šestky na trojku a máte 20 kW k dobru.
Avatar - Ada je zase tady
26. 11. 2016 00:55
Re: Proč ne ?
Blbost. Auto pro chlapy má mít min. dvoulitrový diesel a 4x4 :-!
25. 11. 2016 11:09
Re: Proč ne ?
Corolla je laciny sedan se slabym motorem urceny pro vychodni trhy, pripadne jako nizkonakladovka pro americany. Octavia je proti tomu dospele auto, i kdyz dnes s trochu pokazenym vzhledem.
25. 11. 2016 11:15
Re: Proč ne ?
A v čem je dospělejší ? Technika je dost identická, až na motory. Komfort jízdy lepší.
25. 11. 2016 13:27
Re: Proč ne ?
I po faceliftu vypada, jako o tridu vetsi auto (laik by octavku radil jednoznacne k avensisu), i pres plastove vyplne pusobi interier hodnotneji, ma rekneme dotazenejsi jizdni vlastnosti, podvozek corolly je laden tak, aby se s tim dalo jezdit po ukrajinskych polnackach, coz me osobne je treba blizsi, nez nejaka pseudosportovnost, ale doba veli jinak. Dale moznosti vybavy i motoru jsou u octavie mnohem dal a nabusene verze rozhodne netvori nejake okraje prodeju. Zatimco corollu za trictvrte mega by nikdo nekupoval.
25. 11. 2016 13:36
Re: Proč ne ?
Tak to asi jezdím jinými auty. O3 je hlučnější - výrazně. Jízdní vlastnosti jsou naprosto shodné a u této kategorie irelevantní. Zadní náprava O3 odskakuje. Spotřeba 1.0 TSI 85 kW je nad 7.4 litrů u zajetého auta. V Corolle si navíc můžete pro výkon podřadit, u 1.0 TSI už není kam. Navíc poskládání převodovky právě kolem maxima výkonu je takové, že podřazujete dost hluboko pod maximum. Za stejné peníze je navíc Toyota uvnitř hezčí, s výjimkou hnusného stropu kufru.

Na dražší verze Octavie je odpovědí právě třeba Avensis, nebo Levorg. A nebo můžeme zajít třeba k Volvo, které je úplně jinde. Je pravda, že taková Octavia už má vnitřek úplně jiný a podvozek je také hodnotnější, ale její konkurenti za podobnou cenu už nejsou velká auta na malém podvozku. Nebo taková M6. Kdo v ní někdy seděl a ne jen kecal na fórech ten ví, že to s Octavií opravdu nelze ani porovnávat. A to i v případě, že máte DCC. Naprosto jiná podvozková liga. Ostatně ani Octavia RS nemá podvozkově na základní Mazdu 3. Hlavně komfortem a tichostí jízdy.

V levných konfiguracích je to naprosto příšerný plasťák. Nemluvě o sedačkách. V dražších je to zase úplně jiné auto, ke kterému se ale opět najdou lepší alternativy v dané cenové relaci. Nějak nechápete, že Corolla je právě to levné auto, které je udělané mnohem lépe. A dál už s cenovkou nepokračuje. Není proč. Pak už jsou zkrátka jiná auta. Jenom blbec dá 3/4 milionu za Octavii.
Avatar - Emel
25. 11. 2016 14:17
Re: Proč ne ?
Chápu že se vám Corolla trefila do vkusu, za těch 400 (1.6 Active Trend+) je to solidní auto a zajímavá alternativa k Rapidu, 301 nebo Tipu.

Za Octavii bych 750 neměl problém dát, kombinace prostoru, výbavy a dynamiky u RS je pořád zajímavá (neříkám že bezkonkurenční, vždycky je z čeho vybírat) - jen málo konkurentů byť o třídu výš nabízí motor na úrovni 2.0TSI... jaký benzínový vrchol nabízí Avensis radši nezmiňuju a i u té Mazdy je to problém.
25. 11. 2016 14:17
Re: Proč ne ?
K Rapidu ? Rapid je o třídu jinde. A ta Mazda za podobné peníze je alternativa k čemu ? Také k rapidu ? Blbost. Normálně alternativa k Octavii. Ale to nemá cenu. Škodovka je za ty peníze kvalitativně horší, v kufru prostornější auto.
Avatar - Emel
25. 11. 2016 14:32
Re: Proč ne ?
Samozřejmě že k Rapidu... s motory 1,33 a 1,6 v benzínu + 1,4D v naftě, čemu by to asi tak mělo konkurovat?

Mazda je normální mainstreamový kompakt, technicky jeden z těch lepších (např. s víceprvkem pro všechny verze), adekvátně tomu taky dražší. S top motory 2.0G 121kW a 2.2D 110kW se nijak nevymyká standardům třídy (v dobrém ani ve zlém.. no, ta nafta je nadstandard).

Octavia taky stojí víc než konkurence, nabízí za to kousek místa oproti standardu třídy navíc. Pokud vezmeme liftback a porovnáme s kombíky konkurentů, docela se to cenově srovná. Konkrétně oproti Mazdě se dá dostat větší sleva.
25. 11. 2016 14:37
Re: Proč ne ?
Tohle je naprosto mimo. Nejprodávanější motory u Octavie jdou hodně pod 100 kW. Za lepší motory už si sakra připlatíte. Najděte si rozměry Rapidu. Větší fór jsem dneska nečetl. Tohle už je k smíchu. Koupil jste si Octavii ? Nebo jste nikdy v ničem jiném neseděl ?

Pokud říkám, že Octavia je vevnitř v základních výbavách špatná (tvrdé plasty, málo místa vpředu u řidiče kam se blbě vejdu), pak Rapid je příšerný. Rapid, je naprosté budget auto, které je opět na své kvality předražené. O tom, jak skvěle je postavené, stačí několik pohledů. Těsnění dvěří, palubovka, nebo třeba motorový prostor a absence jeho krytí zespodu. Více už šetřit nemohli. Ale jako fór to bylo fajn.
Avatar - Emel
25. 11. 2016 14:51
Re: Proč ne ?
Shodou okolností se trefujete do vlastních zad - koupil jste Corollu a je to pro vás příliš osobní, než abyste se na ni dokázal podívat objektivně. Tolik to bilo do očí, že jsem to poznal hned z prvního příspěvku.

Neříkám že je Corolla špatná, v té budget třídě (tj. cena do 400) je to jistě zajímavá volba - pohodlná, s rozumným motorem, hezkým interiérem. Ale taky je jasné, co jsou její konkurenti - v té třídě do 400.

U Octavie mi dává smysl střed a vrchol nabídky, tj. minimálně nějaké 1.4TSI Ambition+ nebo totéž s 2.0TDI, já osobně bych 1.0/1.2TSI ani 1.6TDI nekoupil. V cenách do cca. 450 ceník bych koukal taky jinam (líbí se mi Ceed SW třeba). Z toho ale opět vyplývá jedna věc - Octavia a Corolla si fakticky nekonkurují.
25. 11. 2016 16:57
Re: Proč ne ?
Ten rapid mi k corolle taky uplne nesedi. Kdyz nic jineho, tak je to o pul tridy mensi auto.
Avatar - Emel
25. 11. 2016 18:44
Re: Proč ne ?
S těmi sedany a liftbacky je to těžké. Rapid má 4,5m a jeho technika taky +- odpovídá kompaktům (základ 1.2T, top 1.4T).

Na druhou stranu je tu pak Sandero a Logan, kde kdyby bylo po mém, tak je Sandero subkompakt a Logan kompakt... jenže to je taky divný, když technicky jsou to stejná auta.

Dostáváme se k tomu, co už se tu řešilo víckrát - s modulárními platformami je koncept tříd už dost těžko udržitelný a jako vodítko se musí brát kromě rozměrů i nějaké postavení na trhu nebo cena, což už je docela ošemetné.
26. 11. 2016 13:52
Re: Proč ne ?
Ja si myslim, ze rozmery jsou stale vypovidajici pro zarazeni do trid. Dnesni kompakty jsou proste uz docela velka auta. Rozvor klidne kolem 2700 a delka 4.6, 4.7 metru. Stredni trida naopak narostla na uroven vyssi stredni, respektive na uroven americke stredni. Proste Rapid Spaceback i lift jsou mensi, nez libovolny zastupce nizsi stredni. Na mala auta typu logan (ten ma, pokud se nemylim, na delku asi 4.3) je moc velky, resp. dlouhy, takze proto bych ho s klidnym svedomim posadil mezi mala a kompaktni auta.
Avatar - Emel
26. 11. 2016 15:56
Re: Proč ne ?
Etalonem je pořád Golf a ten má 4255mm s rozvorem 2637mm.
Polo má 3972mm při rozvoru 2470mm, +- totéž má třeba i Fiesta.
Spaceback jako ten menší Rapid má 4304 a 2602mm, to je rozhodně spíš C než B.

Jasně, vím že tam je mix techniky, vím že šířka je spíš k tomu B než k tomu C... ale i pokud se podíváš na nějaké oficiální členění, a teď nemyslím SDA která je divná, ale třeba zahraniční left-lane, tak Rapid najdeš v kompaktech.
25. 11. 2016 18:50
Re: Proč ne ?
Vy vůbec nevíte, co jsem koupil a proč. Mám malou firmu, která hodně jezdí. Octavie jsem provozoval léta. Dříve nejen kvůli kufru. Mazda je tu jedna, a to právě jako náhrada za O3 na dálnice. Pak je tu čerstvá 1.0 TSI. Corollu jsme koupili pro servisaka před 7 měsíci jako náhradu za O2 2.0 tdi. Pak tu máme Superb 2.0 tdi, který tahá konibusy nebo velký přívěs se zbožím. Ani jedno auto není moje soukromé. Teď nejvíc jezdím Corollu, protože nejméně potřebují kufr. De facto se mi to pod rukama točí podle toho, co kdo potřebuje v daný den.

Neříkám, že s Vámi nějak extra nesouhlasím, ale to hádání na dálku mě trochu naštvalo. K žádnému z těch aut nemám jiný vztah, než finanční. A z těch 3 aut je 1.0 TSI to nejhorší. Motorem, vnitřním prostorem , kvalitou jízdy a materiály. Dokonce už bylo i rekoamovane a 14 dní jsme museli být bez něj, protože dveřmi zatékalo dovnitř. Nejsem s novými Octaviemi spokojen a Corollu je za ty peníze stejně velká, uvnitř kvalitnější a vybavenější. Někdo říká , že i !motor mě vydrží věčně. Ale to já nedovedu posoudit. Můj názor. Je zajímavé, že mi to ale vůbec nikdo nevěří. Myslím, že málokdo má tu možnost projet se a srovnat. Výhoda TSI je reálné spotřeba do 6 litrů. To žádný jiný benzín neumí.
Avatar - twistedTSD
25. 11. 2016 15:24
Re: Proč ne ?
Jaké že jsou ty nejprodávanější motory Octavie "hodně pod 100 kW"? Odpovídají tomu jedině nejslabší 1.2 TSI a 1.6 TDI, ale ty určitě nejsou nejprodávanějšími motorizacemi. Pokud vím, oblíbeným benzínem byla 1.2 81 kW, dnes nahrazená litrem 85 kW, a ta by měla dynamicky odpovídat tvé Toyotě. V naftě by slušný podíl měl mít dvoulitr.

Pokud máš nějakou jinou statistiku prodejů, budu za ni rád.
25. 11. 2016 18:54
Re: Proč ne ?
Tu 1.0 TSI mám a v proudu aut na okrewsce je to jedno. Ale dynamicky je 1.6 silnější beze sporu. A tišší. Nicméně má vyšší spotřebu.
Avatar - Emel
25. 11. 2016 22:32
Re: Proč ne ?
V proudu aut na okresce je všechno jedno, pokud tedy člověk nechce někoho předjet, pak je to naopak to místo, kde výkon ocením ze všeho nejvíc. 1.0TSI není žádná raketa, ale pořád má 200Nm od 2000 otáček, maxmálku a 0-100 +- stejnou jako ta Toyota.

Vůbec, nějak se v té kritice Octavie ztrácíte. Nejdřív píšete, že Spotřeba 1.0 TSI 85 kW je nad 7.4 litrů u zajetého auta, pak že výhodou TSI je spotřeba do 6 litrů a že je úspornější...
25. 11. 2016 14:20
Re: Proč ne ?
Dobre, pokud se bavime o zakladnich verzich, tak ta corolla, pokud zkousneme design, muze poslouzit stejne, nebo i lepe. 1.0 TSI sice bude mit vice sily a samozrejme pro vyssi vykon lze podradit take. Od peti tisic do omezovace to pojede tak nejak stejne, zatimco u corolly clovek, za doprovodu mixeroidniho zvuku vytoceneho ctyrvalce, treba i nejakou tu vykonovou spicku vydoluje. Jenze Octavia jako takova, umi nabidnou daleko vice. Za 750 tisic lze treba nakoupit lepe (i kdyz u stredni tridy bude clovek muset ozelet motor, nebo vybavu, pripadne oboji) nicmene za cenu kolem pul milionu tezko hleda premozitele. Pokud clovek nechce hatchback, nebo z nej odvozeny kombik, zbyva prakticky jenom zminena Mazda 3.
25. 11. 2016 14:32
Re: Proč ne ?
Za 500 tisíc do O3 nandáte 1.4 TSI 110 kW. To se Vám v podobně drahém autě jiné kvality moc nepovede. Ale stále to bude téměř holobyt. O 50 tisíc dále už je silnější a vybavenější Mazda 3, nebo dokonce Mazda 6 o stejném výkonu a váze, nikoliv rozměrech. Po dovybavení bude O3 dražší. Navigace bude chybět, pořádná světla se teprve teď dostaly do nabídky a budou tuším obyčejná, nikoliv matrix. To nejsou zase takové blbosti. Jezdit s Halogenem a LEDkami je sakra rozdíl, není to prkotina jako třeba vyhřívané sedačky, volant .. které v té O3 za tu cenu také nebudou, stejně jako další tuna výbavy.

Ano, za 500 Tisíc se dá koupit O3 s motorem 1.4 TSI, který je maximálním výkonem nejlepší a nenapadá mě dostupný konkurent, který by to uměl. Ale v tom autě nejsou ani pořádné sedačky. Probořená bočnice u těch základních Ambition sedaček začně být tak akorát těsně po záruce, tj. po roce firemního provozu.
25. 11. 2016 16:51
Re: Proč ne ?
Octavia Fresh s nejakymi priplatky za cenu lehce pres pul milionu s 1.4 TSI rozhodne neurazi. Namatkou - vyhrivane sedacky, LED svetla, dotykac, multifunkcni volant, litaky... A verim, ze se shodneme na tom, ze tady uz jakakoli Corolla prestava ve vetsine ohledu stihat. Mazda 3 muze byt zajimava alternativa. Ale me by treba vadil ten infantilni design, predpokladana koroze a s tou hlucnosti na tom lepe, nez skodovka, taky neni.
25. 11. 2016 18:36
Re: Proč ne ?
Ano, už je to blíže trojce. Ale pozor, ta nová má v té ceně LED světla, vyhřívané sedačky a alu kola také. K tomu predkolizni systém, tempomat..vše co má Octavia. Škoda, ze jsem pul roku nepockal. Mohl jsem to mít také. Za 430 tisíc bomba. Takže opět Octavia nicmoc. Jakmile je jen o kousek dráž, už lze pořídit jiné stroje...opět mi vyhrává pouze kufrem.
Avatar - Barry Lyndon
25. 11. 2016 21:22
Re: Proč ne ?
Myslím, že nejde jen o kufr, ale o prostor v autě celkově.

Mám pouhých 192 cm a do minulé Mazdy 3 jsem se VŮBEC nevešel za volat (prostě se mi tam nevešly nohy!), jak je to v aktuální generaci nevím, ale v evropských autech nižší střední třídy (Golf, Astra) nemám s prostorem žádný problém
25. 11. 2016 09:42
Proboha, hlídejte si ty svoje śkůdky,
ať je nikdo náhodou nevyfotí 8-s
Rozbalit vlákno
0
25. 11. 2016 12:00
VAŘENÍ Z VODY
Slovenský Pepík opět nezklamal :-(!
Nejen spolehlivost, ale už i ten design škodovky jde do ...někam. :no:
Rozbalit vlákno
0
25. 11. 2016 19:45
facelift
hnusné, hnusné, hnusnéééééééééééééééé
Rozbalit vlákno
0
26. 11. 2016 13:33
Je to opravdu, objektivně ošklivé!
Fakt nechápu, proč nám toto pan Kabaň provedl, čím jsme se provinili... ;-\ :'-( :-( 8-s :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0