Většina nových aut duši nemá. Jedná se pouze o spotřební zboží (i když v některých případech hodně drahé).. Doba, kdy se o duši dalo mluvit, je už bohužel hezkých pár let pryč..
Jak oni u kazdeho dilu tg/tgt funi a maji vlka. S naprostym vypetim vsech sil to dokoukaji a pak behem 15 minut vyplodi odsuzujici clanek plny zklamani- co a jak bylo odflaknute, co bylo spatne, co by melo byt lepsi a co tam byt vubec nemelo. Ze je to cim dal horsi.
A přitom si nenechaji ujit dalsi dil :-)
Je to velka a draha show kazda epizoda stoji Amazon Prime Ł 4.5 milionov celkovo okolo Ł 160 milionov za vsetky epizody , Jeremy ma v rocnej zmluve Ł 9.6 milionov +...Hammond a May tiez maju po Ł 600 000 za kazdu epizodicku... TG mal budget na epizodu len Ł 1 milion tak GT by mal podla toho rozbijat viac drahych aut a lietadiel....Uvidime....
To, že v Autosalonu nedokážou srovnat ani výbavu a o 1mm kratší rozvor dají jako mínus je sice pravda, ale TG ani GT s Clarksonem tohle nikdy neměl jako cíl a ani to neřešil takže pokud chceš vědět něco víc než je maximálka, výkon a zrychlení tak se koukej na Autosalon...
Ještě jsem neviděl, že by otloukali Ferrari apod. pokud myslíš házení aut z jeřábu tak to byly vraky a u těch je snad jedno jestli je slisuje Jeremy nebo Pepa na vrakovišti ;-) A toho nového Focusu taky žádná škoda nebyla >:D
Mně připadá, že se všechno jednou přejí. Že vlastně mizí původní záměr, prezentovat novinky i kritickým pohledem. Bohužel, všude redaktoři vše řeší příliš subjektivním hodnocením a mnohdy i s chybami (např. Autosalon má mnohdy v konkurenčním srovnávání docela závažné chyby ve výbavach...).
A také otloukání aut a jejich finální ničení mě zrovna nedělá dobře, je to taková divná arogance. Aby se Clarksonovi jednou nestalo, že mu někdo dá do huby a pošle ho do domova důchodců, že už je vlastně starej a k ničemu... :-)
...nalijme si čistého vína:
GT není viditelně a řvavě sponzorováno výrobcem, dovozcem či distributorem automobilů, tedy nemůže mít k žádné značce zvláštní vztah což je škoda.
GT nepoužívá na slovo vzaté odborníky, kteří jsou i takto nazváni, ať už testují auta, či o něm jakkoliv mluví
GTnemá systém inteligentních tabulek popisujících základní klady a zápory jednotlivých vozů, ze kterých se člověk dozví třeba to, že jednoznačným mínusem musí být např o 6mm menší délka vozu
GT nemá ani jednoho moderátora, který i za minimální rychlosti budí pomocí škubání volantem dojem mnohem vyšší rychlosti a tak GT svádí ke zbytečně rychlé jízdě
GT tedy nemůže svou komplexností a informativností v žádném případě konkurovat našemu Autosalonu! Howgh :-!
Já ti nevím člověče... právě to, co popisuješ jako negativa, vnímám jako pozitiva. Neznám jiný pořad o automobilech, na který by ochotně koukala i moje žena a náramně se bavila... možná právě proto, že jejich (C+M+H) láska k automobilům je zřejmá, nikoliv však "fundamentální", je ten pořad zábavný...
Je nutne si uvedomit, že auta ktera nicili byli na konci sve zivotnosti a stejne by skoncili ve srotu. Nekdy se oprava holt nevyplati. Vsechno to byli jen spotrebni obycejna auta.
Souhlas, taky se mi líbí, není to ani o autech (což snad nikdy v této podobě TG primárně nebyl), jako show... a ti tři by mohli uvádět i pořad o vaření a byla by to sranda :-)
pán Mička, ja sa pre zmenu čudujem vám, že sa vám páčila prvá časť.
defacto veľké drahé promo GT, bez akejkoľvek akcie.
celý Top Gear a aj GT sú na 80% dohodnuté scény. vytvorené za účelom zabávať. časť z nich tvorí tím, časť si dopĺňajú moderátori. len tých 20% je čaro náhody (útek z Argentíny do Peru... v TG)
preto aj pozerám tieto relácie - viem, že je to od začiatku umelé, ale môj mozog nechce riešiť rázvor automobilu a jeho vybavenie. napr. pri Yeti mi je informácia o pristátí helikoptéry na streche fakt zbytočná...
pre mňa to bol dobrá časť.
Původní TG byl celkem vtipný a zábavný pořad, co mi na něm vždy hrubě vadilo, byl necitlivý vztah k autům. Mám auta rád a chovám k nim respekt, postaru řečeno, beru je jako by měla duši. Rádoby vtipné epizody s ničeným pick-upem Toyota a podobné destruktivní výstřelky přítomné téměř v každém díle mi vadily, Clarkson a spol jsou královsky placeni a mohou si koupit soukromě cokoli, možná proto ztratili obyčejnou pokoru. I špatné nebo ojeté auto nemusí být nutně rozmašírováno jen proto, že je to v uvozovkách funny.
nikoliv automobilový týdeník. Já se tedy bavil královsky. Ať už u povídání si o autech, tedy Conversation Street, u testu AM Vulcan i u nasazení speciálních jednotek GT. Ano, chápu, nebylo tam moc aut. kdžy budu chtít auta, pustím si autosalon. Když se budu chtít bavit, pustím si tyto tři blbce.