Jó, taková 3008 nebo C3, to jsou jiný designový skvosty. A víš čim to je, táto? Že všechno, co vyráběj v Čechách, stojí za guvno! Nevěděj nic o motorech a technice! Já bych jim to taky ukázal, a na to si dám ještě Braníčka..:)
Mizerné motory?? To jako myslíš upsizingový dvoulitr 132 kW nebo 2.0 TDI 140 kW? Podívej se na přímou konkurenci, třeba Koleos nebo Xtrail a jeho motorovou mizérii...Nikdo tě nenutí kupovat základní motor, a už vůbec ne s ním tahat karavan či co.
ZÁKLADNÍ, opakuji základní motor 110kw, 0-100 9,8s, maximálka 197, váha 1,6t.
Která konkurence má něco výrazně lepšího?
Nebo jsi to myslel tak, že dvoulitrová nafta a benzín se nehodí k tak velkému autu a jiné mainstreamové automobilky nabízí šestiválce??
Jsem trošku překvapený, že tam není třeba Megane... ale třeba mají porotci pocit, že se příliš podobá loňskému vítězi. Z toho zbytku za mě jednoznačně Giulia.
PS: přiznávám, že letos jsem se moc netrefil...
PPS: přesně takovouhle předváděcí 3008 jsem teď prohlížel na ulici. Líbí se mi zadní světla, jinak by to chtělo nějakou verzi s menším množstvím chromu, tohle byl takový DS-Styl. Celkové proporce ale ok.
v sedmicke finalistov F-pace... vlastne som ho ocakval aj ako jasneho vitaza tak neviem ... prizavam ze tato anketa uz pre mna dnes nema to caro ako kedysi za cias bravy/brava punta alfy 156 megana scenicu a dalsich hviezd 90 rokov... neviem.... mozno mam len iny pohlad na dnesne auta roku ako vtedy aj ked pred rokom som astre fakt drzal palce a vyplatilo sa... no ale k veci... takze z tejto finalovej sedmicky ak uz teda mam povedat komu by som ten titul doprial tak asi za mna P3008 ... paci sa mi.. aj jeho exterier aj ten super kokpit ktory by mohol zavazit.... tak uvidime ;-):yes:
pockaj jak obaja nakoniec padneme na zadok ked to bude C3 ;-) .... ono auta roku ozaj nejake velke limuziny moc nevyhravaju ( nie zeby som to volvu nedoprial ) .... prekvapil ma hlavne chybajuci megane... a veril som aj niru priznavam teda aspon na tu finalovu sedmu co uz... uvidis ze nakoniec to dopadne ako vzdy a o auto roku sa opat pobiju nejake tie bezne a dostupne vozy .. v tomto pripade asi najskor micra s C3...
a mozno si da micra repete ... a zvitazi zase ako kedysi ..... ved uvidime ... ale tipujem to na nieco mensie ( micra, C3 ... P3008 ) ..... volvo by prekvapilo aj alfa... ale mozno by to aj bolo dobre... aby uz nevyhravali vzdy len nejake "dostupne" a bezne vozy ale aj nieco "stylovejsie" a drahsie ... tu v tomto som veril F-pace... skoda
Projel jsem včera e350d avantgard s agility control podvozkem, což je snížený pasivní pružinový podvozek s magnetorol tlumiči, a vyloženě jsem pomlaskával, byla radost to auto řídit, žádná setrvačnost pohybů karoserie ani žádné rány od kol jako u airmaticu, pěkně odladěné řízení, solidní šestiválec, převodovka na úrovni. Akt. XF působí trochu hbitějším dojmem, hlavně zejména díky ostřejšímu řízení, ale celkově, takto nakonfigurované auto (kromě absence airmaticu bylo velmi slušně vybaveno) si umím představit i ve své garáži. F10 je proti tomu těžkopádné auto, G30 se bude muset snažit, aby éčko jízdně přetlačila, jsem zvědav. Tedy, můj consumer advice zní, jestli éčko, tak bez vzduchu.
P.S. Proč jsem to vlastně psal, na jízdní projev éčka se dívá S90 hodně z dálky. ;-)
Pak to, bohužel, čteš špatně, tímto jen potvrzuju, že S90 není pro MBE soupeř, volvo je jízdně i technikou mnohem blíže tomu, jehož jméno nesmíme vyslovovat. :-);-)
Tak... Ta 9G je vyborna a interier je uplne vymeneny... nie ze by bol interier stareho E spatne poskladany ale uz bol oproti konkurencii zastaraly...Len pokial mi skonci leasing zase uz to nebude tak nove.... :-( Financne proste nestiham s dobou
Pro mě je třeba design současných Mercedesů naprosto nezkousnutelný. Je tam silně znát orientace na východní trhy a z toho vyplývá ten nabubřelý nevkus současné generace těchto vozů. Zatímco C nebo E předchozí generace a zejména GLK bych si v garáži představit dovedl, ze současné řady ani jeden model. Zatímco u Volva se za XC 60 a 90 rád na silnici otočím a věřím tomu, že u S/V 90 to bude podobné (ty jsem zatím naživo neviděl).
S90 a V90 je 2.0T myslím úplně v pohodě (v benzínu, nafta mě nezajímá). u XC90 je to pravda už otázka, do takového mastodonta už víceválec asi opravdu patří a je chyba Volva, že ho nemá.
Veškeré "ankety" jsou k ...... . Kupte si to co je pro Váš vkus či peněženku "nej" a kašlete na "názory" ostatních. Budete to řídit Vy a ne novinář co chodí na nažrávací předváděčky.
hmmm máš dost zkreslené představy o mém věku.... Kdyby mi bylo 20,
tak bych možná uvěřil těm nekonečným lžím Škodovky
o nejlepší značce na světě....Ale v mém věku jim to fakt nebaštím....
jestli umíš číst, tak článek se jmenuje cituji : Škoda Kodiaq Evropským autem roku 2017 nebude .....takže nevím nevím.....nejdřív přemýšlej a pak piš....
Nevím, co je za "maso", když ti připomenu, že bliješ o škodovce i pod články o něčem úplně jiném, a že ji tím pádem asi potřebuješ k životu. To je maso, co?
Skvělé zprávy! Velmi mě ovšem překvapilo, že se mezi finalisty nedostal nový Renault Mégane. Když tedy sleduji ten výběr finalistů, mám pocit, že Julča má hodně velkou šanci na vítězství! Držme jí tedy všichni a všechny palce, ať zase konečně vyhraje pohledné auto se skvělými jízdními vlastnostmi a ne jen nějaké pojízdná počítačová laboratoř podivných tvarů a proporcí! Každopádně je skvělé, že se do finále nedostala vodíková obluda Toyota Mirai, novináři zdá se zase dostávají rozum! :-):yes::yes::yes:
Nielen tato anketa ale aj predaje Giulie ukazu ci este maju ludia zaujem o dobre jazdiaci sedan, alebo ich viac zaujimaju rozne elektro serepeticky a jazda je az na dalsom mieste (dufajme ze aspon na druhom). Mam ale obavy, ze zvitazi prave ta druha moznost...
Dříve se hledělo na užitečnost vozu v poměru k jeho ceně. A protože většina porotců si vozy staticky osahala a pak se s nimi svezla, vzešlo z toho technicky a esteticky dobré hodnocení - hodně vyhrávaly vozy nižší střední třídy, u nichž se našel zdařilý kompromis mezi městským a dálkově použitelným rodiným vozem anebo automobily, které přinesly nová technická řešení.
Většina porotců měla technické vzdělání a zkušenosti.
Tento rok - a podobně už po kolikáté - se z celkového počtu 58 porotců sjelo na Tannistesten jen 18 z nich.
cituji : "anebo automobily, které přinesly nová technická řešení."
MB jich nabízí docela dost, Volvo v oblasti bezpečnosti také... doba je zkrátka o elektronických fičurách... a o designu.
S technkou MB i Volva s Vámi souhlasím. A design, nebo spíš tvarování, se zaplať pánbů opět pomalu navrací k eleganci. A na těchto dvou je tetno trend hodně vidět.
Muzu vedet jake motory nabizi AR proti slapatkum ve Volvu?
Krome jedineho V6, ktery existuje jen v par propagacnich exemplarich, je vse ostatni uplne stejna motorova kategorie, jako v tom Volvu, tedy radove dvoulitrove ctyrvalce s turbem. A Volvo k tomu jeste nasypalo celkem slusny hybrid.
Interierove Volvo taky vede, staci si sundat zeleno-bilo-cervene brejle a je jasne kdo jakou hraje ligu.
Ja bych to osobne taky pral AR, ale pokud hodnotim produkt jako celek, tak Giulia nesaha Volvu ani MB E ani po ventilky.
Nesmíš zapomínat, že Volvo je o třídu výš - Giulia je střední, S90 vyšší střední. Giulia sice jede převážně na čtyřválcích, ale aspoň ten jeden V6 tam je, zatímco Volvo o třídu výš nemá žádný. Giulia je RWD nebo AWD, Volvo FWD nebo AWD.
Mně osobně to vychází lépe pro Alfu. Jediná piha je z mého pohledu absence kombíku, ale je otázka, jestli to Giulii vyčítat.
...zapomínáš na ten Volvo hybrid = ekotrendy = může to být případná úlitba ekobohům...
ale AR by mohla zahrát na nostalgickou strunu (a nepovedená není).
Alfu vidím taky jako špičkovou. A to po stránce jízdních vlastností v rámci klasické koncepce pohonu (podle toho, co je možné se dočíst, staticky okoukat a udělat si úsudek), tak i po stránce ergonomie posazu výhledu a prostoru - i vzadu(!) (podle statického osobního osahání). Všechno nasvědčuje, že tu proti konkurenci v této koncepci a třídě přinesla něco, co se zdálo, že už ani nejde.
Máš zastaralé informace, protože zástupci Alfy již potvrdili, že Giulia Sportwagen bude (pravděpodobně již koncem roku 2017) ! :-):-):-):yes::yes::yes:
Vam italofilum amaterum se vzdy, kdyz nekdo napise neco ne absolutne jasaveho na adresu italskeho auta, zamlzi mozek.
To srovnani neni z me hlavy, ta auta proti sobe postavili porotci COTY, a motoricky a interierve o nich zacal rozumovat tvuj neuroticky kolega.
Alfu vidím taky jako špičkovou. A to po stránce jízdních vlastností v rámci klasické koncepce pohonu (podle toho, co je možné se dočíst, staticky okoukat a udělat si úsudek), tak i po stránce ergonomie posazu výhledu a prostoru - i vzadu(!) (podle statického osobního osahání). Všechno nasvědčuje, že tu proti konkurenci v této koncepci a třídě přinesla něco, co se zdálo, že už ani nejde.
Že tam nebude Kodiaq jsem čekal, nic proti němu nemám,ale aby představoval něco, za co by měl dostat titul evropské auto roku asi ne.
Ale za co tam je 308 je mi celkem záhada. Designově se mi líbí, ale tím to končí. Pseudo SUV, co nenabízí ani 4x4 a navíc za to všechno cena nic moc.
Myslím, že to bude Alfy, zasloužila by si to.
Nissan Mikra byl vždycky mikra jen zevnitř. Ve skutečnosti ho prostorově převyšovaly nejen automobily velikostně o třídu nižší (ke kterým se hlásil), ale i neskonale ty velikostně vnějšně srovnatelné. Bylo to vždycky nepovedené auto.
V nové Mikře jsem ještě neseděl, ale název Mikra určitě není přiléhavý. A tak odhaduji, že v duchu toho, co jsem už tady výše napsal, v tom hrají roli jiné pohnutky, než ty technické.
Micru jsem ve finále taky nečekal, minimálně po designové stránce vypadá velmi podivně. Asi tedy porotce přesvědčila svými jízdními vlastnostmi a kvalitou zpracování... :-O
autom roka sú zväčša kompromisy. t.j. auto pre masy s nejakou špeciálnou novinkou.
na druhú stranu tu hrá svoje miesto aj diplomacia.
zo spomínaných áut mi pravdepodobne mimo "misu" prídu hneď 3 - alfa, Mercedes a volvo. nie sú to autá pre masy a tieto málokedy vyhrávajú.
Toyota C-HR je až príliš futuristický voz.
Ostáva nám trojica Nissan, Citroen a Peugeot. Defacto 2 vozy PSA. z nich najinovatívnejším (fakt v úvodzovkách) je Peugeot 3008.
Nissan spravil v Micre tiež pokrok, ale ak by zvíťazilo, tak len "politicky".
C3 znamená pre PSA masovku, ale nemá nič tak špeciálne.
preto môj kandidát na auto roka 2017 je Peugeot 3008.
Pokud by vyhrál 3008, byl by to výsměch anketám tohoto typu. Na druhou stranu by to ale bylo potvrzením aktuálního trendu automobilového průmyslu, kterým je vítězství formy nad obsahem.
Dva tyzde dozadu som testoval 1,6 s automatom a manualnu 2,0. Druhy s grip control.
Osobne nemam rad tento typ aut. Na druhu stranu az na par detailov to je celkom podareny voz. Svojich zakaznikov si najde.
O tejto ankete netreba mat velku mienku. Je to platene promo.
Tvoje teorie o výhře výhradně auta "pro masy" jsou zcela mylné. Alfa 147 a hlavně 156 taky nebyly žádné masové levné modely, a přesto vyhrály. V případě "stopadesátšestky" dokonce s dosud největším bodovým náskokem vůči druhému v pořadí (VW Golf). :-)
147 nebola pre masy? ;-\
Ale vazne... volba europskeho vozu je vzdy lobby nemeckych, francuzskych a talianskych porotcov. Zvysne krajiny v principe len doplnali lobby.
Tento rok je za nemecko Mercedes, co je ten spravny voz na vyhru, teda premiova trieda.
Osobne si myslim, ze kluce od miesacky maju Nemci
"Kultivované" příspěvky nicku Holden_Holden jsou opravdu "perlou" tohoto webu, zvláště pak použité výrazivo jako z hospody IV. cenové skupiny... Voličům M. Zemana se jistě zamlouvají, ostatním je z nich ale šoufl.. :-!
ty asi budes hov*noidni havloid co ho se*re pravda. takovej ten demokrat co uznava pravdu pokud je to ta jeho. proste ten xindl co nesnese porazku a leti delat bordel na namesti
Jen tak mimochodem. Na strankach AMS byly zverejneny ceny modelu Veloce pro nemecky trh. Pokud clovek nepatri mezi naftofilni dobytky a zaroven nema finance na QV, tak pujde o prvni skutecne normalni verzi k jezdeni. Prvni "normalni" Giulia se slabsim 2,0T a 200CV ma zacinat na castce 38.150,- EUR, silnejsi Veloce s 280CV a pohonem vsech kol za 47.800,- EUR:
[odkaz]
S tvým příspěvkem bych jistě souhlasil, pokud by ovšem ty benzinové čtyřválce nabízeli také s manuální převodovkou. Takto - (téměř) 0 bodů... :'-(:'-(:'-( Doufám ale, že to Alfy rychle napraví. Však 159 i 156 taky měla benzinové čtyřválce s manuály, stejně jako všichni jejich předchůdci!!! :-!
Ja taky nejsem fanousek automatu, ale kdyz manual davaji z motoru jen do vrcholne QV... Porad mensi zlo benzin s automatem, nez kamna s prevodovkou. :-!
No vida, tohle mi uniklo. Uz nejaky cas nechodim na ACZ tak casto, jako v drivejsich dobach. Navic jsem popravde ani neocekaval, ze by ceske zastoupeni zverejnilo ceny drive, nez v Nemecku.
U MB vypadá dobře ten nový řadový zážehový šestiválec doplněný o mikrohybrid. Podle mě ideální motorizace do dnešní doby. Škoda, že možná až 90% se jich ale v Evropě prodá jako dieselové smradláky (a z toho ještě větší část jako komicky klapavé čtyřválce).
To info o hybridní verzi se šestiválcem máš odkud? Taková verze by mě zajímala, ale dost o ní pochybuju. Řekl bych, že R6 jen vymění V6 v daných verzích.
Věřim, že svezeni u Giuliu bude fajn, ale vzhledově je pro mě zklamanim, ale to je individualni. Spiš mi vadi to, že bych si ani netipnul, že jde o model AR. A jak je u AR zvykem, tak nedokonalsti bude vic než dost. I přesto si zřejmě zaslouži byt autem roku.
Možna ještě 3008 na kterou jsou zatim kladne reakce, ale krabice zrovna nemusim.
Tenhle typ aut moc nesleduji, jen par pozitivnich prvnich dojmu u 3008, takže hodnotim jen dle toho co je možno vidět a z toho pohledu nema u mně česky ssangyong oproti 3008 šanci. Ale možna medvědovi křivdim a auto jako takove, je na vyšši urovni, než 3008.
Ano, Giulii chybí dřívější italská osobitost, ale že je to ošklivé auto, to si rozhodně nemyslím. Fak je ale ten, že její design je z některých úhlů fantastický, ale z jiných tak docela nefunguje - ověřil jsem si to, když jsem ji viděl na vlatní oči. :-O
Ty základní markanty tam jsou. Že se v době hran přiklání zase zpátky k oblinám mi nevadí, když to dělá dobře (podobně jako u Mazdy). Obliny nejsou vlny, abychom si rozuměli ;-)
Kodiaq je zvonku celkom pekne auto, zadok mohol byt napaditejsi ale interier je strasne fadny. Palubovka je dielom amatera, absolutne bez napadu. Napojenie stredoveho panelu na hlavny otrasne, ziadna kontinuita, strohost priam krici... Skoda ide s hranami na doraz, mala by polavit. Moj skromny nazor ....
Ale navzdory všem, to ze vší pravděpodobností bude Peugeot 3008. Jenom nevím, jak to skousne těch 24 Českých motoristických novinářů pravověrných Škodě?
konečně zveřejnili prodeje za říjen. Itálie pokles z 762 ks v září na 667 ks v říjnu. Prodej v Evropě je taky pokles, ale ten je nejen u všech modelů FCA, ale i ostatních značek. Rád bych Giulii potkával nejen v Italii ....
ja priznavam ze giulii neverim ani volvu ..... po vypadnuti kuskov ako niro kodiaq alebo F-pace to uz tipujem skor na nieco mensie ale hlavne teda dostupnejsie ... ale ked vyhra giulia tak ok.. pogratulujem jej..... za mna dal by som hlas P3008... podla mna ozaj asi najzaujimavejsie auto z tejto sedmy.... zvlast kokpit je paradny a casom ho mozno budu nasledovat aj dalsie znacky... takze ak auto roka ma byt aj technicky zaujimave co by malo byt tak by som to za ten moderny i-cocpit aj celkovy az premiovy dizajn a velmi peknu kasnu dal peugeotu 3008.... ale ako vravim... ak to nakoniec bude nieco male ako C3 alebo micra neprekvapi ma to... ale za mna konkretne C3 nema nic specialne cim by si podla mna zasluzila zvitazit pred povedzme P3008 alebo aj takym nirom ktore ani nie je vo finalovej sedme ... lenze dnesne auta roku uz davno nie su tak naslapane ako kedysi a beriem to dnes uz skor ako len taku anketu z povinnosti.... ale aspon si clovek moze vyskusat len tak sam pre seba zatipovat ;-) .. pred rokom mi astra vysla... tento rok uz ale F-pace nie ;-) ... aj ked kusok som s tym aj ratal ze drahy jag nakoniec asi aj tak nevyhra napriek tomu mi ako jediny daval ten skutocny zmysel na toho praveho vitaza tento rok ... a tak som mu az bezhlavo fandil a veril :-) nevadi...
Co je na tom za ligu? Že např. franc. novináři hlasují striktně pro franc. auta? (A stejně tak zřejmě čeští zástupci pro škodu). Je to trapné a není to žádná "jiná liga".
Premii vynechme, ta je ve vyberu jen do poctu. C3, Micra, 3008 a C-HR jsou skutecni finalisti. Tady je pote jasne, ze pouze C-HR ma na vitezstvi.
VAG setri na pokuty, letos ocividne dostatecne neprispel.