Novinky
tak toto sa mi paci... mam rad ceed rio sportage a vlastne asi vsetko od kie ale toto je uz ozaj kusok ina pecka ako ceed alebo sportage 😉 .... a som rad ze kia uz je vo faze kedy si uz moze dovolit aj taketo auto ... lebo mnohi "zvucnejsi" vyrobcovia si taketo auto stale moc dovolit nemozu pripadne sa mu vyhybaju... fakt som zvedavy na tuto zadokolku... necham sa prekvapit... ale zatial to vyzera fakt dobre 😉 :yes:
KIA je prostě levná značka.
Takovéto auto bude těžko prodejné za levno..
A draho si nikdo nekoupí KIA rádoby sport.
Jsem fakt zvědav , zda to auto bude někdy v prodeji a za kolik.. 😄
Takovéto auto bude těžko prodejné za levno..
A draho si nikdo nekoupí KIA rádoby sport.
Jsem fakt zvědav , zda to auto bude někdy v prodeji a za kolik.. 😄
Je dosť ľudí čo neriešia značky ...
Jednu pani pred dílera Nisanu doviezol manžel na luxusnom mercedese a pani ukázala na jeden voz .... tento chcem .. a hneď ho i kúpila ...
Mohla si kúpiť hocičo .. .kúpila "iba" Nissan.
Mimochodom ... Kia už nie je "lacná značka" .... to je minulosť .... samozrejme neberiem do úvahy český trh, kde si Škoda môže dovoliť byť podstatne drahšia ...
Jednu pani pred dílera Nisanu doviezol manžel na luxusnom mercedese a pani ukázala na jeden voz .... tento chcem .. a hneď ho i kúpila ...
Mohla si kúpiť hocičo .. .kúpila "iba" Nissan.
Mimochodom ... Kia už nie je "lacná značka" .... to je minulosť .... samozrejme neberiem do úvahy český trh, kde si Škoda môže dovoliť byť podstatne drahšia ...
na logo sa vykasli.. to dnes uz zdaleka nehra taku roli ako pred 20-30 rokmi 😉
aj skoda bola kedysi "levna" ... a coskoro ani dacia uz nebude "zadara" takze neboj... kto si kupi sorento vo fullke za 1,5 mega tak ten si rad dokupi aj nejake to GT od kie do garaze v podobnej cene 😉 .. bez problemov .. a zvlast v amerike zakaznici nemaju ziadne komplexy z loga na kapote ( tam ich zaujimaju dolezitejsie veci ) takze ked uz nie v eu tak v amerike ocakavam patricny zaujem o toto auto... :yes:
aj skoda bola kedysi "levna" ... a coskoro ani dacia uz nebude "zadara" takze neboj... kto si kupi sorento vo fullke za 1,5 mega tak ten si rad dokupi aj nejake to GT od kie do garaze v podobnej cene 😉 .. bez problemov .. a zvlast v amerike zakaznici nemaju ziadne komplexy z loga na kapote ( tam ich zaujimaju dolezitejsie veci ) takze ked uz nie v eu tak v amerike ocakavam patricny zaujem o toto auto... :yes:
pan redaktor soudí, že "Kia je dnes laděná jako ta sportovnější značka korejského koncernu Hyundai-Kia"? Pokud z těchto dvou značek má v portfoliu něco trochu do sportovna, pak je to jedině Hyundai, viz Veloster nebo na světových trzích V6 modely jako je Azera nebo dokonce V8 Genesis. A třeba Hyundai Genesis Coupé má už dávno V6 248hp a je to tedy pravděpodobný "dárce" techniky pro tento model Kia. A v motorsportu prakticky výhradně figuruje opět Hyundai (WRC), takže s tou sportovností u Kia bych to zatím viděl na nula bodů, ve srovnání s Hyundai nemá vůbec nic.
povedal by som ze kia je sportovejsie ladena asi len v europe ( optima GT, ceed GT, GT line paket pre sportage ) ... ale vo svete je hyundai oproti kii stale viac sportovy suhlas 😉 ... je mozne ze casom sa to zmeni ( kia chce byt sportovejsia a toto velke GT je dalsi krok ) ale zatial je to tak ako pises
...Vedeli jste, ze Skoda Citygo ma vyssi maximalku, nez Panamera Turbo S?
Teda je fakt, ze Citygo musi jet dopredu a Panamera na zpatecku, ale co uz, kdyz bulvarni grc, tak bulvarni grc, no ne?
Teda je fakt, ze Citygo musi jet dopredu a Panamera na zpatecku, ale co uz, kdyz bulvarni grc, tak bulvarni grc, no ne?
...a tady zrovna Kii. Zbytečně idio.tským bulvárním nadpisem zprasí článek o zajímavém autě, které nebude mít u VW, Opelu, Fordu v Evropě konkurenci.
Naopak je obdivuhodné to, že tento naprosto neprémiový výrobce přijde s RWD sedanem a šestiválcem v době, kdy Mondeo začíná na tříhrnku.
Naopak je obdivuhodné to, že tento naprosto neprémiový výrobce přijde s RWD sedanem a šestiválcem v době, kdy Mondeo začíná na tříhrnku.
ono v eu to zrejme dostane aj nejaky ten dizel ( asi ten 2,2 zo sorenta ) ... ale zaujimavejsie bude aky benzin k nam pride... tu som fakt zvedavy... aby to nakoniec v eu neskoncilo pri nejakom vytunenom 4 valci ... ale aj tak to asi pojde moc pekne 😉
Je celkem jedno, kdo na čem začíná, ne?
To iste, dôležité je, kto na čom končí a to Mondeo končí na motore zrýchľujúcom na stovku za 7,9s.
To beru, to je docela problémek. Možná je ale jen konzervativnější při udávání papírových údajů, nebo je ta převodovka víc na pohodu... mám k tomu pár hypotéz, ale jak se mě to auto osobně netýká, tak jsem to dál nezkoumal.
Každopádně ano, RWD sedan s 300k je jiná liga, o tom žádná.
Každopádně ano, RWD sedan s 300k je jiná liga, o tom žádná.
Převodovka Mondea nepatří k nejrychlejším, je hladká, ale rychlostí nevyniká. Každopádně tu máme zadokolkový sedan a ptám se, kdo v EU vyjma prémie to má? 😉
tych 7,9s je vlastne uroven 6 valcoveho pickupu amarok z testu ... neskutocne... teda mam na mysli teraz skor ten amarok ako to zvlada 😉
PS: za 7,9s kedysi zrychloval napriklad nizky P406 coupe 3.0V6 ... ktory by dnes v zrychleni nepredstihol ani 2 tonovy krabicoidny amarok so sestvalcom dizlom .. neskutocne
je vidiet ze ako sa to meni... kym kedysi sportove auta to davali za 7-8s a zdalo sa na to ako pecka tak dnes vyslovene sportove vozy su uz kdesi medzi 5-6 sekundami .. zrychlenie 8s dnes fakticky davaju uz bezne silnejsie ale pritom stale viacmenej rodinne orientovane vozy ( SUV, sedany, kombiky ).. a dokonca ako vidime uz aj nejaky ten pickup
PS: za 7,9s kedysi zrychloval napriklad nizky P406 coupe 3.0V6 ... ktory by dnes v zrychleni nepredstihol ani 2 tonovy krabicoidny amarok so sestvalcom dizlom .. neskutocne
je vidiet ze ako sa to meni... kym kedysi sportove auta to davali za 7-8s a zdalo sa na to ako pecka tak dnes vyslovene sportove vozy su uz kdesi medzi 5-6 sekundami .. zrychlenie 8s dnes fakticky davaju uz bezne silnejsie ale pritom stale viacmenej rodinne orientovane vozy ( SUV, sedany, kombiky ).. a dokonca ako vidime uz aj nejaky ten pickup
Je mi nesmírně sympatický přístup Kie. Postupné kroky a cizelace portfolia jsou u H/K citelné. Jaký to kontrast oproti v EU zavedeným automobilkám! :yes:
idu na to dobre... postupne zlepsili kvalitu aj imidz a teraz uz maju na to aby vyrabali aj nieco menej tuctove co potesi aj emocionalnesjie zalozenych vodicov ( mam na mysli nie len toto velke GT ale naprikald aj optimu GT a verim ze casom pridu aj dalsie zaujimave modely od nich ) ... problem vidim v tom ze mnho europslkych mainstreamovych znaciek skoncilo uz dkesi v strednej triede a na nieco viac .. nieco co kusok pozdvihne znacku a aj jej meno sa akoby uz vybodli... ved si len zoberme vozy ako P406 coupe alebo 607 3.0V6 vo vyssej strednej ... kam sa to vsetko stratilo a preco vlastne? pride mi ze kia akoby naberala na dychu zatial co mainstremu v eu akoby dych naopak dochadzal... teda obrazne povdane ...lebo vozy ako signum 166, 406 coupe, calibra, C6, safrane, signum robili imidz aj meno .... a uplne vlastne zmizla vyssia stredna trieda z mainstreamu... neviem ale podla mna dnes tiet oznacky prave trpia na to ze nemaju "nic poradne" zatial co kia veselo pridava do tempa a ma dokonca "volny priestor" fakticky len pre seba... to musi byt neskutocny pocit a ta moznost zaberu... musia sa len usmievat ked vidia ako sme si to sami vycistili a rezignovali...
Beru to tak, že jde o hozenou rukavici a třeba nás před přechodem na EV čeká ještě zlatá doba.
no schvalne co top ti dnes ponukne peugeot ... dizlovy kombik na urovni superbu? ved je to smiesne ked zvazis fakt ake vozy mal kedysi ( inak mam peugeot rad a verim ze pridu na to ze to chce aj nieco viac ) .. rovnako fiat... zlata croma.. alebo C6 od citroena ( pripadne XM ) .. tie vozy mali gule.. robili znacke imdiz a meno .. 607 s 3.0V6 sa kedysi mohla smelo postavit aj Ecku a A6tke.. dnes co moze 508? nahanat akurat tak superba a mozno este firemne predaje... inak docela slabota.. taka kia GT z neho urobi uz doslova fasirku ... uplne ho zvalcuje aj na poli imidzu a jazdnych vlastnosti a vlastne asi vo vsetkom ... a aj ked som fanda kie netesi ma tato "rezignacia" europskeho mainstreamu na velke vozy ani nahodou ;-\ a rad by som videl nejaky ten velky peugeot alebo citroen alebo seat a podobne
No, právě 607 a C6 podle mě ukázali slepou uličku v konfrontaci s prémií. Udělat jen velkej pekáč s pohonem na předek nestačí, 607 proti A6 nemá nejmenší šanci, je to právě jen ten velkej pekáč, dejme tomu se slušným motorem, kterému ale chybí jakýkoli sex-appeal (design 607 je... no, prostě jen je).
Dnešní střední se velikostně vyrovná bývalé vyšší střední, takže mainstream furt vyrábí stejně velká auta jako dřív... postav vedle 607 třeba Mazdu 6 Sedan nebo i Superba a žádný třídní rozdíl tam nebude (rozhodně ne ve prospěch 607).
Dnešní střední se velikostně vyrovná bývalé vyšší střední, takže mainstream furt vyrábí stejně velká auta jako dřív... postav vedle 607 třeba Mazdu 6 Sedan nebo i Superba a žádný třídní rozdíl tam nebude (rozhodně ne ve prospěch 607).
svojho casu teda okolo roku 2001-2002 som neraz videl porovnanie 607 s Eckom.. . prirovnavali aj novinari tu jeho majestatnost a komfort doslova az nad E-cko....a fakt to auto sa rozmerovo aj s 3.0V6 motorom mohlo postavit nielen zakladnemu Ecku.. lenze dnesna 508 nema sancu v podstate uz ani na C klasse ... velka skoda tejto rezignacie a ustupu z vyssej strednej triedy lebo peugeot mal smrnc charizmu aj noblesny styl... to iste citroen... renault a dalsi.. slo by to len mozno treba kusok aj chciet a neulahcovat si vsetko pripadne sa nevyhovarat ze taketo auto im uz netreba... lebo tie znacky na to maju cize o to vacia je to skoda
Passat 2.0TSI má 5,5s.
OPC asi jo, aktuální má sice 6+, ale s troškou redukční diety by to klapnout mělo.
Superb je spis sestise***vy, passat nekde mezi. Jedine co jsem chtel napsat ale bylo, ze si Kia nejede svou vlastni ligu, teda mozna ji pojede kdyz "dojede" az do EU, ale jinde ve svete je i petise***vych mainstreamovych aut tehle tridy vic, ne jen premianti. 😉
Keď ale do Európy nepríde, potom je to samozrejme pasé a je len jedným z ďalších silných sedanov typu Fusion V6.
Ale teprve se uvidi jestli bude nad cim jasat, jestli to bude prodavano i v evrope nebo nikoliv. A s designem taky jeste pockam. Mondeo je hodne pohledne auto, ikdyz postrada lehkost superbu a u FL kopiruje zad minuleho XF, coz mi vadi, i tak nebude snadne se mu nazivo vyrovnat. Resp. z toho mala co jsme do ted videli si ja netroufnu rict co memu oku lahodi vic. 😄
PS: Ale kdo by resil u 300k RWD sedanu to jestli je nejake mondeo, superb, nebo passat trochu hezci, ze? 😉
Ak ale naozaj tento hot-sedan príde do Európy, snáď to vytvorí dostatočnú motiváciu aj pre Ford, aby konečne spravil Mondeo ST. Aj keď ako pozerám na tú Kiu, asi by som jej dal z hľadiska dizajnu prednosť pred Mondeom.
Jinak... auto s 0-100 pod 6 nemůže být úplně nudné.
PS: WRX STi je na 5,2... ale už mlčím
Uměl bych si představit v garáži i Ceeda, natož tohle GT... 😄
Evropský mainstream může jen tiše závidět :-!
europsky mainstream uz pred par rokmi "zamrzol" kdesi v strednej triede a dodnes ho nikto "nerozmrazil" ... skoda.. .. ale o to viac priestoru sa kii tym padom ponuka a vcelku samo... a ja verim ze to patricne vyuziju vo svoj prospech ... :yes:
Když se podíváš třeba na Mazdu, tak za letošek je to 289 benzín ku 166 nafta... ok, skeptici mohou dodat, že to jsou ty nižší benzíny 😄
Že si ji žádný z nás nekoupí bych takhle kategoricky nenapsal.
A nejde mi ani tak o ten pomer, ale o absolutni cisla. Komu mam tleskat, tomu co proda 500tis passatu, z kterych "jen" 5% bude vrcholny benzin, nebo tomu co proda 50tis GT z kterych treba 20% bude vrcholny benzin? Obavam se, ze ve svetle podobnych cisel si treba VW mile rad necha ten zrak "vytrit". A o to mi jde, cely tenhle pocin Kie mi je nanejvys sympaticky, stejne jako Giulia treba, ale chce to ty projekty dotahnout do konce, ke komercnimu uspechu.