Auto vypada na dnesni dobu opravdu hezky, ale me nejvice upoutal jeden detail a to vyfuk. Rozhodne pochvala za to, ze vyfuk konci tam, kde to tak vypada a nesnazi se delat z lidi blbecky jako ve Stuttgartu ci jinde. I kdyz nejspis bude na fotkach top verze a jeste neni jiste, jak to bude u slabsich motorizaci...
A na iných fotkách je vidno, že tie výfuky u kombi smerujú v skutočnosti dolu, takže zrejme dízel a koncovka obvyklý fake. Ale ten lift je skutočný výfuk, čo b mohlo naznačovať pravé OPC.
Nejsem fanda Opelu, ale na Insignii se docela těším. Rád bych přitakal, že je nádherná, ale - není. Ať už kombík vzadu u střechy (slabina i u Astry), nebo prolisy na boku...ne!
Krátká Astra se povedla. Tohle se mi (alespoň na těchhle fotkách) nelíbí. Aspoň že dobře jezdí.
Ten kombík vypadá nádherně a konečně se vrátili k normálním dveřím a nemusí se zvedat půl auta >:D Jenom mám obavu, že je to nějaká OPC verze a základ může vypadat o dost hůř ;-\
A možno je to rovno OPC. Lebo 20" disky, pneu s 35% profilom a veľké Brembo brzdy by pasovali na plnotučné OPC. A tiež výfuk, kým kombi má falošné (ako je to dnes v móde), tak lift má skutočné koncovky, čo by napovedalo, že kombík je len OPC line, zatiaľ čo lift skutočné OPC. Uvidíme.
Aj OPC-line maju Bremba a dvojite vyfuky maju top nie-OPC verzie vid Astra 1,6 CDTI Biturbo, Insi 2,0 Turbo....podla mna je lift na foto iba najsilnejsi dvojliter zatial v ponuke.
Je to možné. Každopádne to vyzerá výborne. Síce by som si do ne-OPC modelu nikdy nekupoval 20ky, ale ani na 18kach by to nemuselo vyzerať zle.
P.S. "lift na foto iba najsilnejsi dvojliter" Možno, že ani OPC nebude ničím iným, iba "najsilnejším dvojlitrom", ak pustia V6 k vode.
O dosť horšie nie, je ale pravda, že 20" kolesá robia svoje a dosť pomáhajú dojmu optickej ľahkosti auta. Na nejakých bežných 17kach to bude menej atraktívne. Ale to platí všeobecne naprieč triedami.
Podobne ako väčšina článkov na ACZ je aj tento prebratý z jalopnik.com a tam písalí v titulke že je nádherný. Snáď nečakáte od autora vlastnú tvorivosť. :-)
Já bych řekl, že dost úspěšně. Tedy kombík nemusím, ale Insignia liftback je pro mě třídní klenot. Je teda pravda, že i předchozí Šestka vypadala v liftbacku výborně.
Moje babička říkala o lidech, kteří měli poněkud nesmyslné názory na vzhled či estetiku, že mají "voko jak z Kašparovy krávy". Tak tady na ty názory o Mazdě 6 a Insignii se takové hodnocení mimořádně hodí. Ale co se dá dělat, i ti s okem jak z Kašparovy krávy můžou své omyly prezentovat ve veřejném prostoru....
Tak čo? Okopírovaná Mazda 6? Alebo Tesla S, Subaru Levorg, Audi A5, či Kia Optima, či...
Už len rôznosť tu spomenutých údajných vzorov napovedá, že to s tým kopírovaním nebude moc horúce. ;-)
Karlíku já to udělal poprvé v životě a ne kvůli škodovce ale kvůli místní redakcí. A buď slušný a nelži ze tahám škodovku kde můžu. Díky.Apropo O2 mám na dvoře . :-!
Já taky nemyslel tebe. Moc dobře vím, že máš přece jen širší portfolio než hejtování Škody v diskuzi pod čímkoliv.
Edit: přehlídl jsem, že Ikarlos myslel tebe a ne Jokyho.
mne sa pacila ta druha generacia vectry ktora mala tie spataky tak zaujimavo nadizajnovane na kasnu ... dodnes vyzera neskutocne nadcasovo ... aj kombik bol pekny.... len si zoberme kde bol vtedy passat... zlata vectra
PS: takto zboku mi ta insignia kombi pripomina uplne na prvy pohlad akoby faceliftovany avensis ... ta linia zboku aj zadna cast ... ma to take japonske tvary co je za mna fajn :yes:
Áčková na mě nikdy dojem neudělala, ale Bčková, sice ztěžkla, nicméně letadlo to bylo řádný. Ve druhé půlce devadesátek se 170 koňmi z 2,5 jako měl táta, nemělo moc konkurence. Nejvíc se mi líbí, že v kompaktním sedanu (tj. okolo 4,5 metru) byl V6. Žádné konkurenční auto se mi nikdy tolik nelíbilo, ani AR 156...
No, my jsme ještě jezdili doma źigulem a děda měl benzínovou V6 s řidičem :-) Bylo to prostě zjevení z jiné planety a už po první jízdě na zadní sedačce jsem se do toho auta zamiloval. Objektivně to možná nebylo nejlepší auto té doby, ale pro mné to byla motoristická nirvána.
Nebylo to jen je to spoustu let zpatky a vetsinou veci z detsvi/ranneho mladi se jevi jako fantasticke ... Vectra byla zcela prumernej Mainstream (ostatne jako kazdy Opel)
Z limuzíny veľa nevidno, tmavý lak tvary dosť skrýva. Z obrázkov kombíka zatiaľ nezdieľam nadšenie. Zadná časť strechy je opticky veľmi ťažká, tá snaha o originalitu posledného stĺpika je zrejmá, ale nie som si istý, či to bol dobrý nápad. Vyzerá to divne, podobne jak na Astre kombi, aj keď ten rustikálny tvar trochu zmodernizovali. Prelis na boku je snáď až prehnane hlboký, uvidíme, koľko špiny a blata sa tam bude držať. Predok mi tiež trochu pripomenul Mazdu. Ale originalita sa skutočne dnes hľadá ťažko.
Nejsem z těch, kteří by u každého nového modelu hned hledali, čemu všemu je podobný, ale tohle je prostě Mazda 6. Dost nestoudná a až skoro groteskní vykrádačka.
Škodovkář by řekl, že je to sprostě zkopírovaný Superb >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D Nejhezčí Opl co v posledních 10 letech vyrobili!. Kombi vypadá už na techto fotkách NÁDHERNĚ!!! Zvenku propracovaný do detailu! Paráda.
Teda...u mě v garáži stojí/stávaly různé Mazdy už dvacet let, ale že bych zrovna v tomhle OPELu viděl něco z designu of Hirošima... to ani náhodou. Vidím tam spíš Ameriku...
Poctivě jsem si to prohlédl... fakt ne. Mazda je rozdivočená... Opel usedlejší. Linky jsou úplně rozdílné. Fakt tam vidím podobnost spíše s Chevroletem nebo Buickem.
Omyl! To je len prezlečená Kia Optima kombi... >:D
Musím ale uznať, že dizajnéri od Oplu pomaly vstávajú z popola a Opel začína znovu ponúkať podobne pekné auta ako pred 20 rokmi. Škoda len strateného času v podobe Astry G, H a J, Vectry C a Insignie A. A samozrejme by to chcelo úplne novú Corsu, nielen facelift, čo sa tvári ako nový model.
Re: Omyl! To je len prezlečená Kia Optima kombi...
První příspěvek, který trefuje hřebíček na hlavičku. Fakt nedokážu pochopit, jak může tolik "odborníků" vidět na fotkách prý mazdu 6.... Mazdu, s těmi jejími vyboulenými blatníky vepředu i vzadu, s profilovanou kapotou, s A-sloupky posunutými hodně dozadu za přední osu, atd. Bože, kdy trapáci přestanou plevelit veřejný prostor?!
Jozephko, díky!
Re: Omyl! To je len prezlečená Kia Optima kombi...
mazdu chápem, te gril je jasný (aj ja som si to povedal), iné veci už nie, ale keď sa hodia len fotky, vždy je to len točenie páči nepáči, podobá nepodobá.
Jen drobná korekce. Nejedná se o LA, ale o San Diego. K autu: Nádhera, nádhera a ještě jednou nádhera. Kam jste všichni lidi s těma obludama SUV dali hlavu? Kam jste novináři s těmi chvalozpěvy na pouliční mastodonty dali rozum?
Takto má vypadat rodinný evropský automobil. Nerozumím, proč se Citroënu, Peugeotu a jiným evropským značkám nedaří ve střední třídě? Jízdními vlastnostmi, prostorem a cenou se jedná o bezkonkurenční třídu. Nechápu, že si novodobí řidiči raději kupují auta podle toho, jak se do nich nastupuje. Nic to nezmění na faktu, že je to trend, ale o to větší radost mám, když se tento trend někdo snaží narušit. Bravo Opel!
To tady oslavujes, jak kdyby uz nikdo nevyrabel klasickou stredni tridu a Opel ji prave objevil ... pritom trh je plnej Passatu a Modea a M6 atd atd. Uz i ta Kia ma kombika...
A jinak "proc se francouzi nechytaj ve stredni tride" - a odpovis si uplne sam hned v dalsi vete: "jizdnimi vlastnostmi, prostorem a cenou se jedna o bezionkurecni tridu". No a Francouzi oni proste dokazou cokoliv, ale jeste nikdy nezvladnuli normalni auto s hezkym designem. Umi ruzne kombinace jako nesmyslne pekne auto nebo obycejne vypadajici dobre auto (pripadne blbe a skarede jim taky jde dobre), ale proste hezky a dobry auto, to zvladnou vzdycky jednou za 20 let, vetsinou az ve chvili, kdy jim tece do bot... :-)
Nadnerny desing! Toto bude po mojej druhej Insigni 3 v rade!!! fakt, cakal som nieco ine, ale to predcilo vsetky ocakavania. Tomu sa hovori desing na kolesach. Ziadne auto pre , pouzijem jeremyho, " neukojenych manazerov" :-) Mozte kecat kolko chcete, ale superskoda ostane len pre "naleštenu bídu" >:D >:D >:D
VW, co se mi líbil a bylo to "auto", byl Passat B5,5. Od té doby to jde dolů... Ovšem Opel se probouzí, klobouk dolů. Krátká astra dobrý, Insignia po faceliftu už dost dobrý, no, uvidíme naživo novou Insignii. Držím palce..
PS. Maska jde na úkor doby a předpisů o bezpečnosti a nízké spotřeby - aerodynamiky
Kombík mě na první pohled ohromil, vyloženě majestátní. Liftbacku to na některých fotkách sluší více a na jiných méně, nejlepší by bylo vidět jej naživo. Každopádně Insignia působí štíhlým a svěžím dojmem. Ale...Co ta falešná zadní okénka?! :-O
No nic, ještě dejte do kombíku V6 a zařadím jej do své bychařské garáže. ;-)
Opel dokazuje, že v dnešní době je absolutním leaderem na poli evropského mainstreamu. Nová Insignia je zkrátka uhrančivá. Nepostrádá absolutní originalitu, lehkost i eleganci. Konečně ve střední třídě opět model, který je hodný své třídy. Konečně model, který se skutečně nebojí přijít se svěžím neotřelým vzhledem. Opel zkrátka jede :yes::yes:
Sedanoliftback vypadá ostře a lehce zároveň, bude mít stejně jako náš zástupce problém s menšími koly, ale mnohem lépe než Talisman ;-) . Bude to jedno z nejkrásnějších aut ve třídě. To se Opelu povedlo.
Kombi stejně jako u Astry trpí na tlustý a neforemný zadek, to mě nechává úplně chladným.
Celkově pak za novou Insgnii dávám Opelu :yes:
Podobne to vidím aj ja, sedan/lift vyzerá štíhlo a ľahkonoho, čo je obzvlášť potešujúce po pomerne barokovom predchodcovi. Osobitne sa mi páči tá línia strechy, je to presne podľa môjho gusta v štýle Sportbackov od Audi, resp. bavoráckych grandkupé. A keďže sa nepozeráme na vychytané promo rendery, ale na reálne fotkydovolím si už teraz povedať, že to bude jedno z najkrajších áut strednej triedy, a to nielen v rámci mainstreamu, ale absolútne.
S tým kombi to už - ako píšeš - nie j také jednoznačné. Nevidím to síce tak kriticky, ako Ty, pri daných rozmeroch to stále vyzerá dobre, žiadny pohrebák, ale tie rozmery sú vidieť, pôsobí to ako 5-metrové auto (k čomu asi nebude veľa chýbať) a ani s tými detailami D stĺpika si nie som moc istý. Každopádne mňa zaujíma len lift a ten je parádny. Ak doteraz Superb ako čakateľ na miesto v garáži nemal reálnu konkurenciu, s Insigniou mu rozhodne pribudla.
Superb u mě zvenku pořád vede, ale pokud bude mít insi lepší vnitřek, pak se to může obrátit. Tomu kombíku dej čas, není vůbec špatný, chce to jen přivyknout té chrom lince. ;-)
A mě se líbí i kombík, a možná víc než liftback. Ta chromovaná linka skrz sloupek vypadá na velkém autě v pojetí insignie mnohem líp než na astře, kterou zabíjí. Celkově mi insi přijde jako hezčí mondeo, je to sice taky spousta hmoty, ale vypadá více light. Uvidíme jak na menších kolech, ale zatím dobrý. ;-)
Velice oceňuju, že Opel poslouchá kritiku svých stávajících modelů - to již potvrdila nová Astra a nyní to bude i v případě Insignie. Radikální snížení hmotnosti + výrazně zvětšení prostornosti je přesně to, co nová Insignie potřebuje! Novinka vypadá velmi slibně, a to v obou karosářských verzích. Uvidíme, jestli dorazí i klasický sedan. Designové úrovně Superbu sice nová Insignia nedosahuje, ale třeba poslední těžkopádné vydání Mondea bude mít v Evropě hodně velký problém! :-!
Zvenčí se mi Superb prostě líbí ještě víc než nová Insignia, co je na tom tak nepochopitelného? A kde jsi viděl interiér tohoto Opelu, že už teď víš, že ten v Superbu je horší? >:-[]
no ono celkom mi staci, ze poznam aktualny interier superb. To mas jedno ci sedis v Oktave ci Superbe. Tam to proste group nepustila dalej, co je skoda pre Škodu :-( A to som uz mal objednavku na Superba L&K, este ze som to v poslednej chvili zrušil... Kazdy asi preferujeme iny typ desingu a komfortu. Mne to jednoducho nesadlo, vela miesta, chybal mi pocit luxusu... kolegovia sa vsak v superboch vytesuju ;-)
Ano, samozřejmě že současné Mondeo vypadá velmi těžkopádně. A bohužel nejen vypadá, podívej se na jeho oficiální hmotnost a pak si k ní ještě tak aspoň 150 kg přidej a dojdeš ke skutečné hmotnosti. Proč myslíš, že jeho evropské prodeje mezigeneračně tak klesly?
A už vůbec nechápu, co je tak strašného na designu současného Superbu, podle mě je to prostě nejkrásnější neprémiová střední třída. Ale nikomu svůj názor samozřejmě nevnucuju. :-)
Ale jo, vždyť ti to neberu... jen s tou těžkopádností Mondea jsi poněkud vedle...fakt...věř mi... mám ho. Můžeš si do toho pořídit motorizaci, která tě z pocitů těžkopádnosti vyvede v první ostřejší zatáčce...
Myslím si, že mezigeneračně klesly prodeje Mondea ze dvou důvodů (v našich krajích). Chystal se nový Superb a média neváhala označit příchod nového Mondea jako "opožděný" - "už jezdí dva roky v Americe... je to staré auto..." a podobné kráky hodné zarputilého maloměšťáka... kterým mnoho lidí uvěřilo.
Ale je to jedno. Ať si každý kupuje, co se mu líbí...
Tuhle Insignii v kombi bych bral třeba hned... je také hodně americká.
Je fakt, že zakladni kola mondeu ubližuji, ale jinak je pro mě nejhezčim vozem třidy a v ST Line viz odkaz, je to velice pěkna podivana. Nejvic z fordu mu sekne i ta AM maska. Tahle nova Insignia vypada jako by měla snad 5m, ale nevypada marně, oproti nemastne neslane astře docela pokrok.
ja proste nechapem, jako niekto moze kupit mondeo.. po zasadnuti do interieru mi proste do pravej nohy tlaci stredovy tunel, v tak velkom aute fakt tragicke
Podivej se kolik jezdi koncernovych vozu u ktereho je řada modelu kde středovy panel vadi. Nejsi jedinej kdo na tehle planetě existuje a pokud ti to vadi, holt smula a jde se o dum dal.
popravdě jsem to v US konfigurátoru nenašel... pořád mě to odkazovalo na Evropskou verzi stránek, tak jsem na to neměl nervy... ale něco silnějšího tam bezesporu dávají.
Zaujímavé, to som zatiaľ nepočul. Ak ten Fusion ST bude mať 2,3ku z Focusu RS, je celkom reálne, že bude aj európske Mondeo ST s týmto motorom. Ak bude 2,7 V6, to sa k nám zrejme (určite) nedostane.
Cituji "Mondeo vypadá velmi těžkopádně. A bohužel nejen vypadá, podívej se na jeho oficiální hmotnost..."
Tak jak to teda je? Arese psal, že (Mondeo) pouze vypadá těžkopádně?
Ono tá hmotnosť sa prejavuje aj na jazde. Aspoň ja som to tam cítil a oproti Superbu tam bol citeľný rozdiel. Otázka ale je, či je to nevyhnutne zlé. Mondeo pôsobí komfortne, robustne, skrátka taký poctivý kus auta, je dobre utlmené, čiže ten, kto chce od takmer 5-metrového auta strednej triedy hlavne komfort, je na najlepšej adrese. Kto chce jazdné vlastnosti hotheču, musí sa obrátiť inam. Superb pôsobí ľahkonohejšie a agilnejšie, subjektívne dynamickejšie (a aj reálne čísla to potvrdzujú), nie je však taký komfortný a utlmený, a to ani s DCC. Skrátka niečo za niečo.
Superb ti ale v te ostrejsi zatacce ujede.. I kdyz budes mit POCIT buhvijak ti to nedrzi. Klasicky Ford - Mazda efekt :-) Nemluve o tom, ze benzinem nestiha zadnym a u nafty je to naopak, ale jen do prichodu bi-tdi pri fl coz je snad uz potvrzeno. S tezkopadnosti designu se neda polemizovat. Kdepak, dnes je Sup obecne lepsi auto. skutecnym duvodem spatnych prodeju Mondea v Evrope je One Ford. Evropa je narocnejsi trh a divny design a poloamericky nekvalitni a divny interier to tady kupci nestravili.
Tak jestli Superb v zatáčce ujede nebo ne, to nevím... snad má nějaká ta stabilizační udělátka >:D >:D >:D
Ale teď vážně. Svádět neúspěch Fordu v našich končinách na interiér je nesmysl. Při mých zahraničních cestách je Ford stále vnímán lépe, než Superb. Nehledě na to, že Mondeo se drží své "ergonomické" filozofie už od prvního modelu (měl jsem kombajn v letech 1997 - 1999 jako fleet ). Samozřejmě, že v zemi Škodovek se bude každému druhému jevit interiér Fordu exoticky. Interiér určitě není nekvalitní, naopak, je silně praktický... když potřebuješ trochu setřít prach, dostaneš se všude obyčejnou prachovkou... Najel jsem od března 30000 km bez jakéhokoliv zádrhele, nikde nic nevrže, nekroutí se, na palubě je ticho, bi-turbo jde za plynem prakticky okamžitě...
Nechci hanět Superb. Přeji každému, aby se alespoň svezl v Superbu a vychutnal si pocit výjimečnosti. Na mě ale Superb působí... nebo naopak... nepůsobí.
jen jestli si do toho jak je kde auto vnimano neprojektujes vlastni predstavy. moc tomu neverim - ze by v tom byl nejaky rozdil. je to oboje mainstream v +- stejne cene a pokud se bavime o vnimani, kdyz uz teda, tak ani jedno neni Audi nebo Mercedes a dava najevo akorat tak to, ze na premii nemas a nebo nejsi na takovem postu aby ti byla sverena.
v te zatacce v realu bude ve skutecnosti rozdil tak minimalni (i kdyz bych vsadil na podvozek Supa) ze by to bylo o ridici. druhou veci jsou motory a tam bude vetsinou (vzdy) Sup ve vyhode, krome vrcholne nafty.
ale ano jsou to srovnatelna auta. ani jedno neudela ostudu ale zazimco v predchozi generaci byl krom mista a interieru (a mozna dynamiky) Sup ve vsem horsi, ted je obecne situace proste opacna. Mondeo vali v komfortu a odhlucneni podvozku, vsude jinde, objektivne vzato, proste ztraci.
Věř mi, že žádné představy neprojektuju. Dělím se o reálnou zkušenost.
U tebe vyhrává Superb, u mě ( a zbytku Evropy) vyhrává Mondeo. Nic víc, nic méně. Každý dle svého gusta.
Vzhledem k tomu, že kdysi bylo Mondeo jasná dvojka za Passatem je jeho dnešní 4 místo prohra Fordu, nová generace ještě daleko a současná už klesá a nová Insignie na krku.
Ford ceka na FL, v US uz v prodeji, v EU behem pristiho roku.
Za me je slabina fordu, nebo dlouho byla, infotainment a misto (coz mel spolecne s insignii), kdo ale nepotrebuje vozit vzduch, nebo nema deti vzrustem vhodne do stredoskolskeho basketbaloveho teamu, udela s mondeem lepe. Je to i podle me poctivejsi auto stredni tridy. Nejake hrani se na sportovnost s 5m autem, idealne v dieslu, to je pro deti, a v tom zbytku je za me lepsi nez konkurence. ;-)
Přesně takove exoty, oškubany VW potřebuje a i z okoli vim, že vas je stale dostatek. :yes:
A co to jako ma byt ford/mazda efekt ? Např. z testu, kde proběhlo objektivni měřeni dosahl těžši, bytelnějši, komfortnějši a lepe utlumeny focus lepšich vysledku ve slalomu 65.5km/h a handlingu 1:46,2min. než papirova a oškubana octavie, ktera zvladla na širšich pneu slalom v rychlosti 64,2km/h a handlig s vysledkem 1:48,2min. A to se v tom fordu nebo pravě te mazdě vic pobaviš.
Nemáš pravdu, mám zkušenosti se současnou i minulou generací. Ano, ta současná je trošku tižší, ale jinak je podle mého názoru v podstatně ve všech parametrech horší (zvenku větší, uvnitř menší, menší kufr, vyšší hmotnost, menší jízdní agilita, méně citlivé řízení, horší výhled řidiče...). :-! A odbyt na evropských trzích jasně dokazuje, že jsem si tohoto neblahého mezigeneračního posunu nevšiml zdaleka jen já... A nejen Superb III, ale i nová Insignia odbyt Mondea v Evropě ještě více omezí... :-!
Moje subjektivní názory: předek OK, prolisy bych přežil, ale ten zadek u kombi mi přijde nějaký nedodělaný, ta protažená chromová lišta se mi vyloženě nelíbí. Ten aeropaket tam působí poněkud naroubovaně, lepší to určitě bude bez něj. Liftback je ale naprosto v pořádku. Docela se těším, až to budu moci porovnat, 8stupňový HDM automat s 2.0 turbo by mohl pelášit, a kdyby byla i OPC verze... nechal bych si i zajít chuť na předraženou Veloce.
Letmým pohledem na Brembo brzdy je zřejmé, že se nejedná o OPC Line, ale plnotučné OPC. Opel tedy končí s radikálně změněným vzhledem a přechází spíš na přístup Audi/S-Line.