Novinky
Zeme byla nekolikrat postizena prirodni katastrofou a to neznamena, ze prirodni katastrofu nemuze udelat clovek, napriklad odpalenim atomove bomby, nebo i spalenim milionu litru a ton ropy a uhli. Predchozi otepleni melo vzdy nejakou pricinu metor, vulkan nevim co. Nic z toho tady neni. Naopak vidim miliardu ridicu v Cine, Indii, narust populace v US, vic aut v Rusku, vic elektriny v Cine z uhli atp.
Globální oteplování je pouze pojem který vytvořily nové zájmové skupiny.
Ještě před lidmi tady byla matička země mnohokrát oteplena a ochlazena, je dobré si přečíst nějaké publikace.
Tyto efekty se střídaly někdy rychle, někdy pomaleji a závisely a stále závisejí na mnoha faktorech.
Ovšem lidstvo je tak chytré tedy jeho elitářská část, že má jasno po několika letech studia !!!!! Přičemž vychází z pozorování (neúplných a nepřesných) záznamů starých max. 150 let.
Snaha zasahovat do procesů bez dostatečného studia může přivodit pravý opak - zhoršení situace.
Ještě před lidmi tady byla matička země mnohokrát oteplena a ochlazena, je dobré si přečíst nějaké publikace.
Tyto efekty se střídaly někdy rychle, někdy pomaleji a závisely a stále závisejí na mnoha faktorech.
Ovšem lidstvo je tak chytré tedy jeho elitářská část, že má jasno po několika letech studia !!!!! Přičemž vychází z pozorování (neúplných a nepřesných) záznamů starých max. 150 let.
Snaha zasahovat do procesů bez dostatečného studia může přivodit pravý opak - zhoršení situace.
No, čekal jsem větší částku, když je kolem toho takový rozruch... Jinak je naivní si myslet, že to tyto automobilky zaplatí ze svého, samozžejmě to zaplatí zákazník, jak jinak.
Ano kdyby se do dopravy investovalo více bylo by to zjevně lepší. Já to myslel tak že naše společnost je už tak vyvinutá že život bez dopravních prostředků není možný. Kdyby se lidé více zajímali o to jak udělat auto které bude splňovat veškeré nároky na užitnost a ne jestli je lepší ohebný nebo zakřivený telefon.
Tak či tak globální oteplování na 100% nezastavíme. Maximálně ho zpomalíme a to bychom si měli uvědomit. Že tento boj nevyhrajeme.
Tak či tak globální oteplování na 100% nezastavíme. Maximálně ho zpomalíme a to bychom si měli uvědomit. Že tento boj nevyhrajeme.
Nemyslím si, že spalovací motory způsobují globální oteplování. Problém je, že do vývoje dopravy jde málo - dnes se investuje do mobilů a sítí. Kdyby to šlo do dopravy, už jsme mohli lítat na elektromagnetických vzduchovým polštářích a nemusela by být Země pokryta asfaltem.
Ciste nahodou cyklus oteplovani spada do obdobi nejvetsiho spalovani ropy, uhli a rostu populace.
Zatím co výrobci těchto aut prostě rezignovali na nesmyslné limity a promítli cenu pokut do ceny auta, protože ví, že jejich zákazníci taková auta chtějí... a zaplatí i tu pokutu, tak slavné VW platí, a ještě bude platit, za obyčejný podvod. Drzý a ani ne moc chytrý podvod.
Globální oteplování je celosvětový problém (nebo spíš fenomén). Pokud ho chceme zastavit musíme změnit celou naši společnost. Změnit vše na co jsme do teď zvyklí (a to nemluvím jen o autech). Myslím že toho nejsme schopni. Protože to dospělo tak daleko že zamezit vypouštění emisí aut prostě nepomůže.
Tyhle automobilky mají výjimku, pro malý objem produkce. Jejich limit se pohybuje kolem 300 g/km (cca. 13 litrů benzínu na 100 km).
To však mícháš jablka a hrušky dohromady (CO2 a škodliviny). U VW budou počítat Bugatti, Bentley, Lamborghini, Porsche a Quattro skupinově, tedy jim průměry stáhnou úsporná auta jiných výrobců. Alespoň dříve to tak bylo (pokud si dobře vzpomínám, ještě v roce 2013). Vypadá to, že pro rok 2015 se rozhodli u Bentley a Lamborghini jít stejnou cestou jako Ferrari a Aston Martin a zažádat si o výjimku. Ferrari i AM jedou od začátku na výjimce, což jim asi znemožňuje být součástí skupiny (už si nepamatuji, jaké jsou tam podmínky). AM samozřejmě nemá s kým být ve skupině (musel by se někdo smilovat a adoptovat ho 😄 ). Ferrari má Fiat a je jejich věc, jestli ho podpoří.
emisí znamená malé motory. Ty kvalitní víceválcové prostě půjdou do kytek a už nebudeme jezdit, ale pouze se přesouvat... Radost z jízdy a brumlajícího motoru umírá spolu s lidskou svobodou možnosti výběru.
Akurát tu už nejde o ekológiu, tu ide výhradne o prachy. Ekológia je len zámienka.
ono je to trochu jinak, to jsou normální emisní povolenky na výrobu těch supersportů. Každá automobilka má možnost si je koupit, ale jsou tak drahé, že to má smysl jen u těch nejdražších aut, kde to zákazník rád zaplatí. U běžného auta by to mohlo znamenat klidně i polovinu jeho ceny.
Teplotu na Zemi nemůžeme ovládat a bude se měnit bez ohledu na to jestli budeme trčet v jeskyni a nebo jezdit autem. Jediné o čem se dá bavit je to jak velkou odchylku způsobuje činnost naší civilizace. Samozřejmě by jsme si nemuseli otrávit vzduch, který dýcháme. Ovšem boj proti globálnímu oteplování a snaze o jeho zastavení je blbost, ale když na to lidi ekoteroristům skáčou a posílají jim prachy a ti se jim smějí z Havaje, protože ví, že s tím nemůžou nic dělat tak je to jejich boj :-!