Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Snahy o změkčení emisních limitů v USA neprošly

EPA si pospíšilo se schválením původně stanovených limitů, aby do nich nemohla mluvit Trumpova administrativa. Lobování automobilek tedy nebylo úspěšné
Zpět na článek
21. 12. 2016 11:08
21. 12. 2016 12:14
21. 12. 2016 14:37
21. 12. 2016 15:14
21. 12. 2016 15:16
23. 12. 2016 13:22
23. 12. 2016 13:18
22. 12. 2016 11:09
23. 12. 2016 13:14
Avatar - CHerokee
21. 12. 2016 11:08
K článku
Autora článku by tež nezabilo, kdyby ty jednotky převedl... Jináč ekofašisti si pospíšili. Jejich snaha spěje k zabití toho, co má Amerika na autech ráda (pick-upy, velká auta, muscle cars, velké poctivé motory). A taky ke ztrátě spousty pracovních míst. Upřímně doufám, že se jim to nepovede.
Rozbalit vlákno
9
21. 12. 2016 12:14
Re: K článku
Vždycky se dost bavím, když se někde píše, jak je důležité co lidé mají rádi a požaduje, aby výrobci nebo dokonce politici se přizpůsobili "vox populi" ... To je velmi zábavná myšlenka. Google, Apple, Tesla a ostatní makají na automobilové budoucnosti kvůli tomu, aby vydělaly PRACHY ... To je ten jediný důvod ;-)
21. 12. 2016 20:13
Re: K článku
Samozřejmě že to dělají taky kvůli penězům, to snad nikdo neskrývá, k smíchu toho moc není. Ale je tu taky za bé, či za á, dělají to protože je to šetrnější k lidskému zdraví a životnímu prostředí, né že né. Holt vývoj a pokrok, nakonec i zápecníci ocení, je to jenom věc zvyku na novotu. Ale ještě deset-patnáct let to potrvá, takže klídek, já si taky zatím raději jezdím pomocí klasiky.
21. 12. 2016 14:37
Re: K článku
34 US mpg je 6,92 l/100 km, 35 pak 6,72, 50 mpg už 4,7. To musí být nějaké složitější, do toho se typy jako F-150 nevejdou ani omylem. Ony tyhle pickupy a velká SUV prostě a jednoduše za 5 l/100 nikdy jezdit nebudou. Když se podívám na MPG co lidi sdílí, tak je třeba u Silverada vidět, že rozdíl mezi V6 4,3, V8 5,3 a V8 6,3 je po 1 MPG vůči většímu objemu.

Je naivní si myslet, že si tam každý užívá vysokou spotřebu. Není to národ totálních id*otů. Na MPG taky koukají a kdyby to bylo tak jednoduché, tak po tom automobilky jdou, páč je to konkurenční výhoda. Dost lidí kupuje i japonce, třeba honda má Accordy nebo CRV s čtyřválci, dokonce i 1,5 turbo. A ani ty 2.4 nedají 30 mpg.

Můžeme se ptát, jestli každý kupec velkého pickupu nebo SUV s V8 takovou káru fakt potřebuje, jestli tam nejde dávat i něco menšího s reálně nižší spotřebou (menší motor se ještě nerovná úspornější), ale to je věc USA. Holt asi není od lidí taková poptávka, tak do nich ty svoje představy o světě narvou po zlém...
Avatar - WinDiesel
21. 12. 2016 15:14
Re: K článku
BRUTÁLNĚ - KOMUNISTICKÝ REŽIM SE DOMNÍVAL ŽE ŠKODA 120/120/130 BUDE VŠEM STAČIT ...............
a tak to bylo
vidím že věci vidíš jednoduše
víc se dalo koupit za bony nebo valuty
bony kámo za 6, chceš bony?
Avatar - WinDiesel
21. 12. 2016 15:16
Re: K článku
je vidět jak moc je v USA zapotřebí Trump místo toho zahno-jeného vyliž-prda Obamy
23. 12. 2016 13:22
Re: K článku
zrovna v oblasti automobilizmu bude Trump mozna jeste tvrdsi nez Obama, takze pro tebe coby cichace nafty to bude jeste vetsi utrpeni az Trump zacne uradovat ;-) >:D

ekonomicky je totiz snizovani zavisloti na rope a vyuzivani domacich obnovitelnych levnych zdroju jeden z nejdulezitejsich prvku k uspesne rostouci ekonomice, a soucasna ekonomika USA za poslednich 10 let ukazuje prave to ze mnohem vice zamestnava americany dnes ta oblast obnovitelnych zdroju a naopak fosilni oblast silne klesa, Trump rozhodne nebude delat kroky proti tomu aby to menil ;-)
23. 12. 2016 13:18
Re: K článku
pick upy a trucky spadaji do jine kategorie nez to co se tu resi, maji jine mirnejsi predpisy
22. 12. 2016 11:09
Re: K článku
Ekoterorista je ten co kucha DPF nebo jinak steluje emise, ne ten co se snazi mu v tom zabranit.
23. 12. 2016 13:14
Re: K článku
ty "ekofašisti" dali v lonskem roce praci vice nez pul milionu americanum a naopak americke automobilky s vyhradne fosilni produkci propousteli a o praci tak prislo neco malo prez 100 tisic americanu v automotive, takze tvuj argument ztraty pracovnich mist je jaksi dost nespravnej ;-)

pick-upy spadaji do jine kategorie, tykaji se jich jine mirnejsi predpisy, stejne jako trucky, mimochodem tak jako v EU i v USA jsou dulezite flotilove emise, respektive v USA flotilova spotreba, takze ani muscle car nevymrou, proste jen dana automobilka bude muset k danemu modelu nabidnout do prodeje alternativu na druhe strane spektra ;-)

a ted k clanku, Trump s tim nic delat nebude, on coby hlasajici ze zajisti americanum dalsi pracovni mista bude spolehat hlavne na ty firmy co mu ty mista prinesou, a fosilni prumysl za poslednich 10 let v USA stagnute a propousti ci presouva vyrobu do Mexika, Trump by byl idiot kdyby sel na ruku prave temto firmam ktere delaji presnej opak nez co on hlasa ;-) navic cim mene bude USA zavisle na rope z dovozu, tim lepe se jim bude darit ekonomicky, Trump neni blbej aby si sam podsebou rezal vetev kvuli automobilkam ktere mu nejdou na ruku a naopak delaji vsechno opacne nez jak to chce on