Novinky
Do mesta zcela ok. Taska ci dve s nakupem se vejdou. Diky velikosti se s autem parkuje bez problemu. Auto je lehke a pohyblive.
Motor staci do 100kmh, coz pokryje mestsky provoz spolehlive.Na dalnici 130kmh to auto neni. Pokud vsak nekdo jezdi na dalnici 110kmh tak to lze.
Motor staci do 100kmh, coz pokryje mestsky provoz spolehlive.Na dalnici 130kmh to auto neni. Pokud vsak nekdo jezdi na dalnici 110kmh tak to lze.
Nepřiškrcená verze s 55 kW je při obsazení 2 osobami docela svižná a kromě táhlých kopců udržuje dálniční tempo 130 km/ celkem v pohodě. 😉 Ale Citigo samozřejmě primárně patří do městě a jeho okolí, o tom žádná... :-!
ten litrovej chcípáček v neosekané 55kw verzi jede v citigu až překvapivě dobře. Na městské autíčko více než dostačující výkon, všechny HTP strčí do kapsy. Pro dvě osoby více prostoru než ve fábii 3 ( vlastnil sem obojí ), jen odhlučnění pokulhavá, snaha šetřit je patrná, tohle auto potřebuje facelift jako sůl.
Prý je u NSF strašně drahá ta speciální a velmi kvalitní podvozková platforma, proto pak na zbytku těchto modelů koncern šetří jako šílený. Ale zisk prý přesto na těchto modelech mají minimální, mj. i proto, že jejich odbyt je proti původním plánům mnohem, mnohem menší. A jsem zase u toho designu... 😲
A budou tady i články o ostatních autech, která jsou na trhu pět let? Nebo je to jen další klikací článek se slovem Škoda v názvu??
v případě Kodiaqu by tato námitka byla jistě oprávněná, ale o Citigu se tady už opravdu dlouho nepsalo a možná by řada lidí ani neřekla, že už je na trhu 5 let...
dejte verzi s TSI at to ma odpich kurnik >😁
Up! už litrové TSI dostal (66 kW, prý by ale nebyl problém ani udělat 81 kW, výkon je uměle snížen řidicí jednotkou) a je to prý pěkná raketka. Tak třeba se tohoto motoru při příležitosti faceliftu dočká i Citigo! 😉 :yes: Na našem trhu by se ale této motorizace stejně prodalo nula nula nic... 😲
...a nikto si ho zatiaľ nevšimol. >😁
Ale nie, je to fajn auto, len tak nejak mám pocit, že zastáva funkciu Fabie Junior. Kto chce aj niečo trochu trendy ide do Upu.
Ale nie, je to fajn auto, len tak nejak mám pocit, že zastáva funkciu Fabie Junior. Kto chce aj niečo trochu trendy ide do Upu.
tomu vozu chybí normální slušný motor (TDI) :no:
jak hnusne , neutulne a spatne jezdici vozidlo to je.
A kolik jsi se Citigem najel? Předpokládám, že nic, protože jinak bys věděl, že NSF jezdí ze všech minivozů suverénně nejlépe (ovladatelnost, komfort odpružení). >😁 Jinak s kritikou extrémně strohého designu a neútulnosti kabiny s holými plechy souhlas. :-!
Nepříjde mi interiér neútulný. To, že má holé plechy je možná hodnotnější, než kdyby měl celooplastový tvrdý tapecírunk. Hanit podvozek, komfort a motor může pouze neznalý věci či zaujatý. Prohřešky typu neosvětleného kufru u modelu starších 2016, neosvětlené ovládání ve dveřích jsou oprávněné. Šetří se, šetří se i ve vyšších třídách, ale pořád kupujete auto s nejmenší výrobní a prodejní marží, čili dostáváte za své peníze maximum.
Apropo, lehká absurdita, asistent rozjezdu do kopce, který je u Cíga v základu má Fábka a dokonce i Octa v příplatku...ač jde o finančně zanedbatelnou položku....
Apropo, lehká absurdita, asistent rozjezdu do kopce, který je u Cíga v základu má Fábka a dokonce i Octa v příplatku...ač jde o finančně zanedbatelnou položku....
A koľko ich predali by nebolo?
Asi sa nie je čím chváliť 😉
Asi sa nie je čím chváliť 😉
Tak to je dost bída. Podle mých informaci, přijde příští rok facelift, ale s novou generací se již nepočítá...
Lépe se prodává Up!, ten je někde nad 100t / rok. To pro VW není špatné, když uvážíme, že nemá v téhle třídě takovou tradici jako třeba Fiat a že trhy orientované na miniauta (jako právě Itálie) nejsou obecně VW tolik nakloněné.
Twingo, trojčata, i10... ti jsou všichni za Up!kou. A třeba Ka je až někde hodně vzadu. Podle mě by byla docela škoda to zaříznout... ale samozřejmě nevím, jak to vypadá finančně, což je v post-dieselgate době asi důležité.
Citigo i Mii vedle Up!u vypadají oba dost chudě, tam to chce fl jako sůl...
Twingo, trojčata, i10... ti jsou všichni za Up!kou. A třeba Ka je až někde hodně vzadu. Podle mě by byla docela škoda to zaříznout... ale samozřejmě nevím, jak to vypadá finančně, což je v post-dieselgate době asi důležité.
Citigo i Mii vedle Up!u vypadají oba dost chudě, tam to chce fl jako sůl...
P.S. Výše uvedené samozřejmě platí i pro ostatní modely NSF (UP! i Mii), jen UP! je na tom po designové stránce trochu lépe než jeho sourozenci (zejména třídveřová verze se sešikmenými zadními bočními okny).
Ja naopak rikam, ze fl. O2 je strasny a fl. O3 doslova sileny.