Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kupte si raritní Fiat Coupé 2.0 Turbo. Má jenom jedinou vadu…

Fiat Coupé ve své době patřil k nejlepším sportovním automobilům. Nyní je na prodej jeden kousek v bezvadném stavu se zajímavou historií, má však také jednu drobnou vadu…
Zpět na článek
14. 12. 2016 14:25
14. 12. 2016 15:16
14. 12. 2016 15:16
14. 12. 2016 16:13
14. 12. 2016 16:18
15. 12. 2016 08:59
15. 12. 2016 09:19
15. 12. 2016 11:25
15. 12. 2016 14:48
Avatar - sargis
14. 12. 2016 14:25
pekny kanarik
Ako je to u podobnych aut osetrene, ked ma vzadu iba jednu hmlovku a to napravo?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Honza Mička
14. 12. 2016 14:34
Re: pekny kanarik
Dobrý den,

pokud je mlhovka jenom napravo, musí se přesunout na druhou stranu. Auta s dvojicí zadních mlhovek to mají snazší, tam není žádná úprava potřeba.
Avatar - Stejsn
14. 12. 2016 15:16
Re: pekny kanarik
Nevím jestli na to nejde dát nějaká výjimka. Mám P206 a ten má přímo v TP napsáno ve výjimkách, že má mlhovku uprostřed.
Avatar - Ja Prvni 123
14. 12. 2016 21:36
Re: pekny kanarik
Uprostřed být může... ale ne na špatné straně.
;-)
Avatar - Emel
14. 12. 2016 15:16
Jazyková perlička
"Svého času šlo o nejrychlejší sériově vyráběný Fiat všech dob", to je kouzelné... něco jako "dosáhl světového věhlasu zejména na Litoměřicku" :-)

Jinak... drobný problém může být už to, že je to předprodukční exemplář... jestli to vůbec půjde přihlásit.
Rozbalit vlákno
1
14. 12. 2016 15:48
Re: Jazyková perlička
S přihlášením mohou být potíže ani ne tak proto, že je to předprodukční exemplář, ale proto, že nikdy nebyl přihlášen, takže proces nebude stejný jako u ojetiny ze zahraničí. Mohou i chtít, aby pro přihlášení splňoval současné předpisy.
Avatar - rokyta.p
14. 12. 2016 16:13
přihlášení
zas když jde přihlásit toto [odkaz] tak proč by nešel Fiat
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
14. 12. 2016 16:18
Re: přihlášení
Co já vím... je to předprodukční auto... má to VIN například? Jestli jo, jaký? Že můžeš schrastit nějaké bourané auto na papíry a pak to nějak "konsolidovat" beru, jen říkám, že to nemusí jít tak snadno.
Avatar - Honza Mička
14. 12. 2016 23:29
Re: přihlášení
Dobrý večer,

podařilo se mi sehnat vyjádření MDČR, bohužel až po publikování článku:

Dobrý den,

absence registrace ve Velké Británii není zásadní problém, rozhodující je fakt, zda a jak je žadatel schopen prokázat schválení technické způsobilosti a jak. Pokud ano, jedná se o relativně jednoduchý proces (buď o úkon registrace, nebo dovozu, záleží na dokumentech). Případně je prostředkem individuální stavba vozidla v ČR.
Avatar - Emel
15. 12. 2016 08:59
Re: přihlášení
Kdysi jsem přihlašoval RX-7 cabrio s německýma papírama a byl to docela boj... papíry byly v Německu v depozitu nebo v nějakém podobném režimu, TÜV propadlá... na české STK neměli pro tenhle typ auta vůbec normy. Všichni souhlasili, že je to stejný motor jako v RX-7 kupé a emise by měly být taky stejné, ale oni prostě potřebují lejstro na kabrio a přes to vlak nejede.

Nakonec pomohla německá Mazda ve spolupráci s nějakou českou firmou Eastern Logistics nebo něco takového, sháněl se jakýsi typový list aby to vůbec byla STK schopná otestovat.
Avatar - Ja Prvni 123
14. 12. 2016 21:45
Díky za hezkou vzpomínku...
ale když už se tady o tom autě píše, čekal bych informaci o těch motorech v něm.

Problém je v tom, že existují dva motory 2.0 turbo... jeden, ten tady citovaný, je čtyřválec, tedy šestnáctiventilový... a je to člen té původní, ne úplně povedené řady.
I když na dnešní měřítka měl pořád životnost úplně bez problému.

To, co stojí za hledání je 2.0 turbo, co je pětiválcem... to znamená někdy po roce 1998...

Dvacet ventilů je automatických, u pětiválce, ale měl ty ventily s hydraulickými zdvíhátky... měl už v té době "overboost" a dával 310 Nm.

Aby to přenes na silnici měl Viscodrive, aby to odbrzdil měl úplně jiný brzdy 305mm... vzduchem chlazený, čtyřpístkový... no prostě to byla skutečná raketa.

Ano, to bylo jedno z posledních sportovních aut. I bez spoilerů...

[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - beibej
15. 12. 2016 01:22
Re: Díky za hezkou vzpomínku...
Tenkrát se tomu říkalo Ferrari chudých. Stálo to tenkrát do jednoho mega a umělo to stovku za 6,5 s (za 6,3 s ve verzi plus) a top 250km/h. :yes:
Neznám nikoho kdo by to tenkrát nechtěl. A to i přes to, že se na tom podílel Ch.Bangle. Kterej po pár letech málem pohřbil BMW.
Avatar - CommonUser
15. 12. 2016 07:57
Re: Díky za hezkou vzpomínku...
... a dobra trakcia na predokolku s podvozkom Tipa. Po vymene turba a zvodov to 300 PS tuning zvladlo vcelku v pohode.
Posledny zaujimavy FIAT ... tak ako Lancia Delta.

Motory:
2.0 16V - 102kW
2.0 16V Turbo - 140kW
1,8 16V - 96kW
2.0 20V - 113kW
2.0 20V Turbo - 162kW

Verzia Limited Edition dostala 6 kvalt.
Svetla na tom boli dost slabe H1.
Avatar -
15. 12. 2016 14:44
Re: Díky za hezkou vzpomínku...
Proboha jak jste zase přišel na to, že motor Lampredi, který vyhrál snad nejvíc titulů v automobilových soutěžích všech dob a byl tak často kopírován "je to člen té původní, ne úplně povedené řady"?
To jsou teda perly... To by mě fakt zajímalo, jaký pak je tedy "člen povedené řady"?
Proč si proboha něco nepřečtete, než začnete psát takový nesmysly?
Avatar - Barrichello
15. 12. 2016 09:19
Ten design
je ukrutná tragedie >:D >:D >:D I kdyby to mělo zrychlení z 0-100 za 4 vteřiny, tak tohle nikdy. Zlatý Camaro >:D >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - del42sa
15. 12. 2016 11:25
Re: Ten design
tenhle hejt je úplně zbytečnej Bariku, protože tohle coupé je opravdu velmi dobré auto a Fiatu se povedlo ;-)
Avatar - CommonUser
15. 12. 2016 11:48
Re: Ten design
Presne tak. Design je subjektivny, ale bolo to zabavne auto, aj ked tahaniu za volant sa ako predokolka nevyhla. A ked to bol Talian s juznymi muchami, mal som s tym menej problemov ako s olympionikom z Reichu.
Avatar -
15. 12. 2016 14:48
Re: Ten design
To co Vás "tahalo za volant" byla právě velká přednost tohoto auta: 35% uzávěrka předního diferenciálu. Pro dobrého řidiče věc k nezaplacení, bohužel spousta lemplů zejména díky němu to auto rozstřelila a pak šířili fámy o špatným a zrádným podvozku... >:D