Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Paříž živě: Toyota Avensis – První dojmy

Po nové Mazdě6 a Hondě Accord se v Paříži představuje další japonský představitel střední třídy. Avensis přichází s novým designovým stylem, novými motory, přiměřenými vnějšími rozměry i hmotnostmi.
Zpět na článek
8. 10. 2008 08:49
neregistrovaný "Paninaro"
8. 10. 2008 10:05
neregistrovaný "Darth_Vader"
8. 10. 2008 09:19
8. 10. 2008 09:37
8. 10. 2008 09:45
8. 10. 2008 11:54
8. 10. 2008 12:02
neregistrovaný "Donovan"
8. 10. 2008 15:23
8. 10. 2008 09:47
8. 10. 2008 11:37
8. 10. 2008 09:41
neregistrovaný "TOYOOOO"
8. 10. 2008 09:47
8. 10. 2008 11:05
8. 10. 2008 09:57
neregistrovaný "tomasjedno"
8. 10. 2008 10:09
8. 10. 2008 10:39
neregistrovaný "babo"
8. 10. 2008 10:44
8. 10. 2008 10:51
8. 10. 2008 11:06
8. 10. 2008 12:14
8. 10. 2008 17:01
8. 10. 2008 11:18
neregistrovaný "tomasjedno"
8. 10. 2008 10:45
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 11:44
8. 10. 2008 12:12
8. 10. 2008 15:31
8. 10. 2008 20:28
8. 10. 2008 16:33
8. 10. 2008 15:05
8. 10. 2008 11:02
neregistrovaný "Darth_Vader"
8. 10. 2008 12:26
neregistrovaný "mates"
8. 10. 2008 10:53
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 11:42
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 15:50
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 15:54
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 22:32
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 22:47
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 15:47
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 22:25
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 17:31
8. 10. 2008 18:48
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 20:09
8. 10. 2008 22:30
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
9. 10. 2008 16:04
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
10. 10. 2008 10:06
10. 10. 2008 23:56
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 15:51
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 17:16
neregistrovaný "mates"
8. 10. 2008 18:51
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 22:37
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 22:48
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 23:14
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 16:29
8. 10. 2008 18:46
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 20:11
8. 10. 2008 22:34
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 15:52
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 17:18
neregistrovaný "mates"
8. 10. 2008 17:28
8. 10. 2008 20:16
8. 10. 2008 20:13
8. 10. 2008 18:55
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 20:35
8. 10. 2008 22:35
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 22:29
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 22:39
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 12:24
neregistrovaný "Donovan"
8. 10. 2008 17:22
neregistrovaný "mates"
9. 10. 2008 07:39
neregistrovaný "mates"
8. 10. 2008 19:01
neregistrovaný "Ozzy-BMW"
9. 10. 2008 13:15
neregistrovaný "507--"
8. 10. 2008 23:13
9. 10. 2008 13:39
neregistrovaný "rj72"
9. 10. 2008 23:55
neregistrovaný "Tony84"
neregistrovaný "Paninaro"
8. 10. 2008 08:49
Nejlepší ve své třídě!!
Tak konečně ho tady máme, nejlepší vůz ve střední třídě nepremivých značek :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Pierro
8. 10. 2008 08:51
Re: Nejlepší ve své třídě!!
z čeho soudíš, že se jená o nejlepší neprémiový vůz ve střední třídě? Jel jsi s ním snad? Anebo soudíš jen podle čísel a obrázků??
neregistrovaný "Darth_Vader"
8. 10. 2008 10:05
Re: Nejlepší ve své třídě!!
Odpoved myslim ze znas ;-)
Avatar - Pierro
8. 10. 2008 11:05
Re: Nejlepší ve své třídě!!
Zdar Vadere, tak co nenarazil jsi včera nakonec na nějakou nezajetou Kugu?? Nepovozil ses?? >:-[]
8. 10. 2008 11:31
Re: Nejlepší ve své třídě!!
To by si musel vidět jeho povlečení :yes:
Avatar - Pierro
8. 10. 2008 11:43
Re: Nejlepší ve své třídě!!
no to raději ani snad ne. Zadělaný koloběžky... >:-[]
Avatar - Pierro
8. 10. 2008 08:50
Avensis na třetí
Docela se už těším na setkání s tímhle japončíkem. Na fotkách mě nijak neuchvacuje, nicméně něco mi napovídá, že v reálu to bude vypadat o mnoho lépe. Tušíte někdo kdy se objeví na českém trhu??
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Plautus
8. 10. 2008 09:09
Re: Avensis na třetí
neviem kedy príde na naše trhy, ale tiež ma neuchvátil vizuálne natoľko ako nová 6ka od Mazdy, v interiéri nevidím nejaký prílišný posun oproti predošlej generácii Avensisu, hoc na fotkách to vyzerá na kvalitnejšíe povrchové úpravy prístrojovej dosky. Exteriérom mi to príde ako usadlejšia limuzínka, ktorá neskazí reprezentáciu firmy, čo môže byť dosť veľkým plusom z firemného no miernym mínusom z rodinného pohľadu. V tejto triede áut to však považujem za dosť pochopiteľné a hodnotím to ako dobrý krok automobilky...dá sa povedať, že nič nepokazili, ale zase ani nezaujali nejakým výnimočným/výrazným dizajnovým prvkom...no veď uvidíme a snáď i vyskúšame naživo, čo v tom aute je... :yes:
8. 10. 2008 09:19
HARAKIRI
No, mám také první dojmy... 8-s 8-s >:D ;-) Ten kabinovej tramvajovej syndrom... no, my ostří drzci, vizuálně zde v kolébce motorismu odkojeni dokonalým (dokonalým) tvarem předních kapot vozů BMW tomuhle přitakat můžeme velmi těžko. Je to pokus jak naroubovat US styl na předek, který vnímám jako model - harakiri. Ta světla, ta obočí... jo, zde musí člověk vyseknout poklonu, tohle je pro mne echt japonská produkce. A tak to má být. Za to velké bravo.

Jsou lidé (nepochybně i evropané) jimž tato estetika, jimž tato "jiná" vizualita harmonizuje. V této souvislosti bych měl jeden skromný dotaz na jednoho z těch harmonizérů. Jak to přijde, být odkojen Ladou, Filou, Sudkem a Saudkem a přesto inklinovat k tak Evropě vzdálené estetice? Tohle mi zatím nikdo nedokázal vysvětlit.

Ale zpět k TTT. Co ten sloupek volantu... elektricky seřizovatelný? To jako si za jizdy budeš masírovat kolena, nebo jako k čemu to je? Chápu to jako rozmazlování v komfortních luxusních limuzínách, kde to funguje spřaženě se sedadlem a zpětnými zrcátky, ale v mainstreamu? Tohle je pro mně fakt ale jako fakt hustý... A to nejsem blondýna. Osobně považuju za nutné, abych si mohl volant seřídit ve dvou osách - nahoru/dolů, dopředu/dozadu. Mám ruce, kterými to udělám.

Nebo co jako? Nekoukej a piš...

BRAVO PASSAT (nemohu jinak, dámy prominou) :yes:
Rozbalit vlákno
27
Avatar - VDC
8. 10. 2008 09:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 10. 2008 09:45
Re: HARAKIRI
Koukám, že kvalitu aut posuzuješ podle seřizování volantu. No, asi je to možné. Jinak k těm elektrickejm oknům. Jistě, že je to zbytečnost. Při sjetí vozu do vody je to dokonce méně výhodné, než klička.

Elektrické seřizování volantu je, vedecé, opravdu v mainstreamu kuriozitou. Pokus se alespoň zjistit, zda má Avensis tu spřaženost sedadel, zrcátek a volantu... Trochu mě též zaráží, že rozsah seřízení je menší, než-li u manuální operace. Co ty na to?
Avatar - VDC
8. 10. 2008 11:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Donovan"
8. 10. 2008 12:02
Re: HARAKIRI
To je zase styl diskuse... Napřed nadhodíš tezi, že elektrický volant je k ničemu, a když ti někdo úspěšně oponuje, vypadne z tebe: "Koukám, že kvalitu aut posuzuješ podle seřizování volantu." Chobotnice, když se lekne, vypustí inkoustovou mlhu. Ty zase vypustíš inkoustovou mlhu z pera, aby jsi zamlžil, že jsi v koncích s argumenty. 8-s
8. 10. 2008 12:48
Re: HARAKIRI
Ja si myslim, ze je to hlavne debata o h*vne, dokud clovek v tom aute nesedi a nezjisit si sam, jestli ten volant jezdi dostatecne. Taky chyby ve srovnani s cim rejdi nedodstatecne? S Avensisem bez elekrickyho volantu? Kdo v nem sedel? Ve stavajicim Avensisu, kde je posez dost vzprimenej, da celkem makacku vyladit sedacku a volant, tak aby vse bylo dobry. Malo rejdici volant mi pripada podobne hovadskej agument, jako ze se do dveri nevejde 1.5L petka, ze ma viko kufru hranu niz nez celo basketbalisty NBL, nebo ze hrana kufru neni dost nizko. To jsou argumenty zoufalejch recenzentu, ktery nechtej n** prodejce (priste by jim zadny auto nepujcil) ale nejakou "chybu" najit musi. To se ale netyka vyslovene auto.cz a toyoty ;)
8. 10. 2008 15:23
Re: HARAKIRI
Tak ta spřaženost, po které se pídíš, skutečně existuje.

A pokud jde o menší rozsah seřízení volantu, píše se, že je menší než u manuální konkurence, ne? Tj. on ten rozsah seřízení byl menší než u konkurence i u současné generace. U nové holt je pořád menší, akorát v elektrice.
Avatar - jazva
8. 10. 2008 09:47
Re: HARAKIRI
aj keď mám v aute klímu, tak dosť často otváram okno. Vieš, tu kde jazdím, tak potrebujem cca 4-5x za deň aj niekde zaparkovať. A to sa poväčšine deje za nejakou rampou, ktorú keď chceš prekonať bez ujmy na svojom aute, treba otvoriť tlačítkom a zobrať si takú malú kartu, alebo lístok s časom, aby ťa mohli skasírovať pri odchode. A priznám sa ti, nechcelo by sa mi zakaždým absolvovať cvičenie ľavej ruky a to nehovorím o tom, že je to s el. podstatne rýchlejšie. ;-)
8. 10. 2008 11:37
Re: HARAKIRI
Elektricka okna vyuzijes i s klimou. Kdyz se auto poradne vyhrate od slunicka stahuju pri rozjezdu vsechna okna abych dostal horky vzduch rychle ven a potom teprve zapinam klimu. Nicmene na elektricke srandicky si clovek snadno zvykne a tezko odvyka. Treba elektricky ovladane zadni dvere u kombi jsme povazoval za zbytecnost, ale kdyz uz u toho auta byla :-) ... a ted kdyz jsem vybiral nove jsem se uz koukal ktery z kandidatu je ma a ktery ne.
neregistrovaný "TOYOOOO"
8. 10. 2008 09:41
Re: HARAKIRI
Jasne ze Pasat nema el.volant a preto nevies co hovoris!!! Proste tou elektronikou ci sedadlo ci spetky a aj volant nastavis omnoho jemenjsie ako rucne to sa proste neda vysvetlit len to musis raz skusit a vtedy pochopis ze si sa stym manualnym nastavovanim sekol a riadne!!!
Avenisis ku predu go go go


(admin note: příspěvek konvertován z verzálek)
8. 10. 2008 09:47
Re: HARAKIRI
Děkuju za osvětu, ale asi tě zklamu, už jsem to zkusil. Tedy nikoliv v Avensisu.

P.S. Vy jste ještě neprobírali ve škole, kde se píší velká písmena?
8. 10. 2008 11:05
Re: HARAKIRI
Radši bych měl v autě manuální nastavení než tu klimu, kterou navrhoval někdo před 15 lety.
neregistrovaný "tomasjedno"
8. 10. 2008 09:57
Re: HARAKIRI
považuju se za jednoho z těch harmonizérů. A přijde mi to úplně stejně tak, jako denně koukat esteticky zdařilou japonskou televizi, inklinovat k nejlepším foťákům či skládat poklonu při pohledu na shinkansen místo obdivů k modernizovaným el. lokomotivám 150. Na druhou stranu nejsem z těch, kteří doma večeří z misky na klíně.

Jinak elektricky seřizovatelný volant má asi takový smysl, jako standardní el. seřizovatelná zpětná zrcátka bez spřažení se sedadlem. A kolikrát to člověk využije? Přesto to považujeme za standard.

btw: všichni máme ruce kterými to děláme >:D
8. 10. 2008 10:09
Re: HARAKIRI
U těch televizí bych tedy zásadně nesouhlasil. Přece jde o pojetí designu. Televize je jedna jako druhá, fotoaparát též, já se nebavím o technice, jen o tom, co vnímáš očima. Ty v Avensisu (zejména tedy na předku) nespatřuješ japanozní křivky? A pokud ano, přitahují tě jako třeba mně předky evropských aut (AUDI, Mercedes atak)? Jsem přesvědčen, že lidé, kteří v Evropě kupují auta, která zcela zřetelně nesou stopy neevropské, východní vizuality (vizuality jiné civilizace)k tomu musí mít nějaký vnitřní, genetický důvod. Co ti visí doma na stěně, Gejša na rákosu nebo ten Sudek?

U zrcátek pozor, při dnešní šíři aut bys ani pravé nedokázal bez elektriky seřídit.

Tedy, pokud není elektrický volant spřažený se sedadlem a zrcátky, považuji to za holou zbytečnost. Doufám, že to Avensis spřažené má. To ano, to pak posune luxus v mainstreamu zase dál.
neregistrovaný "babo"
8. 10. 2008 10:39
Re: HARAKIRI
nie ze by sa mi pacil avensis, na fotkach novy nevyzera nic moc, aj ked profil a zadok sa celkom daju... ale znamy velky prudic na design toyoty (osklivy jak toyota vzdy hovoril) dosiel uchvateny, ze live ten avensis prave spredu vyzera paradne. Znie mi to neuveritelne, ale rozhodne by som sudil az ked zbadam live.
8. 10. 2008 10:44
Re: HARAKIRI
Nu, Ja predpokladam, ze vetsinu kluku zde pritahuji holky ci pekny zensky pro mensiny i kluci >:D >:D >:D, ale u aut se timhle zpusobem neukajim. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D

Holde nekdo je na predky nemeckych aut a nekdo na vyfuky. >:-[]
Avatar - Dinar
8. 10. 2008 10:51
Re: HARAKIRI
No, a pak jsou takoví, jejichž projev pouze dokazuje, že mají v hlavě na-sráno, a umí vyplodit jen šestky nebo smajlíky.
8. 10. 2008 11:06
Re: HARAKIRI
Nebo mluvit jak dlazdic z ulice.
Avatar - Dinar
8. 10. 2008 12:14
Re: HARAKIRI
Když člověk šlápne do lejna, taky z něj nevypadne, jejku to jsem asi šlápnul do exkrementu, prostě jen nazve věc pravým jménem.
neregistrovaný "tomasjedno"
8. 10. 2008 11:18
Re: HARAKIRI
To prece neni pravda. U tech televizi jde i o design. Takovy Bang & Olufsen. To je o designu. Stejne jako ma napr. Sony svuj koncept „Draw the LINE“. U fotaku taky. Leica aktualne vyrabi v klasickem jejich designu a nemam pocit ze by se s tim nedalo fotit. Je to srdcovka, prave kvuli designu, znacce.

Ale zpet k autum. Avensis? Me tam ten predek popravde zatim moc nesedi. Stejne jako se mi kdysi nelibila aktualni mnichovska 5ka a dnes jsem ji prisel na chut. Narozdil od cele sedmicky a zadku aktualniho passata. Musim pockat az to uvidim. Treba to ale skonci jako celej Auris, kterej mi narozdil od takove Corolly Verso absolutne nesedl.

Ad zrcatka - tady si musim rejpnout, proste mi to neda - i ve fabii? >:D Ja treba el. zrcatka objednavam vzdy kvuli vyhriváni. Zbytek je pridana hodnota.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 10:45
Re: HARAKIRI
Nic proti Passatu, ale dnes se najdou mezi středními neprémiovkami i lepší vozy, jako jsou například Laguna, C5, Mondeo nebo Mazda6. Zanedlouho si to přivalí Insignia...
Avatar - King
8. 10. 2008 11:44
Re: HARAKIRI
GTI, nemyslím si, že ztovna tahle Toyota je typický japonský design. Naopak si správně poznamenal, že spíše americký - ať už cab forwardem nebo tou masivní přídí, což je trochu paradox, protože tohle auto se do Ameriky nikdy nepodívá. Japonci nikdy na auta necpali takto rozložité světlomety a nesnažili se přídím vozů vnutit hranatost. Takže vizualita Avensisu a japonských aut není úplně to stejné.

A pokud jde o inklinování k vizualitám, odpovím též otázkou: Je ti bližší vizualita Ferrari navrženého Japoncem, Kie navržené Evropanem, Hondy navržené Italem, BMW navrženéh oAmeričanem nebo Škodovky navržené Holanďanem? Svět je malý a vizualita charakterizovaná kontinenty už pár let nefunguje. ;-)
Avatar - Dinar
8. 10. 2008 12:12
Re: HARAKIRI
Zdar Kingu, s prvním odstavcem souhlas, tohle je mix., tedy typické japonské auto pro americký trh, s druhým nesouhlas, designér nenavrhuje auto ve vzduchoprázdnu, navrhuje v rámci stylu dané značky, který mimo jiné vychází z prostředí, kde ta auta vznikají a kde je jejich trh, takže japonský designér Ferrari jej nikdy nebude moct navrhnout ve stylu mazdy kizaši (či jak), to by mu v Maranelu těžko někdo schválil. ;-)
8. 10. 2008 15:31
Re: HARAKIRI
A proto taky Avensis, navržený v evropských designovych studiich toyoty, nebude ani moc japonsky, ani moc americky, ne? Ale GTI tvrdil, ze je...
Avatar - Dinar
8. 10. 2008 20:28
Re: HARAKIRI
Znova si to přečti, a zkus pochopit, že to Ferrari může navrhnout Japonec v designovém studiu třeba na měsíci, přesto jako mazda nikdy vypadat nebude.
8. 10. 2008 16:33
Re: HARAKIRI
No, že v tom kukuči zrovna ty nevidíš samuraje... to se tedy divím. Je tam jak vystřiženej. "Národní" vizualita že neexistuje? No... dnes to je za pět, Kingu ;-) Špageťáci tě tu roztrhaj...
8. 10. 2008 15:05
Re: HARAKIRI
teda když kromě dizajnu, co je věc hodně subjektivní (a ty tvoje bláboly o dizajnové dokonalosti některých značek si můžeš odpustit) jsi nenašel žádný jiný problém, tak jsi musel aspoň skritizovat elektrické nastavování volantu...

nepříjde ti to trošku, hmm ubohé?
8. 10. 2008 09:42
OT: V12 pro RC
Chce to se zvukem, já na to koukal jako blázen :-|
[odkaz]
Rozbalit vlákno
9
Avatar - jurajos
8. 10. 2008 09:59
Re: OT: V12 pro RC
To je teda riadna haluz. Chcel by som potom vidieť ten model do ktorého to napasujú.
8. 10. 2008 13:58
Re: OT: V12 pro RC
VW Polo?
Jako já nevím, turbo to nemá, kompresor taky ne, startuje se to vrtačkou, OHVčko ....
Dobrý koníček každopádně, do pokoje bych si to dal taky.
Ale do RC?
Avatar - jurajos
8. 10. 2008 14:53
Re: OT: V12 pro RC
Nebuď detailista! ;-)
Avatar - Dinar
8. 10. 2008 10:47
Re: OT: V12 pro RC
:-) :-) nádhera!
Avatar - T613
8. 10. 2008 10:49
Re: OT: V12 pro RC
ty klávo :-| :yes:
neregistrovaný "Darth_Vader"
8. 10. 2008 11:02
Re: OT: V12 pro RC
:yes: :yes: :yes:
8. 10. 2008 12:11
Re: OT: V12 pro RC
Tak na tohle jsem koukal už před rokem. Modelařinu sleduju, i když jako velkej laik a viděl jsem už věci nevídaný, každopádně tohle je fakt pecka! >:D
neregistrovaný "mates"
8. 10. 2008 12:26
Re: OT: V12 pro RC
To me poser na holy prsa! >:D To chci, to si koupim a dam do obyvaku misto TV! Parada! :yes: :yes: :yes:
Avatar - iudex
8. 10. 2008 14:31
Re: OT: V12 pro RC
Síce rozvod tyčkami (OHV), ale vyzeral byt tocivý >:D Dvanást valcov je holt dvanást valcov, bez ohladu na objem :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 10:53
Silné rozpaky...
Toyota neustále slibuje zajímavější design. Jejich plané sliby začal Aurisem, který atraktivity moc nepobral nyní pokračují nepříliš povedeným Avensisem. Myslím, že japonskou královnou krásy zůstává povedená Mazda6. Interiér sice není vyloženě ošklivý, ale na absolutní etalon střední třídy Lagunu (i mezi prémiovkami) Avensis nemá ani v nejmenším.

Zkrátka v Avensisu postrádám osobitost, která je vlastní spíše evropským modelům (s čestnou výjimkou Mazdy6)
Rozbalit vlákno
63
8. 10. 2008 11:37
Re: Silné rozpaky...
Klidně napiš, že je to ošklivý, nebo se ti to nelíbí a nemazej si tady rtíky indulagunou, ty etalóne ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 11:42
Re: Silné rozpaky...
Nemyslím si že je Avensis vyloženě ošklivý (i když ta jeho příď... 8-s ), ale celkový styl vozu je mi cizí

Když tady mohou své favority obdivovat jiní, proč bych nemohl já?...
Avatar - Pierro
8. 10. 2008 11:45
Re: Silné rozpaky...
mě taky. zatím. počkám na živo. :-!
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 15:50
Re: Silné rozpaky...
Vždy je důležité se na auto podívat živě. Ale velké iluze si nedělám :-|
8. 10. 2008 11:49
Re: Silné rozpaky...
Jen je obdivuj, nic proti, ale ty jsi schopnej přes Renault kritizovat i mlíkárnu Kunín >:D
Avatar - Dinar
8. 10. 2008 12:07
Re: Silné rozpaky...
Náhodou, viděl jsem vnitřek mlíkárny Kunín (samý tuning nerez koberečky), takže klidně Avantimovi přiznám, že Laguna vypadá vevnitř líp. >:D ;-)
8. 10. 2008 12:13
Re: Silné rozpaky...
Nojo, já jsem zatim u Muller mix a pokaždý koupim zmetek >:D
8. 10. 2008 15:02
Re: Silné rozpaky...
jseš dnes nějaký přecitlivělý ne? To že se GTI sere pomalu do každé diskuze o každém voze a všude kritizuje jak zběsilý, to ni nevadí? ;-\
8. 10. 2008 15:15
Re: Silné rozpaky...
Ty máš asi pocit, že si na nějaký soutěži zdatnosti čtenářů ABC. Přecitlivělostí u auta tady trpí spíš jiný fanoušci, tak se o mě nestrachuj.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 15:54
Re: Silné rozpaky...
Navtechu, dej si pohov.
8. 10. 2008 17:00
Re: Silné rozpaky...
aha, takže už jsi přebral i styl osočování alá GTI, no jak myslíš :no:
8. 10. 2008 20:28
Re: Silné rozpaky...
Nikoho neosočuju, jen říkám, co si myslim o Avantimovi a říkám to především jemu. To že to nedokážeš vstřebat je jenom tvůj problém a myslim, že Avantime je dospělý, nikoliv Mirek Dušín, aby si to semnou vypovídal sám.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 22:32
Re: Silné rozpaky...
Co by sis rád vypovídal? Osobně proti tobě nic nemám. Sice máme absolutně odlišné vnímání designu, ale to k dobré a rozsáhlé diskusi patří.
8. 10. 2008 22:39
Re: Silné rozpaky...
Já nic, já jsem v klidu >:D To tady Metelka má dýchavičnost...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 22:47
Re: Silné rozpaky...
Bacha, blíží se dlouhý Bidlo a bude Ti dělat kázání >:D
9. 10. 2008 09:10
Re: Silné rozpaky...
co do toho prosím tě taháš Avantime? já vůbec nereagoval na to jak se do něj navážíš, ale na to, že když se někdo ozve a projeví jiný názor než je ten "oficiální", tak se hned odkazuje na soutěž ve zdatnosti ABC (ač jsem to svého času čítával, tohle si nepamatuji) nebo se označí za plejstejšnového borce a podobný kecy...
9. 10. 2008 10:34
Re: Silné rozpaky...
No vidíš, jak si přecitlivělej! Colin McRae Rally 04 neznáš? Já ho hraju pořád :yes:
9. 10. 2008 12:33
Re: Silné rozpaky...
bohužel nemohu sloužit, PS jsem akorát viděl u synovců mého kamaráda, ale nikdy jsem to nehrál.

Prčič, teď vlastně ani nemůžu být ten plejstešnovej borec :-(
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 15:47
Re: Silné rozpaky
Proč Navtech potom nekritizuje GTIho a jeho Pašíkománii?
Avatar - T613
8. 10. 2008 20:40
Re: Silné rozpaky
protože tě škádlí ;-)
8. 10. 2008 20:44
Re: Silné rozpaky
Mám rád, když kucka dělaj drahoty >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 22:25
Re: Silné rozpaky
Ty Tvoje argumenty vůči mě považuji za skvělý relax po často perném dni. Často dokáží i pobavit. Jen tak dál :yes: >:D
8. 10. 2008 17:31
Re: Silné rozpaky
Chovej se tu slušně, kuko, na tyhle projevy tu není nikdo zvědavý. Omluvit se můžeš i písemně.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 18:48
Re: Silné rozpaky
Být tebou, schovám se do kouta. Nejednomu člověku jsi totálně zprotivil VW...
8. 10. 2008 20:09
Re: Silné rozpaky
A já myslel, že... Renaulta... >:D >:D ;-) Dnes nemáš den, Avantime... ta "Indulaguna" to byl zásah. Fakt na komoru >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 22:30
Re: Silné rozpaky
Sorry, fakt dneska nemám den...přes cestu mi přejel černý Golf ;-)
9. 10. 2008 12:36
Re: Silné rozpaky
no, mohli bychom sem sice dát hlasovačku na koho projevy nikdo není zvědavý, ale vzhledem k tomu testu Apoštola na 100tis. KM tě už raději nebudeme víc trápit ;-)

Můžeš to brát jako omluvu :-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
9. 10. 2008 16:04
Re: Silné rozpaky
Test mě skutečně pobavil. Echt kvalited v reálu >:D
10. 10. 2008 10:06
Re: Silné rozpaky
měly prostě smůlu na kus - všechny přece jezdí bez problémů, VW servis by už dávno skrachoval kdyby tam nejezdili aspoň na garančky a po bouračkách (a po testech >:-[] ), ale jinak všechny Apoštoly jsou bez problémů...

sorry GTI, musel jsem si rýpnout ;-)
nic ve zlým
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
10. 10. 2008 23:56
Re: Silné rozpaky
No, oni měly špatnej kus i u největších propadáků v tabulce spolehlivosti - Touranu a Pola.

GTI mi to snad promine... ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 15:51
Re: Silné rozpaky
Proč nekritizuješ GTIho a tu jeho VW-fílii?
8. 10. 2008 16:19
Re: Silné rozpaky
Proč, proč, proč?! Snad se tady nerozbrečíš. Protože ty do každýho argumentu zamotáš svojí modlu, i kdyby se řešila úprava N1, nebo body v řidičáku, takže v podstatě proto ten Kunín. A mluv hlavně za sebe a neoháněj se tady nějakym členstvím, nebo kamaráčovtem. Nejsem tady od toho, abych rozdával všem stejným dílem, jako ve škole.
neregistrovaný "mates"
8. 10. 2008 17:16
Re: Silné rozpaky
A od ceho tu vlastne jsi? A co nam tedy budes rozdavat? A jaky podily dostaneme, kdyz ne kazdy stejny? A je to lepsi, kdyz v tech otazkach neni "proc"? ;-) >:-[]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 18:51
Re: Silné rozpaky
Myslím, že na zamotávání své modly do argumentů jsou tu jiní borci. Nejsem smyslů zbavený, abych v diskusi o Avensisu bezhlavě psal BRAVO LAGUNA... >:D O patro víše tento výrok prohlásil někdo jiný, jen změnil hlavního aktéra...
8. 10. 2008 20:37
Re: Silné rozpaky
To je pochopitelný, na "BRAVO" nemáš ©, ale už si kousek >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 22:37
Re: Silné rozpaky
Holt, certifikát na BRAVO mi vyfoukl GTI. Tímto dnem si zamluvám sovo VIVAT!!!
8. 10. 2008 22:40
Re: Silné rozpaky
Sovo ti nikdo nevyfoukne >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 22:48
Re: Silné rozpaky
Nejsem příznivcem plagiátů ;-)
Jsem vždy originální
8. 10. 2008 22:56
Re: Silné rozpaky
© Avantime. All rights reserved.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 23:14
Re: Silné rozpaky
Asi tak nějak ;-)
8. 10. 2008 16:29
Re: Silné rozpaky
>:D >:D Indulaguna... to je slovo kvartálu. BRAVO BRAVO BRAVO >:D >:-[] :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 18:46
Re: Silné rozpaky
Ty mi radši řekni, kolik Ti koncern platí za bezmeznou propagaci všech těch Pašíků a podobných existencí... :-!
8. 10. 2008 20:11
Re: Silné rozpaky
To si raději nepřej. Rozžvejkal bys samou závistí avantima na drobky... >:D :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 22:34
Re: Silné rozpaky
Asi jo. Tolik mi za propagaci Renaultu asi neplatí >:D ;-)
8. 10. 2008 12:10
Re: Silné rozpaky
Vidim to podobne: Pokial ide o motory, podvozky, uzitkova hodnota, Avensis je velmi dobre auto. Len ten dizaj je taky akysis rozpacity. Neviem mu prist na chut. Accord ano, Mazda6 ano, ale Avensis... no neviem.

Ten predok je akysi prilis hruby a drsny, ako keby vzali daky americky bourak a zmorfovali ho na Avensis. A tie svetla, no cakam kto pride prvy s takym dizajnom, ze predne svetla sa stretnu so sklom na prednych dverach! A ten bocny profil, no pripada mi akosi velmi "vybuleny". Kolesa sa mi zdaju byt male v porovnani s karoseriou. Avensis nikdy nebol dizajnersky skvost, a zrejme ani nebude...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 15:52
Re: Silné rozpaky
O kvalitě, motorech a podvozku nepochybuji, ale král krásy z něj patrně nebude...
8. 10. 2008 16:09
Re: Silné rozpaky
S tou premii a interierem...

V poslednich dvou tydnech jsem projel par beznych aut stredni tridy kvuli nakupu do firmy. Souhlasim, ze interier Laguny je nadmiru povedeny, jak zpracovani, tak volba materialu je na danou kategorii neskutecna. Bohuzel jsem se ale musel utesovat cele odpoledne, ze zase neni takovy rozdil mezi premii a zbytkem a ze rozdily jsou mensi...ale v tu chvili, kdy jsem sedl zpet do sveho citil jsem kazde euro, kazdicky cent zaplaceny navic...
Laguna ma problem v rizeni (mrtvost ve stredove poloze dostava novy rozmer, na drobne korekce volantu snad ani servo nereaguje), stale gumove a nejiste razeni a je takova, takova damska. Velmi podobne pocity z Avensise, ten je navic o rad starsi a i pres radoby vyspelejsi podvozek Lagune nestiha. Passat je o neco lepsi, ale porad zadna slava. Pro me auto neni jen palubka, potrebuji spolecnika na cesty, dostatecne komunikativniho, abych se nemusel bat pritlacit na pilu...
Zbyva jeste Mondeo a pak se uvidi, nicmene na jejich drazsi a okazalejsi konkurenci jeste par kroku chybi. ;-)
8. 10. 2008 17:04
Re: Silné rozpaky
Velmi pekny nazor. :yes:
neregistrovaný "mates"
8. 10. 2008 17:18
Re: Silné rozpaky
Damska? A nepletes si to se svym spodnim pradlem? Ze ty nas tu pripravujes na to, ze naskocis do hyper-super mainstreamu, do Apostola? >:-[] :-! A spolecnika na cesty ti muzu delat ja a i tlacit se muzes >:D >:-[]
8. 10. 2008 18:15
Re: Silné rozpaky
ja tim jen zkousel pevnost naseho pratelstvi >:-[] . Neni to zadna hitparada, ale na zakon padajiciho h... to staci, neni primus, ale soucast vyberu ;-)
8. 10. 2008 17:28
Re: Silné rozpaky
Cenu za lagunozní něžnost pro tebe. Jo, tos vystihl. Že je Apoštol lepší, to tu vím už i já, ale co se týká té pily, no, tlač na ní hlavně v posteli, v autě opatrně. Jistě, že pár kroků chybí... chybělo a chybět bude... vždyť to je filosofie. Jinak to být nemůže.
8. 10. 2008 18:02
Re: Silné rozpaky
S tím Pašíkem opatrně, když si půjdeš koupit příští pondělí nový AutoTip tak se konečně dozvíš jaká je to plečka..

Mimochodem, co kdyby jsi místo svých rádoby inteligentních příspěvků konečně odpověděl na jednoduchou otázku, kterou jsem Ti nedávno položil a zatím marně čekám na odpověď? To by jsi ale asi nebyl potom tak "COOL", co Ty hrdino?
8. 10. 2008 20:16
Re: Silné rozpaky
Přiznám se, že s tou otázkou nevím kolikátá bije. Omlouvám se, ale případně ji zopakuj.

Test 100.000 km Apoštola znám. Nyní bude publikován v cz mutaci, v AutoTipu, vím. Pak tu o tom napíšem, napíši třeba blog.
8. 10. 2008 21:31
Re: Silné rozpaky
[odkaz]

Ale věřím, že Ty to zase nějak zakecáš, co Ty "guru" keců?
8. 10. 2008 18:19
Re: Silné rozpaky
...o to, na co tlacim v posteli se nastesti stara nekdo jiny >:D . Nastesti >:-[]

Co se tyce chvil za volantem, plati "kdyz musis, tak musis", ale vzdy by melo fungovat, kdyz musis, auto muze... A o vyfuk nejde ;-)
8. 10. 2008 20:13
Re: Silné rozpaky
>:D :-) ;-) :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 18:55
Re: Silné rozpaky
Přesně jak napsal Semtex: Mrkni do pondělního AutoTipu a uvidíš, kdo okupuje poslední místa tabulky:

Chvíle napětí...a poslední je VW Touran, na kterého v nespolehlivosti těsně dotahuje VW Polo. A aby těmto dvou na chvostu tabulky nebylo smutno, přicházi je obveselit VW Passat, nadaný apoštol... :yes:
8. 10. 2008 20:35
Re: Silné rozpaky
Příště prosím velké "A" ve slově Apoštol, tedy - Apoštol tvých snů. Mimochodem, v aktuálním autotipu právě píší, že francouzi jako nejlepší auta cení BMW, Mercedes a AUDI. Čtvrtá či pátá je Škoda. Setři slzu a trochu to tam postav do latě... ;-)

Jo, o tom testu třeba napíšu blog, tam se můžeš celej obnažit.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 22:35
Re: Silné rozpaky
Když si dokáží Němci poplyvat svá auta, to už něco znamená... ;-)
Avatar - Dinar
8. 10. 2008 20:42
Re: Silné rozpaky
Přiznám se, že neznám žádný francouzský časopis o autech, ty jako frankofil jistě ano, tak dej třeba nějaký odkaz na webovou verzi, jistě dělají podobné testy, třeba bychom mohli srovnat, jak si které auto stojí u nich.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 22:29
Re: Silné rozpaky
Myslím, že když u Němců ve srovnávacím testu Renaultu Espace/Mercedes R/VW Multivan vyhraje Espace, tak jim při tvorbě hodnocení nepomohlo ani vlastenectví.

Žádný odkaz momentálně nepoužívám, protože vím, jak by dopadly. Jsem příznivec nestranosti. Francouze nesmí hodnotit Němci a Němce Francouzi.
Avatar - hattori_hanzo
8. 10. 2008 22:36
Re: Silné rozpaky
To musel bejt test jako prase,když jsou tam tři auta v podstatě úplně rozdílnejch kategorií... 8-s
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 10. 2008 22:39
Re: Silné rozpaky
Zkrátka, vyhrál nejpraktičtější kousek. Podstatou věci zůstává fakt, že Němci své miláčky odsunuly až za Francouze...
neregistrovaný "Donovan"
8. 10. 2008 12:24
Jiná
Zvenku je nová Toyota velmi americká. Ten protažený dolní pysk není nic, co by lahodilo mému oku, a když vidím tu hauptnu, budí ve mě dojem, že se bude otevírat zvenku nějakým pedálem, jako koš na odpadky. Designově máme tedy ve střední třídě i podařenější kousky (a to i z japonska). Interiér působí velmi dobře co do kvality, ale display až pod středovými výdechy klimatizace se už dneska nenosí. Uvidíme, jestli se mi nová Avensiska na živo zalíbí víc, ale moc nadějí jí nedávám.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
8. 10. 2008 14:35
I bez preplnovania
Dizajn je síce vec výsostne individuálna a kazdý Avensis vidí inak, co mu vsak upriet nemozno, je spicková technika: 1,6 s výkonom 94 kW, 1,8 so 108 kW - to sú hodnoty 1,8-cky, resp. dvojlitra. A to je spicka. Ako vidiet, stále to ide i bez hypertrendového preplnovania. :yes:
Rozbalit vlákno
7
8. 10. 2008 15:37
Re: I bez preplnovania
Je třeba se podívat, v jakých otáčkách ty výkony dosahuje. A taky na točivý moment. A pak i na subjektivní pocit.
Avatar - iudex
8. 10. 2008 16:39
Re: I bez preplnovania
No práve. Niet nad jedinecný pocit, ked sa motor nechá s radostou vytocit do cerveného pola, ktoré nezacína pri 5800 ot.
neregistrovaný "mates"
8. 10. 2008 17:22
Re: I bez preplnovania
Ale na preplnovani malych motoru (R4 a malych V6) nic spatnyho neni. Zvlast pro kompresor mam ja slabost. Naopak by vubec nebylo spatny, kdyby se vratily na svet male V6 (treba stare Mazdy) a klidne i s preplnovanim. Myslim, ze to ma svoje kouzlo.
Avatar - jurajos
8. 10. 2008 18:45
Re: I bez preplnovania
Tiež so slzou v oku spomínaš na 1.8 V6 v MX3?
Avatar - iudex
8. 10. 2008 19:25
Re: I bez preplnovania
Presne... najmensí sestvalec na svete. Spomínam si na celkom vtipnú reklamu, kde makali siesti týpkovia ako valce >:D
Avatar - jurajos
8. 10. 2008 19:29
Re: I bez preplnovania
To je ona...už hodnú chvíľu hľadám, ale youtube nejak o nej nechyruje. ;-\
neregistrovaný "mates"
9. 10. 2008 07:39
Re: I bez preplnovania
Jo :-) Mel jsem moznost s tim obcas jet a nebylo to vubec spatny :yes:
8. 10. 2008 18:35
Neni to tak zle
Vzdyt to nevypada tak zle, jen ten interier mohl byt vice ve stylu exterieru. Nu ale to se dalo cekat. ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ozzy-BMW"
8. 10. 2008 19:01
Divný
To se mi teda moc nelíbí... Přijde mi designově přeplácaná, má spoustu zbytečných křivek a přední část je vysloveně hnusná, řekl bych až trochu čínská... Předchozí generace byla o 150% lepší...
Rozbalit vlákno
0
8. 10. 2008 22:07
OT: SVETE TRES SE
Dnes se akcie Toyoty propadly o obrovskych 12%. Pro jinak velice silnou a stabilni Toyotu se jedna o obrovske prekvapeni. Ocekavat muzeme velke propousteni.
Doufejme, ze svetovou ekonomickou krizi prejdeme bez vetsich utrap.
Rozbalit vlákno
2
8. 10. 2008 23:52
Re: OT: SVETE TRES SE
a akcie VW včera záhadně vyskočily o 50% a nikdo neví přoč :-!
neregistrovaný "507--"
9. 10. 2008 13:15
Re: OT: SVETE TRES SE
Ási ho svetoznámi a Svetom uznávaní kritik marianek pochválil. >:D
8. 10. 2008 23:13
toyota
zaujimave afticko....musim uznat ze design je originalny a to sa v tejto kopirovacej dobe ceni ale...chcel by som to vidiet live.je to toyota takze uspech a predajnost ma zarucenu si myslim a urcite je to hlavne kvoli kvalite a nie kvoli designu..a ten ujde..ale tu by som siel ku konkurencii a za tu povazujem novy accord abo mazdu 6ku...myslim ze mazda,honda a toyota su w kvalite uz urcite vyrovnane aj ked mazda je uz mozno aj pred toyotou ale to je jedno-to su nedokazatelne wecicky...ja keby som si mohol zlozit auto tak dam exterier mazdy,interier hondy a s toyoty uz asi nic-len tu predajnost....aj ked pri takych nepodarkoch ako je napr.auris(moj nazor samozrejme)aj ta pojde dolu.. :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rj72"
9. 10. 2008 13:39
přesvědčivé boční linie
Boční pohled a všechny pohledy s ním kombinované jsou jednozdnačně špičkou toho co lze v této třídě najít. Naproti tomu zadní je příliš nevýrazný (japonský) a čelní odvážně originální. Celkově to auto bude a zůstane originální stejně jako bylo a zůstalo minulé 'baroko'.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tony84"
9. 10. 2008 23:55
mohutný
vypadá mohutně. jen sem trochu na rozpacích z těch přdních světel. vypadají jak z minivanu nebo dodávky...
bude i liftback?
Rozbalit vlákno
0
23. 8. 2020 19:46
Audi a3 1.9tdi r.v. 1998 prestal mi fungovat alternator pot
Mam jeste jednu audi a3 1.9tdi rok vyroby 2001 a v te mam rok stary novy kupovany alternator bude pasovat do starsiho modelu z 2001 na 1998 r.v. novejsi tip tu 2001 mi ne moc zdarne zapalili za bytovkou ale motor a motorove casti jsou gut (HAJZLOVE MIMOCHODEM CO ZAPALILI ME AUTO KARMA ZDARMA) PROTO SE PTAM JESTLI BUDE ALTIK PASOVAT MAM TOHO ZAPALENEHO AUDIKA ASI 80KM VE FIREMNIM HANGARU A NEMAM TAM PRACOVNI CESTU TAK ABYCH NEJEL ZBYTECNE PORADTE PROSIM. DEKUJI
Rozbalit vlákno
0
23. 8. 2020 21:03
Audi a3
Je tu nekdo kdo POMUZE DOBROU RADOU
Rozbalit vlákno
0