Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Je to oficiální: Seat Leon Cupra dostal pohon všech kol a 300 koní

20 komentářů

Avatar - iudex
iudex
Tak má "klub 300" ďalšieho nového člena. 300 koní za 763 tísíc, to nemá konkurenciu; kto z nás, ktorí listovali ako deti v časákoch a híkali nad 300 a viac koňovými športiakmi, by si pomyslel, že si niekedy budeme môcť takto výkonné auto dovoliť. A ako správne píše autor, kombík so 4x4 je de facto Golf R Variant, ale o hodne lacnejší.
Čo mi vadí, je ďalšie uhladenie tvarov, odlíšiť Cupru of bežného FR bude ešte ťažšie; podľa mňa si 300 koní zaslúži výraznejšie odlíšenie (nie zase divočinu á la CtR, ale zameniteľné s nejakou 1,4kou by to nemalo byť).
Avatar - Covenant
Covenant
Souhlas...to už před faceliftem byl přední nárazník výraznější...a mlhovky bych tam vůbec nedal 😉
Avatar - speedfred
speedfred
Fakt zaujímavá ponuka pre vstup do "klub 300"
u VAG-u sa mi páči ze ešte ponúkajú viacej karosárskych verzií s týmto motorom,kdežto ostatný viac-menej ostali iba pri 5dv hečoch
Nedáno som sa už zaradil do klubu aj ja 😄
Na druhej strane bolo tých 300ps niečo extra,teraz ich môže mať kde-kto v lepšom hetči
Avatar - iudex
iudex
Blahoželám. Výkonu nie je nikdy dosť. 😄
Avatar - removed
removed
Mě se naopak líbí, že je to takový "sleeper"... můžeš to občas nechat i před plotem a zakomplexovaný neználek si toho ani nevšimne (neobejde ti to s klíčkem, neukopne ti zrcátko, nevyrazí mlhovku...). Tím je mi Seat docela sympatický... taková nenápadná holka... která si pak rozpustí vlasy 😄
Avatar - Covenant
Covenant
Seat píše na facebooku, že objednat půjde během 14 dní a první dodání v březnu.. jen pro upřesnění 😉
Ikarlos
Ale neprodává se jenom u nás, že?

[odkaz]
Avatar - Covenant
Covenant
V článku se píše v korunách, tak předpokládám, že koruny jsou v Česku :-!
Arese
Tak po designové stránce se teď Cupra liší ještě méně, než dříve - no budiž, to není žádná tragédie. Výkon vyšší o 10 k je v těchto výkonových sférách téměř nepostřehnutelný. Ale pokud kombi Cupra ST je nyní k mání jen jako čtyřkolka a jen s DSG, to tedy změna k lepšímu rozhodně není! Proč nezachovali možnost si toto auto objednat i v původní koniguraci (předokolka + manuál)?!! A to nejstrašnější na konec - dávat i do ostré sportovní verze VŹHRADNĚ el. P brzdu je prostě zločin či spíš pitomost na druhou! 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no:
Avatar - Covenant
Covenant
Cupra ST bude k mání i jako jen předokolka s manuálem, budeš si moct vybrat.
Arese
No tak to je fajn, ale z textu vyplýval pravý opak! 8-s
cupra
Já bych bral 4kolku v manuálu, ale opět smůla 😒 Klasická brzda mi také chybí, ale tu bych překousl.
Arese
Takových jako je jistě mnohem víc, ale VW si tam tu elektrikou odpornost vrazí, aniž by na své záklazníky bral jakýkoliv ohled! 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8- :no: Když si kupuju sportovně laděné auto za třičtvrtě mega, určitě nechci něco "překusovat"! 8-s
Avatar - iudex
iudex
Že Ťa táto Tvoja svätá vojna proti elektrickej rúčke drží... Sám s Tebou v zásade súhlasím a uprednostnil by som mechanickú ručnú pred elektrickou, po takmer trojročnom súžití ale môžem povedať, že mi v aute nijak extra nevadí. Jediný problém s ňou mám v tom, že sa s ňou zle rozbieha sa do kopca (nie, že by sa to nedalo vôbec, ale s manuálnou prevodovkou to nie je také citlivé, ako by to dokázal človek s klasickou ručnou; ale zase viem, že v kombinácii s automatom s tým problém nie je).
car
..no jen k te el rucce.U vw koncernu se to musi pri rozjezdu deaktivovat?..mam pocit,ze jo.U Renaultu..aspon u Scenicu se to pri rozjezdu deaktivuje automaticky,takze pri rozjezdu do kopce to je proste parada.
Ernesto01
Nemusí. Tohle mají vyřešené už dlouho. Normálně se rozjedete a auto se odbrzdí. Jen občas auto pouští brzdy příliš pomalu a trochu zadrhne.
car
Hm,no jel jsem (jako spolujezdec) s Passatem B6 a tam se pri rozjezdu na zpatecku vlastne nerozjel😄Neuvedomil si,ze musi odbrzdit tlacitkem na palubce.Ale nevim.Autum koncernu vw moc nerozumim,tak nechci kecat.Kazdopadne to pri rozjezdu trosku cukne,ale je to zvyk a neni to nic tragickeho.
maca02
Platí pro hatchback Cupra 290😒br /> 1) hnusná palubka, opravdu designová hrůza (ano, je to subjektivní)
2) do bočních kapes ve dveřích nejde dát flaška
3) boční kapsy nejsou polstrovaný ani z jedný strany
4) sklopený sedačky nemůžou bejt v rovině se zbytkem zavazadelníku
5) vysoká nakládací hrana u hatchbacku a strašný skok dolů za hranou a s tím spojený opravdu úzký otvor a nepohodlí při nakládání čehokoli byť jen menšího nákupu
6) novináři říkají, že v tom autě je proti Golfu poněkud hlučno, hlavně co se týče hluku od kol, je to pravda nebo ne? U Golfu si na to žádnej novinář ale ještě nestěžoval a nevěřím, že to kvůli "náklonnosti" k VW
7) neobjednáte ho na 18", komu to vadí, jste v háji
😄 už se přesně nepamatuju, ale podmínky pro záruky a prodloužené záruky, Záruky mobility se mi zdály u Seatu horší (né že by to u "kvality" VW/Seat servisů bylo něco rozhodujícího). Jistej si už ale úplně nejsem. Minimálně ale Záruka mobility bývala myslím na kratší dobu než u VW
kpt.Budha
>😁 minimálně body 1-5, to člověk u Cupry opravdu řeší nejvíc 😄
maca02
To jsem rád, měli by!