EPA si pospíšilo se schválením původně stanovených limitů, aby do nich nemohla mluvit Trumpova administrativa. Lobování automobilek tedy nebylo úspěšné
Autora článku by tež nezabilo, kdyby ty jednotky převedl... Jináč ekofašisti si pospíšili. Jejich snaha spěje k zabití toho, co má Amerika na autech ráda (pick-upy, velká auta, muscle cars, velké poctivé motory). A taky ke ztrátě spousty pracovních míst. Upřímně doufám, že se jim to nepovede.
Vždycky se dost bavím, když se někde píše, jak je důležité co lidé mají rádi a požaduje, aby výrobci nebo dokonce politici se přizpůsobili "vox populi" ... To je velmi zábavná myšlenka. Google, Apple, Tesla a ostatní makají na automobilové budoucnosti kvůli tomu, aby vydělaly PRACHY ... To je ten jediný důvod ;-)
Samozřejmě že to dělají taky kvůli penězům, to snad nikdo neskrývá, k smíchu toho moc není. Ale je tu taky za bé, či za á, dělají to protože je to šetrnější k lidskému zdraví a životnímu prostředí, né že né. Holt vývoj a pokrok, nakonec i zápecníci ocení, je to jenom věc zvyku na novotu. Ale ještě deset-patnáct let to potrvá, takže klídek, já si taky zatím raději jezdím pomocí klasiky.
34 US mpg je 6,92 l/100 km, 35 pak 6,72, 50 mpg už 4,7. To musí být nějaké složitější, do toho se typy jako F-150 nevejdou ani omylem. Ony tyhle pickupy a velká SUV prostě a jednoduše za 5 l/100 nikdy jezdit nebudou. Když se podívám na MPG co lidi sdílí, tak je třeba u Silverada vidět, že rozdíl mezi V6 4,3, V8 5,3 a V8 6,3 je po 1 MPG vůči většímu objemu.
Je naivní si myslet, že si tam každý užívá vysokou spotřebu. Není to národ totálních id*otů. Na MPG taky koukají a kdyby to bylo tak jednoduché, tak po tom automobilky jdou, páč je to konkurenční výhoda. Dost lidí kupuje i japonce, třeba honda má Accordy nebo CRV s čtyřválci, dokonce i 1,5 turbo. A ani ty 2.4 nedají 30 mpg.
Můžeme se ptát, jestli každý kupec velkého pickupu nebo SUV s V8 takovou káru fakt potřebuje, jestli tam nejde dávat i něco menšího s reálně nižší spotřebou (menší motor se ještě nerovná úspornější), ale to je věc USA. Holt asi není od lidí taková poptávka, tak do nich ty svoje představy o světě narvou po zlém...
BRUTÁLNĚ - KOMUNISTICKÝ REŽIM SE DOMNÍVAL ŽE ŠKODA 120/120/130 BUDE VŠEM STAČIT ...............
a tak to bylo
vidím že věci vidíš jednoduše
víc se dalo koupit za bony nebo valuty
bony kámo za 6, chceš bony?
zrovna v oblasti automobilizmu bude Trump mozna jeste tvrdsi nez Obama, takze pro tebe coby cichace nafty to bude jeste vetsi utrpeni az Trump zacne uradovat ;-) >:D
ekonomicky je totiz snizovani zavisloti na rope a vyuzivani domacich obnovitelnych levnych zdroju jeden z nejdulezitejsich prvku k uspesne rostouci ekonomice, a soucasna ekonomika USA za poslednich 10 let ukazuje prave to ze mnohem vice zamestnava americany dnes ta oblast obnovitelnych zdroju a naopak fosilni oblast silne klesa, Trump rozhodne nebude delat kroky proti tomu aby to menil ;-)
ty "ekofašisti" dali v lonskem roce praci vice nez pul milionu americanum a naopak americke automobilky s vyhradne fosilni produkci propousteli a o praci tak prislo neco malo prez 100 tisic americanu v automotive, takze tvuj argument ztraty pracovnich mist je jaksi dost nespravnej ;-)
pick-upy spadaji do jine kategorie, tykaji se jich jine mirnejsi predpisy, stejne jako trucky, mimochodem tak jako v EU i v USA jsou dulezite flotilove emise, respektive v USA flotilova spotreba, takze ani muscle car nevymrou, proste jen dana automobilka bude muset k danemu modelu nabidnout do prodeje alternativu na druhe strane spektra ;-)
a ted k clanku, Trump s tim nic delat nebude, on coby hlasajici ze zajisti americanum dalsi pracovni mista bude spolehat hlavne na ty firmy co mu ty mista prinesou, a fosilni prumysl za poslednich 10 let v USA stagnute a propousti ci presouva vyrobu do Mexika, Trump by byl idiot kdyby sel na ruku prave temto firmam ktere delaji presnej opak nez co on hlasa ;-) navic cim mene bude USA zavisle na rope z dovozu, tim lepe se jim bude darit ekonomicky, Trump neni blbej aby si sam podsebou rezal vetev kvuli automobilkam ktere mu nejdou na ruku a naopak delaji vsechno opacne nez jak to chce on