Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Paříž živě: Volkswagen Phaeton – modelový rok 2009

Volkswagen sice ohromuje návštěvníky autosalonu v Paříži především novou generací bestselleru Golf, Passatem BlueMotion nebo sériovým provedením Touaregu North Sail, ale pár novinek je i u modelu Phaeton.
Zpět na článek
4. 10. 2008 12:41
4. 10. 2008 14:32
4. 10. 2008 17:06
5. 10. 2008 12:24
5. 10. 2008 21:33
4. 10. 2008 17:37
4. 10. 2008 20:32
4. 10. 2008 20:53
neregistrovaný ".Deadlift"
4. 10. 2008 20:55
neregistrovaný ".Deadlift"
4. 10. 2008 21:01
4. 10. 2008 21:02
neregistrovaný ".Deadlift"
4. 10. 2008 22:35
4. 10. 2008 14:07
neregistrovaný "yaroukh"
4. 10. 2008 14:11
neregistrovaný "yaroukh"
5. 10. 2008 16:04
neregistrovaný "Donovan"
6. 10. 2008 16:16
neregistrovaný "mates"
4. 10. 2008 15:19
neregistrovaný "yaroukh"
4. 10. 2008 18:46
neregistrovaný "rickyr"
5. 10. 2008 00:31
neregistrovaný "rickyr"
5. 10. 2008 01:43
neregistrovaný "rickyr"
4. 10. 2008 15:15
4. 10. 2008 15:24
4. 10. 2008 17:47
4. 10. 2008 17:53
4. 10. 2008 18:49
neregistrovaný "rickyr"
4. 10. 2008 22:40
4. 10. 2008 17:45
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 10. 2008 18:07
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 10. 2008 19:22
neregistrovaný "rickyr"
5. 10. 2008 00:27
neregistrovaný "rickyr"
5. 10. 2008 01:48
neregistrovaný "rickyr"
5. 10. 2008 18:29
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 10. 2008 20:44
neregistrovaný "507--"
5. 10. 2008 16:23
neregistrovaný "Donovan"
4. 10. 2008 12:41
Nedoceneny
Nezostava ine len zatlieskat dizajnerom a technikom VW :yes: Nadherna, uhladena konzervativna karoseria, Phaeton aj po rokoch vyzera skvele. A za zadny stlpik a okienko v dverach :yes: Technika porovnatelna s nem.trojkou.

Rad by som ho vidal na nasich cestach. Bohuzial, jeho predavanost brzdi logo VW...
Rozbalit vlákno
14
4. 10. 2008 14:32
Re: Nedoceneny
Technika je bez debat, jen ten znak na předku mu zavírá dveře do světa těch top.
Avatar - peter222
4. 10. 2008 14:34
Re: Nedoceneny
Alebo aj cena. Ved´za cenu Phaetonu je možné si kúpiť BMW7 alebo MB S-classe. Maš to rovnaké ako ked´sa chceli do vyššej strednej natlačiť Kia opirus alebo Hyundai grandour jednoducho
chýba im prestíž. Všetko by bolo inak keby sa tieto auto ponúkali s cenoukou zodpovedajúcou autu o kategóriu nižšie. :-!
4. 10. 2008 17:06
Re: Nedoceneny
Phaeton V6 TDI stoji 2mil., S 320 CDI 2.2mil SK. Zda sa ze v tejto triede uz 200tis korun nerozhoduje, ludom ktori na to maju ide hlavne o prestiz.

Ale keby ponukali Phaeton za 1.5mil, co je cena E 320 CDI, urcite by si nasiel mnoho spokojnych majitelov.
Avatar - R32
5. 10. 2008 12:24
Re: Nedoceneny
No Pheaton V6 TDI je 4-motion, pozri koľko stojí porovnateľný méďo prípadne báwo s náhonom na všetky kolesá a zistíš že cena je dobrá. Problém je iba ten znak... :'-( Vozil som sa na V10 TDI, Pheaton je fakt klasa. :yes:
5. 10. 2008 21:33
Re: Nedoceneny
hore som porovnaval prave 4motion a 4matic, rozdiel je ca. 200tis Sk, co je, ako sa zda pre ludi co na tie auta maju, nepodstatny cenovy rozdiel...Neviem o kolko by musel byt Phaeton lacnejsi aby sa predaval...snad za cenu E-Klasse ;-\

Skoda ze verziu s V10 uz nevyrabaju. Ale aj tak je to bez debaty skvele auto :yes:
4. 10. 2008 17:37
Re: Nedoceneny
:yes: :yes: Jo, je to krásný vůz. A nestárne.
4. 10. 2008 19:49
Re: Nedoceneny
Okrem chýbajúcej prestíže má ešte jednu vadu - je až príliš nenápadný. Myslím, že keby ho dizajnéri trošku ozvláštnili, priťahoval by na ulici podstatne viac pohľadov a vzbudzoval viac záujmu. Je škoda, že špičkovú techniku a lákavý interiér skrýva ľahko prehliaduteľná šeď exteriéru...
Avatar - T613
4. 10. 2008 20:32
Re: Nedoceneny
Jedinou chybou Phaetonu je jen znak VW. VW by ho mohl prodat Tatře >:D
neregistrovaný ".Deadlift"
4. 10. 2008 20:53
Re: Nedoceneny
mít zbytečnejch 500 litrů tak si pro jeden 5L V10 skočím do bazaru. Super kára a že je to VW mi z pozice socky vyhovuje - všude to spravím, nachipuju a kvalitka zaručená. U lexusu nebo BMW7 by mi vypad konektor a jsem v prd...

[odkaz]

hlavně ty dřevěný obložení ovládaný servomotorkem co jezděj přes výdechy topení, to mě fakt bere
neregistrovaný ".Deadlift"
4. 10. 2008 20:55
Re: Nedoceneny
PS: má to perfektně zadeklovanej spodek a 4x4. Ostatní výrobci by se měli učit
Avatar - iudex
4. 10. 2008 21:01
Re: Nedoceneny
Zeby to zakrytovanie prispelo k tej obrovskej hmotnosti (pohotovostná cca. 2t) >:-[] Mozno kvoli tomu krytu je Phaeton 4,2 V8 drahsí ako nová 74Oi ;-)
neregistrovaný ".Deadlift"
4. 10. 2008 21:02
Re: Nedoceneny
já to auto žeru
[odkaz]
5. 10. 2008 21:25
Re: Nedoceneny
Tatra s motorom vpredu? Čo si pil?
4. 10. 2008 22:35
Re: Nedoceneny
Myslim si ze v tom case nechceli dizajneri experimentovat, na rozdiel od lahko extravagantneho Eska ci Sedmy, zvolili nadcasovy konzervativny kabat. Otazne je ci by bol povodne zamyslany 5-dverovy koncept uspesnejsi...

Phaeton ma vsak svoje caro, je to laska na druhy pohlad ;-)
Avatar - Ondore
4. 10. 2008 12:52
Žobrák v brokáte
Druhá a súčasne posledná verzia výkladnej skine fauvé. Čo na ňu povedať? Ak sa Ti páči Passat a nevadí Ti, že ho mnohí od neho nerozoznajú, dopracované linky karosérie budú Tvojim vrcholom blaha. Nadmerne (pre VW) technikou nabité auto prináša kolísajúcu kvalitu. Hodnotu stráca rovnako rýchlo, ako Chroma nemenovanej, pravými gemanofilmi opovrhovanej značky. Interiér s volantom autobusu, avšak z dreva, ktoré krásne kĺže v rukách... Ak niekto kritizoval drevené obloženie XF-ka, do tohoto auta si musí sadať zásadne po očistnom 40-dnovom pôste, inak mu hrozí šablový tanec. To bude musieť byť veľmi, veľmi výhodná kúpa, aby o ňom uvažoval triezvy človek, každému však čo jeho jest.
Rozbalit vlákno
15
4. 10. 2008 13:12
Re: Žobrák v brokáte
Tak to se těžce mýlíš. Moc dobře si vzpomínám na článek z Autobildu, kde vybírali V12 z druhé ruky. Byla tam A8 W12, BMW 760i, S600 a Phaeton W12. Kvalita zpracování VW je špičková, vždyť je to Piechovo dítě, a ten byl posedlý kvalitou. Dále výkonná klimatizační soustava, mrkni třeba na Top Gear ja Jeremy změnil po testu názor (hlavně test s varnou konvicí [odkaz] ). Rozsáhlá výbava, vysoká možnost individualizace. Každý vůz byl prakticky zakázkový. Navíc pokles hodnoty byl mnohem nižší než u Audi či BMW. Vždyť Phaeton je vlastně převlečený Bentley Flying Spur, který stojí o třetinu více.
Avatar - iudex
4. 10. 2008 13:25
Re: Žobrák v brokáte
No ja súhlasím s Ondore-om. Ak je to tak skvelé auto, plnohodnotný konkurent velkej trojky, preco sa neuvazuje o jeho nástupcovi?
neregistrovaný "yaroukh"
4. 10. 2008 14:07
Re: Žobrák v brokáte
Já jsem četl, že se o ní uvažuje velice reálně. (Mělo by to auto být menší.)
Jenže to samozřejmě zjistíme, až to auto uvidíme na vlastní oči.

Jinak kvality auta a prodejní úspěch nemusí jít nezbytně ruku v ruce.
4. 10. 2008 14:15
Re: Žobrák v brokáte
Zeptej se Marka, ten ví podrobnosti. Další generace by se vyrábět měla, dokonce by mělo jít o liftback, jako tomu bylo u studie "Concept D" [odkaz] [odkaz] , předobrazu Phaetonu.
Avatar - Ondore
4. 10. 2008 14:39
Re: Žobrák v brokáte
Ja som myslel, že toto k čomu pridávame komentáre je už nástupca :-) Ale všetci vieme, že jeho úlohou nie je pokračovať v doterajšej "úspešnej" tradícii, ale predovšetkým znížiť fixné náklady na vývoj a výrobu.
Avatar - Ondore
4. 10. 2008 14:35
Re: Žobrák v brokáte
Baracudo, ako dlho chodíš na tieto stránky? Autobild ako mienkotvorný časopis na nemecké autá? Skús si dať niektorý z nemeckých autobazárov, nájdeš pestrý výber Phaetonov cca od 15.000,-€. Spravil som taký menší výber na mobile.de pre Teba: rok výroby 2006 a novší, v ponuke ich bolo 316ks v cene od cca 25.000€ - a vieš koľko sa ich za tieto roky predalo v Nemecku (samozrejme najväčšom trhu)? Cca 5.000ks Celkom slušné percento je už v ponuke na to, že je to nové auto, čo povieš? A to je jeden jediný autobazár...

Kvalita a Piech majú nejakú priamu súvislosť? Môže byť posadnutý kvalitou koľko chce, ak je auto nabité technikou, je to potenciálny zdroj problémov a nevyhli sa ani tomuto modelu.

Jeremy - súhlasím s ním v tom, že je to výborné, priestranné auto s výkonnou klimatizáciou (testovanou v extrémnych podmienkach, naozaj), výborným motorom (poznáš nejaký W12, ktorý nie je kultivovaný?), ale za cenníkovú cenu by som ho naozaj nekúpil, jeho reálnu hodnutu nájdeš v bazároch, viď vyššie. Napokon aj nové sa v USA predávali až 10.000$ pod cenníkovú cenu. V USA, najväčšom trhu >5m limuzín na svete.

Čo dodať? Nespochybňujem, že je to parametricky výborné auto, ale každý jeho konkurent je pre mňa lepšou voľbou a to stále nehovorím o peniazoch. Tak sa napokon rozhodli aj jeho potenciálni kupci, trh Piechovi vysvetlil, že Phaeton je dobrý len a práve do tej výkladnej skrine.
Avatar - Ondore
4. 10. 2008 14:56
Re: Žobrák v brokáte
Ešte doplním sám seba :-) Hodil som si na mobile.de do požiadaviek MB-S od r.2006 a tie ceny začínajú o cca 15.000€ vyššie, ako v prípade Phaetonu. Takže áno, verím, že si to čítal v Autobilde ;-)
4. 10. 2008 15:33
Re: Žobrák v brokáte
No, ale pak přijde jeho čas. Za 15 litrů ve slušnym stavu, bych si možná užil i VW a všichni by si mysleli, že mam passata.
Avatar - iudex
4. 10. 2008 15:36
Re: Žobrák v brokáte
To je ako výhoda? :-O
Avatar - Ondore
4. 10. 2008 15:39
Re: Žobrák v brokáte
Niekedy áno, sú ľudia, ktorí nechcú pútať pozornosť a chcú nadštandard.
Avatar - Ondore
4. 10. 2008 15:38
Re: Žobrák v brokáte
Za 15 ho kúpiš, len ten servis, je to prémiovka, bez pumpnutej platinovej karty neodídeš...
Avatar - iudex
4. 10. 2008 15:41
Re: Žobrák v brokáte
Úplne presne. Niet vacsej blbosti, ako kúpit ojazdenú luxusnú limuzínu. Ale urcité sociálne skupiny to neodradí (tmavsí rodinný klan dílerov u nás >:-[] ).
4. 10. 2008 15:59
Re: Žobrák v brokáte
Běž se někdy podívat do Autecu na ty "odranděný" parlamentní sedmy s roční garancí po komplet. servisu. ;-)
Avatar - iudex
4. 10. 2008 16:43
Re: Žobrák v brokáte
No sluzobné auto politikov ako jazdenka, to je skutocne výhra, hlavne ked na nej jazdili chalani z ÚnOÚČ >:-[]
4. 10. 2008 17:55
Re: Žobrák v brokáte
Měl si od nich nějakou?
Avatar - iudex
4. 10. 2008 13:27
Resuscitácia mrtvoly
Ide o posledný pokus o znovuozivenie mrtveho. Phaeton sa dlhodobo nepredáva a nebude to zrejme len preto, ze nevdacní topmanazéri - brandisti nedokázu ocenit jeho úzasné kvality. Holt bezprievanová klimatizácia je v najvyssej triede trochu málo.
Rozbalit vlákno
27
4. 10. 2008 14:10
Re: Resuscitácia mrtvoly
A které další prvky výbavy mu oproti konkurenci chybí?
4. 10. 2008 14:30
Re: Resuscitácia mrtvoly
Držák na dvoulitrovou kofolu ;-)
Avatar - VDC
4. 10. 2008 14:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 10. 2008 16:02
Re: Resuscitácia mrtvoly
Head-up displej nemá ani S-klase či A8.
neregistrovaný "yaroukh"
4. 10. 2008 14:11
Re: Resuscitácia mrtvoly
Dokázal bys vyjmenovat pár záporů Phaetonu (když pomineš tu absenci image, která podle tebe není pravou příčinou), které z něj činí auto hodné posměchu?

Já osobně jsem totiž přesvědčen, že jedinou chybou Phaetonu je, že ho VW vyrobil na stejné planetě, kde vyrábí Passaty.
4. 10. 2008 14:19
Re: Resuscitácia mrtvoly
Taky by mě ty nedostatky zajímaly, vzhledem k tomu, že auto používající jeho techniku - Bentley Conti - jde na dračku. Pak jediným problémem byl znak VW.
Avatar - iudex
4. 10. 2008 15:23
Re: Resuscitácia mrtvoly
Jedným slovom: priemernost (alebo absencia výnimocnosti). Inak vid odpoved Yaroukhovi.
4. 10. 2008 16:08
Re: Resuscitácia mrtvoly
Možnosti individulalizace jsou u Phaetonu hodně velké, v nádherné prosklené továrně v Drážďanech ti interiér Phaetonu vytapetují kůží na kterou si ukážeš. Záleží jen na tvojí peněžence. Nabízí vše co má k dispozici stejně stará konkurence jako A8, v některých ohledech zašel ještě dále.
neregistrovaný "Donovan"
5. 10. 2008 16:04
Re: Resuscitácia mrtvoly
Mám takové tušení, že o "tapetování kůží" Iudex vážně nemluvil ;-)
Avatar - iudex
5. 10. 2008 18:58
Re: Resuscitácia mrtvoly
;-)
Avatar - Ondore
4. 10. 2008 14:47
Re: Resuscitácia mrtvoly
V tejto triede predáva predovšetkým image, ale doplním: dizajn zameniteľný s Passatom (ktorý je o 3 triedy nižšie!), cena, strata hodnoty, výkyvy v kvalite, záruka (MB aj BMW bežne ponúkajú spotrebák v cene do 160.000km). Radšej zvolím MB-S, ktorý mi ponúkne viac...
4. 10. 2008 15:07
Re: Resuscitácia mrtvoly
V tom zaměnitelnym designu je král králů Audi. Ale to je tim, že Phaetona skoro nepotkám. Jo Skláda... jak radši? >:D
Avatar - Ondore
4. 10. 2008 15:16
Re: Resuscitácia mrtvoly
Audi má aspoň výhodu, že všetky ich modely sú prémiovky, ale spraviť niečo SuperLUX zameniteľné s vyššou strednou, to chce naozaj hodne odvahy >:D

S-kláda... no to som asi blbo povedal, ale ja tu čakám hordy fanúšikov fauvé, tak som sa im snažil priblížiť, inak samozrejme volím LS ;-) >:D >:-[]
4. 10. 2008 15:22
Re: Resuscitácia mrtvoly
LS... to zní, jako velikost trenclí >:D
Avatar - Ondore
4. 10. 2008 15:28
Re: Resuscitácia mrtvoly
Musíš to kombinovať s ideálnou veľkosťou podprdy a získaš jedinečné LSD >:D >:-[]
neregistrovaný "mates"
6. 10. 2008 16:16
Re: Resuscitácia mrtvoly
Jedina spravna velikost je ovsem XJ, teda pro spravnyho chlapa :-!
neregistrovaný "yaroukh"
4. 10. 2008 15:19
Re: Resuscitácia mrtvoly
výkyvy v kvalite
???
Avatar - Ondore
4. 10. 2008 15:31
Re: Resuscitácia mrtvoly
Zdroj Ti už nenájdem, ale áno, čítal som, viackrát ;-\ Ak vieš o nejakej tabuľke spoľahlivosti, kde je Phaeton zaznamenaný, sem s ňou!
4. 10. 2008 16:01
Re: Resuscitácia mrtvoly
Výkyvy v kvalitě? Můžeš být trochu konkrétnější. Nahoře píšu, že ztráta hodnoty Phaetonu je nižší než u A8 či BMW7, pouze S-klase je na tom lépe. Podklady čerpám přímo z Autobildu.
Avatar - Ondore
4. 10. 2008 16:19
Re: Resuscitácia mrtvoly
Na všetky otázky som sa už vyjadril, navyše si odporuješ so svojim vlastným prípevkom. Skús aj iné zdroje info, ako len Autobild.
Avatar - Ondore
4. 10. 2008 16:22
Re: Resuscitácia mrtvoly
Sorry, neodporuješ, len malé jazykové nedorozumenie ;-)
Avatar - iudex
4. 10. 2008 16:48
Re: Resuscitácia mrtvoly
Len pre ilustráciu názor jedného majitela: "Nur Gebraucht kaufen!! auf keinen fall neu, das geld ist der Wagen nicht wert!
Luftfederung sehr laut!
Windgeräuche!
Geräuche überaupt..
Schlechte Bremsen
Und für alles muss mann einen Termin machen,leider ist sehr oft irgend einen fehler zu löschen. Service für den Phaeton nicht wie versprochen!!
Wie gesagt billig kaufen dann ist der PHAETON in Ordnung.
Ich habe eine LPG anlage eingebaut ca. 18L Gas auf 100Km(MIX) ist sehr gut!! "
Zvlášť pasáž: "sehr oft ... fehler..."
4. 10. 2008 16:50
Re: Resuscitácia mrtvoly
Phaeton doplácí na vysokou hmotnost hodně přes 2t.
Avatar - Ondore
4. 10. 2008 16:59
Re: Resuscitácia mrtvoly
Jeden majiteľ zimu nerobí, navyše je to niekto, kto do Phaetonu dal LPG, takže si viem predstaviť jeho zmýšľanie. Ale aj tak to potvrdzuje mnou povedané, že občas sú problémy a ani BOŽSKÝ nie je bez chyby (to je iba S-ko ;-) ). Ale aby som zdôraznil - kritizujem, ale súčasne vidím super auto (ktoré by som si nekúpil), takže tak ;-)
Avatar - iudex
4. 10. 2008 17:03
Re: Resuscitácia mrtvoly
Dobre si napísal: super auto, ktoré by som si nekúpil. A to je celý jeho problém. ;-)
Avatar - iudex
4. 10. 2008 15:19
Re: Resuscitácia mrtvoly
Nepovedal som, ze image nie je prícinou: je, i ked nie je jedinou. V tejto triede sa jednoducho ocakáva, ze kazdý nový model je priekopníkom, predstavuje techniku, ktorá nie je na trhu vobec alebo len v drahsích autách. Zákazník tejto triedy jednoducho ocakáva tú najspickovejsiu techniku alebo nieco, co tu este nebolo; nestací,ze auto má to, co majú vsetci ostatní v triede, naviac za rovnaké peniaze (ale s uz spomínaným lepsím image). Len pre príklad, VW stále pouzíva starý W12 motor este v povodnej verzii s nizsím výkonom (309 KW, v A8 mal este v dobe, ked sa W12 ponúkal, výkon 331 kW).
4. 10. 2008 16:11
Re: Resuscitácia mrtvoly
Důvod je jasný, Audi jako sportovní značka musela nabídnou o pár koní více.
4. 10. 2008 15:02
ma vetsi uspech jak Lexus LS
phateon se sice vedle sklasse a 7er spatne prodava ale v EU je 3 nejprodavanejsi limusina, proda dokonce vic jak Lexus. V Cine ma taky celkem schopny uspech. Po dnesni den prodali 40tisic kusu- co je vic jak prvni generace 7er!
Rozbalit vlákno
23
4. 10. 2008 15:08
Re: ma vetsi uspech jak Lexus LS
Hele kluku, nespletl si se někde? ;-)
4. 10. 2008 15:20
Re: ma vetsi uspech jak Lexus LS
minule tu byli cisla z cele EU, ale napr. v Nemecku proda rocne VW 5000aut, Lexus LS jen 400. V cele EU bude mensi rozdil, ale stale proda Phaeton mnohem vic kusu jak LS, ktery mozno tim ze pripomina Phateon je dost neuspesny
4. 10. 2008 15:25
Re: ma vetsi uspech jak Lexus LS
Než LS, tak to bych věřil, ale že by byl třetí, čili Audi, Mercedes, nebo BMW by obsadil 4 místo ;-\
Avatar - Ondore
4. 10. 2008 15:26
Re: ma vetsi uspech jak Lexus LS
Je pravda, že Phaetonu sa v D predá najviac na svete, ale to asi nebude pre nikoho novinka. Je pravda, že LS má iné postavenie v JAP, ako v EU, to tiež vieme. Chceš vedieť ako je to v USA? LS sa tam predáva viac, ako Rabbit. Čítaš dobre, auto min. 4x drahšie s vyššími predajmi, ako Golfík, to sú veci to sú veci...
4. 10. 2008 17:18
Re: ma vetsi uspech jak Lexus LS
v japonsku ma Lexus horsie postavenie ako v EU, pretoze pre bohateho japonca pride do uvahy len auto z europy. Mercedes tam ma najvernejsich zakaznikov na svete a najväcsiu dominanciu v luxusnom trhu. Na druhom mieste je BMW, Audi a az potom Lexus
Avatar - Ondore
4. 10. 2008 17:34
Re: ma vetsi uspech jak Lexus LS
OK, máš pre svoje tvrdenie nejaké čísla? Ja som si ich (rovnako ako v predchádzajúcich príspevkoch) našiel, ale už ma nebaví servírovať ich na tácke niekomu, kto len tlácha. Takže tvrdím, že nemáš pravdu.

A vôbec, tušíš niečo o trhoch ako sú USA a Japonsko? Vieš, aké autá a cca za aké ceny sa tam predávajú? Vieš, koľko tam ľudia zarábajú? Použi hlavu, si na internete, takže ťukiťuk www.google.com a skús to vlastnými silami, máš na to!
4. 10. 2008 18:00
Re: ma vetsi uspech jak Lexus LS
v USA som zil 5rokov, teraz zijem 10rokov v Nemecku. Ake su ceny v USA viem velmi dobre aj aka kvalita predavanych aut. Lexus 600h sa predava za polovinu co s600, je aj brany ako auto pred lepsiu strednu triedu, ale pre skutocne bohatych je to len predrazena toyota. Milionari jazdia bud v europskych alebo americkych autach.

Co sa tyka Japonska tak to sa docitas vsade ze mercedes a bmw tam dominuju premiovy trh, lexus je tam na trhu len od roku 2005.
Avatar - Ondore
4. 10. 2008 18:20
Re: ma vetsi uspech jak Lexus LS
Tak ja som tam žil kratšie. Čiže chceš povedať, že Lexus v USA je nekvalitný, dobre Ťa chápem?

Ale chcel by som sa vrátiť, ak si spomínaš, debata je o Phaetone. Porovnal si ho s LS-kom, citujem: "LS, ktery mozno tim ze pripomina Phateon je dost neuspesny". A ja som nadviazal počtami, LS ročne predá viac, ako Phaeton za celú existenciu. Ak si takto predstavuješ neúspech, tak ja neviem...

Japonsko - áno, v roku 2005 rebrandovali 4 sedany predávané v Japonsku pod značkou Toyota. Ale to ešte neznamená, že sú tam od roku 2005...

Máš niečo konštruktívne k Phaetonu? Ja sa totiž nemienim nezmyselne prieť, či má väčšiu hodnotu značka Mercedes, alebo Lexus, tí čo ma čítajú moje preferencie poznajú a vedia, že pre mňa je len jedna hviezda. Ale v kontexte s Phaetonom je táto debata celom mimo ;-\
Avatar - Ondore
4. 10. 2008 16:08
Re: ma vetsi uspech jak Lexus LS
A ešte doplním, aj keď sa v Nemecku predá najviac na svete, v priemere je to cca polovica toho, čo si uviedol. Najviac sa predalo v roku 2005 (Nemecko 3.211ks, Európa cca 4.400ks, celosvetovo cca 9.200ks), ostatné roky boli horšie.

Spomínal si Lexus, tak som našiel čísla pre model LS400. Za prvé 4 mesiace, čo sa dostal do predaja sa ho predalo 11.574ks, za prvý obchodný rok to bolo 63.534ks. Tvoje údaje o neúspešnosti LS si budeš musieť poopraviť, alebo potom povedať: V Nemecku je to tak a basta, zvyšok sveta je doska za ktorou nie je nič.
4. 10. 2008 17:43
Re: ma vetsi uspech jak Lexus LS
ja som pisal ze LS je neuspesny na europskom trhu, staci sa pozriet na predajne cisla, tych 60tisic preda prevazne v USA kde je za polovicnu cenu sklasse
Avatar - Ondore
4. 10. 2008 17:57
Re: ma vetsi uspech jak Lexus LS
A ja som Ti odpovedal konkrétnymi číslami. Je pravda, že som nevypichol extra EU, ale to určite spravíš Ty. Pre niekoho tam svet končí, pre iných začína.

A LS za polovičnú cenu S-klasse? Ani omylom, zopakujem: "Použi hlavu, si na internete, takže ťukiťuk www.google.com a skús to vlastnými silami, máš na to!" Ale ak by polovičná cena za plne, opakujem plne konkurenčné auto bola handicap, tak o ekonómii sa radšej nebavme, prosím.
4. 10. 2008 18:06
Re: ma vetsi uspech jak Lexus LS
ked som tam chodil po autach tak lexus 600h som videl po 90tisic $, sklasse s600 za 150-160tisic. Lexus ponuka aj daleko lepsie financovanie, ze sa oplati aj "obycajnym ludom".
Podobne lacno predava BMW v D svoj zle predavany 7er, leasing je lacnejsi ako u eklasse
Avatar - Ondore
4. 10. 2008 18:30
Re: ma vetsi uspech jak Lexus LS
S cenami máš pravdu, navyše u oboch značiek môžeš pekne zjednávať (ale zďaleka nie tak, ako u VW...). Ale keď už to spomínaš, vieš aj, za koľko sa tam bežne kupujú autá? Koľko obvykle dávajú tí "obyčajní ľudia" za auto? Cena nad 20.000$ sa týka len zlomku, domáci lux segment začína niekde pri 30-35tis. USD. Čo tak pozerať na veci očami domáceho, nie očami európana? Sakra, ten Lexus je 2-3-krát drahší ako XY (americká) značka, veď to je drahé! Určite si to počul za tie roky x-krát, možno práve v kontexte "predražená Toyota". A áno, nik sa neháda o prestíž MB-S, ale opäť sa pýtam, predávať plne konkurenčné auto lacnejšie je akože nevýhoda?
neregistrovaný "rickyr"
4. 10. 2008 18:46
Re: ma vetsi uspech jak Lexus LS
pane Ondore, jak ctu vase prispevky tak musim konstatovat ze se chovate a mozna ze i jste idiot. svoje rady s google si nechte pro babicku a naucte se vest diskuzi vice kultivovane
Avatar - Ondore
4. 10. 2008 19:22
Re: ma vetsi uspech jak Lexus LS
Som to dostal rovno na solar, ufff.... V rukavičkách práve so Samuelom nehovorím, to je pravda, ale čo s človekom, ktorý plácá nezmysly? Nepomohlo by mu, keby najskôr skúsil konkrétne čísla? LS je prepadák, keď ročne predá viac, ako iní za celú existenciu? Phaeton tretí najpredávanejší v EU? Google prišiel až potom, čo Samuel opakoval tie nezmysly pre Japonsko a argumentoval polovičnou cenou S-klasse. Tam možno súhlasiť jedine v prípade, že skočíme na marketing Lexusu, ktorý sám tvrdí, že LS600 o objeme 4,6l je porovnateľné s konkurenčnými 6-litrami, inak je rozdiel ceny v US cca 30-50%, trošku rozdiel, nie? Rickyr uvítam každú vecnú argumentáciu, idiotov si nechajme na neskôr.
neregistrovaný "rickyr"
5. 10. 2008 00:31
Re: ma vetsi uspech jak Lexus LS
jednu delsi cestu jsem jel s lexus ls430 (2003): jizni vlastnosti uchvatne, vzhled je kopie strayho w140, interier je prisernej... lexus je opravdu jina kaegorie nez nemci
Avatar - Ondore
5. 10. 2008 01:08
Re: ma vetsi uspech jak Lexus LS
Skôr by som to "príbuzenstvo" videl medzi LS400 a w126, LS430 už ide viac vlastnou cestou a najnovšia LS460 má total iné linky, pre mňa najmenej príťažlivé (ale je tam top technika, ako inak). Interiér - ja tam príšernosti nevidím, je to však vec názoru, beriem, môžeme prediskutovať ;-)
neregistrovaný "rickyr"
5. 10. 2008 01:43
Re: ma vetsi uspech jak Lexus LS
to nove ma asi interier lepsi ale LS430, obrovsky nechutny tlacitka, nelze vypnout centralni lcd displej, porad tam ukazuje bud navi nebo "warning" zpravu, v noci to sviti do oci, tak nechutne klicky od auta jsme nemeli ani k ziguliku, mizerny system otvirani kufru... proste jsou to detaily ale japonci prave potopi spickovou tecjniku takovymi nedodelky
Avatar - Ondore
5. 10. 2008 19:26
Re: ma vetsi uspech jak Lexus LS
Neblázni, krásne prehľadné tlačítka pri ktorých je jasný bod v ktorom sa aktivujú. LCD má možnosť nočného režimu, len je zamknuté ovládanie počas jazdy ;-\ Smart Key ste na žigulíku asi nemali ;-) a kufor (aj dvere) sa dokážu samé pritiahnuť, ak ich nezabuchneš celkom. Naopak, všímni kopec vymakaných drobností - od výduchov klimy vedených vo dverách až k oknu, takže sa okamžite odhmlia, podsvietenie vďaka ktorému všetko nájdeš aj v tme, hlasové ovládanie,... pokračovať by sa dalo do rána, to auto je postavené na vychytávkach, ale nejdeme propagovať ;-) Až sa mi nechce veriť, že píšeme o tom istom aute ;-) Ale určite sú ľudia s inými preferenciami, niekomu vyhovujú boky sedákov, ktoré Ťa zvierajú nielen v zákrutách, tvrdší podvozok, viac odozvy v riadení či zrýchlenie na stovku pod 5,5s. Ale samozrejme Ti prajem, aby Tvoje auto bolo lepšie, ako napr. LS-ko, nie je dôležitý môj názor, ale to, ako sa cítiš v aute Ty.
5. 10. 2008 14:32
Re: ma vetsi uspech jak Lexus LS
[odkaz]

15 rokov na vrchole, to nieco znamena...
a mas pravdu ina kategoria, o mnoho vyssia...:-) :yes:
5. 10. 2008 14:28
Re: ma vetsi uspech jak Lexus LS
[odkaz]
s550 od 90 225,- USD
[odkaz]
LS460 AWD cca 77 800,/ USD
zeby rozdiel 12000 je rozdiel mezdi autom pre bohatych a autom pre strednu triedu?
Avatar - Ondore
5. 10. 2008 19:36
Re: ma vetsi uspech jak Lexus LS
Porovnávať MB a LEX je trošku chyták. Jednak si neviem predstaviť drinu pri snahe o nakonfigurovanie totožných áut, jednak to komplikuje aj samotný marketing LEXu, ktorý ako konkurenčné modely uvádza tie vyššie (a ako vybral napr. Samuel). Ceny sa navyše zbližujú, pričom LEX ide cestou full výbavy s pár voliteľnými balíkmi výbav, MB ide (a pôjde) cestou menších motorov, ktoré potom robia opticky nižšiu cenu pre ich najvyššie modely. Ale platí, že aj v USA je LEX vysoko nad hranicou "pre obyčajných ľudí".
Avatar - Ondore
4. 10. 2008 15:22
Re: ma vetsi uspech jak Lexus LS
Čína: 35ks. Skús Taiwan, tam je to už 300ks, alebo radšej Južnú Kóreu, skoro 800ks >:D

A nezamieňaj predaje Phaeton 2001-2008 s predajmi BMW o 25 rokov skôr, to sa svet ešte len učil o luxuse...
4. 10. 2008 15:15
Phaeton
Mne odobne se VW Phaeton velmi libi. Povazuji ho za jedno z nejpovedenejsich VW. Velmi pekny a elegantni design, ktery navozuje dojem luxusniho auta, korunuje, dle meho, velmi vydareny interier, ktery je plne konkurenceschopny ve tride 5m luxusnich sedanu (podotykam, ze jsem v tom nikdy nesedel, ale vypada opravdu velmi dobre). Mozna jen ten stredovy panel je az prilis mohutny, ale jinak ten interier pusobi velmi bytelnym a honosnym dojmem. Velmi se mi treba libi klasicke rucickove hodiny ve vrchni casti stredoveho tunelu. Je opravdu skoda, ze jich jezdi tak malo. Ja jich videl dohromady ani ne 10. Ted v posledni dobe jsem jich videl "pomerne dost", protoze z tech 10 jsem tak 5 videl za posledni rok. Je pravda, ze majitelum techto aut to vadit nemusi, maji aspon zarucenou jistou atraktivitu. Za toto auto si ale VW podle me zaslouzi :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - VDC
4. 10. 2008 15:24
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
4. 10. 2008 17:47
Re: interieur
Analogové hodiny jsou nesmyslem pro toho, komu stačí odezírat čas na mobilu. Jsou i jiní lidé, lidé bez kroužku od klíčů vetknutých do ušního boltce, bez kérek pod vokem, a s hlavou v níž vakuum nemusí dohušťovat drumbasovou smyčkou od gangsta-vokalistů z Karlína...

Neboť... uma uma duc duc, uma uma duc duc, včera sem se podělal, ale nic nevydělal, uma uma duc duc, uma uma duc duc... ;-)
Avatar - VDC
4. 10. 2008 17:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "rickyr"
4. 10. 2008 18:49
Re: interieur
ten panyle s hodinami je tam spis na okrasu, zmacknutim se zasune a pod nim jsou vydechy ventilace
4. 10. 2008 22:40
Re: interieur
analogove hodiny ber ako originalny dizajnovy prvok, neide o meranie casu na sekundy, v takom aute plynie cas inak ;-)
4. 10. 2008 16:22
Výroba Phaetonu v Drážďanech
Když už jsem nahoře nakousl tu výrobu Phaetonu, pak to doplním ještě o pár obrázků. VW zkrátka do Phaetonu investoval nehorázné peníze a podle tohoho vypadá i jeho výroba.
Továrna [odkaz]
linka [odkaz] [odkaz] [odkaz]
prodejna [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Falco
4. 10. 2008 17:49
Re: Výroba Phaetonu v Drážďanech
[odkaz] Ale nevěřte všemu, co vidíte. Ve skutečnosti ty vozítka řídí načerno zaměstnaní vietnamčíci.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 10. 2008 17:45
Že to VW baví...
...babrat se v segmentu, ve kterém prakticky nemá co dělat. Nedá mi to a opět musím připomenout starý známý fakt, že by se švec měl držet svého kopyta. A Phaeton není lidový vůz ani omylem...
Rozbalit vlákno
22
4. 10. 2008 17:51
Re: Že to VW baví...
Nedávno jsme na blogu rozebrali plnoformátovost produkce VW... Zkus napsat v této souvislosti něco o Touaregu a neplácej tu nesmysly o tom, kam kdo patří.

P.S. To babrání bych ti přál mít v garáži. Vykal bys i sám sobě...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 10. 2008 18:07
Re: Že to VW baví...
Nic proti, ale VW bych přál spíše realizaci Upu!
Touareg je výjimka. Ten se uchytil zcela bez problémů. Totéž si myslím o Passatu CC, který se na designové poměry VW povedl skvěle. Ale když můžu mít Audi A8 a podobně, proč brát Phaeton, to mi neměj za zlé...
neregistrovaný "rickyr"
4. 10. 2008 19:22
Re: Že to VW baví...
protoze Phaeton je mnohem vic exkluzivni a i kdyz na prvni pohled vypada ze nema nic navic tak ti doporuciji prostudovat par testu a taky jak a kde se vyrabi.
Avatar - Ondore
4. 10. 2008 19:28
Re: Že to VW baví...
Len otázočka - ak budeš mať zarobené tie peniaze, pôjdeš a kúpiš si Phaeton? Naozaj? Pre mňa by bol piaty v poradí a to som v ňom šiel, nerozhodujem sa podľa toho, čo píšu testy.
neregistrovaný "rickyr"
5. 10. 2008 00:27
Re: Že to VW baví...
nekoupil, protoze vychazi dokonce draz nez MB-S. bohuzel nemam zkusenost se soucasnym eskem, ale hodne jsem jezdil s w220 (rv 2005) a az na fantasticke sedacky mi tak skvele neprislo. Phaeton (a obzvlast s v10 tdi) mne vzdy kdyz ho vidim uplne ohromi svou "bytelnosti"
Avatar - Ondore
5. 10. 2008 01:13
Re: Že to VW baví...
Jazdné vlastnosti v tejto kategórii idú cestou luxusu a sú zvyčajne "odtrhnuté" od komunikatívnosti. Ja preferujem ticho a mäkší podvozok, ten pneumatický v S-ku je výborný, LS sa mu blíži. Phaeton je výborný, ale musím naň pozrieť 2x, aby som sa uistil, že to nie je Passat, bytelnost si pri dynamickom pohľade uvedomí len cvičené oko ;-\
neregistrovaný "rickyr"
5. 10. 2008 01:48
Re: Že to VW baví...
tak jsem nahodil konfigurator a phaeton 4,2 fsi s obstojnou vybavou bez individual drahosti vychazi na 3,5 mio to je cena bohuzel uplne mimo misu... a to ani nenabizi vrtane kotouce :-) s pasatem jsem si ho jeste nesplet, je to takovy tank vedle strizlika
Avatar - T613
4. 10. 2008 20:40
Re: Že to VW baví...
vzácný nerovná se exkluzivní
4. 10. 2008 19:55
Re: Že to VW baví...
Že je to kus kvalitného auta, je bez debaty, to tuná, myslím, nevyvrácia nikto (aj tak by sa mu to nepodarilo). Ovšem Avantima v tomto prípade musím podporiť. Volkswagen by najlepšie posilnil vlastný image najmä autami za ľudové ceny. Recesiu cítiť vo vzduchu, možno blíži sa doba lacných brakov. V tom prípade by lacné - v prípade VW predpoladám že nie braky ale autá - boli tým správnym smerom. Dosť dobre nechápem tú ustavičnú snahu brázdiť vody koncernovej Audiny, nie je zbytočné vyhadzovanie peňazí do vzduchu? Najmä v prípade Phaetonu.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 10. 2008 18:29
Re: Že to VW baví...
Díky ;-) Přál bych VW spíše skutečnou realizaci Upu, tílitrového auta a podobným projektů, namísto Phaetonu. Jedná se o vyspělý, solidní a kvalitní vůz, který označení "lidový" nepreferuje...
neregistrovaný "507--"
4. 10. 2008 20:44
Re: Že to VW baví...
A Vel Satis už sa babre tam kde má, že.
Avatar - T613
4. 10. 2008 21:03
Re: Že to VW baví...
Vel Satis je hned nad Lagunou. Mezi Passatem a Phaetonem je nezacelená díra.
Avatar - VDC
4. 10. 2008 21:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ondore
4. 10. 2008 22:25
Re: Že to VW baví...
Čo má Passat CC navyše oproti obyčajnému Passatu? Iné motory? Iný podvozok? O triedu väčšie vonkajšie rozmery? Nič z toho, resp. rozdiely sú minimálne. Pre mňa je to predovšetkým iný strih, kvôli tomu ho ale vyššie neradím, sorry.
4. 10. 2008 22:47
Re: Že to VW baví...
Passat CC by som skor bral (z pohladu ceny, techniky) ako konkurenta A4,C,3er alebo C6,607,Legendu,166
Avatar - Ondore
4. 10. 2008 22:57
Re: Že to VW baví...
Súhlasím, CC sa približuje A4, C, 3er (ale radíš ho medzi plnohodnotnú konkurenciu?), ostatní menovaní sa snažia byť alternatívou k A6, E a BMW5. Až potom máme triedu Phaeton a jeho trhovo úspešnejších bratov.
Avatar - Andromeda
4. 10. 2008 23:01
Re: Že to VW baví...
Neznám sice přesné rozměry Passatu,ale tobě to dneska parde jde ;-).Máš 2 SZ až z M31 >:D !
Avatar - Ondore
4. 10. 2008 23:16
Re: Že to VW baví...
Nič proti Phaetonu, je to kus auta, ale pre niektorých je nadľudský výkon porovnať ho s LS-kom. Chápem, že som potom pre niektorých idiot, čo narobíš. :-!
Avatar - T613
4. 10. 2008 23:19
Re: Že to VW baví...
proč, když ;-) >:-[]
Avatar - Andromeda
4. 10. 2008 23:58
Re: Že to VW baví...
Já chtěl jen upozornit na ty SZ a jinak souhlas ;-)
Apropo,CC se mi líbí a na živo mě zaujal.Koncepcí takové GT v přijatelné cenové hladině.
Avatar - T613
4. 10. 2008 23:14
Re: Že to VW baví...
já vím, i Octavia konkuruje Passatu :-O
Avatar - Ondore
4. 10. 2008 23:43
Re: Že to VW baví...
Presne, a Hyundai Grandeur má aj ostrekovanie svetiel, MP3, nie je dokonca lepší ako Phaeton? Už som asi unavený, tu to bude lepšie zabaliť :*)
neregistrovaný "Donovan"
5. 10. 2008 16:23
Šlechta a plebs
Tenhle Phaeton, ten to nemá lehký. Snaží se zapadnout do společnosti, kde jsou jeho konkurenti jako doma, ale přitom má stále ještě boty od hnoje. Má sice dokonale padnoucí sako a superdrahý šminky, ale neumí je nosit. Líp by mu bylo u rodičů na statku. :-!
Rozbalit vlákno
4
5. 10. 2008 19:46
Re: Šlechta a plebs
Možná, že když to vydrží, tak bude za pár let dál, než Lexus.
Avatar - VDC
5. 10. 2008 21:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 10. 2008 21:51
Re: Šlechta a plebs
Jde především o ten znak. Pokud vím, tak třeba OP Prostějov šije mimo jiné pro Bosse. Ale dneska kdo ví...
Avatar - VDC
5. 10. 2008 22:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.