Novinky
"Svého času šlo o nejrychlejší sériově vyráběný Fiat všech dob", to je kouzelné... něco jako "dosáhl světového věhlasu zejména na Litoměřicku" 😄
Jinak... drobný problém může být už to, že je to předprodukční exemplář... jestli to vůbec půjde přihlásit.
Jinak... drobný problém může být už to, že je to předprodukční exemplář... jestli to vůbec půjde přihlásit.
zas když jde přihlásit toto [odkaz] tak proč by nešel Fiat
Co já vím... je to předprodukční auto... má to VIN například? Jestli jo, jaký? Že můžeš schrastit nějaké bourané auto na papíry a pak to nějak "konsolidovat" beru, jen říkám, že to nemusí jít tak snadno.
Dobrý večer,
podařilo se mi sehnat vyjádření MDČR, bohužel až po publikování článku😒br />
Dobrý den,
absence registrace ve Velké Británii není zásadní problém, rozhodující je fakt, zda a jak je žadatel schopen prokázat schválení technické způsobilosti a jak. Pokud ano, jedná se o relativně jednoduchý proces (buď o úkon registrace, nebo dovozu, záleží na dokumentech). Případně je prostředkem individuální stavba vozidla v ČR.
podařilo se mi sehnat vyjádření MDČR, bohužel až po publikování článku😒br />
Dobrý den,
absence registrace ve Velké Británii není zásadní problém, rozhodující je fakt, zda a jak je žadatel schopen prokázat schválení technické způsobilosti a jak. Pokud ano, jedná se o relativně jednoduchý proces (buď o úkon registrace, nebo dovozu, záleží na dokumentech). Případně je prostředkem individuální stavba vozidla v ČR.
Kdysi jsem přihlašoval RX-7 cabrio s německýma papírama a byl to docela boj... papíry byly v Německu v depozitu nebo v nějakém podobném režimu, TÜV propadlá... na české STK neměli pro tenhle typ auta vůbec normy. Všichni souhlasili, že je to stejný motor jako v RX-7 kupé a emise by měly být taky stejné, ale oni prostě potřebují lejstro na kabrio a přes to vlak nejede.
Nakonec pomohla německá Mazda ve spolupráci s nějakou českou firmou Eastern Logistics nebo něco takového, sháněl se jakýsi typový list aby to vůbec byla STK schopná otestovat.
Nakonec pomohla německá Mazda ve spolupráci s nějakou českou firmou Eastern Logistics nebo něco takového, sháněl se jakýsi typový list aby to vůbec byla STK schopná otestovat.
ale když už se tady o tom autě píše, čekal bych informaci o těch motorech v něm.
Problém je v tom, že existují dva motory 2.0 turbo... jeden, ten tady citovaný, je čtyřválec, tedy šestnáctiventilový... a je to člen té původní, ne úplně povedené řady.
I když na dnešní měřítka měl pořád životnost úplně bez problému.
To, co stojí za hledání je 2.0 turbo, co je pětiválcem... to znamená někdy po roce 1998...
Dvacet ventilů je automatických, u pětiválce, ale měl ty ventily s hydraulickými zdvíhátky... měl už v té době "overboost" a dával 310 Nm.
Aby to přenes na silnici měl Viscodrive, aby to odbrzdil měl úplně jiný brzdy 305mm... vzduchem chlazený, čtyřpístkový... no prostě to byla skutečná raketa.
Ano, to bylo jedno z posledních sportovních aut. I bez spoilerů...
[odkaz]
Problém je v tom, že existují dva motory 2.0 turbo... jeden, ten tady citovaný, je čtyřválec, tedy šestnáctiventilový... a je to člen té původní, ne úplně povedené řady.
I když na dnešní měřítka měl pořád životnost úplně bez problému.
To, co stojí za hledání je 2.0 turbo, co je pětiválcem... to znamená někdy po roce 1998...
Dvacet ventilů je automatických, u pětiválce, ale měl ty ventily s hydraulickými zdvíhátky... měl už v té době "overboost" a dával 310 Nm.
Aby to přenes na silnici měl Viscodrive, aby to odbrzdil měl úplně jiný brzdy 305mm... vzduchem chlazený, čtyřpístkový... no prostě to byla skutečná raketa.
Ano, to bylo jedno z posledních sportovních aut. I bez spoilerů...
[odkaz]
Tenkrát se tomu říkalo Ferrari chudých. Stálo to tenkrát do jednoho mega a umělo to stovku za 6,5 s (za 6,3 s ve verzi plus) a top 250km/h. :yes:
Neznám nikoho kdo by to tenkrát nechtěl. A to i přes to, že se na tom podílel Ch.Bangle. Kterej po pár letech málem pohřbil BMW.
Neznám nikoho kdo by to tenkrát nechtěl. A to i přes to, že se na tom podílel Ch.Bangle. Kterej po pár letech málem pohřbil BMW.
... a dobra trakcia na predokolku s podvozkom Tipa. Po vymene turba a zvodov to 300 PS tuning zvladlo vcelku v pohode.
Posledny zaujimavy FIAT ... tak ako Lancia Delta.
Motory😒br /> 2.0 16V - 102kW
2.0 16V Turbo - 140kW
1,8 16V - 96kW
2.0 20V - 113kW
2.0 20V Turbo - 162kW
Verzia Limited Edition dostala 6 kvalt.
Svetla na tom boli dost slabe H1.
Posledny zaujimavy FIAT ... tak ako Lancia Delta.
Motory😒br /> 2.0 16V - 102kW
2.0 16V Turbo - 140kW
1,8 16V - 96kW
2.0 20V - 113kW
2.0 20V Turbo - 162kW
Verzia Limited Edition dostala 6 kvalt.
Svetla na tom boli dost slabe H1.
Proboha jak jste zase přišel na to, že motor Lampredi, který vyhrál snad nejvíc titulů v automobilových soutěžích všech dob a byl tak často kopírován "je to člen té původní, ne úplně povedené řady"?
To jsou teda perly... To by mě fakt zajímalo, jaký pak je tedy "člen povedené řady"?
Proč si proboha něco nepřečtete, než začnete psát takový nesmysly?
To jsou teda perly... To by mě fakt zajímalo, jaký pak je tedy "člen povedené řady"?
Proč si proboha něco nepřečtete, než začnete psát takový nesmysly?
je ukrutná tragedie >😁 >😁 >😁 I kdyby to mělo zrychlení z 0-100 za 4 vteřiny, tak tohle nikdy. Zlatý Camaro >😁 >😁
tenhle hejt je úplně zbytečnej Bariku, protože tohle coupé je opravdu velmi dobré auto a Fiatu se povedlo 😉
Presne tak. Design je subjektivny, ale bolo to zabavne auto, aj ked tahaniu za volant sa ako predokolka nevyhla. A ked to bol Talian s juznymi muchami, mal som s tym menej problemov ako s olympionikom z Reichu.
pokud je mlhovka jenom napravo, musí se přesunout na druhou stranu. Auta s dvojicí zadních mlhovek to mají snazší, tam není žádná úprava potřeba.
😉