SUV patří mezi obchodně nejúspěšnější kategorie osobních automobilů posledních let, což dokazuje jejich pestrá nabídka, na jejímž vrcholu jsou stále luxusnější modely, z nichž ty nejluxusnější nabízí náš výběr.
Vzhledem k tomu co máš ve znaku mě to nepřekvapuje
Já k tomu jenom dodám, že není nic hloupějšího než Americké Auto na Evropských cestách, s Autem co je široké jak autobus jezdit v městských uličkách a provozu je na Mašlu, je to kvalitní a bytelné auto, které má smysl v USA kde je benzín skoro zadarmo, takže člověk neřeší že jezdí průměrně za 20 a rovné široké dálnice, kde jezdit s autobusem je v pohodě, Escalade v Evropě je idiotizmus
Range je lepší volba je užší a mnohem civilizovanější, ale i tak bych si ho nevybral
...ty jsi jen vymatlaney ma*or. prostě na luxusní káru Escalade nemáš a přitom víš, že ji hrozně chceš. Navíc kdo takové luxusní fáro má ti jasně potvrdí, že s parkováním ani kličkováním v ulicích problém není, ale musíš to umět a to ty evidentně neumíš. kup si fiat 500 a nehaň tu pořádný auta pro pořádný chlapy, ty slečinko >:-[]
Presne, je to zaklad od idiotismu. Escalade je o cca 5cm sirsi nez Bentayga. Libi se mi ty hlody " kdyz se dostane Bentayga na okrsku to je panecku zazitek a na dalnici vynikajici" >:D Bentayga je zepredu priserna hruza, auto pro bukvice, jako Audi.
Kamaráde , projeď se v Bentayge a potom mluv, není to nejkrásnější auto na světě, ale je to nejhezčí SUV z tohoto článku a řídit ho je narozdíl od Escalády skvělý zážitek, Escaláda je ***, škaredá velká krabice pro Idioty, která neumí zatáčet, s Escaládou si musíš před zatáčkou přibrzdit na 50 km/h a potom zatočit a Bentayga to zvládne v kilu a ani nemrkne, vzpamatuje se
vtip roku, Bentayga kilem zatáčku, skončím v prvním příkopu, lidi v těhle SUV nejedou ty zatáčky a kurháče nai těch 50 když sou ostřejší, ale s bídou 30 >:D >:D >:D
Jo, jasne, kazdy kdo kritizuje nejakou drahou vec to dela ze zavisti protoze na ni nema, jasne >:D:yes:
Poradny chlap si koupi Defendera nebo treba i ten Gelandewagen a ne tohle negersky bling bling monstrum, nemluve o tom ze jestli jses v realnem svete stejna * jako tady tak ani sebelepsi auto z tebe chlapa fakt neudela.
Escalade si někdo koupí aby tím křižoval hisorické centrum, jasně >:D
Jezdím jezdím americká auta skoro 12 let a všude sem projel a všude zaparkoval >:D Kdo řeší spotřebu má to na LPG nebo CNG a jezdí v přečtu za 9 litrů nafty nebo benálu, takže jako běžná dieslová SUV s 3,0 V6 CRDa je vysmátej, kdo je srdcař spotřebu neřeší >:D
SRT má 6,1 HEMI v minulé generaci a v té současné 6,4. Jezdí to tak za 16-17 průměr když to nehoníš na krev a nejezdíš jen město a je to o něco menší a lehčí jak Escalade
Mne se nějakým zvráceným způsobem mimo Range líbí ještě Gčko >:D Escalade vypadá jak krabice od bot, auto pro "niggaz", Bentayga je mimořádně ošklivá. Nevím, proč v článku chybí Cayenne i když je v nadpise o něm zmíňka?
kdybych poslouchal jenom HIP HAP HOP, beru Escalade a parkuju přes dvě stání, no co aspoň otevřu ty obrovský dveře,
jako Brit beru Range Rover co jiného
jako Evropan :beru Bentaygu, vím že G je v terénu mnohem lepší, ale s Bentaygou se dostanu kam potřebuju, nepotřebuju hardcore off- road, když se ale s Bentayga dostanu na okresku , to je panečku zážitek a na dalnici vynikající
To jo, 2,5 tunové Bentley je určitě na okresce super sporták, ovšem do první zatáčky, pak tě Shelby trhne a zmizí ti za kopcem, možná bych tu Bentaygu předjel v zatáčce i svým Camarem, narozdíl od Bentley je to Camaro asi tak o 4 metry nižší >:D >:D >:D
Pár Audi Q7 a Mercedesů XL už sem v zatáčkách s Cadillacem CTS předjel a ten má o 300 kg víc jak to Camaro >:D
Tak bych si být tebou tak moc nefandil protože to Camaro má o tunu méně jak to Bentley, je daleko nižší, krásně placaté a na hladkém asfaltu sedí výborně, Shelby je ještě o parník dál >:D
Taky mě to napdalo, oni se prostě kochali krajinou a normálně cestovali když se kolem nich řítil otravný maniak s škaredým americkým a hlučným autem, nechali toho idiota odjet ať si myslí že vyhrál a v klidu se kochali dál krajinou :-)
Chceš nám tvrdit, že autobus pro maminy jak se Q7 přezdívá - s dehtovým 3,0 TDI co váží milion tun a je vyšší pomalu o metr bude na okreskách rychlejší jak to CTS, který je navíc 4kolka?
Seš tak hloupý nebo to ze sebe jenom děláš?
A dotyčný se opravdu nekochal, jen se víc jak 60kou bál tu zatáčku projet, pak se mě snažil dohnat na rovině, ale to už neměl šanci >:D
Bentayaga je 4kolka s mnohem lépe rozloženou hmotností, lepším zrychlení, a má 900 kroutících momentů, lépe tlumí nerovnosti
Mustang všechen svůj výkon prodriftuje,Bantayga využije mnohem efektivněji svůj výkon a všechny nerovnosti pěkně vyžehlí a utlumí, narozdíl od toho hloupého mustangu
Mustang určitě není sporták, ale proti tomu obludnému SUV je výrazně lehčí, nižší a má srovnatelný či vyšší výkon (dás e totiž lehce upravit ) z čehož jasně vyplývá, že i když není sporták, bude na okreskách rychlejší >:D
A proto v 60 a 70leteh v Evropě jezdili 6 metrové Cadillacy a světě div se všude se s tím dalo projet. Pust si někdy francouzský nebo italský film z 50-70 a počítej, schválně kolik těch amerik tam napočítáš....
A proto se tu prodávaj americké pikapy po desítkách a stovkách >:D
Jenom idiot bude jezdit v Bentley TDI kadla kadla kadla, navíc s motorem co má Audi, nic proti Audi, ba právě naopak, ten Dieselový motor to je fakt unikát, krouťák 900 nm od 1000 otáček 2 turba a kompresor, to je Dieselový bestceler, ten motor je skvělý
Jenom nevím který idiot vyplácne milión a půl navíc za to že ten motor má v Bentley
Proto jedině Benzínové Bentley
nebo Dieselovu SQ7 , případně benzínovou Q7
Ale dieselové Bentley to je výsměch a urážka, bezohledu na to jak ten skvělý Dieselový motor je, jde o princip a exclusivitu značky Bentley
Mozna proto ze je to jako jedine auto se seznamu klasicky off-road se vsim vsudy a ne nejake pozerske SUV.
(Ze s tim vetsina majitelu jezdi akorat mezi Parizskou a Vaclavakem je pak druha vec za kterou auto nemuze...)
Uz z nadpisu clanku se dalo tipnout co clovek najde v diskusi, ale na jake testo bylo zadelano tentokrat, to jsem fakt necekal. Sirokej escalade, bentayga drtici okresky, bestceler (krom nejlepsiho SUV zjevne i nejlepsi korenova zelenina) >:D ...
Diky Edo a do noveho roku prosim vykroc stejne jak finisujes ten aktualni. :yes:
Z vlastni zkusenosti z vyletu po usa, kdy si pujcujeme prodlouzeny Escalade, a najeto v nem mame pres 10t mil – u 2 ze 3 pujcenych, byt zcela novych, se zblaznila elektronika. Vsechny vnitrni ovladaci prvky jsou dotykove a nenadelas nic. To ti pak klima topi ve 30 stupnich a navi nejede, nereaguje na nic, tempomat jsme radsi vypli. Pohodli? LOL! Tvrdsi podvozek nemam ani na GLE AMG ve sport+ na 21, ok, Escalade byl na 22, ale mely vetsi profil. Uvnitr je mista spis min nez vic, kdyz se veme v potaz celkova velikost. Ale 4 jsme se v tom vyspali celkem na klid. Jo a zapadli jsme hned jak jsme sjeli z cesty. RWD v tom nechces. Spotreba ale supr, kolem 12l a to jsme na spotrebu nehledeli. V8 totiz umi vypinat polovinu valcu. Za tu cenu jsou ale evropska suv trochu jinde.
Celkove bych doporucil autorovi se napred v nejakem luxusnejsim suv svezt!
Každé SUV má svoje pro i proti. Například Bentayga. Vůbec se mi nelíbila. Ale nedávno jsem ji viděl v Sölden v Rakousku v krásné modré, možná lehce potuněná, ale na živo se mi moc líbila. Bohužel jsem ji nikdy neřídil, ale pochybuji, že jezdí hůř než RRS. A ten pane jezdí, že se laik diví. Zvládne i opravdu rychlou jízdu v zatáčkách a sedí jak žaba. Jasně že lambo bude rychlejší, ale proč ? S lambem na hory lyže neodvezu. Proto mám RRS a akorát bych radši SVR, ale to už nedám. Bohužel :-)