Pre dizajnera je lakavejsie ist pracovat do spolocnosti, v ktorej mu daju volnejsiu ruku, takze sa ani nemozno divit. On sa uz vo VW niekto najde, kto bude navrhovat evolucie evolucii :-)
ze jeste nikdy nikdo nepretahnul designera o Hjundaje.... Tak jsem si ty jejich voziky prohledl a uz to chapu >:D
Holt jim nezbyva nez nakupovat u mistru designu... Kazdopadne skoda ho, u Bugatti mel evidentne dost volnou ruku pri pohledu na fantasticky Chiron, ted bude krome plechovek Hjundaj obcas makat na meteostanicich a rychlovarnych konvicich. Asi vyzva...
A nebo se tomu říká postup.Od horšího k lepšímu. :-! >:-[]
On třeba také nikdo nemá důvod od Hyundae utíkat a bude tam mít volnou ruku více.
Možná ani nemusí vývojáři u Hyundai podvádět,tak jako u Vag. >:-[]
jistě, je zcela běžné, ze špičkové firmy přetahuji zaměstnance od outsideru na jejichž nekvalitní práci se nedá koukat >:D
Ale v poho, pochopil jsem, ze se jedna o sarkasmus...
Ale zcela vážně, VW ma jeden z nejpropracovanějších systému na odchovani vlastních talentu diky systému vzdělávání. No a jejich designové škola se evidentně líbí, což je patrne nejen z prodejních úspěchu i v době, kdy jsou dlouhodobě mediálně poskozovani, ale i prave z neustale se opakujícím lovu jejich designérů ze strany designové bezradnych automobilek. No a koupit se dá každý... ;-)
No evidentně Korejci maji VW group design jako modlu. Schreyer, donckerwolke (kdysi mj. Skoda), ted tyto dva z luxusních značek. A to tech jmen bude víc. Ze by si stáhli někoho od Alfy (pry designova ikona?) nebo rendlika jsem neslyšel.
Mimochodem ty se urcite museli snažit i o Kabane s ohledem na jeho profesní dráhu a výtvory.
Já když jedu kolem Kauflandu a vidím jak jsou Češi postrojení a jaké Mařky mají u sebe ,
tak logicky nemůžou jezdit v ničem jiném než v nějaké designové zrůdnosti od VAG....
souvisí to s tím, že nikdy nebudou jezdit v designových ikonách, ale v autech co přesně pasují k těm svým tlustým a hnusným Mařkám... A proto zájem o italské designéry není...
Je to fakt... Česká republika je centrem prodejů Volkswagenu. Všichni světoví manažeři už sedí v Praze Brně Olomouci a přesouvají svou pozornost z Činy na perspektivní Čechy a Moravu. Jo a ještě Slezsko, kde chce Toyota rozdilovymi prodeji opět zvrátit na svou stranu světové prvenství, o které trapné přišla v době, kdy nová světová jednička prochází obdobím největšího mediálního honu na čarodějnice v historii.
Je to fakt, je to logické, Joky, jsi chytrý chlapec!
Hele, trolle, ukaž mi tu jeden jediný "škodomilný" příspěvek, než jsi přišel.Stačí jeden!!
Škodovku sem bl.bečku z děcáku taháš pořád jen ty.
A protože máš za "škodofila" určitě i mě- neměl jsem dosud ani jednu, a to mám skoro třicátý auto. Ale to pro duchovního velikána jako ty není překážka.....
Jinak je fajn, že přiznáváš, že sem jen chodíš ostatní nasírat. Perfektní definice trolla. :no:
tak a konec psaní! Mařka už chce na nákup do Kauflandu! Ať se může pak navařit a nakoupit lahváče a večer probrat s Karlem u piva za kolik jste jeli se svojí Škodovjenkou a za kolik on . A hezky si tu jízdu s autem co má za příplatek skoro i volant uzijte...