Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Kodiaq evropským Autem roku 2017 nebude. Kdo je mezi finalisty?

Mezi finalisty evropského Auta roku 2017 se dostal italský sedan, japonský crossover, francouzský hatchback nebo švédský kombík.
Zpět na článek
28. 11. 2016 13:09
29. 11. 2016 00:37
28. 11. 2016 13:13
28. 11. 2016 13:18
28. 11. 2016 13:27
28. 11. 2016 13:23
29. 11. 2016 00:39
29. 11. 2016 10:51
28. 11. 2016 13:24
28. 11. 2016 13:30
29. 11. 2016 00:41
29. 11. 2016 07:34
28. 11. 2016 14:04
28. 11. 2016 14:15
28. 11. 2016 14:23
28. 11. 2016 15:10
28. 11. 2016 15:20
28. 11. 2016 15:45
28. 11. 2016 20:14
28. 11. 2016 16:24
28. 11. 2016 16:29
28. 11. 2016 16:26
29. 11. 2016 12:36
29. 11. 2016 16:50
28. 11. 2016 18:24
29. 11. 2016 12:37
28. 11. 2016 14:21
28. 11. 2016 16:12
28. 11. 2016 14:26
28. 11. 2016 15:02
28. 11. 2016 16:28
28. 11. 2016 16:32
28. 11. 2016 17:20
28. 11. 2016 15:44
28. 11. 2016 16:02
28. 11. 2016 17:17
28. 11. 2016 17:35
28. 11. 2016 18:24
28. 11. 2016 19:03
28. 11. 2016 17:32
28. 11. 2016 17:37
28. 11. 2016 18:06
28. 11. 2016 17:42
28. 11. 2016 18:09
28. 11. 2016 22:41
28. 11. 2016 18:29
29. 11. 2016 11:11
30. 11. 2016 13:36
2. 12. 2016 10:29
28. 11. 2016 13:05
mrzuteeee ze? LOL
LOL
Rozbalit vlákno
0
28. 11. 2016 13:07
Vubec se nedivim
Mizerny design - je to kombi rozriznute horizontalne, nad klikami pridanych 10 cm, a rozriznute vertikalne, u zadnich dveri pridanych 10 cm.

Technika - mizerene motory nehodici se k tak velkemu a tezkemu autu - to chci videt, jak 1,4 TSI utahne 4 tuny.
Rozbalit vlákno
4
28. 11. 2016 13:19
Re: Vubec se nedivim
Jó, taková 3008 nebo C3, to jsou jiný designový skvosty. A víš čim to je, táto? Že všechno, co vyráběj v Čechách, stojí za guvno! Nevěděj nic o motorech a technice! Já bych jim to taky ukázal, a na to si dám ještě Braníčka..:)
28. 11. 2016 13:25
Re: Vubec se nedivim
Kodi se designove nepovedl, nova Octa je ale jeste horsi.

Kabanos by se mel sebrat a vratit se do Oravskych kotarou.
Avatar - twistedTSD
28. 11. 2016 16:23
Re: Vubec se nedivim
Mizerné motory?? To jako myslíš upsizingový dvoulitr 132 kW nebo 2.0 TDI 140 kW? Podívej se na přímou konkurenci, třeba Koleos nebo Xtrail a jeho motorovou mizérii...Nikdo tě nenutí kupovat základní motor, a už vůbec ne s ním tahat karavan či co.
Avatar - _Karel_
28. 11. 2016 18:25
Re: Vubec se nedivim
ZÁKLADNÍ, opakuji základní motor 110kw, 0-100 9,8s, maximálka 197, váha 1,6t.
Která konkurence má něco výrazně lepšího?
Nebo jsi to myslel tak, že dvoulitrová nafta a benzín se nehodí k tak velkému autu a jiné mainstreamové automobilky nabízí šestiválce??
Avatar - Emel
28. 11. 2016 13:09
Finalisté
Jsem trošku překvapený, že tam není třeba Megane... ale třeba mají porotci pocit, že se příliš podobá loňskému vítězi. Z toho zbytku za mě jednoznačně Giulia.

PS: přiznávám, že letos jsem se moc netrefil...
PPS: přesně takovouhle předváděcí 3008 jsem teď prohlížel na ulici. Líbí se mi zadní světla, jinak by to chtělo nějakou verzi s menším množstvím chromu, tohle byl takový DS-Styl. Celkové proporce ale ok.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Sumi2000
29. 11. 2016 00:37
Re: Finalisté
1.Alfa Romeo
2.Mercedes-Benz
3.Nissan

Ty auta se povedly..ostatní , sorry , ty bych klidně vynechal.
Avatar - 3_diamanty
28. 11. 2016 13:13
ocakaval som
v sedmicke finalistov F-pace... vlastne som ho ocakval aj ako jasneho vitaza tak neviem ... prizavam ze tato anketa uz pre mna dnes nema to caro ako kedysi za cias bravy/brava punta alfy 156 megana scenicu a dalsich hviezd 90 rokov... neviem.... mozno mam len iny pohlad na dnesne auta roku ako vtedy aj ked pred rokom som astre fakt drzal palce a vyplatilo sa... no ale k veci... takze z tejto finalovej sedmicky ak uz teda mam povedat komu by som ten titul doprial tak asi za mna P3008 ... paci sa mi.. aj jeho exterier aj ten super kokpit ktory by mohol zavazit.... tak uvidime ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - removed
28. 11. 2016 13:18
Re: ocakaval som
Já bych to typoval na Mercedes nebo Volvo ( ale AR bych to přál).
Avatar - 3_diamanty
28. 11. 2016 13:23
Re: ocakaval som
pockaj jak obaja nakoniec padneme na zadok ked to bude C3 ;-) .... ono auta roku ozaj nejake velke limuziny moc nevyhravaju ( nie zeby som to volvu nedoprial ) .... prekvapil ma hlavne chybajuci megane... a veril som aj niru priznavam teda aspon na tu finalovu sedmu co uz... uvidis ze nakoniec to dopadne ako vzdy a o auto roku sa opat pobiju nejake tie bezne a dostupne vozy .. v tomto pripade asi najskor micra s C3...
Avatar - removed
28. 11. 2016 13:27
Re: ocakaval som
Tak to by mi nevadilo, C3 je povedená stylovka (sice bych si ji nekoupil, ale je to zajímavý vůz)
Avatar - 3_diamanty
28. 11. 2016 13:33
Re: ocakaval som
a mozno si da micra repete ... a zvitazi zase ako kedysi ..... ved uvidime ... ale tipujem to na nieco mensie ( micra, C3 ... P3008 ) ..... volvo by prekvapilo aj alfa... ale mozno by to aj bolo dobre... aby uz nevyhravali vzdy len nejake "dostupne" a bezne vozy ale aj nieco "stylovejsie" a drahsie ... tu v tomto som veril F-pace... skoda
28. 11. 2016 13:34
Re: ocakaval som
Mne se libi jak C3 tak Alficka, neumel bych se rozhodnout vybrat.

Ac dlouholety priznivec a majitel Volva - tohle uz ne, do takoveho auta bych ocekaval dustojny motor.
Avatar - Sumi2000
29. 11. 2016 00:38
Re: ocakaval som
Alfa.. frantíci jsou na prd.
Avatar - KANKUNEN
28. 11. 2016 13:19
Proč lidi hlasují pro VOLVO,
MB E je ve všem lepší, teda kromě designu.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - fOE
28. 11. 2016 13:29
Re: Proč lidi hlasují pro VOLVO,
To je taky umeni, zvladnout v jedne vete polozit otazku i si ji sam zodpovedet. :-)

PS: taky jsem to kliknul volvu.
Avatar - Dinar
28. 11. 2016 14:54
Re: Proč lidi hlasují pro VOLVO,
Projel jsem včera e350d avantgard s agility control podvozkem, což je snížený pasivní pružinový podvozek s magnetorol tlumiči, a vyloženě jsem pomlaskával, byla radost to auto řídit, žádná setrvačnost pohybů karoserie ani žádné rány od kol jako u airmaticu, pěkně odladěné řízení, solidní šestiválec, převodovka na úrovni. Akt. XF působí trochu hbitějším dojmem, hlavně zejména díky ostřejšímu řízení, ale celkově, takto nakonfigurované auto (kromě absence airmaticu bylo velmi slušně vybaveno) si umím představit i ve své garáži. F10 je proti tomu těžkopádné auto, G30 se bude muset snažit, aby éčko jízdně přetlačila, jsem zvědav. Tedy, můj consumer advice zní, jestli éčko, tak bez vzduchu.

P.S. Proč jsem to vlastně psal, na jízdní projev éčka se dívá S90 hodně z dálky. ;-)
Avatar - removed
28. 11. 2016 15:53
Re: Proč lidi hlasují pro VOLVO,
Tahle volba soupeře pro Volvo se mi zamlouvá mnohem víc, než Tvá minulá volba pod jiným článkem... ;-)
Avatar - Dinar
28. 11. 2016 16:05
Re: Proč lidi hlasují pro VOLVO,
Pak to, bohužel, čteš špatně, tímto jen potvrzuju, že S90 není pro MBE soupeř, volvo je jízdně i technikou mnohem blíže tomu, jehož jméno nesmíme vyslovovat. :-) ;-)
Avatar - Londonbridge
28. 11. 2016 15:59
Re: Proč lidi hlasují pro VOLVO,
U mna je E vitaz koli technologiam ktore posuvaju latku zase vyzsie... Este mozno ze budem menit E 350 d za nove E 350 d... >:D
Avatar - Dinar
28. 11. 2016 16:07
Re: Proč lidi hlasují pro VOLVO,
Vyměň, vnitřek je oproti předchozí gen. jinde a převodovka taky. ;-)
Avatar - Londonbridge
28. 11. 2016 16:52
Re: Proč lidi hlasují pro VOLVO,
Tak... Ta 9G je vyborna a interier je uplne vymeneny... nie ze by bol interier stareho E spatne poskladany ale uz bol oproti konkurencii zastaraly...Len pokial mi skonci leasing zase uz to nebude tak nove.... :-( Financne proste nestiham s dobou
29. 11. 2016 10:49
Re: Proč lidi hlasují pro VOLVO,
Pro mě je třeba design současných Mercedesů naprosto nezkousnutelný. Je tam silně znát orientace na východní trhy a z toho vyplývá ten nabubřelý nevkus současné generace těchto vozů. Zatímco C nebo E předchozí generace a zejména GLK bych si v garáži představit dovedl, ze současné řady ani jeden model. Zatímco u Volva se za XC 60 a 90 rád na silnici otočím a věřím tomu, že u S/V 90 to bude podobné (ty jsem zatím naživo neviděl).
28. 11. 2016 13:23
Finalisti
jsou jen 3. Zbytek je spíše křoví...

Giulia, MB-E, S90/V90. Otázka kdo které místo sebere. Vsadil bych na Itálii.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Sumi2000
29. 11. 2016 00:39
Re: Finalisti
Volvo ne , čínský majitelé jim nedali motor... >:D
29. 11. 2016 10:51
Re: Finalisti
S90 a V90 je 2.0T myslím úplně v pohodě (v benzínu, nafta mě nezajímá). u XC90 je to pravda už otázka, do takového mastodonta už víceválec asi opravdu patří a je chyba Volva, že ho nemá.
Avatar - Joky
28. 11. 2016 13:24
nejde vše ojebat
VW spol umí akorát o*** software nebo údaje o spotřebě....
Ale o*** oficiální hlasování se jim ne a ne podařit ....
Rozbalit vlákno
16
Avatar - fOE
28. 11. 2016 13:32
Re: nejde vše ojebat
Volkswagen Passat - vitez 2015
Volkswagen Golf - vitez 2013
Volkswagen Polo - vitez 2010.

Zvlastni, v podstate vsechny nejdulezitejsi VW co si dnes muzes koupit jsou ve svych letech vitezove Evropskeho auta roku. :-)
28. 11. 2016 16:01
Re: nejde vše ojebat
jo jo - Volkswagen Golf - vitez 2013

[odkaz]

Veškeré "ankety" jsou k ...... . Kupte si to co je pro Váš vkus či peněženku "nej" a kašlete na "názory" ostatních. Budete to řídit Vy a ne novinář co chodí na nažrávací předváděčky.
28. 11. 2016 15:17
Re: nejde vše ojebat
Tobě stejně jako Holdenovi někdo z VAG musí brousit paní domácí, jinak si podobný styl výkřiků co tu předvádíš neumím vysvětlit :-!
Avatar - Emel
28. 11. 2016 15:21
Re: nejde vše ojebat
Pohled na seznam příspěvků uživatele přináší stejně "uspokojivý" výsledek jako u holdena - ani stín zájmu o nějakou jinou značku, něco pozitivního...
Avatar - Joky
28. 11. 2016 18:10
Re: nejde vše ojebat
pozitivní je , že když mám zácpu, tak se stačí podívat na design Škodovky a hned běžím...
Avatar - Emel
28. 11. 2016 20:15
Re: nejde vše ojebat
Přesně jak jsem si myslel - ty by ses bez té Škodovky ani nevys...l. :-O
Avatar - _Karel_
28. 11. 2016 18:35
Re: nejde vše ojebat
Škoda, že to před 20-lety nevěděli tví rodiče. No, pozdě.
Avatar - Joky
28. 11. 2016 18:57
Re: nejde vše ojebat
hmmm máš dost zkreslené představy o mém věku.... Kdyby mi bylo 20,
tak bych možná uvěřil těm nekonečným lžím Škodovky
o nejlepší značce na světě....Ale v mém věku jim to fakt nebaštím....
Avatar - _Karel_
28. 11. 2016 19:04
Re: nejde vše ojebat
Ty bys bez Škodovky nepřežil. I když je článek o něčem jiném, musíš ji vytáhnout. Tak moc ti chybí.
Avatar - Joky
28. 11. 2016 19:09
Re: nejde vše ojebat
jestli umíš číst, tak článek se jmenuje cituji : Škoda Kodiaq Evropským autem roku 2017 nebude .....takže nevím nevím.....nejdřív přemýšlej a pak piš....
Avatar - _Karel_
28. 11. 2016 19:12
Re: nejde vše ojebat
Měl jsem na mysli např. Fiat Tipo. :-)
Tohle (bohužel) není jediný článek, kam jsi "přispěl".
Avatar - Joky
28. 11. 2016 19:14
Re: nejde vše ojebat
takže ty pro změnu píšeš o úplně jiném článku ... tak to je maso !
Avatar - _Karel_
28. 11. 2016 19:16
Re: nejde vše ojebat
Nevím, co je za "maso", když ti připomenu, že bliješ o škodovce i pod články o něčem úplně jiném, a že ji tím pádem asi potřebuješ k životu. To je maso, co?
Avatar - Joky
28. 11. 2016 19:20
Re: nejde vše ojebat
to jo , ale pořád jsou to menší zvratky než ty, kterými nás tady zásobuje zdejší redakce....
Avatar - _Karel_
28. 11. 2016 19:23
Re: nejde vše ojebat
Ne, jsou to úplně stejný zvratky. Je to stejně ubohý, jako jejich Škoda Kodiaq 100x jinak.
Avatar - Joky
28. 11. 2016 19:25
Re: nejde vše ojebat
tak se už nečerti....
28. 11. 2016 13:30
Volvo
dufam že to vyhrá Volvo :yes:
Rozbalit vlákno
2
28. 11. 2016 14:04
Bravo, Giulia!!!
Skvělé zprávy! Velmi mě ovšem překvapilo, že se mezi finalisty nedostal nový Renault Mégane. Když tedy sleduji ten výběr finalistů, mám pocit, že Julča má hodně velkou šanci na vítězství! Držme jí tedy všichni a všechny palce, ať zase konečně vyhraje pohledné auto se skvělými jízdními vlastnostmi a ne jen nějaké pojízdná počítačová laboratoř podivných tvarů a proporcí! Každopádně je skvělé, že se do finále nedostala vodíková obluda Toyota Mirai, novináři zdá se zase dostávají rozum! :-) :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - removed
28. 11. 2016 14:06
Re: Bravo, Giulia!!!
Náhodou... Mirai je pecka... evokovala ve mě staré ameriky (proč, to nevím)
Avatar - Emel
28. 11. 2016 15:07
Re: Bravo, Giulia!!!
Já vím proč staré... nevím proč ameriky ;-)
28. 11. 2016 15:09
Re: Bravo, Giulia!!!
Nielen tato anketa ale aj predaje Giulie ukazu ci este maju ludia zaujem o dobre jazdiaci sedan, alebo ich viac zaujimaju rozne elektro serepeticky a jazda je az na dalsom mieste (dufajme ze aspon na druhom). Mam ale obavy, ze zvitazi prave ta druha moznost...
28. 11. 2016 14:07
Chybí už pohled na poměr "Užitek / cena"
Dříve se hledělo na užitečnost vozu v poměru k jeho ceně. A protože většina porotců si vozy staticky osahala a pak se s nimi svezla, vzešlo z toho technicky a esteticky dobré hodnocení - hodně vyhrávaly vozy nižší střední třídy, u nichž se našel zdařilý kompromis mezi městským a dálkově použitelným rodiným vozem anebo automobily, které přinesly nová technická řešení.

Většina porotců měla technické vzdělání a zkušenosti.

Tento rok - a podobně už po kolikáté - se z celkového počtu 58 porotců sjelo na Tannistesten jen 18 z nich.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - removed
28. 11. 2016 15:21
Re: Chybí už pohled na poměr "Užitek / cena"
cituji : "anebo automobily, které přinesly nová technická řešení."
MB jich nabízí docela dost, Volvo v oblasti bezpečnosti také... doba je zkrátka o elektronických fičurách... a o designu.
28. 11. 2016 15:33
Re: Chybí už pohled na poměr "Užitek / cena"
S technkou MB i Volva s Vámi souhlasím. A design, nebo spíš tvarování, se zaplať pánbů opět pomalu navrací k eleganci. A na těchto dvou je tetno trend hodně vidět.
28. 11. 2016 14:15
Alfa/Volvo
Nemůžu se rozhodnout komu, z těhle dvou, bych přisoudil vítězství.
Rozbalit vlákno
15
28. 11. 2016 14:23
Re: Alfa/Volvo
To já se rozhodl rychle stačilo mi vidět interiér Volva, navíc Alfa nabízí i motory narozdíl od Volva, ale možná někomu šlapátka vyhovují >:D
28. 11. 2016 15:10
Re: Alfa/Volvo
Muzu vedet jake motory nabizi AR proti slapatkum ve Volvu?
Krome jedineho V6, ktery existuje jen v par propagacnich exemplarich, je vse ostatni uplne stejna motorova kategorie, jako v tom Volvu, tedy radove dvoulitrove ctyrvalce s turbem. A Volvo k tomu jeste nasypalo celkem slusny hybrid.
Interierove Volvo taky vede, staci si sundat zeleno-bilo-cervene brejle a je jasne kdo jakou hraje ligu.
Ja bych to osobne taky pral AR, ale pokud hodnotim produkt jako celek, tak Giulia nesaha Volvu ani MB E ani po ventilky.
Avatar - Emel
28. 11. 2016 15:20
Re: Alfa/Volvo
Proč Giulia nesahá Volvu ani po ventilky?

Nesmíš zapomínat, že Volvo je o třídu výš - Giulia je střední, S90 vyšší střední. Giulia sice jede převážně na čtyřválcích, ale aspoň ten jeden V6 tam je, zatímco Volvo o třídu výš nemá žádný. Giulia je RWD nebo AWD, Volvo FWD nebo AWD.

Mně osobně to vychází lépe pro Alfu. Jediná piha je z mého pohledu absence kombíku, ale je otázka, jestli to Giulii vyčítat.
Avatar - removed
28. 11. 2016 15:45
Re: Alfa/Volvo
...zapomínáš na ten Volvo hybrid = ekotrendy = může to být případná úlitba ekobohům...
ale AR by mohla zahrát na nostalgickou strunu (a nepovedená není).
28. 11. 2016 16:02
Re: Alfa/Volvo
Alfu vidím taky jako špičkovou. A to po stránce jízdních vlastností v rámci klasické koncepce pohonu (podle toho, co je možné se dočíst, staticky okoukat a udělat si úsudek), tak i po stránce ergonomie posazu výhledu a prostoru - i vzadu(!) (podle statického osobního osahání). Všechno nasvědčuje, že tu proti konkurenci v této koncepci a třídě přinesla něco, co se zdálo, že už ani nejde.
Avatar - Emel
28. 11. 2016 20:14
Re: Alfa/Volvo
Mikrohybrid je zajímavý, ale jako úlitba ekobohům nevím nevím. Ale tak já bych ve finále nečekal ani Micru, ani 3008, takže radši už moc netipuju.
28. 11. 2016 16:24
Re: Alfa/Volvo
Máš zastaralé informace, protože zástupci Alfy již potvrdili, že Giulia Sportwagen bude (pravděpodobně již koncem roku 2017) ! :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - Emel
28. 11. 2016 16:29
Re: Alfa/Volvo
Nu, do té doby nové auto kupovat nebudu... a třeba bude i nějaká lidovka v benzínu a MT ;-)
28. 11. 2016 16:26
Re: Alfa/Volvo
Srovnáváš nesrovnatelné - Volvo je oproti Giulii o třídu větší a mnohem, mnohem těžší! 8-s
29. 11. 2016 12:36
Re: Alfa/Volvo
Vam italofilum amaterum se vzdy, kdyz nekdo napise neco ne absolutne jasaveho na adresu italskeho auta, zamlzi mozek.
To srovnani neni z me hlavy, ta auta proti sobe postavili porotci COTY, a motoricky a interierve o nich zacal rozumovat tvuj neuroticky kolega.
Avatar - _Karel_
29. 11. 2016 16:50
Re: Alfa/Volvo
Ta první věta je bohužel přesná :yes:
28. 11. 2016 18:24
Re: Alfa/Volvo
Podívej se na rozměry a hmotnosti a ještě ke všemu má Alfa i u těch 4válců větší objem >:D

Interiérově vede? Možná u tebe, ale vypadá to jak naleštěnej čínan a udělat palubovku z kusu LCD panelu jak to má MB umí udělat každej blbec...
29. 11. 2016 12:37
Re: Alfa/Volvo
Vetsi objem o kolik?
Dve deci delaji rozdil mezi "motorem" a "slapatkama"?
Ty jsi ale legracni >:D
28. 11. 2016 15:35
Re: Alfa/Volvo
Každé je na jiné téma.
Avatar - twistedTSD
28. 11. 2016 16:29
Re: Alfa/Volvo
Volvo se pro mě osobně stává jednou z nejnudnějších a nejnezajímavějších automobilek současnosti. I když design S90 není špatný.
28. 11. 2016 14:21
Alfa
za mě jednoznačně Alfa, líbí se mi zvenku, zevnitř a ani se nemusím bát otevřít kapotu
Rozbalit vlákno
1
28. 11. 2016 16:12
Re: Alfa
Alfu vidím taky jako špičkovou. A to po stránce jízdních vlastností v rámci klasické koncepce pohonu (podle toho, co je možné se dočíst, staticky okoukat a udělat si úsudek), tak i po stránce ergonomie posazu výhledu a prostoru - i vzadu(!) (podle statického osobního osahání). Všechno nasvědčuje, že tu proti konkurenci v této koncepci a třídě přinesla něco, co se zdálo, že už ani nejde.
Avatar - kari.laz
28. 11. 2016 14:26
Zajímavé
Že tam nebude Kodiaq jsem čekal, nic proti němu nemám,ale aby představoval něco, za co by měl dostat titul evropské auto roku asi ne.
Ale za co tam je 308 je mi celkem záhada. Designově se mi líbí, ale tím to končí. Pseudo SUV, co nenabízí ani 4x4 a navíc za to všechno cena nic moc.
Myslím, že to bude Alfy, zasloužila by si to.
Rozbalit vlákno
0
28. 11. 2016 15:02
Nissan Mikra
Nissan Mikra byl vždycky mikra jen zevnitř. Ve skutečnosti ho prostorově převyšovaly nejen automobily velikostně o třídu nižší (ke kterým se hlásil), ale i neskonale ty velikostně vnějšně srovnatelné. Bylo to vždycky nepovedené auto.

V nové Mikře jsem ještě neseděl, ale název Mikra určitě není přiléhavý. A tak odhaduji, že v duchu toho, co jsem už tady výše napsal, v tom hrají roli jiné pohnutky, než ty technické.
Rozbalit vlákno
5
28. 11. 2016 16:28
Re: Nissan Mikra
Micru jsem ve finále taky nečekal, minimálně po designové stránce vypadá velmi podivně. Asi tedy porotce přesvědčila svými jízdními vlastnostmi a kvalitou zpracování... :-O
28. 11. 2016 16:30
Re: Nissan Mikra
- když s ní 75% z nich nejelo.
Avatar - Emel
28. 11. 2016 16:32
Re: Nissan Mikra
Že se novináři nedostavili na místo ještě neznamená, že si kandidáty neosahali jinde.
28. 11. 2016 16:52
Re: Nissan Mikra
Všechny?
A i kdyby - co bezporostřední srovnávání kvůli němuž se takový zraz dělá?
Avatar - Emel
28. 11. 2016 17:20
Re: Nissan Mikra
Vyloženě kvůli té soutěži asi ne, ale jako automobiloví novináři se jistě k velké části dostali i tak - zrovna Micra ale asi není ten případ.

Bezprostřední srovnání... jako jo, ale co ti dá bezprostřední srovnání Micry s Giulií?

Tím nechci obhajovat jejich neúčast nebo obecně význam té ankety, jen tak doplňuju...
28. 11. 2016 15:44
Kodiaq
Tak toto som necakal 8-s 8-s 8-s 8-s
...
...

>:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - nalimer
28. 11. 2016 16:02
možný víťaz
autom roka sú zväčša kompromisy. t.j. auto pre masy s nejakou špeciálnou novinkou.
na druhú stranu tu hrá svoje miesto aj diplomacia.
zo spomínaných áut mi pravdepodobne mimo "misu" prídu hneď 3 - alfa, Mercedes a volvo. nie sú to autá pre masy a tieto málokedy vyhrávajú.
Toyota C-HR je až príliš futuristický voz.
Ostáva nám trojica Nissan, Citroen a Peugeot. Defacto 2 vozy PSA. z nich najinovatívnejším (fakt v úvodzovkách) je Peugeot 3008.
Nissan spravil v Micre tiež pokrok, ale ak by zvíťazilo, tak len "politicky".
C3 znamená pre PSA masovku, ale nemá nič tak špeciálne.
preto môj kandidát na auto roka 2017 je Peugeot 3008.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Dinar
28. 11. 2016 16:16
Re: možný víťaz
Pokud by vyhrál 3008, byl by to výsměch anketám tohoto typu. Na druhou stranu by to ale bylo potvrzením aktuálního trendu automobilového průmyslu, kterým je vítězství formy nad obsahem.
Avatar - nalimer
28. 11. 2016 21:19
Re: možný víťaz
Dva tyzde dozadu som testoval 1,6 s automatom a manualnu 2,0. Druhy s grip control.
Osobne nemam rad tento typ aut. Na druhu stranu az na par detailov to je celkom podareny voz. Svojich zakaznikov si najde.
O tejto ankete netreba mat velku mienku. Je to platene promo.
28. 11. 2016 17:12
Re: možný víťaz
Tvoje teorie o výhře výhradně auta "pro masy" jsou zcela mylné. Alfa 147 a hlavně 156 taky nebyly žádné masové levné modely, a přesto vyhrály. V případě "stopadesátšestky" dokonce s dosud největším bodovým náskokem vůči druhému v pořadí (VW Golf). :-)
Avatar - Emel
28. 11. 2016 17:17
Re: možný víťaz
Většina vítězů byly kompakty a subkompakty, větších/dražších aut je tam spíš méně... ale jsou.
Avatar - nalimer
28. 11. 2016 21:15
Re: možný víťaz
147 nebola pre masy? ;-\
Ale vazne... volba europskeho vozu je vzdy lobby nemeckych, francuzskych a talianskych porotcov. Zvysne krajiny v principe len doplnali lobby.
Tento rok je za nemecko Mercedes, co je ten spravny voz na vyhru, teda premiova trieda.
Osobne si myslim, ze kluce od miesacky maju Nemci
Není divu
Stačí se podívat na tu hnusnou čtyřokou příď! :no:
Rozbalit vlákno
0
28. 11. 2016 17:26
nerikejte mi
ze nekdo fakt cekaj ze se tam ten boleslavskej hnuj dostane. to uz by mohl slavika vyhrat ten cigos banga
Rozbalit vlákno
4
28. 11. 2016 17:35
Re: nerikejte mi
"Kultivované" příspěvky nicku Holden_Holden jsou opravdu "perlou" tohoto webu, zvláště pak použité výrazivo jako z hospody IV. cenové skupiny... Voličům M. Zemana se jistě zamlouvají, ostatním je z nich ale šoufl.. :-!
28. 11. 2016 18:18
Re: nerikejte mi
ty asi budes hov*noidni havloid co ho se*re pravda. takovej ten demokrat co uznava pravdu pokud je to ta jeho. proste ten xindl co nesnese porazku a leti delat bordel na namesti
28. 11. 2016 18:24
Re: nerikejte mi
A ty seš zase (soudě podle úrovně tvých příspěvků) ubohý buranský primitiv. :-)
Avatar - euro89
28. 11. 2016 17:32
Giulia
Jen tak mimochodem. Na strankach AMS byly zverejneny ceny modelu Veloce pro nemecky trh. Pokud clovek nepatri mezi naftofilni dobytky a zaroven nema finance na QV, tak pujde o prvni skutecne normalni verzi k jezdeni. Prvni "normalni" Giulia se slabsim 2,0T a 200CV ma zacinat na castce 38.150,- EUR, silnejsi Veloce s 280CV a pohonem vsech kol za 47.800,- EUR:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
28. 11. 2016 17:37
Re: Giulia
S tvým příspěvkem bych jistě souhlasil, pokud by ovšem ty benzinové čtyřválce nabízeli také s manuální převodovkou. Takto - (téměř) 0 bodů... :'-( :'-( :'-( Doufám ale, že to Alfy rychle napraví. Však 159 i 156 taky měla benzinové čtyřválce s manuály, stejně jako všichni jejich předchůdci!!! :-!
Avatar - euro89
28. 11. 2016 18:06
Re: Giulia
Ja taky nejsem fanousek automatu, ale kdyz manual davaji z motoru jen do vrcholne QV... Porad mensi zlo benzin s automatem, nez kamna s prevodovkou. :-!
Avatar - WinDiesel
28. 11. 2016 17:42
Re: Giulia
označuješ některé za dobytky, sám jsi dobytek ! :no: svůj názor můžeš vyjádřit i jinak, slušně ...
28. 11. 2016 18:01
Re: Giulia
A proč řešit německé ceny Veloce, když už jsou dávno i ty české? :-) Viz [odkaz]
Avatar - euro89
28. 11. 2016 18:09
Re: Giulia
No vida, tohle mi uniklo. Uz nejaky cas nechodim na ACZ tak casto, jako v drivejsich dobach. Navic jsem popravde ani neocekaval, ze by ceske zastoupeni zverejnilo ceny drive, nez v Nemecku.
Avatar - DRBNUTY
28. 11. 2016 22:41
Re: Giulia
Hmmm...kompletny slovensky cennik Veloce mam uz mesiac doma :-!
Avatar - Barry Lyndon
28. 11. 2016 17:41
srdce říká Giulia, mozek MB-E
evropsky mimořádně krásné Volvo je poněkud drahé na to, že je přece jen čínské a ani politicky by proto nemělo projít.

Sázím na Mercedes.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - WinDiesel
28. 11. 2016 17:43
Re: srdce říká Giulia, mozek MB-E
politika stojí proti limuzínám a SUV Mercedes nevyhraje
Avatar - Barry Lyndon
28. 11. 2016 17:48
Re: srdce říká Giulia, mozek MB-E
Jinak 25 bodů navrch pro bláznivou C-HR za absenci dieselů v nabídce motorizací. Na vítězství to stačit nebude, ale uznání si to zaslouží.
28. 11. 2016 17:45
Re: srdce říká Giulia, mozek MB-E
Meďák asi nezvítězí, ale už jen nabídkou motorizací nové velké Volvo převyšuje o parník... :-!
Avatar - Barry Lyndon
28. 11. 2016 17:53
Re: srdce říká Giulia, mozek MB-E
U MB vypadá dobře ten nový řadový zážehový šestiválec doplněný o mikrohybrid. Podle mě ideální motorizace do dnešní doby. Škoda, že možná až 90% se jich ale v Evropě prodá jako dieselové smradláky (a z toho ještě větší část jako komicky klapavé čtyřválce).
Avatar - Dinar
28. 11. 2016 18:13
Re: srdce říká Giulia, mozek MB-E
Pokud myslíš E 350e, pak se bohužel pleteš, není tam žádný řadový šestiválec, ale dvoulitrový r4 turbo plus elektromotor.
Avatar - Barry Lyndon
28. 11. 2016 19:42
Re: srdce říká Giulia, mozek MB-E
ne myslím ty nové, ještě to není v nabídce ke koupi...
Avatar - Dinar
28. 11. 2016 21:56
Re: srdce říká Giulia, mozek MB-E
To info o hybridní verzi se šestiválcem máš odkud? Taková verze by mě zajímala, ale dost o ní pochybuju. Řekl bych, že R6 jen vymění V6 v daných verzích.
Avatar - Barry Lyndon
28. 11. 2016 22:28
Re: srdce říká Giulia, mozek MB-E
[odkaz]

informace mám z auto.cz >:D (a jak už jsem psal, je to mikrohybrid, ne klasický hybrid natož pak třeba plug-in hybrid).
Avatar - Dinar
29. 11. 2016 07:33
Re: srdce říká Giulia, mozek MB-E
Aha, to mi uniklo. ;-)
Avatar - miromen
28. 11. 2016 17:50
Re: srdce říká Giulia, mozek MB-E
Věřim, že svezeni u Giuliu bude fajn, ale vzhledově je pro mě zklamanim, ale to je individualni. Spiš mi vadi to, že bych si ani netipnul, že jde o model AR. A jak je u AR zvykem, tak nedokonalsti bude vic než dost. I přesto si zřejmě zaslouži byt autem roku.
Možna ještě 3008 na kterou jsou zatim kladne reakce, ale krabice zrovna nemusim.
Avatar - Barry Lyndon
28. 11. 2016 17:54
Re: srdce říká Giulia, mozek MB-E
než něco jako 3008, tak to už fakt radši ten Kodiaq...
Avatar - miromen
28. 11. 2016 18:24
Re: srdce říká Giulia, mozek MB-E
Tenhle typ aut moc nesleduji, jen par pozitivnich prvnich dojmu u 3008, takže hodnotim jen dle toho co je možno vidět a z toho pohledu nema u mně česky ssangyong oproti 3008 šanci. Ale možna medvědovi křivdim a auto jako takove, je na vyšši urovni, než 3008.
28. 11. 2016 18:29
Re: srdce říká Giulia, mozek MB-E
Ano, Giulii chybí dřívější italská osobitost, ale že je to ošklivé auto, to si rozhodně nemyslím. Fak je ale ten, že její design je z některých úhlů fantastický, ale z jiných tak docela nefunguje - ověřil jsem si to, když jsem ji viděl na vlatní oči. :-O
Avatar - Emel
28. 11. 2016 20:11
Re: srdce říká Giulia, mozek MB-E
Ty základní markanty tam jsou. Že se v době hran přiklání zase zpátky k oblinám mi nevadí, když to dělá dobře (podobně jako u Mazdy). Obliny nejsou vlny, abychom si rozuměli ;-)
Avatar - papito 2
28. 11. 2016 18:29
Kodiaq interier
Kodiaq je zvonku celkom pekne auto, zadok mohol byt napaditejsi ale interier je strasne fadny. Palubovka je dielom amatera, absolutne bez napadu. Napojenie stredoveho panelu na hlavny otrasne, ziadna kontinuita, strohost priam krici... Skoda ide s hranami na doraz, mala by polavit. Moj skromny nazor ....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - O5kar
28. 11. 2016 19:13
Přál bych to třeba i té Alfě.
Ale navzdory všem, to ze vší pravděpodobností bude Peugeot 3008. Jenom nevím, jak to skousne těch 24 Českých motoristických novinářů pravověrných Škodě?
Rozbalit vlákno
0
28. 11. 2016 19:39
prodeje 10/2016 Giulia
konečně zveřejnili prodeje za říjen. Itálie pokles z 762 ks v září na 667 ks v říjnu. Prodej v Evropě je taky pokles, ale ten je nejen u všech modelů FCA, ale i ostatních značek. Rád bych Giulii potkával nejen v Italii ....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ja Prvni 123
28. 11. 2016 20:30
Asi dost nepřekvapivě mám radost z té Alfy...
ale popravdě se mi líbí i ten Citrón.

Je to taková současná "kachna". S těma 50kW téměř doslova.

:-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
28. 11. 2016 22:41
Re: Asi dost nepřekvapivě mám radost z té Alfy...
ja priznavam ze giulii neverim ani volvu ..... po vypadnuti kuskov ako niro kodiaq alebo F-pace to uz tipujem skor na nieco mensie ale hlavne teda dostupnejsie ... ale ked vyhra giulia tak ok.. pogratulujem jej..... za mna dal by som hlas P3008... podla mna ozaj asi najzaujimavejsie auto z tejto sedmy.... zvlast kokpit je paradny a casom ho mozno budu nasledovat aj dalsie znacky... takze ak auto roka ma byt aj technicky zaujimave co by malo byt tak by som to za ten moderny i-cocpit aj celkovy az premiovy dizajn a velmi peknu kasnu dal peugeotu 3008.... ale ako vravim... ak to nakoniec bude nieco male ako C3 alebo micra neprekvapi ma to... ale za mna konkretne C3 nema nic specialne cim by si podla mna zasluzila zvitazit pred povedzme P3008 alebo aj takym nirom ktore ani nie je vo finalovej sedme ... lenze dnesne auta roku uz davno nie su tak naslapane ako kedysi a beriem to dnes uz skor ako len taku anketu z povinnosti.... ale aspon si clovek moze vyskusat len tak sam pre seba zatipovat ;-) .. pred rokom mi astra vysla... tento rok uz ale F-pace nie ;-) ... aj ked kusok som s tym aj ratal ze drahy jag nakoniec asi aj tak nevyhra napriek tomu mi ako jediny daval ten skutocny zmysel na toho praveho vitaza tento rok ... a tak som mu az bezhlavo fandil a veril :-) nevadi...
Avatar - Sumi2000
29. 11. 2016 00:49
Re: Asi dost nepřekvapivě mám radost z té Alfy...
Rozhodně Alfa...to auto má koule !

Mercedes je skvělý...

Zbytek ne , snad ta Micra , malý auto pro masy.

Volvo má je design a bezpečnost , motory asi dodají až v Číně.. >:D

Frantíci? Bože , jen to ne..
8-s
29. 11. 2016 06:16
ŠKODA, chytrolíni v putikách pláčou...:-)
Podplatit se dají novináři v ČR, ale evropský auto roku je už jiná liga
>:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - _Karel_
29. 11. 2016 16:53
Re: ŠKODA, chytrolíni v putikách pláčou...:-)
Co je na tom za ligu? Že např. franc. novináři hlasují striktně pro franc. auta? (A stejně tak zřejmě čeští zástupci pro škodu). Je to trapné a není to žádná "jiná liga".
29. 11. 2016 11:11
C-HR
Premii vynechme, ta je ve vyberu jen do poctu. C3, Micra, 3008 a C-HR jsou skutecni finalisti. Tady je pote jasne, ze pouze C-HR ma na vitezstvi.
VAG setri na pokuty, letos ocividne dostatecne neprispel.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
30. 11. 2016 13:36
Pořadí
MB
Volvo
Alfa nebo toyo...

:-)
Rozbalit vlákno
0
2. 12. 2016 10:29
Moje top3
Z těchto sedmi určitě Alfa, Méďa, Volvo. Na konec bych dal tu francouzskou hrůzu, obzvláště Citroen, to se snad montuje v Číně, ne?
Rozbalit vlákno
0