Technika
Zpět na článek
Písty spalovacího motoru: Co přesně v motoru dělají? A co všechno musí vydržet?
5 komentářů
Stepan001
Bohužel, většina článků, které zde potí pan Dusil jsou otřesné "rychlokvašky", které postrádají jak hlubší technický tak jakýkoliv informativní charakter pro člověka, který má alespoň základní technické vzdělání......nemluvě o tom, že některé věty typu: "Horní ploše, na níž tlačí e😜anzní tlak, říkáme dno, i když je to vlastně ta nejvyšší část." jsou opravdu detailním popisováním motoru pro ředitelku IT oddělení.
Kharl.ANTIDIESEL
jj
KDO MAŽE TEN JEDE DOUDRUZI TAK NEZAPOMENTE PÍSTY DOBŘE MAZAT >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
KDO MAŽE TEN JEDE DOUDRUZI TAK NEZAPOMENTE PÍSTY DOBŘE MAZAT >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
removed
...respektive dno pístu - to je docela mazec. Viděl jsem ho doposud vždy jen na nějakém náčrtku... myslím si, že ta fotografie pístu je docela vzácná.
Kluci šikmoocí musí mít vždycky něco extra...
Kluci šikmoocí musí mít vždycky něco extra...
Uff, to je tase hláška. Co takhle rozlišovat pojmy "schopnost těsnit" od pojmu "vůle" ?
citace" "...Pístní kroužky musejí být v drážce uloženy s jistou vůlí, jinak by nebyla zajištěna funkce mazání stěn válců..."
Vůle tam není kvůli mazání válce, ale proto aby se kroužek mohl v drážce mírně pohybovat a přizpůsobit se tak stěně válce. Stěny válce se mažou olejovou mlhou a rozstřikem od ojnic
dál už to vzdávám ...