Technika
A není lepší si koupit rovnou TDI? Výkon je pak litrově stejný jako u zastaralých benzínových motorů s aktivovaným N2O a krouťák je dokonce o malinko větší a navíc pěkně vodspoda. Ádo jsi tady? Potřeboval bych to potvrdit >😁
tak jasný, na tdí nemá nic. de vodspoda a do chorvatska s rakvej na střeše jedeš za tři na sto
Nojo, víc diesel-prasat už nepotřebujem. Jako by nestačilo že každej druhej má vykuchanej DPF a hulí jak lokomotiva a lidi ty saze pak dejchaj. Například když jsem jel naposled tak přede mnou příšerně smrdel Passat, prase jedno * dieselový...
Bohuzel ho nešlo předjet tak jsme ten dieselsmrad dejchali dobrejch 50km
Bohuzel ho nešlo předjet tak jsme ten dieselsmrad dejchali dobrejch 50km
Tak nabudúce uber plyn alebo si sprav krátku pauzu, aby si nemusel ísť za ním. Prípadne skús použiť uzavretú cirkuláciu vzduchu v kabíne, však tým dnes disponuje každé auto.
"Nitro je v hantýrce „autařů“ pojmenování oxidu dusného. Plynu, který se skládá ze dvou molekul dusíku a jedné molekuly kyslíku. Tedy N2O. "
Ale vzhledem k tomu, že autor se jmenuje Dusil, můžeme být schovívaví >😁
Ale vzhledem k tomu, že autor se jmenuje Dusil, můžeme být schovívaví >😁
Takové chytráčky jako jsi ty mám nejradši. Tady jsi na auto.cz a ne ve školní lavici, to si zapamatuj! Redaktor či korektor webu auto.cz nemusí být nutně absolvent základní školy. Důležité je aby uměl rozeznat kvwalitní auta od těch ostatních >😁 >😁
Tak vidím že tady někdo vystudoval VŠCHT zřejmě se samými jedničkami. Tak copak jiného tak asi může být N2O než oxid dusný, neboli Rajský plyn?
Takhle asi: jednak si pan Dusil spletl molekuly a atomy a druhak neví, co je plyn. Páč ani ze dvou atomů dusíku a jedné molekuly kyslíku fakt nevznikne plyn. Molekula oxidu snad, když se ty atomy náhodou potkají. Plyn určitě ne.
Prostě je to fakt srandovní, pokud někdo úspěšně absolvoval 7. třídu ZŠ, tak ho to asi pobaví. Nic víc v tom nehledej.
Prostě je to fakt srandovní, pokud někdo úspěšně absolvoval 7. třídu ZŠ, tak ho to asi pobaví. Nic víc v tom nehledej.
Tak to mě rozesmálo. To by se jako taková přestavba měla nechat homologovat zrovna kvůli vyšší pohotovostní hmotnosti? No to je teda nesmysl. Kdo by to asi dělal a proč, když to nikdo nemá šanci běžným pohledem na auto zjistit. Pochopil bych kdyby kvůli zvýšenýmu výkonu ale hmotnosti.
Osobně bych si do auta nic takovýho nedal. Vyždímaný poloosy, rozervaná převodovka urvaný silentbloky na motoru a ramenou za to nestojí.
Osobně bych si do auta nic takovýho nedal. Vyždímaný poloosy, rozervaná převodovka urvaný silentbloky na motoru a ramenou za to nestojí.
ty nemas auto takze se te to netyka.
u tebe je vrchol tuningu vykuchanej dpf
u tebe je vrchol tuningu vykuchanej dpf
S čistým kyslíkem má určitě zkušenosti Wehrner von Braun s raketami V2 jak nad tímhle může vůbec někdo v klasickém spalovacím motoru uvažovat
vzduch obsahuje 21% kysliku, zvednout to na 30% když se potrebuju rozjet nebo nekoho predjet by znamenalo zvýšit vykon i tocivy moment o 50%. tedy u beznyho atmo dvoulitru na 160kW a tocivy moment na 300Nm, coz jsou hodnoty prijemnyho podladenyho dvoulitrového turbomotoru.
koncentraror kysliku není problém vozit primo v aute, takze by odpadlo kupovani a doplnovani drahyho rajskyho plynu a ekologie by neutrpela
mas s tim nejaky zkusenosti?
nebo sem psal poslat do valcu cistej kyslik? nikde to nevidim.
N2O se prece teplotou rozlozi na kyslik, takze toho kysliku tam je taky vic nez tech 21%. vvvo tom to prece je.
tam to nevadi?
A ne, skutečně jsem nezkoušel do motoru pumpovat vzduch se zvýšeným podílem O2. Myšlenka to však není nová. U běžného sériového motoru bych radši zůstal u turbodmychadla.
Ale máš pravdu, poplietol som si to so sódovkou. 😉
a jestliže to nevadi v podmínkách spojenymi s zivotnimi funkcemi, proc by to mělo vadit v aute?