Bezpečnost
Hvězda NCAP testu 2016 v americkych crash testech tolik nezazarila :
[odkaz]
Stav kabiny po narazu s malym presahem 😒br /> [odkaz]
VW stavi auto presne na pozadavky NCAP, mate jistotu ze tam nebude ani jedna ocelova vzpera navic coz v pripade vazne nehody neni uplna vyhra...
[odkaz]
Stav kabiny po narazu s malym presahem 😒br /> [odkaz]
VW stavi auto presne na pozadavky NCAP, mate jistotu ze tam nebude ani jedna ocelova vzpera navic coz v pripade vazne nehody neni uplna vyhra...
A není vám, roztleskávačům, už divný, že nás, co nám leze VW na mozek, je nějak hodné.. a čím dál tím víc?
😉
😉
.. je vůbec zajímavá instituce. Pokud prezentuji nejbezpečnější auto, tak nemůžu snad vyškrtnou auto jen kvůli tomu, že nemá konkurenci 8-s
Nejlepší hodnocení má za 2016, a vlastně i celou historii testu enkap Giulia a pak Tiguan. Třetí je Éčko. Žádný Hyundai, žádná Kia, Prius atd...
Ale v praxi je to asi jedno. Beztak jsou auta stavěná hlavně tak aby se blýskla v testech a reálná praxe je úplně jiná.
Nejlepší hodnocení má za 2016, a vlastně i celou historii testu enkap Giulia a pak Tiguan. Třetí je Éčko. Žádný Hyundai, žádná Kia, Prius atd...
Ale v praxi je to asi jedno. Beztak jsou auta stavěná hlavně tak aby se blýskla v testech a reálná praxe je úplně jiná.
Věř mi, že pokud bych nebyl limitován penězi (což je pravda, neboť leasingy nejedu a víc jak 350-400 tis. jednou za 4 roky za auto prostě nevyhodím a z "vojetin" jsem se vyléčil v roce 2006, což bylo naposledy, kdy jsem koupil ojetou plečku), tak bych volil rozhodně jinak než koncern...
Např. Škodovka... ta je pro mě prostě strašně drahá, já si nemůžu dovolit průměrné auto za nadprůměrné peníze. Jsem spíš takový "emerikan", takže mám rád value for money >😁
Mě prostě korejec dává to, co potřebuji.A světe div se, prostě to jezdí bez problémů.
Když bych nebyl limitován penězi, rozhodně bych pořídil Mazdu 6 v benzínu, popř. Talisman... 😉
Např. Škodovka... ta je pro mě prostě strašně drahá, já si nemůžu dovolit průměrné auto za nadprůměrné peníze. Jsem spíš takový "emerikan", takže mám rád value for money >😁
Mě prostě korejec dává to, co potřebuji.A světe div se, prostě to jezdí bez problémů.
Když bych nebyl limitován penězi, rozhodně bych pořídil Mazdu 6 v benzínu, popř. Talisman... 😉
Ještě bych dodal... druhé housle... jak kde 😉 Tam kde si Folcwagn díky své "kvalitě" ani neškrtne, tam se Korejci celkem daří... poměrně zásadní trh.
Jo, ale vlastně pozor... teď tam příjde Škodyjak a Země se na chvíli začne točit pozpátku >😒]
Jo, ale vlastně pozor... teď tam příjde Škodyjak a Země se na chvíli začne točit pozpátku >😒]
Jo, to je fakt... jiná liga 😄
Podvody, lži, ojebávky... a spoooousta spokojených zákazníků >😁 (teda těch, co se toho zbaví během prvních třech let)
Na ojetej Folcvagn, nebo Šádofku má každej českej Pepča z fabriky... to je vidět snad všude kolem, ne? >😒]
Podvody, lži, ojebávky... a spoooousta spokojených zákazníků >😁 (teda těch, co se toho zbaví během prvních třech let)
Na ojetej Folcvagn, nebo Šádofku má každej českej Pepča z fabriky... to je vidět snad všude kolem, ne? >😒]
Zrovna "tomhuhle" určitě není... to je bohužel stejné, jako vysvětlovat notorickým vítačům, že Islám je svinstvo neslučitelné s Evropskou kulturou.
Takže když se po letech ukazuje, že Korejec vesměs vyrábí "držáky" s minimem zásadních investic a naopak oslavovaný, božský koncern pouze tutlá průsery, podvádí a na trh uvádí líbivé, ale naprosto spotřební, nicnevydržící křápy, tak tady ta známá "úderka" bude stejně kdákat krávoviny... :-!
To je vážně na pěst 😄
Takže když se po letech ukazuje, že Korejec vesměs vyrábí "držáky" s minimem zásadních investic a naopak oslavovaný, božský koncern pouze tutlá průsery, podvádí a na trh uvádí líbivé, ale naprosto spotřební, nicnevydržící křápy, tak tady ta známá "úderka" bude stejně kdákat krávoviny... :-!
To je vážně na pěst 😄
Odpovědí na mou otázku je to ale jen zčásti. Ptal jsem se, u koho máš jistotu, že nepřidá ani jednu ocelovou vzpěru navíc (k těm, které mohou ovlivnit normovaný crash test). Tvůj odkaz ukazuje seznam aut, jejichž konstrukce je přizpůsobena americkým normovaným (small overlap) crash testům, což u Lincolnu nebo velkých SUV není překvapivé. Některá z nich však ani nejsou vybavena výztuhami na obou stranách nebo jak říkáš, ne pro všechny trhy.
Samozřejmě pokud si jsi u někoho jistý, že zaručeně používá stejnou konstrukci na všech trzích, můžeš to brát jako plus.
Samozřejmě pokud si jsi u někoho jistý, že zaručeně používá stejnou konstrukci na všech trzích, můžeš to brát jako plus.
Dotaz jim napiš jaký chceš, dovíš se jenom to co píši. 2009-2016 models je v USA první generace Tiguanu, druhou generaci IHHS dosud netestovalo. Stačí se podívat na obrázky. Prostě matláš dohromady hrušky a jablka. Konec konců novou generaci ani testovat nemohli, protože VW v USA dodnes nabízí jenom starou generaci Tiguanu, tedy i to co je tam dnes označováno MY2017.
[odkaz]
[odkaz]
Až na maličkost, že NCAP testoval nového Tiguana, to co sem dáváš z IIHS je test starého modelu. Takže klasické hrušky a jablka.
Není tam nic od VW, takže to neplatí, béééé.... 😜
Fujky fujky, korejci oškliví, vyrábí větší držáky, auta s větší bezpečností, ale to taky neplatí...nejlepčííí je VW (Škodofkaaaa).
Fujky fujky, korejci oškliví, vyrábí větší držáky, auta s větší bezpečností, ale to taky neplatí...nejlepčííí je VW (Škodofkaaaa).
Vida, to je dost podstatná informace. V USA generační obměna Tiguanu neproběhla. Starší modely měly se small overlapem problém napříč výrobci, přizpůsobovat se mu začali teprve s posledních pár letech.
Jestli ono to nebude tím, že ten nový se v USA ještě neprodává, tedy ho ani nikdo netestoval. Nemluvě o tom, že by to ani nemohl být modelový rok 2016 (ten začal v roce 2015). Když nedokážeš poznat tohle a budeš tu tvrdit něco o tom, že se konstrukce nezměnila dostatečně, tak ti tak budu věřit, že víš něco o konstrukci Q5.
Applies to 2009-16 models tj. hlavni prvky konstrukce se nezmenily tak aby bylo nutne testovat cele auto znovu ... pokud chcete rad jim napisu konkretni dotaz.
jediny co se stale dokola ukazuje je, ze korejec hraje ve vsem druje housle a prodava se jen diky nizke cene. VW je jina liga, ve vsech kategoriich. Jen na to musis mit.
Výborný článek, toto mě velmi potěšilo. Priuse jsem totiž přednedávnem koupil manželce na [odkaz] a o jeho bezpečnosti jsem měl trochu pochybnosti. Moje obavy ovšem byly evidentně zbytečné. Teď budu moci klidně spát. 😄
Kolik je chronických a zásadně nekonstruktivních kritiků VŠEHO, co souvisí s koncernem, je mi upřímně jedno. A není vás víc, je vás už nejméně 8 let stále víceméně stejně.
tak jestli to testují jak dětské autosedačky , tak se není co divit 😄
viz rozdíl mezi testy ADAC a pod.a švétským plus testem 😄
viz rozdíl mezi testy ADAC a pod.a švétským plus testem 😄
V USA VW prodava oproti Evrope podradne modely, je to na kvalitu a technologie nenarocny trh, jde tam hlavne o cenu. Neni pak se cemu divit, ze Hyundai se tam dari. V Evrope i celosvetove je to krapet horsi a pro VW to asi moc souper neni. Btw. neverim, ze kdybys nebyl limitovan penezi, vzal bys misto Octy nebo Golfa Ceeda nebo i30, misto Supa nebo Passata Optimu.. Jestli jo, je to slusna diagnoza 😄
Ale to se jeste musite zeptat vyrobce zda neni rozdil v konstrukci pro US a EU trh. Napriklad Audi Q5 tam rozdil ma (vyztuha navic pouze pro US trh), na druhou stranu napr. Hyundai Tucson ma konstrukci shodnou na vsech trzich a dopadl v tom inkriminovanem testu na vybornou.