Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
_Karel_
Ve světlé barvě vypadá lift daleko líp, než předevčírem v černé. Ještě tomu dát hezčí kola a bude to. Na posledních renderech před odhalením se mi přesto líbil víc.
Interiér- závodní auto je klasické reklamní klišé, ale vypadá velmi dobře, jednoduše, čistě. :yes:
Šiklo by se nějaké ovládání tabletu mezi sedadly, "i-drive".
Interiér- závodní auto je klasické reklamní klišé, ale vypadá velmi dobře, jednoduše, čistě. :yes:
Šiklo by se nějaké ovládání tabletu mezi sedadly, "i-drive".
Podla Marka Adamsa je pod displejom schvalne vyvedena plocha vo forme "poličky" - kam si za jazdy opries ruku a nestane sa ze kvoli otrasom za jazdy netrafis ikonu. Ako nahrada na kolecko medzi sedadlami OK.
PS - jazvecika tam nevidim. Skoda fakeoveho tretieto bocneho okna. KVitujem prakticke halogenove smerovky, hmlovky a cuvacie svetla.
PS - jazvecika tam nevidim. Skoda fakeoveho tretieto bocneho okna. KVitujem prakticke halogenove smerovky, hmlovky a cuvacie svetla.
Za jízdy bys na to vůbec neměl hmatat. Od čeho je armáda tlačítek na volantu a hlasové ovládání? "Polička" se však šikne, když budeš stát. Jen aby ten display nebyl daleko a člověk se nemusel natahovat.
Jj na fotkach ji nejvic slusi bila :yes:
Pred chvili na semaforech jsem potkal novou Astru a rikal jsem si, jak je oskliva, kdo si tohle koupi? Ale ta Insignie, to je uplne jiny kafe.
Akorat ta ploutev na kapote, kdyz si predstavim, ze jako sofer bych na to porad koukal a urcite to bude hazet odlesky, designove ok, ale prakticky na prd, chvili jsem jezdil s MB GLA, na kapote ma takovy pooutve dve, hlavne v noci me to dost vadilo, jak se od nich odrazela svetla z okoli, vylozene to rusilo.
Pred chvili na semaforech jsem potkal novou Astru a rikal jsem si, jak je oskliva, kdo si tohle koupi? Ale ta Insignie, to je uplne jiny kafe.
Akorat ta ploutev na kapote, kdyz si predstavim, ze jako sofer bych na to porad koukal a urcite to bude hazet odlesky, designove ok, ale prakticky na prd, chvili jsem jezdil s MB GLA, na kapote ma takovy pooutve dve, hlavne v noci me to dost vadilo, jak se od nich odrazela svetla z okoli, vylozene to rusilo.
Vidím to stejně, aktuální Astru také moc nemusím a minulá generace se mi líbíla více. Nějak nemohu zkousnout to prodloužené zadní sklo až do zadních dveří u HB, kombi je zase takové divně nakopnuté. Insignia vypadá o moc lépe a hlavně ten interiér je oproti současné generaci jak nebe a dudy. Otázka samozřejmě je, jak to bude jezdit, ale zrovna v této třídě, která poslední dobou poněkud upadá, se každý nový model hodí.
Četl jsem, že jezdí dobře, nižší váha je poznat, ani prý není třeba kupovat adaptiv. podvozek.
Chvála.
Edit: tak tohle je fakt příspěvek na :no:
Boha jeho, tady je to občas jak v mateřské škole.
Chvála.
Edit: tak tohle je fakt příspěvek na :no:
Boha jeho, tady je to občas jak v mateřské škole.
maxi!
Interiér- závodní auto je asi myslene, ze osobne motorove vozidlo sa vyraba v zavode Opel? :-!
dochtor
Je dobre, že schudla. Nakoniec to zrejme nebol taký ťažký oriešok, však bolo z čoho uberať 😉 .
Akurát nerozumiem, prečo auto strednej triedy s dĺžkou (podľa typu karosérie) 4842 - 4920 mm potrebuje ešte o ďalších 55 mm vyrásť...
Akurát nerozumiem, prečo auto strednej triedy s dĺžkou (podľa typu karosérie) 4842 - 4920 mm potrebuje ešte o ďalších 55 mm vyrásť...
By mne zajímalo, z čeho ubrali.... výztuhy, těsnění?
Bude to podobne jako u Astry - vysokopevnostni ocel, lehci motory a prevodovky, vyrazne lehci sasi.
Marketing, ktery poplival předchozi astru a velebi tu novou funguje. Kež by to bylo jen o tom o čem pišeš. Kila se ušitřili i tam, kde to neni až tak žadouci. Poctivost předchoziho modelu je ta tam.
U nových Oplů je poměrně silný ohlas při premiéře, ale pak to nadšení tak trochu vyprchává, aniž by bylo úplně jasné proč (zástupné blbiny jako nemá šestiválec neberu za bernou minci). Sám, ač jsem měl služební Omegu (1993) a 2x Zafiru (2000-2005) nemám nějak důvod, proč autosalon Opel jít navštívit. Jinak zkušenost z poslední doby mám s Merivou super a předchozí Astrou, u které mně vadil výhled z auta.
vidim to stejne.. pri premiere drti konkurenci.. a pak skutek utek. takovych aut je vic.. a kdyz uz nejde jen o bychareni, clovek si to osaha, sveze se a ma vysolit penize na drevo.. skonci radsi u konkurence. Viz treba Mazda 6.
Mohli použít pevnější ocel. Matně si vzpomínám, že předchozí generace Astry byla macatější, protože Opel neměl potřebné kapacity na výrobu z pevnějších ocelí a neměl peníze na to, aby si je pořídil, respektive by je musel ušetřit jinde, tak ta auta holt byla těžší. I když je samozřejmě riziko, že automobilky budou šetřit i tam, kde by neměly. Na druhou stranu v testech myslím Opely vycházely blíž udávané hmotnosti.
Opel tiez nesetril na tlmiacich hmotach. V Astre ich zhodili par desiatok kilo a vsade sa zhodnu ze rozdiel pocut.
MariAchi
Tak treba😒br />
[odkaz]
Nebo tady😒br />
[odkaz]
>😁
Ja ani nevim, jestli to ma cenu jeste vubec nejake clanky na ACZ cist, je to posledni dobou takove bahno, ze hur to snad ani nejde...
[odkaz]
Nebo tady😒br />
[odkaz]
>😁
Ja ani nevim, jestli to ma cenu jeste vubec nejake clanky na ACZ cist, je to posledni dobou takove bahno, ze hur to snad ani nejde...
marianor
Nádherné, len tie smerovky z blatníkov mohli dať do speťákov. Mazda 6 má konkurenta v dizajne 😉
iudex
Ako som písal už včera, na reálnych fotkách vyzerala Insignia výborne, takže sa dalo čakať, že ofiko rendre spravia ešte lepší dojem. K dizanu nemám najmenšie výhrady, ako exteriéru, tak ani k interiéru (ktorý na prvý pohľad vyzerá lepšie, ako interiér Mondea či Superbu). Zostáva už len počkať si na motorovú paletu, je ale jasné, že žiadna Mazda6 sa konať nebude a výkonu bude dostatok (i bez ohľadu na OPC verziu).
Pre mňa osobne zaškrtáva Insignia všetky boxy: päťdverový liftback, športovo-elegantný exteriér, hodnotne pôsobiaci interiér, dostatočne výkonný turbobenzín. Ešte počkať na jazdné dojmy, ale prvé dojmy vyzerali pozitívne. Celkom sa teším na prvé vyskúšanie.
Pre mňa osobne zaškrtáva Insignia všetky boxy: päťdverový liftback, športovo-elegantný exteriér, hodnotne pôsobiaci interiér, dostatočne výkonný turbobenzín. Ešte počkať na jazdné dojmy, ale prvé dojmy vyzerali pozitívne. Celkom sa teším na prvé vyskúšanie.
Sdílím tvé nadšení, je to převelice povedené pokračování...jdu otravovat fleeťáka 😉
OT: jen je smutné, že GM nedokončila tento projekt. Jeden z mála konceptů, který bych si uměl představit v sérii
[odkaz]
OT: jen je smutné, že GM nedokončila tento projekt. Jeden z mála konceptů, který bych si uměl představit v sérii
[odkaz]
Nadherne auto, ma vsetky atributy desing, sexepil, najnovsie technologie ( tu superb bohuzial stratil, nemas moznost ani v L&K mat led svetla, dokonca ani kamera ) Uz len dojazdim aktulanu a hned idem do tejto krasky.. 😄 😄 Co sa tyka motora, mam aktualne 170k a absolutne ziadny problem s vykonom( tento motor bude uz aj v novej ), tak v lahsom aute to bude pekne dynamicke!!
Jo, vypadá to dobře, od jízdních dojmů bych nečekal nic šokantního, bude to třídní standard, a jak píšeš, minimálně ve vnímané kvalitě interieru dává supovi i mondeu na zadek. Designově ten vnitřek sice žádná pecka, ale kvalitně vypadá. Světlá barva bude lepší než tmavá, viz. včera ten šedomodrý kombík proti černému liftu, dnes bílá, ještě jsem zvědav na menší kola, z fotek tipuju dvacítky, to mi pořád přijde na danou třídu o palec dva více než je vhodné vzhledem ke schopnostem podvozků. Celkově vypadá insignie jako velmi vydařené auto, snad konečně návrat opelu do první mainstream ligy. 😉
I první generace měla prodeje velmi dobré, takže bych o návratu moc nemluvil.
Céčková vectra nebyla jízdně ani nic moc, technika průměr, vnímaná kvalita lowend, první insignie byla velké auto s malým prostorem, těžká, jízdně sotva průměr, vnímaná kvalita průměr. U druhé generace vyjadřuju naději, ano, zatím jen z obrázků, že napravuje chyby první generace a bude znamenat, kvalitativně, návrat do první ligy své třídy. O prodejích nemluvím.
Googlit
Když, cituji "Insignia z boku trochu připomíná jezevčíka." Jste schopni to samé napsat i o aktuálním superbu který má na chlup stejné rozměry? >😁 >😁 >😁
Oba jsou jezevčíci. Ten od Oplu navíc pořád vizuálně trpí nadváhou a na boku má výraznou nevzhlednou jizvu, kdy si naivně vyskakoval na německýho ovčáka 😄
No posmál jsem se, ale to nic nemění na tom že jezevčík se říká autu které má nevzhledně velký poměr délky k šířce, což rozhodně není případ této Insignie a dokonce ani toho Superbu. Fakticky je na tom stejně i prémie.
Pokud je řeč o vzdálenosti náprav tak to nemá s jezevčíky nic společného a jedná se o jiné pejsky. Ve srovnání s prémií je to rozdíl cca 4 cm což pozná jen opravdový designový spekulant.
Mě ale spíše vadí ten prvoplánově zesměšňující obrat ze strany auto.cz když jejich redakční modla je... na chlup stejná co se týká rozměrů.
Pokud je řeč o vzdálenosti náprav tak to nemá s jezevčíky nic společného a jedná se o jiné pejsky. Ve srovnání s prémií je to rozdíl cca 4 cm což pozná jen opravdový designový spekulant.
Mě ale spíše vadí ten prvoplánově zesměšňující obrat ze strany auto.cz když jejich redakční modla je... na chlup stejná co se týká rozměrů.
to neries, jednucho redakcia musi z niecoho zít 😄 je normalne za na ceskom webe nebudes o znacke OPEL cital nadpisy: najlepsie auto historie, najvecsi kufor, auto snov a buduce auto galaxie... 😄 pozri okolo seba, 80% aut su vozitka, fabia, rapid, felicia atd..tieto auta zivia celu skodu a ludia idu rozoberat ci motor 1.2 je dostatocne dynamicky. Presne oni potrebuju tieto nadpisy, pre nich je superembečko modla o ktorej budu snivat... Ja si vyberam podla svojho vkusu, testy pozri na zahranicnych weboch, tam sa dozvies realne posudenie auta. 😉
Je to však zvláštní přirovnání, protože jezevčíka charakterizuje délka nohou vhledem k tělu.
Mám jednoho doma takže můžu dodat že ty zadní běhy má navíc neuvěřitelně vychýlitelné pro práci v norách. I tak ale jezevčíka charakterizuje bezpochyby jeho žížalovitá rourovitost spíš než ty krátké nohy >😁
twistedTSD
Mám výhrady k protaženému zadnímu okénku a záď se mi u dosluhující generace líbí více. Jinak pěkné, design přímo volá po sportovní verzi. Nejvíce mě zaujal interiér, vypadá velmi příjemně.
donPedro
A na koho? Na kohokoliv (rozuměj ve své třídní vrstvě), teda alespoň takto na fotkách. Snad to podvozkově nezabijou. A že by té kapotě slušel 6tiválec, tož vo tom žádná. Dnes má tedy Opel, potažmo celé GM, neb to bude zajisté model globální za :yes: :yes: :yes:
Nonsens
tak toto je jedna parádička. V hlave sa mi vybavujú spomienky na elegantné, impozantné oply mojich mladých rokov.
Barry Lyndon
Vypadá celkově lépe než hlavní konkurent Mondeo. Boduje karoserií liftback (výhoda proti Passatu) a minimálně interiérem vede před Superbem.
Dinar
HAL 9000: možná si tě pletu, případně mě oprav, ale myslím, žes to ty, kdo tu často kritizuje "podložky" k rozšíření rozchodu pod koly focených škodovek. Mrkni na obrázky insignie, řekl bych, že tady jde buď o úpravy fotky nebo jsou tam podložky taky, zejména zadní kola jsou velmi vytažená z blatníků, v reálu to takto stopro vypadat nebude.
Proc nevyuzit moznosti, ktere uz davno vyuziva konkurence. Prece si nekdo nebude sam dobrovolne delat sva auta mene zajimava. Je to ale otazka, jestli mas pravdu. Na teto fotce bych tipnul, ze je to standard, bude asi dulezite jak bude siroke pneu. Takze bych rekl ze nemas pravdu spodlozkami.
[odkaz]
[odkaz]
Osobně tohle vůbec neřeším, ale všiml jsem si v diskusích x příspěvků na toto téma peskujících škodovku. Proto se ptám.
Tady, stejně jako na titulní fotce, to určitě standard není. [odkaz]
Tady, stejně jako na titulní fotce, to určitě standard není. [odkaz]
Nepleteš si mě 😄 . Kritizuju to u Škodovek proto, že mají v reálu často opravdu nemožně malý rozchod. Mimochodem v rámci faceliftu Octavie prý rozchod zadních kol zvětšili, tak uvidíme....
Pokud jde o Insignii, asi máš pravdu, kola na obrázku skoro vylézají z podběhů... ale nemyslím si, že budou v reálu zalezlá půl metru uvnitř jako u Octavie.
Pokud jde o Insignii, asi máš pravdu, kola na obrázku skoro vylézají z podběhů... ale nemyslím si, že budou v reálu zalezlá půl metru uvnitř jako u Octavie.
S octavií souhlas, ale kritizuješ tohle halasně pokaždé, proto se divím, že u insignie ne, jde přece o praktiky, "podvod", co kritizuješ, ne o to, jestli jsou ta kola v reálu u insi zalezlá méně než u octavie.
kuny
To auto se mi celkově líbí, za 2,5 roku měním Passata, tohle bude určitě horký kandidát.
Insignia prerástla Passat o 20cm...
Dinar
Co říkáte na Vauxhall s levostranným řízením? Jinými slovy, ty fotky jsou realita sama. 😄
Dobrý postreh. :yes: Holt grafik sa troška sekol. Ten Holden na konci už je s pravostranným riadením.
majkomm
minimalne podla fotiek jednoznacne najlepsie vyzerajuca stredna trieda, jak interier, tak exterier... tesim sa na prve realne kusy😊
Neurotic
Naštěstí to Opel moc nezkazil a je to pěkné i uvnitř, jenom ten display vypadá jak, kdyby někdo vyrobil palubovko a potom zjistil, že zapoměl na navigaci tak tam vteřiňákem přilepil tablet, jinak si totiž nedovedu vysvětlit proč to mezi těmi výdechy tak vyčnívá do prostoru aspon dle fotek
KANKUNEN
Jak se tady stalo zvykem, největší hovadina je hned nadpis. Nedokáže to překonat ani nejhloupější příspěvek největšího trola.
[odkaz]
Jinak ten Opel nemá chybu.
[odkaz]
Jinak ten Opel nemá chybu.
XTad
Jak uz se tu drive psalo, dost to pripomina Mazdu 6, i kdyz je hranatejsi. Ten sklon vnitrni strany svetel jinak dynamicky strizenemu autu moc neslusi, zadek se v minule generaci taky povedl lepe...
nechápu, co pořád všichni mají s tou Mazdou. Každá automobilka má svůj charakteristický rukopis a ten se tu jasně projevuje, je to prostě Opel. Mazda má styl poněkud jiný....
Já tam nevidím ani jiné markanty Mazdy, třeba ty klenuté přední blatníky... nějaká podobnost tam je, ale nic extrémního.
O5kar
Až to vezmou na porovnávačku redaktoři ve Světě motorů, postaví to auto automaticky vedle Supa a s Insignií bude jasno. O Passatu se raději ani nezmíním. A co potom Mondeo? Já jenom doufám, že u Opelů v rámci koncernu neblázní a nemají novou konkurenci Kodiaqa.
Už pár let je to tak, že je Passat... pak na půlce jeho prodejů je trojice Mondeo - Insignia - Superb... a opět na polovině jejich prodejů jsou další (Avensis, Ma6, 50😄. Mondeo, Insignia a Superb mají společnou i karoserii liftback a mají i podobně širokou nabídku techniky. Takže dát do srovnávačky Superb, Mondeo a Insignii je ta nejlogičtější volba.
SUV by Opel potřeboval jako sůl... asi spíš konkurenta pro Tiguan než Kodiaq.
SUV by Opel potřeboval jako sůl... asi spíš konkurenta pro Tiguan než Kodiaq.
rohYpnol
Důkaz toho, že střednětřídní limuzína tvoří jádro automobilky. Kdo nedokáže přijít ve střední třídě s vozem na úrovni, jako by neexistoval. Koneckonců C5 a P508 či absence Fiatu Croma a další to jen jasně potvrzuje.
Opel ale dokazuje, že je ve skvělém rozmachu. Design je navýsost zdařilý. Originalita, šarm a lehkost v jednom. Mondeo vedle nové Insignie bude ještě zavalitější, Passat ještě nudnější. Ano, Insignia je konečně vůz, který esteticky dokáže konkurovat Mazdě 6 :yes: :yes: :yes:
Opel ale dokazuje, že je ve skvělém rozmachu. Design je navýsost zdařilý. Originalita, šarm a lehkost v jednom. Mondeo vedle nové Insignie bude ještě zavalitější, Passat ještě nudnější. Ano, Insignia je konečně vůz, který esteticky dokáže konkurovat Mazdě 6 :yes: :yes: :yes:
Opět jsi v prvním odstavci mimo. Jádro automobilek tvoří v dnešní době SUV. Podíl prodejů střední třídy pomalu klesá. Výraznějšímu propadu zabraňují jen prémiové značky.
Opět mimo, ale s celým příspěvkem >😒]
Já nikde nepíšu o prodejích. Ano, SUV je dnešní trend. Jenže právě střední třída ukazuje, která automobilka je životaschopná a která se topí v problémech. A právě o tom je střední třída. Zdravá obecně profilovaná automobilka prostě musí mít střednětřídní model, který funguje a oslovuje. Koneckonců proto koncern Fiat vzhlíží (marně) k Giulii...
Automobilky prostě střednětřídní model potřebují. Je to srdce mainstreamového výrobce. Prémie to samozřejmě má jinak, tam je těžštěm image vyšší střední, resp. velká limuzína. Kdo nedokáže konkurovat A8, BMW7, tak si v prémii neškrtne. Kdo z mainstreamu nemá co nabídnout ve střední třídě, má problém obhájit svoje jméno i jinde.
Já nikde nepíšu o prodejích. Ano, SUV je dnešní trend. Jenže právě střední třída ukazuje, která automobilka je životaschopná a která se topí v problémech. A právě o tom je střední třída. Zdravá obecně profilovaná automobilka prostě musí mít střednětřídní model, který funguje a oslovuje. Koneckonců proto koncern Fiat vzhlíží (marně) k Giulii...
Automobilky prostě střednětřídní model potřebují. Je to srdce mainstreamového výrobce. Prémie to samozřejmě má jinak, tam je těžštěm image vyšší střední, resp. velká limuzína. Kdo nedokáže konkurovat A8, BMW7, tak si v prémii neškrtne. Kdo z mainstreamu nemá co nabídnout ve střední třídě, má problém obhájit svoje jméno i jinde.
Což je samozřejmě blbost. Mainstreamový výrobci žádný imagemaker ve střední třídě nepotřebují. Dle tvý teorie by se třeba Honda nebo Subaru topily v problémech >😒] U automobilek může tvořit to tvoje srdce i auto jiné třídy než střední (viz např. zmíněná Honda nebo Subaru)
Honda a Subaru se netopí v problémech taky proto, že nejsou závislé na evropském trhu a třeba v US to auto formátu naší střední nabízí. V Evropě se dá žít jen z 500*, ale já tentokrát výjimečně souhlasím, že imagemaker ve střední třídě je dost důležitý.
Možná dneska tu roli přebírá nebo může suplovat SUV, pro nás ze staré školy to ale SUV nezachrání.
Možná dneska tu roli přebírá nebo může suplovat SUV, pro nás ze staré školy to ale SUV nezachrání.
Tak co třeba Seat? Ten taky neexistuje? Absencí modelu střední třídy (imagemakeru) nijak zásadně netrpí, prodeje rostou....
Třeba taková Cupra je pro Seat 10x větší imagemaker než případný model střední třídy.
Třeba taková Cupra je pro Seat 10x větší imagemaker než případný model střední třídy.
Ano, Seat stále nemá své pevné místo, stále je mnohem významnějším název Leon než název Seat. Seat je prostě stále jen jakousi značkou co vyrábí koncernové modely jiných značek a do toho má nějaké své modely. Seat je stále značkou bez image. Mimochodem, bylo Exeo, že... ale jak rychle přišlo, tak odešlo.
Exeo ale byl.. pres vsechno teoreticke trideni.. z hlediska mainstreamoveho Seatu "klasicky" zastupce nizsi stredni a protivaha Oktavky.. Nechces to stavet proti Suoerbu, ze ne? To ze to byla lehce prekapotovana stredni premie na tom nic nemeni a cele to bylo spanelsky podivne a pro sebevedomou automobilku nedustojne. Ano, Leon je pojem a jako znacka ma asi vyssi hodnotu nez cely zbytek Seatu i s movitym majetkem dohromady. VW ale taky udelal hodne pro to, aby z Cupry, ktera to renome dela, udelal co je.
Exeo byla střední třída.
no jo, sice to byla prekapotovana a4, ale uvnitr bylo mene mista nez v octavii nebo treba v audi a3. v minule firme nam exeo pujcovali na sluzebky (tocili jsme tehdy prave octavie, a3, mercedes b a exea). to exeo jezdilo vyborne, podelna zastavba motoru se projevovala zavrtenim v podelne ose pri startovani a vypinani motoru, byla to takova libustka. ale na zadnich sedadlech to bylo pro dospeleho cloveka utrpeni. vsechna ostatni uvedena auta mela vetsi prostor pro nohy nez exeo, byt exeo bylo auto vyssi tridy. a myslim si, ze tohle v kombinaci s cenovkou bylo pravym duvodem komercniho neuspechu tohoto auta.
SEAT se tvými slovy "topí v problémech". Respektive... topil se hodně hluboko a teď se trošku vynořil, víceméně díky jedinému modelu a to je Leon. Ten mu zejména jako Cupra pomáhá tu image nějak budovat. Pořád se pohybuje řádově kolem 300t aut ročně... teď s potenciálem Atecy to možná bude trošku víc.
Když se ti nezdá Seat, tak jiný příklad. Je pro Renault větší imagemaker Laguna,resp. Talisman nebo Megane RS?
Talisman. Podle mě Renault dost trpěl tím, že Laguna 3 bylo auto, které k sobě nedokázalo stáhnout pozornost. Pokud by Renault nástupce Laguny nepředstavil, podle mě by mu to hodně ublížilo.
Nesouhlas. Nijak zvlášť by mu to neublížilo, protože Renault začal výrazně stoupat ještě před tím než přišel Talisman. Pro značku a její prodeje je důležité s jakými modely přijde a ne jestli má reprezentativní model ve střední třídě. Image značky se tím nijak nezmění. Jako top model může klidně fungovat větší SUV (Koleos) nebo Espace.
Vnímání značky se nemění tak rychle, ale pokud by Renault střední třídu úplně opustil, tak by to podle mě dlouhodobým působením jeho image poškodilo. Podobně jako Alfě škodilo, že končí s Giuliettou.
Ono nejde jen o image, ale také o to, mít co nabídnout do fleetu. Pokud máš firmy, kde chtějí brát jen jednu značku, tak je docela problém posadit všechny manažery do Espacu nebo Kadjaru.
Ono nejde jen o image, ale také o to, mít co nabídnout do fleetu. Pokud máš firmy, kde chtějí brát jen jednu značku, tak je docela problém posadit všechny manažery do Espacu nebo Kadjaru.
s mazdou 6 a optimou pre mna je insignia taky ten treti musketier... tieto tri vozy su za mna asi najzaujimavejsie v "beznej" strednej triede... samozrejme kazdy mame iny rebricek... a aj ten moj sa moze prichodom novej 508 alebo niekoho ineho casom opat zmenit ... kazdopadne insignia u mna pravom patri k tym vozom ktore by som si ako auto v garazi vedel predstavit ... pockajme na blizsie info ale zatial to auto nema chybu 😉
Barry Lyndon
Dnes to není žádný důvod k jásotu. Zcela normálně vypadající nové BMW 5 má Cx = 0,22...
calibra byl před 1/4 stoletim muj vlhkej sen
dnes uz vlhky sny nemam >😁
tehdy sem fakt slintal
dnes uz vlhky sny nemam >😁
tehdy sem fakt slintal
Ono dost zavisi od toho aka konfiguracia ma ake Cx 😉 Calibra mala naozaj krasne cislo, ale len so slabym motorom. Turbo potrebovalo chladit a hned to bolo horsie (cez 0.31). Samozrejme stale islo o krasne cislo.
Neviem ako BMW, ale Mercedes C sa tiez chvalil 0.2x, lenze pre nejaku eco verziu so zdochlym dieslom (ak si dobre pamatam je tam 1.6 od Renaultu). Takze sice pekne, ale nanic. Rozumne vykonne maju uz priemerne Cx. BMW predpokladam, ze je na tom rovnako.
Uvidime ako sa blisne Opel. Rozmery a plynule linie davaju predpoklad dobreho vysledku 😄
Neviem ako BMW, ale Mercedes C sa tiez chvalil 0.2x, lenze pre nejaku eco verziu so zdochlym dieslom (ak si dobre pamatam je tam 1.6 od Renaultu). Takze sice pekne, ale nanic. Rozumne vykonne maju uz priemerne Cx. BMW predpokladam, ze je na tom rovnako.
Uvidime ako sa blisne Opel. Rozmery a plynule linie davaju predpoklad dobreho vysledku 😄
.StenLi.
Co tak ist si skopirovat fotky ozajstneho Oplu a detailne informacie z Auto Motor & Sport napriklad a nesaskovat tu s Vauxhalmi a mlzit s nejasnymi info? :no:
Atila_
Proti stavajici generaci zajimavy upgrade. Pozitivne vidim, ze Opel dal normalni interier bez A4rky na vysku, ktery vymyslela Tesla z nedostatku jinych napadu a nasledne prebral Renault s Volvem a ktera vypada priserne. Skoda, ze doslo k odstraneni ovladace mezi sedadly, fungoval vyborne a byl zasadni pridanou hodnotou proti infotainmentum jinych nepremiovych znacek. Ciste dotykovy display je krokem zpatky.
vabis
Design by sel, i soucasny je hezky :yes: Spise je otazkou kdo chce Opel 😐
tak tech kteri by ho chteli je pomerne hodne, ale bohuzel jsou to ubozaci kterym v praci ve vydejne strci skodofku
andy2214
auto osklive neni, ale ze bych z nej padal na hubu.. prijde mibto jak krizenec Mondea a Mazdy 6 s prichuti Volva.. nic zajimaveho co bychom uz nevideli.
[odkaz]
[odkaz]
Edit: kua, zase trochu klamavý titulek, o evropě nic neví.
In Australien fährt GM da eine andere Strategie und bietet den neuen Insignia als Holden Commodore wieder mit einem V6-Motor an. Der 3,6-Liter-Sauger leistet 313 PS und 370 Nm und wird serienmäßig mit Allradantrieb sowie eine neuen 9-Gang-Automatik gekoppelt.