Novinky
Další jezevčík do psího útulku... 😉
Holt zvykajme si, Číňania čoraz viac ovplyvňujú svetový automobilizmus, keď už nie priamo svojimi značkami, tak nepriamo svojimi požiadavkami, ktorým výrobcovia vzhľadom na predajné čísla v Čine musia vychádzať v ústrety. A predĺžené verzie modelov sú v Číne dlhodobo žiadané, takže čínsky vkus sa spätne importuje do Európy.
kadopadne hiearchia je podla ocakavania neprekvapujuca
ateca/yeti
tigi
tigi XL/kodiaq
touareg
takto som s tym ratal uz davnejsie ked prisli prve spravy o predlzenom tigim... hned bolo jasne ze tigi XL bude vlastne na urovni kodiaqa ktory je predsa len uz viditelne vacsi ako klasicky tigi
ateca/yeti
tigi
tigi XL/kodiaq
touareg
takto som s tym ratal uz davnejsie ked prisli prve spravy o predlzenom tigim... hned bolo jasne ze tigi XL bude vlastne na urovni kodiaqa ktory je predsa len uz viditelne vacsi ako klasicky tigi
pestrost a obsah článků místních pseudoredaktorů je asi na úrovni pestrosti přírody a počasí na poušti :
přes den horko a články Škoda
večer chladno a články VW
ale jinak pak už jenom písek a písek a žvásty a žvásty .
chtělo by to vodu a to pořádný slejvák , co by je spláchnul do kanálu, protože jen v odpadu by našli sobě rovné.... a hlavně pozor , ono i na poušti někdy slejvák přichází...
přes den horko a články Škoda
večer chladno a články VW
ale jinak pak už jenom písek a písek a žvásty a žvásty .
chtělo by to vodu a to pořádný slejvák , co by je spláchnul do kanálu, protože jen v odpadu by našli sobě rovné.... a hlavně pozor , ono i na poušti někdy slejvák přichází...
Tiguan, i ten neXL, se designove proste povedl, za me je to asi nejpohlednejsi VW dneska. Coz samo o sobe neni nic tak zazracneho >😒] , ale co vic, tohle si nezada s nicim ve sve tride a to uz je na designove realie volkswagenu sakra dobry vysledek. :yes:
Keď už hodnotíme portfólio VW, pre mňa stále vedie Golf (dizajnovým vrcholom je Clubsport, ale aj bežné verzie s R-line sú fajn). Z hľadiska dizajnu by mal byť novou krvou Arteon, nástupca CC, jeho maskované prototypy vyzerajú nádejne a ktorý podľa VW má byť emotívnejší: [odkaz]
A jinak Tiguan, ta maska mu narozdil od passatu proste dokonale sedi, nazivo to auto pusobi vyborne, vyvazene, promyslene a netypicky ne nudne. Kodiaq je naproti tomu designove znasilneni. Znasilnena predni svetla, stejne jako u octavie. Znasilnena, do X smeru posprehybana zad... pro me oci se tohle nepovedlo ani na fotce, ani nazivo.
PS: Kolega Tiguana zvazoval, dnes jsem mu poslal info o chystanem Tiguanu XL a je nadseny (rodina s 2 detmi).
Ale z dvojice Tiguan XL vs Kodiaq mi přijde hezčí Škodovka.