Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Paříž živě: Ford Ka – První dojmy

27 komentářů

jj, HONDE smrt, aj AUDI a VW, vsetkemu okrem modreho ovalu!!!
no to si klidně počkej, a až vyjdou, tak si počkej zase na ty další, a pak zase na ty další
Deadlift
Souhlasim a navrhuji exeplarne vyklestit i s pubertalnimi majiteli nejhorsiho hothatche od Hondy 😉 >😁
Deadlift
[Source: Volkswagen].... jen marketing VW nic vic, navic jeste stary Aug 28th 😉
PS navic ted po propadu to bude take jine VW propadlo jak US tak EU, Ford vyrazne jen v US. Tak ze bych si pockal na aktualni pocty.
ako si autor clanku len mohol dovolit povedat nieco zle na nejaky Ford? navrhujem acz, aby autora clanku exemplarne potrestali! >😁
nj, co člověk to názor
[odkaz]
Deadlift
Velikosti asi tezko 😉
Deadlift
Abych rekl pravdu neskromne vice rikat verejne o novodobem maluchu pro zeny ze ma nejake extra velke kouzlo. Chapu ze nejak prodavat se ta F500 musi kdyz nicim jinak nevynika ani cenou. Ale me se Ka libi rozhodne vice.
Deadlift
Usmevne je ze neznas SportKA nebo KA KIT CAR nebo Ford Ka Cosworth 4x4 Rally Car.
[odkaz]
>😁
Navtech
Nač ta skromnost? U tebe bych počítal, že nejen 10 k usů F500, ale vůbec nic na týhle planetě, ne? 😲
Avatar - Well-being
Well-being
Ladit tohoto malého Šmoulu do sportovna je přinejmenším úsměvné 😄
Deadlift
Výraznější boční vedení sedadel je podle foto dostatecne [odkaz] ale asi autor clanku zavodil s KA po hale mezi nastevniky Parizskeho autosalonu >😁 >😁 >😁 :yes: :yes😒br />
PS kouzlo Fiatu tohle auto přece jen nemá, kdyz vidim Fiat 500 tak bych rekl ze Ka ma kouzlo jako 10 Fiatu 500 vedle sebe. >😁
Deadlift
[odkaz]
Deadlift
Unifikovane / spolecne jsou jen motory.
Deadlift
Nerekl bych designem limitovanych edic 2009 Ford Ka Tattoo, Digital Art, and Grand Prix Editions atd to bude vyrazne mini.
[odkaz] :yes: :yes:
Avatar - Well-being
Well-being
Originalita původního káčka je v jeteli a další tuctovka na světě :no:
😄 pripadne HUMMER a FORD E😜LORER 😄
Navtech
Já si jen představil, jak s timhle zaparkuje před barákem amík mezi Escalade a Toyotu Tundru.
Navtechu, nezaharvaj sa... to bude urcite supersport medzi mini 😄
Navtech
Tak jestli s timhle udělá amík dojem na souseda, tak já pojedu na Měsíc tramvají. :yes:
Sorry, ale ten druhej odstavec je naprostej blábol.
podívej se na interiér focusu, fiesty nebo mondea. Ford teď šetří snad ze všech výrobců nejvíc. Měl jsem taky forďíka, ale teď už bych do auta s papundeklovým stropem a palubkou ala stříbrný vysavač nešel. 😒

Bohužel, ford teď jede podle US managementu a tam platí, že to co prodává je design a masivní masírování reklamou. Protože pro průměrného amíka je to jenom spotřebka a za 4r si koupí novou, tak hlavně aby udělal dojem na souseda.
Avatar - iudex
iudex
Dovolujem si protirecit: Ka bolo vskutku ikonické, a to najma svojim dizajnom (motor pazravý, ale dostatocne dynamický, kvalitu riesis, az ked ho más, ale to je uz neskoro, ak sa rohodujes srdcom - a to vacsina jeho majiteliek robila).
A k tomu jedinému kvalitnému autu ponuke Fordu: to ani nemozes mysliet vázne ;-\
wolff
Tohle je ale oběť na oltář falešných ikon. Ač je nové Ka nesrovnatelně lepší i v rámci konkurence než bylo původní Ka (které bylo po všech stránkách mrským autem - ať vemu naprosto nevyhovující na městské auto užraný motor 1,3, případně kvalitu zpracování a spolehlivost, případně výbavu), prodá se ho nakonec o něco méně. Ale nebude to tak strašné. Takhle může být Ford spokojený, že bude mít konečně aspoň jeden kvalitní vůz ve své nabídce... (když nebudu počítat fenomenální >😁 Mondeo)
Avatar - iudex
iudex
Dalsia obet na oltár unifikácie a setrenia nákladov. Neviem, preco práve Ford, ktorý nevstupuje do vod miniautomobilov a vytvoril si s predchádzajúcim Kackom slusný image (porovnatelný úspech malo len Twingo), potrebuje setrit takýmto úbohým sposobom. Usetrené náklady na vývoj sa im vrátia v podobe nizsích predajov. Nechcem byt zlým prorokom (Ford je moja oblúbená znacka) ale predaj tohto modelu nedosiahne ani zdaleka úspechy predchádzajúceho Ka.
komentář možno smazat 😄