Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Toyota C-HR – Celkem Hustá káRa

Tohle fáro vypadá, jako když zdrhlo z manga komixu. Ale jak jezdí? Toyota fakt zabila…
Zpět na článek
30. 12. 2016 10:03
30. 12. 2016 10:10
30. 12. 2016 10:13
30. 12. 2016 12:40
30. 12. 2016 14:32
30. 12. 2016 16:20
30. 12. 2016 18:31
30. 12. 2016 21:33
3. 1. 2017 15:23
30. 12. 2016 10:43
30. 12. 2016 13:34
30. 12. 2016 10:20
30. 12. 2016 10:54
30. 12. 2016 11:33
30. 12. 2016 12:34
30. 12. 2016 13:20
30. 12. 2016 14:29
30. 12. 2016 18:13
30. 12. 2016 21:37
30. 12. 2016 13:21
30. 12. 2016 20:00
30. 12. 2016 21:40
30. 12. 2016 10:39
30. 12. 2016 10:53
30. 12. 2016 11:08
30. 12. 2016 16:24
30. 12. 2016 11:43
30. 12. 2016 21:45
30. 12. 2016 11:27
30. 12. 2016 21:46
30. 12. 2016 11:50
30. 12. 2016 14:30
30. 12. 2016 21:47
30. 12. 2016 21:45
30. 12. 2016 10:41
31. 12. 2016 18:02
31. 12. 2016 18:11
30. 12. 2016 10:51
30. 12. 2016 12:53
30. 12. 2016 21:50
30. 12. 2016 11:05
30. 12. 2016 11:41
30. 12. 2016 11:53
30. 12. 2016 12:01
30. 12. 2016 12:13
30. 12. 2016 12:54
30. 12. 2016 14:08
30. 12. 2016 14:20
30. 12. 2016 12:43
30. 12. 2016 13:14
30. 12. 2016 13:20
30. 12. 2016 13:54
30. 12. 2016 13:21
30. 12. 2016 14:55
30. 12. 2016 16:12
30. 12. 2016 12:14
30. 12. 2016 14:05
30. 12. 2016 16:34
30. 12. 2016 21:55
31. 12. 2016 12:38
30. 12. 2016 21:55
31. 12. 2016 12:34
30. 12. 2016 21:53
30. 12. 2016 21:52
30. 12. 2016 12:04
30. 12. 2016 21:51
30. 12. 2016 11:13
30. 12. 2016 11:17
30. 12. 2016 12:03
30. 12. 2016 12:08
30. 12. 2016 12:33
30. 12. 2016 13:17
30. 12. 2016 13:36
30. 12. 2016 13:43
30. 12. 2016 17:18
30. 12. 2016 17:28
31. 12. 2016 13:00
31. 12. 2016 13:14
31. 12. 2016 21:24
4. 1. 2017 22:14
30. 12. 2016 12:46
30. 12. 2016 17:33
30. 12. 2016 13:44
30. 12. 2016 13:59
30. 12. 2016 15:26
30. 12. 2016 15:59
30. 12. 2016 16:29
30. 12. 2016 17:31
30. 12. 2016 18:12
30. 12. 2016 18:23
2. 1. 2017 16:05
30. 12. 2016 15:31
30. 12. 2016 15:49
30. 12. 2016 16:03
30. 12. 2016 19:46
30. 12. 2016 19:48
31. 12. 2016 13:53
31. 12. 2016 01:09
31. 12. 2016 13:54
31. 12. 2016 09:25
31. 12. 2016 13:57
31. 12. 2016 13:22
30. 12. 2016 15:39
30. 12. 2016 22:05
30. 12. 2016 22:07
30. 12. 2016 16:56
30. 12. 2016 17:12
30. 12. 2016 17:16
30. 12. 2016 17:56
30. 12. 2016 18:48
30. 12. 2016 19:29
30. 12. 2016 20:14
30. 12. 2016 22:05
30. 12. 2016 20:00
30. 12. 2016 20:10
30. 12. 2016 20:26
30. 12. 2016 21:08
30. 12. 2016 18:48
30. 12. 2016 18:52
30. 12. 2016 20:28
31. 12. 2016 08:54
30. 12. 2016 20:04
30. 12. 2016 20:53
30. 12. 2016 17:23
30. 12. 2016 17:27
31. 12. 2016 09:06
30. 12. 2016 17:15
30. 12. 2016 22:08
30. 12. 2016 17:48
30. 12. 2016 18:03
30. 12. 2016 20:15
30. 12. 2016 20:45
30. 12. 2016 20:47
30. 12. 2016 20:56
30. 12. 2016 21:01
30. 12. 2016 21:34
30. 12. 2016 21:59
31. 12. 2016 02:24
31. 12. 2016 17:15
31. 12. 2016 11:26
2. 1. 2017 16:00
3. 1. 2017 20:50
24. 3. 2017 08:59
7. 1. 2017 20:16
30. 12. 2016 10:03
C-HR
Musím říct, že naživo je ten C-HRchel fakt úžasnej, hlavně v šedivý barvě. Okamžitě jsem si říkal, že mám auto pro manželku. Co mně trochu znechutilo je jediná motorizace s pohonem 4x4 a sice 1.2 turbo benzín. To auto zase tak malé není... a bez 4x4, čistě jako image maker se mi to zdá zase jenom jako image maker:/
Rozbalit vlákno
10
Avatar - positivemind
30. 12. 2016 10:10
Re: C-HR
Manželka často jezdí rozbahněné louky, luky, háje?
30. 12. 2016 10:13
Re: C-HR
Manželka jezdí i v nejhlubším sněhu se Z4 tak jsem jí chtěl ulevit.
Jinak staré známé pravidlo /copyright auto.cz/ říká, že "gazyk musí být na čtyři":)
Avatar - Googlit
30. 12. 2016 12:40
Re: C-HR
V které zemi bydlíte? >:D
30. 12. 2016 14:32
Re: C-HR
V zemi české. Zámková dlažba do mírného kopce před garáží dokáže pěkně potrápit a nemusí být ani sníh.
Avatar - _Karel_
30. 12. 2016 16:20
Re: C-HR
Jo, kamaráde, tady si nemůžeš auto vybírat podle svých potřeb. Tady je nutno své potřeby přizpůsobit mínění ostatních diskutérů. ;-)
30. 12. 2016 18:31
Re: C-HR
Ja vyjedu i se zadohrabem, ale obcas manzelce musim vyjet, protoze to chce trochu umu. Jinak ji ale musim pochvalit, zadny tukanec nemela uz nekolik let...
Avatar - Floyd
30. 12. 2016 21:33
Re: C-HR
Šikovná holka, že nechám pozdravovat >:D :yes:
3. 1. 2017 15:23
Re: C-HR
Ideálně Škodyjak.... tím tu dozajista zaboduje >:D
Avatar - WinDiesel
30. 12. 2016 10:43
Re: C-HR
Japonci se mos dívaj na ty svý kreslený srriály - je to "vodvaz" ale aby si to taky někdo koupil ... mě by to teda nenapadlo. Ale napadá mne Nissan Juke - taky "vodvaz" kde si člověk může koupit myslím 3 motorizace a jedna z nich je hodně silná.
Avatar - nathan
30. 12. 2016 13:34
Re: C-HR
Naživo jsem ho sice ještě neviděl ale na fotkách vypadá skvěle. Dizajnér se odvázal jakoby mu někdo z vedení řekl "hele, nemáš žádné omezení, je to zcela na tvé fantazii". Za mě :yes:. Jo a 1.2 turbo benzín s 4x4 bude úplně stačit když s tím nebude chtít někdo závodit na okruhu, no.
30. 12. 2016 10:20
hezky napsano
sice mi chybi trochu vice faktu a zkusenosti, ale je to celkem svezi pocin.

"Jediný, s čim je třeba se naučit žít, je pocit, že seš afghánskej neurochirurg na cestě z Řecka za Endžílou v nákladním transitu..." me docela rozsekalo >:D

vznikla tato forma jako pokus zachranit tento padly server??

btw, kdybyste se nediskvalifikovali svou vecnou adoraci VW, nemuseli jste prijit o vetsinu navstevniku...
Rozbalit vlákno
24
Avatar - Michal Fokt
30. 12. 2016 10:50
Re: hezky napsano
Test má obvyklý rozsah, nemám pocit, že bych něco vynechal. Někdy stačí k popisu pár slov. ;-) Ale jestli vás zajímá něco podrobněji, jsem k dispozici. :-)
30. 12. 2016 10:54
Re: hezky napsano
Já bych prosil příště normální projev, není to ani hustý, ani cool, a jediné, čeho takovým jazykem lze dosáhnout je, že budete za de... .
2. 1. 2017 18:50
Re: hezky napsano
Presne tak priste normalni projev a sexovat iba na misionara >:D
Avatar - Uživatel_5340709
30. 12. 2016 10:58
Re: hezky napsano
Není na sněhu, nebo jiném kluzkém povrchu cítit, že by vyšší hmotnost /i díky baterkám/ měla tendenci jít v zatáčce svojí cestou, musí být člověk opatrnější, nebo to řidič neregistruje a je to ok jako u běžného auta?
Avatar - Michal Fokt
30. 12. 2016 11:36
Re: hezky napsano
Právě že ani trochu. Jestli jsi jezdil s CR-Z, ten charakter jízdy je hodně podobný, auto působí dojmem, že má řízení zadních kol. Jak jsem psal, na tom, co je teď na silnicích, není radno se pouštět k limitům, ale rozhodně se nehrne a dokonce mu nedělají problémy ani šikany, chybí taková ta topornost, co má auris nebo prius. V zatáčkách jsem byl rozhodně nervóznější já, než auto. Moc rád bych si auto projel ještě za sucha na letních, abych zjistil skutečné limity, ale rozhodně to není žádný utrápený kompromis. Horší je ta (ne)komunikace s řidičem, obávám se, že tu letní obutí nezmění. Ale je to malý crossover, nikdo s tím nikdy nepojede tak, jako já tenhle týden. ;-)
30. 12. 2016 11:33
Re: hezky napsano
je to sakra drahe auto asi zejmena kvuli hybridu. cekal bych napr. hlubsi uvahu nad tim, zda takovy hybrid vubec dava smysl.

kombinace dalnicni spotreby 11 litru, navratnost investice do hybridu v nedohlednu
Avatar - Michal Fokt
30. 12. 2016 11:41
Re: hezky napsano
130koňový naftový Kadjar stojí v top verzi 710 tisíc a to nemá automat. OK, je to o půl třídy větší auto, ale užitná hodnota je víceméně stejná. Zase úplně mimo ta cena není...
30. 12. 2016 12:34
Re: hezky napsano
Proč také neodpovídáte tím legračním stylem, jaký je psán článek? Takto to vyznívá jako prostá póza:)
Pokud např. Josef Šiler alias Pepa Sršeň mluví tak jak mluví, dá se mu lehce uvěřit, že tak mluví v testu i v běžném životě...
Avatar - pumpkin
30. 12. 2016 13:01
Re: hezky napsano
Dúfam, že toto vytýkaš aj hercom. >:D
30. 12. 2016 13:20
Re: hezky napsano
Aha, už rozumím, to nebyl test, to byl sketch:)
Avatar - Michal Fokt
30. 12. 2016 13:46
Re: hezky napsano
Protože jsem Středočech a nikoli Východomoravák, slova končící na "ej" jsou pro mě naprosto přirozená a používám je v běžném životě, stejně jako řadu dalších slangových výrazů, které se v textu objevily. Takže takto bych vám C-HR popsal, kdybychom se potkali na ulici nebo v nějakém stravovacím zařízení.

Pro oficiální komunikaci však používám češtinu spisovnou.
30. 12. 2016 14:29
Re: hezky napsano
Já jsem měl spíš na mysli ty "mladistvé" termíny, kterými se test jenom hemží. Nevím, kolik Vám je let, ale "toyota zabila" "lajkovat" a "na krupici" asi běžný muž středního věku nepoužívá. Ale třeba Vám křivdím:)
každopádně to "ej" vám v textu každou chvilku vypadává, místy píšete poměrně spišovně, působí to trochu křečovitě. Ostatně jako celý text.
Avatar - Michal Fokt
30. 12. 2016 15:04
Re: hezky napsano
Díky, už jsem se začínal bát, že jsem "běžný". >:-[]
30. 12. 2016 18:13
Re: hezky napsano
Někdy je i průměrnost nedosažitelnou metou.
Avatar - Floyd
30. 12. 2016 21:37
Re: hezky napsano
>:D >:D >:D :yes:
30. 12. 2016 13:21
Re: hezky napsano
"kombinace dalnicni spotreby 11 litru, navratnost investice do hybridu v nedohlednu"

tuhle vetu asi nechapu, jakych 11 litru na dalnici?
30. 12. 2016 15:16
Re: hezky napsano
Poliaci CH-R testovali aj na dialnicnom useku pri 130 kmh - vyslo im 10 litrov, tak to zopakovali - vyslo im 9 tam a 11 naspat, cize opat 10 litrov. Pri novom priuse to bolo okolo 6 litrov. Navyse vyhlad dozadu doboku je kvoli dizajnu taky, ze by sa tam skryla aj dodavka.

Cize tento CH-R az taky 5-hviezdickovy nie je, lebo ma aj jasne slabiny. Ale ma zese aj jasne silne stranky, takze to bude o preferenciach zamoznejsich klientov...
30. 12. 2016 16:45
Re: hezky napsano
Trochu Ta opravim:
- nie pri 130 km/h, ale pri realnych 140 km/h (tachometer 149 km/h)
- auto malo najazdenych 500 km, pri 10000 km to bude menej
- benzinovy crossover (nehybrid) ma tiez podobnu spotrebu 9-10l
- porovnavat sa to da len s hybridnymi crossovermi, Prius ma uplne inu aerodynamiku a pohon je naladeny inym sposobom
- spotreba C-HR je porovnatelna s Prius 4G pri kludnej jazde a nizsich dialnicnych rychlostiach, vid. nizsie prispevok "SPOTREBA realna"
30. 12. 2016 20:00
Re: hezky napsano
netusim jak C-HR ve kterem jsem dosud nejel, ale vozil jsem se v 450h a pri 130-135km/h si brala okolo 9 litru (2.2 tuny a 300 koni s 3.5 litrovym 6 valcem), a koleguv Prius+ koncil nekde u 7 litru s tim co je vpodstate v tomhle C-HR jen v nejake evoluci

to sis asi tech 11 litru s necim speltl :-)
30. 12. 2016 16:06
Re: hezky napsano
C HR v hybridu mám.
Koupeno 23.12. Spotřeba po dálnici cca 6 - 7l (je to syrové a nezajeté) průměr 6.1l, po dálnici ujeto cca 200km. Nevím kdo dosáhne na 11? Jo a průměrná rychlost 115km/hod. Moje zkušenost z Toyotama je, že spotřeba se sleduje až okolo 10 000km. Potom jde dolů. Zatím najeto jen pár km cca 600 a průměrná spotřeba je okolo 5,0.
30. 12. 2016 16:49
Re: hezky napsano
Na tachometri mali 149 km/h a isli ustalenou rychlostou. V Polsku je vyssi rychlostny limit.
Avatar - africa.33
31. 12. 2016 17:56
Re: hezky napsano
To stejné jako jistí taxikáři v Praze, kteří jezdí s hybridními Aurisy za 8 litrů.
Moje osobní zkušenost s C-HR v 1.500 km dálnice+okresky za 4,8 při maximálce 150km/h. Nehledě k tomu, že motor si sedne a spotřeba půjde ještě dolů společně se změnou stylu jízdy ;-)
Avatar - Floyd
30. 12. 2016 21:40
Re: hezky napsano
Pane Fokte, už jsem to tu psal několikrát v různých diskuzích pod články, vaše testy jsou příjemným oživením té šedé nudy v podání Mičky, Bureše a dalších. Jen tak dál a na negativní hlasy nedejte a moc nedbejte, číst vás je povzbuzení. :yes: :yes: :yes:

Pro Ikarlos: To je míněno jako pochvala >:D >:D >:D
2. 1. 2017 18:56
Re: hezky napsano
Plne suhlasim. Napisane je to paradne. Tak sa pozna kvalitny novinar. Vie odovzdat spravu a pritom sa hrat so stylom...
Avatar - Katikakus
30. 12. 2016 10:39
Chapu..
..potrebu mirit na novou cilovou skupinu, kdyz vetsinu svych ctenaru jste jiz odehnali. Tento format je vsak pro server tohoto zamereni naprosto nevhodny. Navic, nemyslim, ze skupina, kterou autor pouzitym stylem oslovuje, ma kupni silu na to, aby kupovala nove vozy. Za me palec dolu - navic to zbytecne shazuje samotne auto.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - speedfred
30. 12. 2016 10:53
Re: Chapu..
aj keď som už starší ,tak tento štýl písania sa mi celkom páčil.
K autu: na živo je pekné,ale tá cena za testovaný kúsok ;-\
Avatar - praděda7
30. 12. 2016 11:08
Re: Chapu..
Mě se ten štyl den před silvestrem taky páčil, ale jednou za rok je to tak akorát v normě... :-!
Avatar - _Karel_
30. 12. 2016 16:24
Re: Chapu..
Souhlas. Je-li to míněno jako před-silvestrovský text, pak ok. Jinak za mě ne.
Avatar - Uživatel_5340709
30. 12. 2016 10:54
Re: Chapu..
Ale no tak, že protěžují škodovky je všeobecně známo, to ale neznamená, že na tomhle serveru nejsou novináři, kteří by neuměli dobře zhodnotit jakékoliv jiné auto. I když je Michal známý fanda do japonců, držel se při zemi, a je to napsáno celkem reálně s plusy i mínusy.
Avatar - Katikakus
30. 12. 2016 11:43
Re: Chapu..
Ja nemluvim o hodnoceni auta. Ta Toyota se mi libi a je to nepochybne skvele auto. Ja mluvim o tom, jakym stylem je napsan ten clanek.
Avatar - Floyd
30. 12. 2016 21:45
Re: Chapu..
:yes: :yes: :yes:
Avatar - boost.
30. 12. 2016 11:27
Re: Chapu..
Najdou se i vyjimky, samozrejme, nekteri uspesnejsi v early 20s maji i na drazsi auta nez je ta toyoda nahore. Mozna ne tak u nas, spis jinde.

Automobilky podle me moc nevi jak zaujmout ty zpropadene millennials. [odkaz] V nejhorsich pripadech to dopada takto: [odkaz] Nikdo z cilove skupiny si nerekne, ze tenhle pocin je cool, spis cringeworthy. Teda aspon jsem to tak, jakozto cilovka, citil ja.

P.S.: p. Foktovi v jeho "slangovem" dile chybely hashtagy. Dilo by bylo dokonano. ;-)
Avatar - rohYpnol
30. 12. 2016 11:50
Re: Chapu..
Neřekl bych úplně nevhodný. Problém je v tom, že byl až příliš násilný. Tenhle styl pokud chceš psát, tak jím musíš žít, nebo se aspoň vcítit. A to se nestalo.

Ale z druh strany mě to nevadilo, alespoň to pro jednou bylo trochu jinak. Ale jednou stačilo ;-)
30. 12. 2016 14:30
Re: Chapu..
No, jsem rád, že to cítí ještě někdo jiný podobně. Něco podobného bude, když se pražák bude snažit mluvit ostravštinou, nebo naopak. Anebo agent Bureš česky:)
Avatar - Floyd
30. 12. 2016 21:47
Re: Chapu..
Anebo Mička psát vlastní texty a Bureš vlastní testy >:D >:D >:D
Avatar - Floyd
30. 12. 2016 21:45
Re: Chapu..
Nesouhlasím s tebou, mě se styl psaní pana Fokta naopak zamlouvá, a to už mi dávno mléko neteče po bradě. Za mě tedy palec nahoru :yes:
Avatar - praděda7
30. 12. 2016 10:41
C-HR
Viděl jsem naživo i seděl v......byla v kávově hnědé barvě, což je definitivní no no pro tuto kastlu. Ano, také bych si dovedl představit vyměnění soudružčinýho Yarise za tento počin, ale....1.2T je slabota a hybrid drahota, s tou cenovkou je již v RAV4 teritoriu. ;-\
Rozbalit vlákno
2
Avatar - africa.33
31. 12. 2016 18:02
Re: C-HR
1,2T je potřeba si zkusit. Pokud se nebojíte otáček, tak si dáte k svačině větší motory a celkem bez větších problémů. Vážně překvapení. :-)
Avatar - praděda7
31. 12. 2016 18:11
Re: C-HR
No právě....otáček se bojím....na ježdění po městě je potřeba krouťák a ten pro tak relativně velký vůz s tak malým motůrkem ani turbo nedodá... ;-\
30. 12. 2016 10:51
Sorry, ale ne!
Po druhým odstavci jsem přestal číst, pač to fakt nešlo. Rádoby cool Fokt si to fakt nedává.. svěží test se dá napsat i jinak, než cpát balast do úplně každý věty. Navíc v kontextu toho, co se tady normálně vyskytuje..
Rozbalit vlákno
3
30. 12. 2016 11:24
Re: Sorry, ale ne!
Myslel si, ze je to znamka punku >:D

[odkaz]
30. 12. 2016 12:53
Re: Sorry, ale ne!
Souhlasím, taky jsem se nedostal za 2. odstavec.
Avatar - Floyd
30. 12. 2016 21:50
Re: Sorry, ale ne!
Nooo chlapci, vidíte, a mě tím snad poprvé v tomto roce přiměli to dočíst celé. Berte to s nadhledem, máme před Silvestrem. Za mě příjemné oživení té absolutní nudy co tu celý rok Machala & Co. předváděli.
30. 12. 2016 11:05
Pikachu-Car
Mladistvá kára pro mladé lidi. MF mě donutil se několikrát kousnout, abych to dočetl, ale ve finále fajn. Já mu to dokonce věřím ;-)
Na 5* bych to osobně kvůli cenovce nedal, ale proti gustu žádný dišputát. Když jsem viděl C-HR naživo, nevěděl jsem jestli si ze mě Toyota dělá srandu nebo to myslí vážně. Je to zajímavě drzé auto, ne hezké, ale v pozitivním smyslu slova jiné.
Ve finále po neurčitém Yarisu, de facto vypuštění Avensisu a skvělé GT86, se váha přiklání k tomu, že Toyota umí potěšit a dobře zacílit i na evropské zákazníky.
Speciálně mládež v jižnějších zemích, kde si sice pomalu půjčují i na jídlo, ale o to víc jsou schopni krvavě splácet vše na efekt, bude mít podle mě tenhle Pikachu-Car úspěch. ;-)
Rozbalit vlákno
34
Avatar - Emel
30. 12. 2016 11:41
Re: Pikachu-Car
Tak kombinace testera a japonského auta automaticky znamená korekci mířidel -1*... jen teda nevím co s tím, pokud by se někdy do testu dostalo fakt dobrý auto na 5* :-) .
Avatar - Michal Fokt
30. 12. 2016 11:48
Re: Pikachu-Car
Přivezte lepší malý crossover a probereme to. ;-)
Avatar - rohYpnol
30. 12. 2016 11:53
Re: Pikachu-Car
Probém je, že za tu cenu přivezu od konkurence ty crossovery dva >:-[] :-!
Avatar - N6600
30. 12. 2016 12:01
Re: Pikachu-Car
V adekvatnej vybave?

Osobne nemam pocit, ze by bola Toyota draha. Ak si u konkurencie dovybavis, co ma Toyota, si +/- na rovnakej hodnote...
Avatar - rohYpnol
30. 12. 2016 12:13
Re: Pikachu-Car
Kolik zákazníků bude sypat tolik výbavy do malého neprémiového crossoveru?

Ano, je to syndrom toho, že podobně vybavená auta se cenově příliš neliší podle velikosti, tj. cenový rozdíl mezi obdobně vybavenou Fabií, Octavií a Superbem s obdobnou motorizací nebude až tak zásadní.
Avatar - N6600
30. 12. 2016 12:54
Re: Pikachu-Car
Kolko ich bude si netrufam ani odhadovat. Na druhu stranu, nepochybujem ale, ze sa nejaki najdu.

Teoreticky by k zivotu stacil Hybrid Dynamic, ktory je za 675, ale ked si k nemu pripocitas paket Comfort, aby si tam mal hlavne asistencne systemy, tak si na urovni Hybrid Executive, ktory je za 705. Ten ich uz ma a plus nejake veci navyse. Primarne dekorativne prvky, ktore k zivotu asi potrebovat clovek nebude. Tymto sposobom Ta ale automobilka tlaci do vyssej vybavy :-) Ak by si chcel ist este vyssie, je moznost prikupit pakety.
Ak by sme sa bavili o uplnom zaklade, tak 1.2T Active je za 490.
Avatar - rohYpnol
30. 12. 2016 14:08
Re: Pikachu-Car
jenže úplný základ je technicky zcela obyčejný... A cenově je v půlně jiné sféře. Zůstaává jen ten extravagantní vzhled...
Avatar - N6600
30. 12. 2016 14:20
Re: Pikachu-Car
Ano, ano a ano :-)

Ak Toyotu, tak hybrid. Ale potom uz len zostava napasovat sa do rozpoctu, prip. osobnych preferencii. Problem u Japoncov, vseobecne, je ich forma ponuky. Mas pevne dane vybavy a vsetko ostatne je v paketoch. Ziadne Lego ako u konkurencie. Nebudem to do krvi obhajovat, pretoze to, ci to niekomu vyhovuje, alebo nie, je individualne. Mne osobne ano. Zastavam vsak aj nazor, ze to je zaroven aj kluc, ako zabezpecit spolahlivost na jednej strane a minimalizovat moznost, ze nieco zabudnes dokonfigurovat, na strane druhej.

A v neposlednom rade si povedzme uprimne - Toyota nikdy v Europe nebola a nebude najpredavanejsia. Od toho su tu europske znacky. Ale z kazdeho C-HR na ceste sa potesim. V tej nudnej sedi je kazda zmena vitana :-)
30. 12. 2016 12:43
Re: Pikachu-Car
No rozměrově stejná Ateca stojí v nejvyšší výbavě Xcellence 659 tis s 1.4 110 kW, DSG, 0-100 za 8,6, Vmax 198 km/h a když do ní naperu příplatky za dalších 170 tisíc abych se dostal na cenu testované Toyoty (ono to ani nejde, protože nejvyšší výbava má skoro vše), tak mám daleko dynamičtější auto, daleko prostornější, daleko vybavenější za daleko nižší cenu nemluvě o tom, že i verze 4x4 je za 706 tis. v této nejvyšší výbavě. Jediné mínus bude, že, vnější design nebude tak ujetý.
Avatar - N6600
30. 12. 2016 13:14
Re: Pikachu-Car
Ale to sa oplati len v pripade, ze vyuzijes aktualnu akciu, pretoze neakciova cena je 682, resp. 729 u 4x4.
1:1 som vybavy neporovnaval, pretoze vypis u Seatu je peklo.

V principe vsak s Tebou suhlasim. Je to samozrejme aj o preferncii, ci chces turbo, diesel, alebo hybrid.
30. 12. 2016 13:20
Re: Pikachu-Car
I bez té akce je to pořád hluboko pod C-HR. A kdyby se vzal dynamikou ekvivalentní motor 1.0 TSI, tak je ten rozdíl už hodně velký.
Avatar - N6600
30. 12. 2016 13:54
Re: Pikachu-Car
Ateca je o 20L lacnejsia, ak berieme "zakladny" strop. U jedneho chyba LED osvetlenie, u druheho zase Blind Spot Monitor a rozpoznavanie znaciek... Je to fakt gulas a detailne porovnavanie som vzdal. Definitivne.

OK, dynamika 1.0 TSI je fajn, v principe i 1.4 TSI. Ale povedzme si na rovinu, to je asi jedina vyhoda oproti HSD. Zamerne som sa vyhybal vytahovaniu spotreby a spolahlivosti, ale som skalopevne presvedceny, ze s hybridom budes na tom ovela lepsie.
Avatar - Emel
30. 12. 2016 13:21
Re: Pikachu-Car
Třeba to bude víc žrát po městě a podobně, ale jinak :yes:
30. 12. 2016 14:55
Re: Pikachu-Car
Třeba to bude žrát o litr víc po městě, ale třeba zase mimo město o litr méně. Na spritmonitoru moc aut s těmito pohony není, ale průměry jsou dost stejné.
[odkaz]
[odkaz]
A s ušetřenými penězi při nákupu nějaká eventuální desetinka nehraje už vůbec žádnou roli.
30. 12. 2016 15:28
Re: Pikachu-Car
Je draha, trochu nieco zaskrtnes a si na 26000 a viac.

Pritom vzadu je to katastrofa a setrenie:
- chyba laktova opierka
- ziadne vychuchy klimy
- zle nastupovanie
- neotvoritelnost dveri zvonku pre deti
- riziko klaustrofobickeho zachvatu dnu, a to fakt neprehanam

Takze das tych dajme tomu 25000 a nemas ani rodinne auto, ani premiu, ani dobry vyhlad z pozicie vodica, co by u crossoveru mal byt... Ako pisem inde, ludia si CH-R kupia, lebo na to maju, paci sa im, laka ich hybrid a su ochotni prehliadnut nedostatky...
30. 12. 2016 16:12
Re: Pikachu-Car
Pritom vzadu je to katastrofa a setrenie:

- chyba laktova opierka - ano
- ziadne vychuchy klimy - ne výdechy jsou pod předníma sedadlama
- zle nastupovanie - neměl nikdo problém
- neotvoritelnost dveri zvonku pre deti - neměl nikdo problém ani nejmladší vnuk
- riziko klaustrofobickeho zachvatu dnu, a to fakt neprehanam - neměl nikdo problém
Avatar - Michal Fokt
30. 12. 2016 12:03
Re: Pikachu-Car
Někdo dva dustery, jiný C-HR, tak to prostě je. :-)
Avatar - rohYpnol
30. 12. 2016 12:14
Re: Pikachu-Car
a je CH-R lepší jak dva Dustery >:-[] ??
Avatar - Michal Fokt
30. 12. 2016 13:05
Re: Pikachu-Car
Nade vší pochybnost :-)
Avatar - rohYpnol
30. 12. 2016 14:05
Re: Pikachu-Car
Jistě, tohle napíše novinář, který se vozí "služebními" ... Určitě byste se na věc díval trochu jinak, kdyby vaše žena dostala z rodinného rozpočtu CH-R a na vás zbyl ten zbytek >:-[] ;-)
Avatar - _Karel_
30. 12. 2016 16:34
Re: Pikachu-Car
Přestaň s těma kravinama. To by tu musely jezdit samý Dacie, protože ani 3-er nejspíš není 5x lepší než Logan.
Avatar - wakantanka
30. 12. 2016 17:14
Re: Pikachu-Car
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Floyd
30. 12. 2016 21:55
Re: Pikachu-Car
Souhlas :yes: Není >:D
Avatar - rohYpnol
31. 12. 2016 12:38
Re: Pikachu-Car
trochu nadhledu ;-) Bylo to jen malé rýpnutí.

Cena téhle CH-R je prostě přestřelená, s prémiovostí nemá CH-R pranic společného. A nižší verze CH-R jdou taky hodně cenově ambiciozní... Otázkou je, jaké prodeje Toyota plánuje. Myslím ale, že půjde v Evropě jako obvykle cestou méně prodaných kusů s větším výnosem.
2. 1. 2017 13:33
Re: Pikachu-Car
Prestrelena neni, za styl se platilo vzdy a vzdy bude. Vadi mi jen absence silnejsiho motoru. Kdyby byl, tak uz je CH-R objednana :-)
Avatar - Floyd
30. 12. 2016 21:55
Re: Pikachu-Car
Twl, co blázníš? Tolik to zase neprožívej. Nikdo ti to auto nenutí kupovat ani o něm snít. Já sice uznávám, že pan Fokt když uvidí Japonce tak se mu zalesknou oči a mnohé věci přehlédne chtěně i nechtěně, na druhou stranu píše svěže, neotřele, po svém, a to se dnes už moc nevidí ani nenosí. Proto za mě :yes:
Avatar - rohYpnol
31. 12. 2016 12:34
Re: Pikachu-Car
ale proti tomu žádná
Avatar - Floyd
30. 12. 2016 21:52
Re: Pikachu-Car
Michale, nedejte se, do niiiich >:D >:D >:D :yes:
Avatar - africa.33
31. 12. 2016 18:07
Re: Pikachu-Car
Takovýhle dost těžko >:-[]
Avatar - africa.33
31. 12. 2016 18:12
Re: Pikachu-Car
Takový dost těžko >:-[]
Avatar - Emel
30. 12. 2016 12:04
Re: Pikachu-Car
Klidně, třeba něco s motorem, co nemá při cenovce 700+ maximálku 170... třeba Juke s tou 190k 1.6T.
Avatar - Jopino
30. 12. 2016 11:13
Pár videotestů
Dovolím si vložit dvě videa z webu autocentrum.pl

Test spotřeby:

[odkaz]

Test akcelerace:

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
30. 12. 2016 11:14
Trochu koksu do nosa pred silvestrom
Triezvy clovek nemohol takyto test napisat. Ak aj prekusneme umyselne infantylny text, 5 hviezd pre predrazenu toyotu so slabym motorom? Nie, toto mi nedava logiku ani s ocukrovanym nosom...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Floyd
30. 12. 2016 21:56
Re: Trochu koksu do nosa pred silvestrom
Bude Silvestr, chápeš? >:D >:D >:D
30. 12. 2016 11:17
Display...
...jo...auto se mi hodně líbí, jak z venku, tak interiér, ale u mě nic divného, japonská auta se mi většinou líbí o dost víc než evropská. Jediné co by mě asi vadilo je ten display vytrčenej z palubovky. Nikdo to zatím nezmínil, jestli se dá kompletně vypnout. Co jsem zatím viděl u ostatních aut vždy tam po vypnutí svítily ovládací prvky a nešli nijak vypnout, zhasnout, ztlumit tak aby při noční jízdě nerušily. A u tohoto řešení, kdy tablet máte tak vysoko (téměř v zorném poli řidiče) je to dle mého názoru špatně. Jinak recenze sice jiná, ale moc dobře se mi nečetla... myslím, že nic se nemá přehánět...
Rozbalit vlákno
0
30. 12. 2016 11:34
Chyby v technických údajích
Přestože se blíží Silvestr, místo poněkud znásilněné formy textu se mohl autor zaměřit raději na správnost informací.
Například technické údajje opět zcela ignorují přítomnost elektrmotoru a navíc je hrubá chyba v údaji o výkonu nebo max.momentu. Hodnota 90 kW / 5200 ot. se striktně vylučuje s udaným maximem krouťáku 142 Nm
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Michal Fokt
30. 12. 2016 11:47
Re: Chyby v technických údajích
Údaje elektromotoru neumožňuje zadávat náš systém. Reklamoval jsem už u srovnáváku Aurisu s Nirem, k nápravě bohužel zatím nedošlo.

Hodnota 90 kW je celkový výkon hybridní soustavy, naproti tomu 142 Nm je maximum spalovacího motoru, točivý moment el.motoru jsem uvedl alespoň v testu. Toyota celkové maximum točivého momentu neuvádí.
30. 12. 2016 12:11
Re: Chyby v technických údajích
Tohle mělo být už v článku, ale otazníky stejně zůstávají. Jednak myslím, že e-cvt od Toyoty používá dva nezávislé elektrické motorgenerátory takže není jasné ke kterému se údaj vztahuje. A tyto motorgenerátory navíc nejsou nijak otáčkově svázané se spalovacím motorem (resp. jen primární generátor) takže také není jasné k čemu se vztahuje těch 5200 otáček.

90 kW/5200 ot. zamená že 90 kW má celá soustava ale přitom 5200 ot. má jen samotný spalovací motor ? Přijde mi to dost zmatené
Avatar - Michal Fokt
30. 12. 2016 13:08
Re: Chyby v technických údajích
[odkaz]
30. 12. 2016 13:30
Re: Chyby v technických údajích
Jj, lidi z PR taky většinou netuší, co vlastně píšou
30. 12. 2016 23:54
Re: Chyby v technických údajích
Ano, jsou tam dva motorgenerátory. Ale pouze MG2 pohání kola. A ten je s nimi spojený stálým převodem (je na výstupu převodovky). Se spalovacím motorem není svázaný ani jeden - oba MG se mohou točit, zatímco se kliková hřídel ani nehne (takhle funguje EV režim).

Je zřejmé, že se 5.200 otáček vztahuje ke spalovacímu motoru. Tady bych se spíš přikláněl k tomu, že je to chyba. Teoreticky by to mohlo jít - stačí, aby systém daný výkon podal ve všech rychlostech, ve kterých je spalovací motor schopen dosáhnout 5.200 otáček (a skutečně to bylo maximum, tedy v žádné rychlosti nepodal výkon vyšší). Ale nemyslím si, že je to tenhle případ.
31. 12. 2016 07:20
Re: Chyby v technických údajích
Je asi zřejmé, že vzhledem k uspořádání e-cvt (a i těch je několik druhů) nejde jejich parametry shrnout do dvou čísel. Maximální systémový výkon ano, ale udávat otáčky nebo nějaké momenty bez určení hřídele ke které se vztahují je k ničemu.
Takže nezvývá než zopakovat, že lidi z PR většinou netuší, co vlastně píšou a tohle je další případ. Bohužel.
31. 12. 2016 10:17
Re: Chyby v technických údajích
A ač s tebou souhlasím, myslím si, že je zřejmé, na které hřídeli to myslí. I když je otázka, co si mysleli, když s tebou souhlasím, že často neví, co píší. Měl by tam spíš být interval rychlostí, kdy to zvládne.
Avatar - 3_diamanty
30. 12. 2016 11:55
toyota a 5 hviezd?
to co sa stalo? ;-) ... to chce snad sampus.... no ale vazne teraz.... niet najmensich pochyb ze toyota na to ide opat vyborne a podchytila si tymto "napaditym" autom dalsi zaujimavy segment .. teda segment mestskych crossoverov .... myslim ze najblizsie k CH-R bude mat asi podobne "exoticky" juke aj ked ten neponuka hybridnu verziu... kazdopadne ludia dnes chcu prave taketo vizazou uz napadite a atraktivne vozy ... a neprekvpailo by ma keby v roku 2017 CH-R bola vo vodach nissanu juke uz prave tym najvacsim predatorom s najvacsim uspechom.... mne sa sice juke paci viac... ale toto CH-R je bez debaty dnes asi top auto vo svojom segmente :yes:
Rozbalit vlákno
1
1. 1. 2017 13:46
Re: toyota a 5 hviezd?
Vlastniac Nissana aj Toyotu môžem napísať že Nissan sa vydal smerom vysokých predajov ľahko podpriemerne kvalitných výrobkov za priemernú cenu... Toyota naopak ostala verná svojmu prístupu.... Juke nesiaha Toyote po členky... bohužiaľ pre Nissan...
Avatar - Skipper
30. 12. 2016 12:03
Styl článku
Ne, tohle se fakt nedá číst.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ja Prvni 123
30. 12. 2016 12:31
Re: Styl článku
Přesně tak... vzdal jsem to po pár odstavcích.
A šel se podívat, co na to ostatní...
;-)
Avatar - rohYpnol
30. 12. 2016 12:08
NEprémie
Auto může být jakkoliv vydařené, nemám s ním sebemenší problém. Vzhled je vsázkou do loterie, v Evropě rozhodně fungovat nebude. Celosvětově možná...

Jestli ale auto něčím rozhodně není, tak prémií. Individualizace nula, výběr motorizací nula, dynamika na úrovni základní Fabie, materiály ryze spotřební konfekce...

Ano, je to HI-TECH, je to hybridní technika přetavená do malého crossoveru. Nikdo hybridní technologii neumí tak jak Toyota.

Jenže ruku v ruce s tím jde cena a malý crossover s cenou neprémiového velkého SUV?? WTH?!!!
Rozbalit vlákno
10
Avatar - pumpkin
30. 12. 2016 12:33
Re: NEprémie
Toto auto je individualizácia už sama o sebe a možno je aj fajn, že je k dispozícii iba v štyroch farbách. Ja by som voči dizajnu nebol taký skeptický, skôr tie motorizácie a cena.
Avatar - Emel
30. 12. 2016 13:17
Re: NEprémie
Proč je fajn, že je k dispozici ve čtyřech barvách? Žádný důvod mě nenapadá...

EDIT: se mi to nezdálo a v nabídce je barev dost... beru zpět dotaz a prosím o vysvětlení :-)
Avatar - pumpkin
30. 12. 2016 13:36
Re: NEprémie
Nie ku každému autu sa hodí 12 farieb. Je to podľa Isawových predstáv a navyše to dáva punc exkluzivity. Ja som síce zástanca individualizácie, ale zas nie za každú cenu, lebo niektoré farebné kombinácie alebo vzory samotnému dizajnu ubližujú a nevyzerajú dobre. Samozrejme majiteľovi nič nebráni siahnuť po fólii a dotvoriť si auto podľa vlastných predstáv.
Avatar - Emel
30. 12. 2016 13:43
Re: NEprémie
Čtyři barvy jsou v kombinaci s černou střechou, jinak jich je 9. Je tam jedna modrá a jedna červená, jinak odstíny šedé a hnědé... ale celkem ok.

Samozřejmě, s takovým designem tam klidně mohla být žlutá nebo fialová... ale taková trága to není.
Avatar - wakantanka
30. 12. 2016 17:18
Re: NEprémie
Na margo tej individualizácie. Dnes sa mi rozsvietilo, prečo sú Škodovienky také populárne v CS a SK. Prevažná väčšina súkromných vlastníkov totižto chce mať rovnaké auto ako sused, ale o trochu iné. Takže čo vídam v súkromných rukách je viac či menej tuzingové peklo. >:D a ty si si kúpil zlú značku. >:D >:D >:D
Avatar - Emel
30. 12. 2016 17:28
Re: NEprémie
Za Slovensko nemůžu mluvit, ale v ČR je to dost chatrná konstrukce ;-)
Avatar - wakantanka
31. 12. 2016 13:00
Re: NEprémie
Schválne skús si všímať trebárs prvé dve generácie Fabie, Octavie či Superba (tam je najväčší predpoklad že už sú v súkromných rukách) koľko vecí na nich nezodpovedá originálu. >:D Netvrdím, že to platí stopercentne a že to nie je myslené s veľkou dávkou irónie >:D a nadhľadu >:D
Avatar - Emel
31. 12. 2016 13:14
Re: NEprémie
No právě. První generace, neboli auta u druhých nebo třetích majitelů. O tom, kolik jakých aut tu jezdí, ale rozhodují ti první majitelé. Samozřejmě je tu nějaký pohyb přes hranice tam i zpátky, ale ne tak podstatný. To je jeden důvod.

Druhá věc je, že i když máš pocit, že je to hodně aut, tak řádově to jsou spíš jednotky procent. Možná někde na vesnici to je víc, ale tam to jsou spíš Felicie a ty první generace.

No a z těch aut co na těch vesnicích jsou se pak tuzing týká všech značek rovným dílem, ať už je to Ford nebo Opel nebo něco jiného.
Avatar - wakantanka
31. 12. 2016 21:24
Re: NEprémie
Človeče ty to tak vážne berieš všetko >:D Som si myslel, že smajlíci a štýl napovedia, že ide o dosť veľkú nadsázku. Mne je to tak srdečne jedno čo si kto na aké auto dá ... samozrejme pokiaľ to neohrozuje ostatných. Prajem ti všetko dobré do nového roka.
4. 1. 2017 22:14
Re: NEprémie
Podle zahraničních testů (3-4 hvězdy) je ten hybrid špatný. Když už toto auto tak s benzinovou 1.2.
Avatar - pumpkin
30. 12. 2016 12:17
V pohode test, ale...
...mohol ísť autor viac do hĺbky. Neviem, či majú v redakcii také možnosti, ale možno počas testu skúsiť hľadať cieľovku. Zobrať to k nejakému start-up biznis centru alebo aj na skejt park, pred nejaký klub. Bola by to už asi taká reportáž pýtať sa, čo si o aute myslia mladí, ale určite by to pomohlo vyhnúť sa stereotypnému testu, ktorý to cool slovníkom zachraňuje len čiastočne. Potenciál pri takom exotovi (myslím C-HR, nie redaktora) je veľký. Ale zas oceňujem, že nám Fokt nezarepoval test vo videu, to by som už asi nedal. >:D
Ten záver je trefný a čo by za takýto dizajn dali tvorcovia celkom dobrej kampane #untaggable na ďalšie nudné Audi.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Michal Fokt
30. 12. 2016 13:21
Re: V pohode test, ale...
Možností je určitě celá řada, přemýšlel jsem, jak zdůraznit specifičnost auta. S ohledem na převzetí vozu v úterý večer a nutnosti mít v pátek ráno připravený článek jsem zvolil tuto formu, plně si vědom nevyužitého potenciálu minimálně v oblasti fotografií, které jsme převzali od kolegů. Před lety jsem psal v jiné redakci test Juku, fotilo se v úchylné betonárce Zapa, to mělo něco do sebe. Třeba příště. ;-)
Avatar - Floyd
30. 12. 2016 22:01
Re: V pohode test, ale...
Na ty fotky bych se pane Fokte nevymlouval, čas určitě byl (jak sám píšete). Takže spíš lenost fotografa? Nebo přiblblej příkaz shora? >:D >:D >:D
Avatar - Michal Fokt
31. 12. 2016 19:32
Re: V pohode test, ale...
Ve středu pršelo a ve čtvrtek jsem po rychlém svezení test psal, takže jsem byl celkem rád, že nemusím focení řešit. ;-)
Avatar - wakantanka
30. 12. 2016 17:27
Re: V pohode test, ale...
niežeby som nesúhlasil, ale stavíme sa ktorého modelu sa v Európe predá viac? >:D
Avatar - pumpkin
1. 1. 2017 15:50
Re: V pohode test, ale...
O tom nepochybujem :-)
Avatar - Emel
30. 12. 2016 17:31
Re: V pohode test, ale...
Jako že by si marketingová agentura zaplatila vhodný produkt pro svoji reklamu? To je revoluční myšlenka :-)
Avatar - Floyd
30. 12. 2016 21:59
Re: V pohode test, ale...
>:D >:D >:D
30. 12. 2016 12:35
Oproti tomuto Juke vypadá ako ...
... zo second-handu. ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Twingo
30. 12. 2016 12:48
Re: Oproti tomuto Juke vypadá ako ...
Nemyslím si. Jen si vzpomeňme jaký povyk vzbudil Juke jak přišel na trh za tu dobu už se okoukal. Nová generace bude možná ještě odvážnější.

Stále je (dle mého úsudku) nejextravagantnějším autem Citroen C4 Cactus
30. 12. 2016 20:03
Re: Oproti tomuto Juke vypadá ako ...
Vďaka bohu za ich dizajnovú odvahu.
VW to dokáže, ale len pri štúdiách a konceptoch! ;-)
Avatar - Twingo
30. 12. 2016 12:46
Dobrý mix
Na začátek k testu. Test mě pobavil svým slangem, prvně jsem si myslel že se autor překlepnul nebo po prvním odstavci přejde k klasickému testu ale k tomu auto se to hodilo. Kdyby byl takhle psaný test VW to by bylo divné ale k C-HR to sedí.

Tohle auto se mi líbilo už od představení. Tahle kategorie extravagantních aut se mi líbí (Citroen c4 cactus, Nissan juke, Tyota c-hr, DS4). Řekl bych že Toyota dobře nastavila i cenovou politiku. Jen s tou výtkou že mi tam chybí nějaká výrazná (vyjma celkový vzhled) individualizace vše je jasně dané. Neškodil by nějaký polep střechy.

PS: Zajímal by mě i test klasického benzínového motoru.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jopino
30. 12. 2016 17:33
Re: Dobrý mix
Test C-HR s pohonnou jednotkou 1 2T. Zdroj marekdrives.pl

[odkaz]
30. 12. 2016 12:54
Pěkná (silvestrovská) tečka za rokem 2016
Byl jsem hodně zvědav, kdo tento styl psaní "dá" a kdo to nepřekousne. K těm druhým jediná poznámka - pánové, je to jednou za rok, před silvestrem... ;-)

Za mě prostě fajn, pobavil jsem se a zároveň se o autě dozvěděl podstatné. Díky pane Fokte :yes:

Ohledně ceny - ano, je krutá. Na druhou stranu to v reálu patrně skutečně žere jako diesel v autě vyšší stavby a zároveň je třeba nezapomínat na velká zvýhodnění hybridů na západ (a SZ) od nás. Pak se může klidně stát, že v těchto zemích bude cena této stylovky, ve srovnání s konkurencí s konvenčním pohonem, úplně jinde.

Za mě parádní auto, umím si představit mít ho doma.

Ps.: Krásného Silvestra všem!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Floyd
30. 12. 2016 22:02
Re: Pěkná (silvestrovská) tečka za rokem 2016
Úplně s tebou souhlasím, já to taky "dal" a bavím se těma co nadsázku pana Fokta nepochopili. Přeci je zítra Silvestr >:D
30. 12. 2016 13:26
C-HR a styl článku
Za mě musím napsat, že je to (nejen) designově :yes: nejpovedenější hybrid od Toyoty. Škoda, že Prius nevypadá podobně..

Styl článku mně nevadí, působí autenticky. Jen není pro konzervativnější čtenáře :-)

PS V diskuzi díky za odkaz na spotřebu při 150Km/h (cca 10l). Prius měl v německým testu spotřebu 5,1 litru (a tam se jezdí svižně..). Prostě spotřeba hybridu je porazitelná (snad jen kromě té dálnice) jen plug-inem..
Rozbalit vlákno
0
30. 12. 2016 13:33
Takže Michal Fokt je na krupici :-D
Tim se vysvetlila spousta zahadnych veci >:D fajn priznani pred koncem roku, gratuluju :-)

Na rozdil od ostatnich kritiku se mi text libil, ten styl k autu pasuje stejne jako Sobotkuv xicht do pisoaru. A samotne auto? Ale jo, nejak jsem se na Chrr moc nezameroval, ale dnes, po shlednuti fotek, musim napsat, ze tohle do moji virtualni garaze klidne muze - i za tu cenu, ze vyplasi nejakeho nazehleneho countrymana :-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Floyd
30. 12. 2016 22:03
Re: Takže Michal Fokt je na krupici :-D
Tak to jsme dva >:D
Avatar - Googlit
30. 12. 2016 13:44
Force Feedback
Nechápu proč když už se do aut cpou generátory co napodobují zvuk motoru a děravé (pardon, vlastně laděné) výfuky do interiéru a vypadá to že u elektro aut se budou cpát i ven aby chodec slyšel ten dobře vyladěný zvuk, tak proč při japonském umu a nekomunikativnosti řízení tam prostě nenainstalují volant s Force Feedback technologií...

Velikost odporu, vibrací od motoru, ran od nerovností na vozovce nebo třeba i třepání od nevyváženého ráfku by se přepínala zároveň s voličem jízdního módu a data by se četly z kamery a radaru v nárazníku.

Kromě tradičních režimů jako je ECO či SPORT by mohl vzniknout režimy "po havárce", "po 300tis. km" apod.
Rozbalit vlákno
2
30. 12. 2016 13:59
Re: Force Feedback
Force Feedback lez jednoduše naistalovat nahrazením tlumičů pevnou tyčí.
Avatar - Googlit
30. 12. 2016 14:20
Re: Force Feedback
Nejsem sice automekánik, ale tohle mi připadá jako dost obtížná úloha. Lepší by byl ten volič režimu. >:D
30. 12. 2016 15:12
SPOTREBA (realna)
MESTO:
- kludna jazda: 3.4 l
- dynamicka jazda: 8.5 l
- prve 3 km: 5-6 l (leto), 9 l (zima),
vid. autocentrum.pl -> Auris Hybrid v lete, C-HR v zime (linka vyssie "Par videotestu")
auto malo len 500km, neskor spotreba este klesne a dynamika sa zlepsi

PRIKLAD MEDZI MESTAMI: Roma-Forli (IT) - priemer 4.43 l [odkaz]
360 km dialnice kludnou jazdou s priemerom 76 km/h
69% dialnice (limit 110 km/h) + 26% dialnice (130 km/h) + 5% mesto
zajazdene auto (3.400km) cez Apeniny v zime
siroke zimne pneu s vysokym val. odporom "F" 225/R18
Pozn: spotrebu je mozne znizit na 3.8 l pomocou:
1. pneu s nizkym val. odp. "B" (pr. Michelin CrossClimate R17) 4.4l -> 4.1l
2. uzsie pneu 215/R17 (standard v zakl. vybave) 4.1l -> 3.8l
Top hybrid Prius mal priemer 3.46 l s letnymi pneu "C", 215/R17, vid. celkova klasifikacia roznych aut v teste [odkaz] Pozn.: do tech. preukazu sa da vybavit zapis viacerych pneu.

ZAVER: Crossover C-HR moze mat pri kludnej jazde a nizsej dialnicnej rychlosti priemernu spotrebu podobnu ako Prius 4G (4.3l spritmonitor.de), pripadne pri dynamickejsej jazde spotrebu ako Prius+ (5.5l).
Sucasne plati, ze C-HR nie je Prius, ktory aj na dialnici ma max. 6.5 l. C-HR ma inu aerodynamiku a je naladeny tak, ze ochotne zapaja spalovaci motor (okrem prvej stvrtiny plynu). Pri vysokych rychlostiach (130+) ma spotrebu ako bezny benzinovy crossover (8-10l), t.j., pri dynamickej jazde a vysokych dialnicnych rychlostiach moze byt priemerna spotreba aj nad 6 l.
Hlavna vyhoda je takmer 2x nizsia spotreba v meste voci benzin/diesel, spolahlivost pohonu pri velkom nabehu a plnenie emisnych noriem pre buduce roky (dobra odkupna cena).
Rozbalit vlákno
1
1. 1. 2017 18:20
Re: SPOTREBA (realna)
Unicorn64 - díky za informace.

Nechápu ty palce dolů. Možná by to chtělo okomentovat..
Avatar - aproximus
30. 12. 2016 15:26
nářez
nějak mi moc neštymuje spojení mladýho rebela a kcháry za bratru 800k, které nařeže každá fabie v silnějším TSIčku.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - TeeJay
30. 12. 2016 15:59
Re: nářez
Rebelové už dneska nejezdí v CRX VTEC, ale v SUV s hybridem. Nová doba. ;-) Kupé už dneska nemá skoro nikdo, SUV se dají přehazovat vidlema.
30. 12. 2016 16:29
Re: nářez
Hlavně už ty dnešní mladíčci většinou ani neumí pořádně řídit (což by se ještě dalo pochopit), ale ani to neví a ani se to nesnaží naučit. Většinu vlastně ani auta nezajímají... :'-( :no:
Avatar - TeeJay
30. 12. 2016 17:31
Re: nářez
Právě. Tak čemu se divíš? ;-) :'-(
30. 12. 2016 18:12
Re: nářez
Já už se tomu ani nedivím, jen tuto smutnou skutečnost konstatuji... :-O 8-s
2. 1. 2017 16:05
Re: nářez
Každá Fabie v silnějším TSIčku ji nenařeže, to je jen vlhký sen spousty majitelů malých turbobenzínů. :-)
30. 12. 2016 15:31
Raději Atecu!
No, přečíst tento test v tom slangovém podání bylo fakt náročné, ale nakonec jsem to překousl. Jako zpestření docela dobré, ale příště prosím až za rok. Co se týče auta, C-HR je pro mě svým designem (designéři asi požili nějaké halucinogenní prostředky), nedostatečnou motorizací i cenou naprosto nepřijatelná. Mj. jsem nenašel otáčkoměr - to se někde přepíná v menu počítače či co?! A taky tomu autu chybí rezervní kolo - je alespoň za příplatek? Pokud bych už šel do tohoto segmentu, volba by byla naprosto jasná - jedině Seat Ateca 1.4 TSI! Je to moc pěkné a zároveň i velmi praktické a super jezdící SUV :-) :yes: :yes: :yes:
P.S. Není vůbec pravda, že se na Atecu rok čeká, jak tady před nedávnem někdo poplašeně psal. Informoval jsem se u "svého" prodejce a dodací lhůta po objednání je max. 6 měsíců, což zase není tak hrozné (dvojnásobek čekací lhůty na Leon). Navíc je předpoklad, že po několika měsících, až opadne prvotní mohutný nápor objednávek, se dodací lhůta zkrátí.
Rozbalit vlákno
38
Avatar - TeeJay
30. 12. 2016 15:46
Re: Raději Atecu!
Ateca je spíš kompaktní SUV, ne? Je fakt, že se to docela prolíná, malé HR-V je větší, než kompaktní QQ. Třeba pro mě je Ateca běžná automobilové konfekce, pohledná, ale tuctová. C-HR je zjevení, Toyota očividně zvedla Hondou hozenou rukavici. >:-[] Takhle jaký japonská auta vypadat, mají být odrazem tradic, kultury a zvyklostí. Ber, nebo nech být. ;-)
30. 12. 2016 15:49
Re: Raději Atecu!
Jasně, neboj, C-HR určitě "nechám být"! Do budoucna mám spadeno na Atecu 1.4 TSI! :-) :yes: :yes: :yes:
P.S. To pětihvězdičkové hodnocení C-HR je naprostý úlet, už jen kvůli té hybridní motorizaci a ceně!
Avatar - TeeJay
30. 12. 2016 15:53
Re: Raději Atecu!
Na hybridech nic špatného neshledávám. Nejsou to malinko předsudky? Po tolika letech? :-O
30. 12. 2016 16:03
Re: Raději Atecu!
Předsudky? A má tedy hybridní C-HR manuální převodovku a tři pedály?! 8-s A kde má otáčkoměr? 8-s A jako normální alternativa jen slaboučká 1.2! Ta snad aspoň ten otáčkoměr má... :-O
Avatar - woody-alien
30. 12. 2016 18:45
Re: Raději Atecu!
Si děláš pr.del, ne ? Jak spadeno na Atecu ? Vždyť ta má elekrickou "ručku"....a bez možnosti volby. 8-s No, to je hezký, den před koncem roku a zhroutí se mi jedna z posledních jistot. Jdu si přidat trochu blínu do kafe. >:-[] ;-)
30. 12. 2016 19:46
Re: Raději Atecu!
Řekl jsem "do budoucna", tj. nejdříve tak za 5 let. A v té době, obávám se, už před el. ručkou u nové produkce nebude úniku a Ateca je tak sympatické auto, že bych to asi zkousnul... No, je to pořád ještě daleko, daleko menší zlo, než hybridní pohon + variátor... Před přesilou blbosti lze holt dlouhodobě vést jen ústupový boj... :-O :'-( 8-s
30. 12. 2016 19:48
Re: Raději Atecu!
Jinak se ale můj zcela negativní názor na el. P brzdu vůbec nemění, neboj, tato jistota je neměnná! >:-[]
Avatar - woody-alien
31. 12. 2016 09:02
Re: Raději Atecu!
;-) Nj, musíš to brát s humorem. Já taky s obavami prohlížel fotky nového Swiftu, jestli nezměnili ovládání PC. To bys nevěřil, jak dokážou ruce zapletený do volantu dostat člověka do hry a doslova ho spojit s autem. No a teď trnu hrůzou, aby mi ten kolíček nevyměnili za nějakej nudnej čudlík na volantu, což je tak pro důchodce. ;-\ >:D
31. 12. 2016 13:53
Re: Raději Atecu!
No tak tyčinka na ovládání palubního počítače není základní ovládací prvek (volant, pedály, ručka), takže jeho zrušení u Suzuki by mi zase tolik nevadilo! Ale že bych si kvůli tomuto archaickému řešení to auto nekoupil, tak to zase taky ne! :-)
Avatar - vabis
31. 12. 2016 01:09
Re: Raději Atecu!
Na Juke se taky nejdříve nadávalo a kolik jich dneska ve světě jezdí. Motorizace by se mi také líbila jiná, ale auto vypadá zajímavě. A když ne, tak Lexus 450 RX to jistí [odkaz] :-)
31. 12. 2016 13:54
Re: Raději Atecu!
Tak ten Lexus 450 RX je fakt odporný, proti tomu je Toyota C-HR ještě fešanda! >:-[]
1. 1. 2017 18:27
Re: Raději Atecu!
No pro někoho je RX450 odporný a pro někoho dreamcar ;-)

Hybridům zdar.
31. 12. 2016 09:25
Re: Raději Atecu!
Hybridy Toyoty klasický otáčkoměr nemají. Ostatně, k čemu? Je naprosto zbytečný. Lexusy ho ve sportovním režimu umí, alespoň některé. Ale vzhledem k tomu, jak HSD funguje, je to spíš dekorace než funkční prvek.

Dodací lhůty se celkem jistě budou lišit podle konfigurace. A nevím, jaký systém používá Seat (Porsche v ČR), ale mohly by se lišit i prodejce od prodejce.
Avatar - woody-alien
31. 12. 2016 09:40
Re: Raději Atecu!
Ono je i tady na MACZ dost příkladů, kdy dealer slíbil dodání Leona do 3 měsíců (dodací lhůta zmíněná Aresem), a skutečnost byla výrazně jiná. Klidně o další 3 měsíce. Mně se to samé stalo s GTI. Tam prošvihli jak uvedenou dodací lhůtu, tak i "nárazníkové" období ve smlouvě uvedené (8 týdnů nad rámec dodací lhůty) a reálně jim z mé strany hrozilo vypovězení smlouvy bez náhrady. Ale chovali se velmi slušně, rozhodně nepřestali komunikovat a mně se navíc vůbec nelíbila představa, že na jiné auto zase čekám dalších X měsíců.
Avatar - _Karel_
31. 12. 2016 09:43
Re: Raději Atecu!
Čekat půl roku na nový auto, (a navíc bonbonek typu GTI) - to bych asi nedal. To muselo být o nervy. 8-s
31. 12. 2016 13:57
Re: Raději Atecu!
U toho Leona asi hodně záleží na verzi. Třeba na Cupru se prý loni čekalo běžně 8-9 měsíců (a oplastovaná čtyřkolková verze možná bude taky na delší lokte než standardní 3 měsíce), ale v mém případě (ST 1.4 TSI Style s řadou příplatkových položek) bylo auto k převzetí dokonce o zhruba 2 týdny dřív, než byla ta slíbená tříměsíční dodací lhůta! :-) :yes: P.S: Jinak na autě mám nyní najeto skoro 10 000 km a zatím bez sebemenšího problému! Jezdí skvěle a za málo. Tak doufám, že mu to vydrží co nejdéle! :-)
31. 12. 2016 09:59
Re: Raději Atecu!
V duchu stylu tohoto clanku:
Jako lidi tywe to kde kua zijete, ze vam prijde normalni cekat pul roku na vyrobu auta?
Vam uz fakt hrabe ne?
Za tu dobu ti dneska pomalu postavi barak, dyt je to silenost ... prdeni na hlavy zakaznika... ukazat kdo je tady na koni... musime je s tim nekam poslat uz konecne...

Kdyz dneska chces auto s blbejma xenonama nebo full led nebo poradnym radiem nebo tam chces navigaci, sladovka neni, predvadecka jedna z dvaceti a co ti jako zbyva - cekas 3-6 mesicu, zaplatis (oproti skladovce/predvadecce) o 15% navrch, proste silenost

A jinak ta Ateca dobra kara, cena vysoka, cekacka ofiko 7 mesicu rekli kamosovi na konci listopadu, ted to jeste o mesic posunuli, vyroba v kvasinach nejakej prusvih prej...
Avatar - Emel
31. 12. 2016 13:22
Re: Raději Atecu!
Hlavně záleží na tom, jak naléhavě to auto potřebuješ. Pokud je to scénář, kdy jen nahrazuješ třeba čtyřleté auto novým, tak to není takový stres. Pokud jsi strávil pár měsíců vybíráním, čtením katalogů a testovacíma jízdama, tak tě pak většinou čekačka neodradí.

Co se slev týče - slevy na skladovky u značek, o které jsem se v poslední době zajímal, nijak zásadně nepřevyšují slevu na konfigurované auto. Že by tam byl rozdíl 15%, to ani omylem... myšleno u aut s nájezdem 0. Pro mě skladovky moc dobře nevycházejí, protože když už tam jsou ty xenony co chci, tak tam obvykle je deset dalších věcí, co bych si normálně nekoupil.
Avatar - woody-alien
31. 12. 2016 14:11
Re: Raději Atecu!
Možná, že někomu vyhovuje těšení se na auto do té míry, že dodání nového za 1-2 týdny (u mě třeba Grand Vitara a Swift) či dokonce dříve by považovali za něco nemístného. ;-) Za sebe v tomhle spatřuju tu pozitivnější stránku menší až téměř žádné konfigurovatlenosti japonců. Totiž že se mi skladovka pravděpodobněji trefí do mých požadavků a můžu jí mít o dost dřív.

Za takovou slušnou a akceptovatelnou dobu čekání beru 3 měsíce. Co je navíc, mě štve. Navíc se mi už dvakrát stalo, že jsem prodal předchozí auto podle slíbeného termínu dodání nového.....no a pak jsem sice nejezdil na oslu ale moc nechybělo. :-)
Avatar - white label
31. 12. 2016 14:42
Re: Raději Atecu!
To, že ti řeknou výrazně jinou dobu, než ve finále nakonec je, je samozřejmě problém..., ale jinak v delší čekačce problém nevidím. Každý by měl vědět, jestli mu to čekání stojí za to. Já bych se čekací dobou při výběru auta odradit nenechal, i kdybych měl čekat třeba rok, to auto ovšem musí za ten rok čekání "stát". ;-)
31. 12. 2016 16:20
Re: Raději Atecu!
tie cakacie doby su smiesne, v amerike maju vsetko naskladnene, pretoze amik cakat nie je ochotny a pojde ku konkurencii. U nas obhajovat cakacie doby 6 mesiacov je z mojho pohladu nepredstavitelne, ved to nie je rucna maloseriova vyroba...
1. 1. 2017 10:28
Re: Raději Atecu!
Tyjo dik, ja uz myslel ze uplne vsichni lidi zde preferuji radeji pockat rok dva... :-)
Avatar - white label
2. 1. 2017 00:13
Re: Raději Atecu!
Nikdo tu nepsal, že všichni tady, natož o o "preferenci! počkat rok dva..."
1. 1. 2017 11:52
Re: Raději Atecu!
No ano, pro USA vyrábí na sklad i Rolls Royce. Alespoň to tak dříve bylo, drtivá většina byly skladovky.

Také auto netrvá vyrobit šest měsíců. Ty jen čekáš, až na tebe přijde řada, protože je poptávka velká. Určitá čekací lhůta je i nutná, pro vyrovnání výkyvů. Problém je, že zvyšování kapacit nese nemalé riziko. Jednodušší by bylo prostě zvednout ceny (respektive dávat menší slevy). Roli tu budou hrát také kvóty.

Mohlo by to být i horší. Jsou sériově vyráběné produkty, na které se čeká pět let, nebo i déle.
1. 1. 2017 16:57
Re: Raději Atecu!
Muzes mi, prosim, jmenovat JEDEN produkt, ktery si kupuje normalni clovek (ne firma nebo tak) a na ktery se ceka pet let?
Dum postavis za rok, tanker trva od projektu do spusteni na vodu 3-5 let... tak by me zajimalo na jakou vec, kterou mas doma, jsi cekal pet let... :-)
Avatar - woody-alien
1. 1. 2017 19:20
Re: Raději Atecu!
No, já si třeba poměrně dlouho (rozhodně víc než těch 5 let) počkal na vhodnou manželku. A vyplatilo se. >:-[]

Přitom taky sériovka (jsou jich mraky) a ani nemám tolik specifických požadavků jako _MT. ;-)
Avatar - white label
2. 1. 2017 00:29
Re: Raději Atecu!
>:-[]
Auto samozřejmě není manželka, na druhou stranu v rámci věcí movitých může mít poměrně výsadní postavení i s určitým specifickým osobním vztahem k němu.
Důkazem toho jsou i auto weby pro podobně "postižené". ;-)
Avatar - woody-alien
2. 1. 2017 08:51
Re: Raději Atecu!
Souhlasím....úplně srovnávat to nelze....ale neubráním se přesvědčení, že ani to nejméně povedené, poruchové auto s bídnými jízdními vlastnostmi ti život neznepříjemní tolik jako unáhleně zvolená partnerka. >:-[]
Avatar - white label
2. 1. 2017 19:41
Re: Raději Atecu!
Tak to každopádně, bohužel to (že se unáhlil) člověk často zjistí až v momentě, kdy už je v tom taky společný potomek..., a to je pak obrovský problém především vůči němu.
2. 1. 2017 23:59
Re: Raději Atecu!
>:D >:D >:D Tak touto odpovědí jsi mě fakt odboural! >:D
1. 1. 2017 21:32
Re: Raději Atecu!
Sice jsem nepsal nic o normálnosti kupce, ale když chceš něco normálnějšího, tak partnerka chtěla kabelku, na kterou se čekalo zhruba tak dlouho. :-) U hodinek také můžeš narazit na takhle dlouhé čekačky. Na druhou stranu si nejsem jistý, na kolik to myslí vážně. Prodejci v tomhle prý dost kecají. Nejsem ochoten čekat tak dlouho na hodinky, protože je nekupuji do sbírky, ale k nošení. Takže preferuji si ten kousek najít, než sedět na listině (on někde na světě bude skladem). Ze šesti let by tak klidně mohlo být šest měsíců, ale já to ani nezkusím. U hodinek však tolik provedení nebývá, takže je to snadné. Z těch více exotických; znám člověka, který bude takhle dlouho čekat na letadlo. Když to zjistil, tak si rovnou koupil ještě jedno, starší (předchůdce toho, co si objednal), aby měl mezitím čím létat. :-) Na letadla se běžně čeká roky, tam to není nic neobvyklého (rychlé dodání je znak neúspěchu, respektive blížícího se konce výroby).

Auta spadají mezi produkty, které se typicky kupují masově a obměňují periodicky, takže k takovým extrémním lhůtám není důvod. Opravdu dlouhé lhůty (mezi automobily) nebývají na celý model, ale na nějakou volitelnou komponentu. Snadno se stane, že špatně odhadnou zájem. A pro ně je lepší prodat všechno, co zvládnou vyrobit. Jak jsem napsal, vždy si můžeš poradit s příliš velkým převisem poptávky zvýšením ceny.
Avatar - white label
2. 1. 2017 00:21
Re: Raději Atecu!
To je věc názoru, kdo nechce čekat může si obvykle vzít nějakou skladovku i tady, ale pak si nemůže moc vybírat/individualizovat. Je to o osobních preferencích a konkrétním příkladu, takže jako u všeho, pokud možno nepaušalizovat. ;-)
2. 1. 2017 12:28
Re: Raději Atecu!
Můžeš. Problém je, že bývají na jedno brdo a spíš na spodním okraji nabídky (nic moc výbava a pravděpodobně s nejprodávanějším motorem). Prodejci samozřejmě nic nebrání mít vybavenější kousek, jen víc riskuje. Což zřejmě odráží poptávku. Kdyby lidé kupovali výbavou naložené skladovky (aniž by požadovali příliš velkou slevu proto, že jsou tam věci, které ani tak nechtějí), tak by snad byly. To samozřejmě hodně zobecňuji.
Avatar - white label
2. 1. 2017 19:50
Re: Raději Atecu!
Ano, v Evropě si chceme častěji a více vybírat/individualizovat (včetně šetření za nepotřebnou/nechtěnou výbavu) a jsme pro to ochotni i více/déle čekat.
V U.S. je vztah k vozům (v průměru!) přece jen výrazně spotřebnější, taky je tam auto obvykle větší nutností, než tady.
3. 1. 2017 00:05
Re: Raději Atecu!
Přesně tak, přesnou individualizaci výbavy a barvy považuji při koupi nového auta za ten nejskvělejší zážitek a jednu z hlavních výhod oproti koupě ojetiny. A pár měsíců čekání na "na míru" vyrobený exemplář mě od něj nemůže odradit, naopak si ho pak člověk ještě víc považuje! ;-)
1. 1. 2017 11:41
Re: Raději Atecu!
Ano, čekání je do určité míry příjemné (řekněme ten týden). Také za limit považuji zhruba tři měsíce. Do dvou je to dobré. Čtrnáct dní by bylo skvělé. Na dlouhém čekání mi vadí, že se vlastně přestanu těšit. Prakticky na to zapomenu. Podobné je to se zásilkami. Když jsem si z USA nechával posílat něco, co vyžadovalo exportní povolenky, jejichž vyřízení trvá věčnost, tak mě balík překvapil, protože jsem pomalu zapomněl, že na něj čekám. :-) A to bývaly "jen" zhruba tři měsíce. Samozřejmě, na auto, obzvláště, pokud má být jediné, se hůř zapomíná. O to je to možná víc frustrující.

Ano, je to výhoda. Na prd je, když čekáš, byť je konfigurovatelnost mizerná. :-) Mívám celkem specifické požadavky, takže přeci jen dávám přednost větší konfigurovatelnosti. To auto však za to musí stát, jak píše white.
Avatar - TeeJay
30. 12. 2016 15:39
Kchůl woe
Tak tohle sedlo jak pr*el na hrnec - rebelské auto napsané slangovým jazykem, paráda. Je pravda, že si můj mozek musel na ten styl chvilku zvykat, ale to je vcelku logické, něco takového se nečte jaždý den. Už jsem to přečetl podruhé - a super. :-) Takhle poutavě dokáže napsat test málokdo. Z těchto Michalových testů na mě vždycky dýchne atmosféra Autofanu, kdy se super diskutovalo s J@W a dalšími a blbečci neměli šanci. Jinak bych řekl, že si čte ty hejty a výborně se baví. >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Floyd
30. 12. 2016 22:05
Re: Kchůl woe
Souhlasím >:D A taky si myslím, že se dneska u kompu náramně baví >:D A to mě taky baví >:D
Avatar - TeeJay
30. 12. 2016 22:07
Re: Kchůl woe
:-) Taky se bavím - všimni si těch palců dolů u předešlého příspěvku. Tolik potrefených... >:-[]
Avatar - Uživatel_5340709
31. 12. 2016 08:00
Re: Kchůl woe
Taky Tě kolego zdravím, ...... potěšení je na mé straně. :-)
Avatar - Ondore
30. 12. 2016 15:50
Celkom Hustý Review
K autorovi - mám radšej, keď sa píše kriticky, tie veci si potom viac všímam a sledujem, či mi vadia alebo nie, takže prvá pochvala autorovi. Druhá za slang. Je použitý (myslím) po prvý raz na tomto serveri, jeho použitím autor zdôraznil, ako na neho auto pôsobí a ja som s tým ok. Samozrejme byť to v každom článku, tak by ma to rýchlo prešlo :-) Apropo tí, ktorí hovoria, že je to neadekvátne - páni, trochu povolte v tom kŕči života, zmena je dobrá, ak nesúhlasíte, tak by ste sa mali zamerať viac na weby funebrákov.

K autu - videl som ho live pred dvomi dňami, vzhľadom zaujalo, pritiahlo oko, ale nie som cieľovka a nebola chuť a ani čas sadnúť si doň. Napriek tomu jeho existenciu chválim, ukazuje, že Toyota sa dokáže odviazať a verím, že prinesie aj ďalšie modely, ktoré vybočia. S výhradami k motoru súhlasím a poviem len, že by mu náramne pasoval nový 2,5l benzín kombinovaný s elektromotorom, ktorý sa objaví onedlho. Tak si držme palce, nech sa táto kombinácia objaví aj u nás, aby jazda v bežných modeloch konečne bola hybridná a zábavná súčasne :-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - TeeJay
30. 12. 2016 15:56
Re: Celkom Hustý Review
Přesně, zaráží mě, že tolik lidí má tak hrozně nudný a jednotvárný život. :-(

C-HR má dostat hybrid z RAV4? To mi úplně uniklo, to by byla paráda. :yes:
Avatar - praděda7
30. 12. 2016 16:45
Re: Celkom Hustý Review
Ten 2.5l hybrid je pouze v top version RAV4. Takže šance, že se objeví v CH-R je 0.0nic. Ale počkat...na netu šly také řeči o tom, že Gazzoo racing bude pověřeno Toyotou krom WRC Yarise, také pracovat na dalších hi-performance Toyotách. Pak by tady byla šance, že se objeví konkurence Nismu v podobě Gazoo CH-R s touto jednotkou. Tož držme jim palce ;-)
Avatar - TeeJay
30. 12. 2016 17:29
Re: Celkom Hustý Review
No právě. Jestli bude Gazoo něco dělat, tak tu a tam podvozek, bodykit nebo malinko přifoukne, určitě nebude předělávat půlku auta.
Avatar - Floyd
30. 12. 2016 22:07
Re: Celkom Hustý Review
Ondore, taky mě zarazilo kolik lidí si stěžuje na napsaný styl, když titíž lidé během roku kritizovali nudné testy jiných redaktorů. Nechápu...Ale hlavu si tím nezatěžuji. Protože zítra je Silvestr. >:D >:D >:D
Avatar - _Karel_
30. 12. 2016 22:54
Re: Celkom Hustý Review
Možná neumím číst, ale nějak si nepamatuji, že by tu někdy byla kritika za "nudný test". Maximálně tak test malého rozsahu.
Avatar - TeeJay
31. 12. 2016 09:24
Re: Celkom Hustý Review
Jde o to, že většina testů se asi nedá napsat nějak extra zábavně, mainstreamová auta popisovat nějakou zábavnou formou ani nejde úplně jednoduše. Ovšem když se něco takového objeví, v celé nahotě se ukáže, jak jsou ty ostatní texty vlastně "konzumní". A když jsou navíc ještě povrchní, je to špaténka. A zrcadlo tomu nastavují tyhle případy. Potíž je na tomhle webu, ale i na ostatních, se sportovními auty, tam se kritika nezáživnosti objevuje často. Michal umí psát hlavně tenhle typ aut.
Avatar - _Karel_
31. 12. 2016 09:41
Re: Celkom Hustý Review
Tak s tím moc nesouhlasím. Musím říct, že třeba Mičkovy texty se mi co do slohu čtou dobře, stejně jako běžné Foktovy. Od testu auta čekám podání informací a sloh je spíš druhotný. Klidně se tam může vloudit nějaký vtípek (viz Enžíla), ale jinak jde v provní řadě o informaci, ne o beletrii.
Tohle se mi četlo vyloženě blbě, napoprvé jsem skončil po pár odstavcích. Jako ojedinělý předsilvestrovský úlet mi to vůbec nevadí, ale jak píší i ostatní- jednou stačilo.
:-)
Avatar - TeeJay
31. 12. 2016 11:05
Re: Celkom Hustý Review
Bereš to moc ode zdi ke zdi. Netvrdím, že miluju britské testy, kde je půl článku o tom, jaké bylo kafe a dortík na roadtripu do Skotska, ale ty informace musí být podané čtivou formou, jinak můžeš rovnou dát plusy a mínusy za odrážky.

Měl jsem to stejně, přečti ti to ještě jednou >:D ;-)
Avatar - _Karel_
31. 12. 2016 12:50
Re: Celkom Hustý Review
V pohodě. Možná jsem tě nesprávně pochopil. :-)
Avatar - white label
30. 12. 2016 16:53
japonský shar pei
Vypadá to (viz titulka) jako shar pei: [odkaz] , ale hezké to (na rozdíl od něj) není.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - white label
30. 12. 2016 16:56
design
Design C-HR autora testu jistě potěšil, zejména zadní partie, která jako by vypadla z oka Civicu. Z profilu to vypadá jako "nakoplý" (crossový) Veloster.
Rozbalit vlákno
20
Avatar - _Karel_
30. 12. 2016 17:12
Re: design
Tak je to dost silné prohlášení, ale vcelku souhlasím! ;-)
Edit: kua, musels to zeditovat?
Avatar - white label
30. 12. 2016 17:16
Re: design
Musel, jedno písmeno bylo fakt málo... :-)
P.S. Nevím jak moc je to auto opravdu dobré, každopádně s tímhle designem to nebude mít v Evropě snadné.
Avatar - praděda7
30. 12. 2016 17:56
Re: design
Ze styling Juke jsem byl z počátku také zděšený, ale časem mě nevšední záměr designera upoutal a také jsem ocenil odvahu se kterou se postavil každodenní šedi. Právě proto se na CH-R už dívám korigovaným pohledem... ;-) Tož...za dědky...CH-R :yes:
Avatar - white label
30. 12. 2016 18:48
Re: design
Jenže třeba zrovna toho Jukeu by se v Evropě prodalo určitě víc, kdyby měl "normální" design. Těch lidí, co si ho tady nekoupí k vůli tomu jak vypadá, je určitě víc, než těch, co si koupí proto, jak vypadá. ;-)
Avatar - TeeJay
30. 12. 2016 19:29
Re: design
Tak to si naopak vůbec nemyslím, prodává se právě proto, že je jiný. ;-)
Avatar - white label
30. 12. 2016 20:14
Re: design
Kolik jich týdně potkáš? Prodával by se tu lépe, viz třeba Qq, nebo i X-T.
Kdyby Qq vypadal od začátku jako Juke, tak by na takové mega prodeje (na poměry japonské automobilové produkce) v EU mohl rychle zapomenout.
Avatar - TeeJay
30. 12. 2016 22:05
Re: design
Moc ne, ale to ani QQ. Vloni byl pátý, letos asi bude šestý, těžko chtít od Japonce víc. Chybí efekt QQ "byl jsem první".
Avatar - praděda7
30. 12. 2016 20:00
Re: design
Problémem je, že kdyby Juke vypadal "normálně", tak by to už nebyl Juke...... ;-)
Avatar - white label
30. 12. 2016 20:10
Re: design
Kdyby vypadal "normálně" od začátku, tak mohl..., na "nomen omen" se v současném automobilovém pojmenování zrovna dvakrát nehledí.
Avatar - praděda7
30. 12. 2016 20:26
Re: design
Ale my víme, že Juke je Juke and love or hate....is here to stay.... ;-) Plus má teď u Toyoty bráchu... >:D
Avatar - Emel
30. 12. 2016 21:08
Re: design
No, Nissan na to šel od lesa a má jak QQ, tak Juke :-)
Avatar - woody-alien
30. 12. 2016 18:48
Re: design
Opatrně, moc se ve svým věku nerozvášňuj, vždyť už sotva CH-Rčíš. ;-)
Avatar - white label
30. 12. 2016 18:52
Re: design
To je tak, když dědci na C-HR CH-Rčí! >:D :yes:
Avatar - praděda7
30. 12. 2016 20:28
Re: design
Tož bacha...dědci neCH-Rčí...dědci CH-Rápou....... >:D
30. 12. 2016 20:04
Re: design
Já bych ten celkový futuristický styl možná i byl schopen tolerovat, ale s výjimkou toho absurdně zkráceného okna v zadním páru dveří. Pokud by to okno bylo o pár cm delší a kliku by integrovali svisle za něj, vypadalo by to auto z boku o 100 % lépe... 8-s :no:
Avatar - praděda7
30. 12. 2016 20:53
Re: design
Vím, co s tím oknem myslíš, ale to by bohužel pohřbilo základní stylistovu myšlenku -prezentovat vůz jako kupé. A k tomu bylo třeba držet prosklenou plochu pokud možno co nejkratší... :-!
Avatar - TeeJay
30. 12. 2016 17:27
Re: design
To-to-to-to jsem měl říct já. >:D Tak se mi to jen nezdá. No však jsem psal, že Toyota zvedla zdviženou rukavici. ;-)

Mně se tyhle výrazné designy taky líbí, každý jsme prostě jiný. :-)
Avatar - woody-alien
31. 12. 2016 09:06
Re: design
Na to špatný prý člověk rád zapomíná. No a když už se mi to skoro povedlo, tak ty mi to připomeneš. Fakt díky. Veloster...au, au.. :-( >:-[]
Avatar - _Karel_
30. 12. 2016 17:15
Autorovi
:yes: za Enžílu, pobavilo.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - JohnST
30. 12. 2016 17:48
Toyota
Dizajn Toyoty. Stupnovanie slova hnusny.
hnusny
hnusnejsi
Toyota :no: :no:
Rozbalit vlákno
8
30. 12. 2016 18:03
Re: Toyota
Aneb: "Nic není nemožnééé!" >:-[]
Avatar - 3_diamanty
30. 12. 2016 20:15
Re: Toyota
juke mi pride celkovo elegantnejsi a zaroven akoby aj kusok retro a to aj v kabine... je hodne lubivy a to aj v zltej ... bielej alebo cervenej .... ale toto CH-R je proste toyota... takze take kusok "pokrcene" origami style auticko ktore asi nepadne kazdemu do oka ( skarede ale urcite nie je ) ale inak presne mi zapada k toyote a jej DNA ... takze ja tu cakam fakt uspech ... hlavne aj ta zakladna 1,2T z aurisu tu moze byt velmi sikovna ... uplny ideal ;-) pre drvivu vacsinu .... ak vsak ide o praktickost/cenu tak najlepsie v tychto vodach bude asi HRV ... ;-) ... uz len si vybrat to spravne
Avatar - praděda7
30. 12. 2016 20:45
Re: Toyota
HRV je šikovné malé SUV, má dobrý výběr motorů (nabízí i diesel) a je také levnější. ALE styling v porovnání s CH-R je konzervativní. Nic pro generaci Z...a pro lidi co mají flair pro dramatický design... ;-)
Avatar - 3_diamanty
30. 12. 2016 20:47
Re: Toyota
ale najkrajsi je tu podla mna juke... kusok retro ... kusok aj zivocisny.. nie su to len take origami pokrcene tvary a hrany na zaklade akehosi random stylu ale v juke ma ten dizajn smrnc a pevny zaklad ... a zaroven je aj hodne elegantny az luxusny .... tam to klape az neskutocne linka za linkou obluk za oblukom .... plus ten okaty kukuc... vo vysledku ako celok je to dokonale :yes:

HRV je vidiet ze hraje viac na praktickost od toho aj ten dizajn.... je uz samozrejme kusok konzervativnejsi ako u juke alebo CH-R .... napriek tomu je to tiez podla mna velmi "napadne" auto a mne sa HRV zvlast v cervenej moc paci ...
Avatar - 3_diamanty
30. 12. 2016 21:01
Re: Toyota
vidim tu dva typy dizajnov

CH-R, HR-V, Q2 - technicky dizajn, ostre random krivky a geometricky divne tvary

soul, 500X a juke... maju elegantnejsi retro styl ( aj v kabine ) ... a v juke zaroven citit akoby aj akysi zivocisny dizajn... velmi lubivy a sympaticky ... posobi ako ziva bytost..
Avatar - Emel
30. 12. 2016 21:34
Re: Toyota
Ostře random křivky a geometricky divné tvary - a do téhle kategorie nepatří Juke?

Já to vidím úplně jinak. CH-R a Juke jsou ta šílená, nekonvenční auta, to je ta jiná dimenze, vytrhávající nás ze stereotypů.

HR-V je na poměry Hondy nebývale konzervativní auto, vlastně bez jakýchkoli kontroverzí...

A Q2 víceméně totéž, to auto je extravagantní maximálně tak před salonem Audi, a to tam nesmí stát R8. Je to taková hra Audi na Countrymana.
Avatar - TeeJay
30. 12. 2016 21:59
Re: Toyota
Když se HR-V objevilo, bylo dost cool, po superexcentrickém Juku asi nejatraktivnější. Ale pak přišla CX-3 a C-HR a rázem působí vcelku usedle. Ale dynamický náboj má, i když ne tak výrazný. Honda bude muset přitvrdit. >:D
Avatar - Dylan McKay
30. 12. 2016 20:56
Pochvala a pochvala
Nejdříve bych chtěl pochválit Michala za originální test (asi by to teda nešlo takhle pořád ;-) ) a Toyotu za to, že se nebojí místních diskutérů, když navrhuje svá auta.
C-HR se mi líbí. Samozřejmě pouze v úžasném hybridu. Těžko odhadovat, zda bude kralovat žebříčkům prodejů, ale jedno je jisté- bude (tak jako většina Toyot) kralovat žebříčkům spolehlivosti. Každý máme holt jiné priority... ;-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Wolfsteen
30. 12. 2016 21:39
Re: Pochvala a pochvala
Bohužel ona pověstná kvalita Toyoty už hodně dlouho neplatí. Podívej se na žebříčky spolehlivosti. Jinak souhlas.
Avatar - Floyd
30. 12. 2016 22:10
Re: Pochvala a pochvala
Tvrdím, že místní diskutéři jsou designérům Toyoty u ...zadku >:D
Panu Foktovi za test a konečně po dlouhé době neotřelý text :yes:
Avatar - Emel
30. 12. 2016 22:41
Re: Pochvala a pochvala
a vice versa, což je fér :-)
Avatar - _Karel_
30. 12. 2016 23:26
Re: Pochvala a pochvala
Více versa?
Avatar - woody-alien
31. 12. 2016 08:52
Re: Pochvala a pochvala
Míněno " a naopak". Nenech se splést názvem modelu Toyoty. ;-)
Avatar - _Karel_
31. 12. 2016 09:14
Re: Pochvala a pochvala
Dík, tohle úsloví jsem neznal. :-)
Avatar - Emel
31. 12. 2016 13:25
Re: Pochvala a pochvala
Myšleno tak, že místní diskutéři se moc nezajímají o Toyotu a její design... ale takhle, zrovna CH-R se mi celkem líbí, tam je ten šílený design na místě.
31. 12. 2016 12:12
Re: Pochvala a pochvala
Co je na tom hybridu úžasného?
31. 12. 2016 02:24
Hroznej clanek
TVL takhle si pis textovky spoluzakum, to se neda cist. Hovorovost by se dala pochopit, ale cestinarske porno v podobe " čtyři prvky Z kovovým dekorem, " , to bych se poblil.... :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
31. 12. 2016 17:15
Re: Hroznej clanek
...tak to nečti ty vosle >:D
31. 12. 2016 03:33
bez tabletu to nepojde
Ten dizajn CHR je celkom pekný (ja by som to nedokázal lepšie), aj ked mňa skôr oslovil dizajn GT86 ak by som si mal vybrať od Toyoty. Ja osobne by som sa na to auto v garáži dokázal pozerať tak 6 mesiacov, potom by som už mal pocit, že si to zaslúži facelift. Toyota ale pochopila, že cieľová skupina takýchto áut nepotrebuje výkon 200 koní, ale skôr veľký tablet s prepojením na iPhone a Facebook. Samozrejme, dôležitý je dizajn a ekológia.

Ale mňa osloví agresívny a jednoduchý dizajn, ostré jazdne vlastnosti, a dostatočný výkon. Už sem nechodí GTI, ale pred 15 rokmi by asi povedal, že toto je auto možno tak pre jeho priateľku, a správny mestský drzek si za túto cenu radšej kúpi Polo GTI, Cupru, alebo ak Japonca tak Type-R. A ten 190 k Juke je možno na pol ceste k nim.

Ale asi si budem musieť zvyknúť, ja sa ešte cítim dosť mladý, ale je tu nová generácia, ktorá rozmýšľa inak ako ja. Mne nezáleží ani na emisiách, ani na konektivite s mojim smartfónom, ani nemám konto na Facebooku. Ale mám rád vôňu spáleného benzínu :-)

Hybrid je slepá cesta, elektromobil nikdy nebude auto pre masy, takže aj tak sa ľudstvo musí prispôsobiť. Je iný svet aj po ekonomickej stránke, ak by každý mladý človek túžil po M3 alebo RS4, tak väčšina sa k tomu autu nedostane ani na autosalóne. A Octavia RS, alebo Golf GTI už nie je dávno cool, to je modla pre Husákove deti. Tak dnes radšej hipster sadne na bus/metro, slúchadlá na ušiach, a prstom rieši IPhone a status na FB, a nemusí hľadať parkovanie pri prenajatom byte v centre.

Čo sa testu a jeho fromátu týka, ja mám slang rád, jazyk sa vďaka nemu vyvíja. Ale nebolo to autentické, lebo pán redaktor vyjadril nostalgiu za bavorákmi bez runflatov :-) a runflaty sú predsa cool :-)
Rozbalit vlákno
21
Avatar - Dylan McKay
31. 12. 2016 08:09
Re: bez tabletu to nepojde
...nebo to koupí lidi, kteří vnímají spolehlivost Priusu a C-HR je pro ně víc cool- už znám takové tři husákovo děti... ;-)

Slepou, i když hodně dlouhou a úspěšnou cestou zdá se mi nafta. Nějak se jí pomalu všude zavírají dveře. Ani podVWody jí moc nepomohly.
Nikdy jsem neměl osobák chrochták. Posledně mě rozesmál kamarád, který furt že se svým Passatem jezdí za stejno co já s hybridem- akorát to teď prý dohnal na servisu za 36.000 Kč. Ale ještě furt nemá dost...
Avatar - 3_diamanty
31. 12. 2016 08:53
Re: bez tabletu to nepojde
naftaky podla mna ostanu len v nejakych vacsich SUV a limuzinach ... trend je v blizkej buducnosti jasny... male benzinvoe turba a benzinove hybridy :yes:

auta ako prius, niro, CH-R alebo ioniq dnes uz urcuju smer ... uz v r 2017 pride niekolko dalsich hybridov ... takze dizlom by som uz pomaly ale isto v nejakej triede golfu alebo yarisu uz zamaval...
Avatar - praděda7
31. 12. 2016 10:45
Re: bez tabletu to nepojde
Nevím jak jsi to myslel, ale Yaris, Echo ani Vitz diesel motor nikdy neměly. Měl jsem to štěstí, že jsem se všemi variantami tohoto malého vozu jezdil. Počínaje Starletem (ten diesel ještě nabízel) a který předcházel Echu a pak i Yarisem, který jsme soudružce manželce pořídili v roce 2012 i zde v Česku. Yaris... :yes:
Avatar - 3_diamanty
31. 12. 2016 11:11
Re: bez tabletu to nepojde
pisem o triede yarisu teda narazal som celkovo na male auta ako P208 fiesta rio a podobne ;-) ... tu dizle podla mna skonca ako prve ... inak yarisy nejaky ten dizel mali... aspon ja si pamatam aj na 1,4Di-D v yarisoch ... dnes uz samozrejme maju hybrid a to je spravna cesta.... o to viac zamrzi fakt ze napriklad nove rio alebo micra ho nadalej nedostanu... v tomto uz aj "lacne" a male suzuki je dalej ... nechapem preco kia uz neprisla s hybridnym riom zvlast ked uz maju niro alebo optimu v hybride ... alebo micra ktora sa chvali neviem akou vsemoznou super technikou preco radsej nespravi sikovny hybrid a la yaris ale pcha tam nadalej tazkotonazny uz davno prekonany dizel .. pre koho? .. trend je pritom jasny.... dizle v malej triede budu uz len ubudat prave na ukor malych benzinov a hybridov .... tu treba pochvalit este raz suzuki ale aj toyotu... lebo aj vdaka nim stale dost kratkozraka konkurencia uz konecne pride na to ze kde je cesta ( ok aj niro chvalim ) :yes:
31. 12. 2016 16:25
Re: bez tabletu to nepojde
Podla VW diesle v triede malych aut skoncia do 3 rokov.

V triede A nie su, v triede B nebudu, v triede C budu podla mna vymierat pozvolnejsie...
Avatar - 3_diamanty
31. 12. 2016 18:10
Re: bez tabletu to nepojde
pokial viem tak panda dizel ma a aj F500... a to su minivozy .. ale je pravda ze tych dizlov v miniautach a malych autach je nastastie uz coraz menej ...
Avatar - praděda7
31. 12. 2016 10:59
Re: bez tabletu to nepojde
Tož vitaj...v Austrálii Yaris ani Echo v naftě nikdy nenabízeli. Checkl jsem to na Googlu a máš pravdu, tady v Evropě diesel opravdu nabízeli. Tož to zírám.... :-O
Avatar - 3_diamanty
31. 12. 2016 11:23
Re: bez tabletu to nepojde
australia je iny svet... ved aj optimu v amerike si tiez s crdi nekupis ;-) .. takze tazko to takto zrovnavat s nasim kusok pokrivenym eu trhom kde to mame uz hodne zadizlovane ...
Avatar - Emel
31. 12. 2016 13:36
Re: bez tabletu to nepojde
No uvidíme. Hlavní doménou nafty jsou manažerské / obchoďácké vozy, od Octavie zhruba po A6, určené pro převážně dálniční použití... a tam je nafta pořád racionálně nejlepší.
1. 1. 2017 13:47
Re: bez tabletu to nepojde
v kategorii dalnicnich krujzru bude stale vice hrat prim jak hybrid, tak plug-in hybrid, tak nakonec elektro, benzinove hybridy ukazuji ze dokazou bejt uspornejsi nez diesely i ve "velkych" a tezkych SUV, a s tim jak nektera mesta zacnou zakazovat vjezd dieselu, tak se cim dal vic lidi bude koukat prave po alternativach, hodne velka vspruha asi bude Tesla model 3 kde muzou firmy sakra hodne usetrit na provoznich kapalinach/plynech a dojezdy okolo 200km na dalnici jiz budou dostatecne, ostatne neketer firmy zacinaj zjistovat ze jim sakra setri naklady i dnesni Sko, a kor pokud ma jeste i nabijeni zdarma, sak se behem par tydnu i dozvime kolik si bude Tesla kostovat za nabijeni tem kouskum co se prodaj odedneska a jiz nabijeni v cene nafurt nemaj
Avatar - Emel
31. 12. 2016 13:29
Re: bez tabletu to nepojde
Ještě k té GT-86... GT-86 je samozřejmě krásné auto, ale... ale velká část toho kouzla jde prostě na vrub toho, čím to auto dneska je - malé kompaktní RWD kupé, neodvozené od nějakého produkčního auta. Jinak mám i své výhrady... třeba světla, která u mě dělají hodně, se mi úplně nelíbí vpředu ani vzadu (myslím teď hlavně verzi před fl).
Avatar - woody-alien
31. 12. 2016 13:54
Re: bez tabletu to nepojde
Trefa. GT-86 představuje něco,co už je hezké samo o sobě, a tohle vědomí pak "vyžehlí" třeba ta světla. I když všeho s mírou....za takovej aero-pack bych si klidně připlatil.....aby ho tam nedali. >:-[]
Avatar - praděda7
31. 12. 2016 17:12
Re: bez tabletu to nepojde
GT 86. Co si budeme namlouvat? Doba kdy sporťák s 200k byl in a "byl něco", je dávno (řekl bych nejméně 15 let) pryč. Už v době uvedení GT 86 na scénu měl velmi vážnou konkurenci od HH, které disponovaly 250-260k a byly levnější na pořízení. Skupina zájemců o takový vůz se tím značně "ztenčila" (letos se v ČR prodal jen 1 GT 86, ale Subaru BRZ se prodalo něco víc.). Ale bacha...to je jen u nás. Nevím jak jinde a ani jsem po nějaké info nepátral, ale na př. v Austrálii jsem na ně letos "nárážel" docela často. Od začátku prodeje se jich v AU prodalo přes 17000. Jo a k tomu by se měla přičíst nějaká ta BRZ.
Avatar - Emel
31. 12. 2016 20:11
Re: bez tabletu to nepojde
To se těžko hodnotí. Když RX-7 FC (nebo 200SX S13) měla koncem osmdesátých let 200k, tak to sice byl král silnic, ale žádná lidovka, ani na západě, víceméně to byl konkurent levnějších Porsche (924). Když měla 200k o deset let později S2000, tak to už sice nebyl takový odvaz, ale zase už to bylo relativně dostupné auto cca za milion a pořád si to kupce našlo.

Dneska... jo, mně se koncept toho auta hodně líbí, ale samozřejmě... za stejných 800 se dá koupit třeba Cupra, která bude rychlejší kdykoli kdekoli... a ještě se do ní vejde rodina i s kočárkem. Nicméně - mít 800 na auto pro zábavu, tak je BRZ na vrcholku seznamu (protože já auta bez střechy zrovna nemusím).
Avatar - TeeJay
1. 1. 2017 12:10
Re: bez tabletu to nepojde
S2000 a 200 koní? ;-) Mělo 240 koní, na což Porsche vyděšeně reagovalo Boxsterem S, protože základní verze těžce nestíhala a při váze o 200 kg nižší mělo S2K dynamiku jako Nissan 350Z. I cenu, začínalo na cca 1,2 milionu, za 900 se prodávalo na sklonu kariéry.
Avatar - praděda7
1. 1. 2017 16:18
Re: bez tabletu to nepojde
Právě. Koncem 80tých let už některé kompaktní sporťaky těch 200k měly. A teď si představ, že se píše rok 2012 a Toyota dává na trh sporťák s 200k. Kde asi byla logika za tímto počinem? No ona to nebyla ani tak moc logika jako nostalgie. Do vedení Toyoty se totiž počátkem 21 století dostali lidé (s některými z nich jsem nějakou dobu v Australské TMCA na různých projektech pracoval), kteří byli odchováni na Corollách 86 a Celicách a podařilo se jim prosadit Toyotu 86 jako následovníka RWD linie Corolla - Celica. Zdá se, že pro ně obchodní úspěch v tomto případě nehrál veledůležitou roli. A Japonci, jak známo, jsou silní na tradice.
Avatar - Emel
1. 1. 2017 22:05
Re: bez tabletu to nepojde
No počkej, Celica snad byla FWD, v power verzích AWD, ne? Já původní AE-86 / Levinem jezdil, to ale tehdy vlastně sportovní auto přímo nebylo, to byla normální Corolla.

To auto co vím je celkem úspěšné, jen teda ne v Evropě.

Jasně, jenže koncem osmdesátých let to byla s 200k ještě jiná liga. S2000 se omlouvám, to má kolega pravdu, ta byla silnější. Vem si, že MX-5 má jen 118kW a určitě není o moc lehčí...
Avatar - praděda7
1. 1. 2017 22:58
Re: bez tabletu to nepojde
První 3 generace Celicy až do roku 1985 byly RWD. Všechny jsem řídil. Poslední, kterou jsem řídil byla ST162 s 3SGE motorem. Byla to také první FWD. Prodal jsem ji až v roce 1991. První Celica byla TA22 v roce 1971 1.6l OHV 102k s 5ti kvaltovou převodovkou. Bylo to jedno s prvních aut v Austrálii s pětikvaltem. Parádní mašinka.... :yes:
Avatar - 3_diamanty
31. 12. 2016 18:18
Re: bez tabletu to nepojde
GT86 je krasne auto... jeho bracek ( subaru BRZ ) nam parkuje o nejaku ulicu dve nizsie .... ale problem je ten ze v dnesnej eko dobe uz sportaky moc nefrcia a tak moze byt dnes uz sportak akokolvek uzasny ( vid MB SLK alebo Boxter ) aj tak mu predaju uz budu klesat.... tu cesta dnes uz nejde bohuzial... zmenilo sa uz vnimanie aut a aj ciele vyrobcov aut.... kym v 90 rokoch chcela mat kazda automobilka nejaky pekny sportak alebo kupe kabrio s pevnou strechou tak dnes uz chce kazda automobilka hybridny crossover... o sportiak ti dnes nezakopne nikto a aj kabria s pevnou strechou su niecim po com dnes uz ziadny vyrobca netuzi ... dnes letia crossovery a hybridy
1. 1. 2017 13:37
Re: bez tabletu to nepojde
Nemyslím si, že s tím má co dělat nějaká "eko doba". Ta auta jsou z principu nepraktická a nebývají ani pohodlná (relativně vzato). Navíc je to segment, který je v nižších cenových patrech hodně řídký. Alespoň v EU je to záležitost lidí, řekněme, méně citlivých na cenu. Hybridy jsou nevyhnutelnost daná představami o spotřebě aut. Automobilky podle mne hlavně trochu tápají. Řeči o mladých lidech mě většinou rozesmávají, protože realita je, že tihle lidé nemají tolik peněz. Dávat do auta příliš velkou část příjmů není rozumné. Pokud je to znak finanční gramotnosti, tak mi to snad ani nevadí. :-)
2. 1. 2017 16:03
Re: bez tabletu to nepojde
Souhlasím. O sporťáky by třeba i zájem ještě byl, ale zcela zaniknou v davu kombíků s převisy jako kráva, sem tam nějaké to SUV.

Zrovna teď tady koukám na parkoviště a vedle sebe je zaparkováno několik desítek aut. Všechno kombi, šest SUVček. Sedan nemá nikdo. Nedej bože "odvážnější karoserie", to už není k vidění vůbec.

Občas u nás potkám Z4, pravda.
Avatar - praděda7
31. 12. 2016 11:26
Diesel
No, ještě něco málo k naftě. Dnes se dá nafťák udělat docela dobře. Měl jsem 2 roky X5 v naftě se vstřikováním močoviny a chování vozu vůbec nenasvědčovalo tomu, že by se jednalo o naftu. Po zápachu nafty mě zůstaly akorát ruce, když jsem čerpal u pumpy... ;-)

Copak, copak...vždyť je to pravda, akorát mě od nafty smrděly ruky...
Rozbalit vlákno
0
31. 12. 2016 19:23
Auto zajímavé, ale recenze nečitelná
Tahle divoká nová Toyota mně hodně zajímá, ale číst ten paskvil jsem nevydržel ani po druhý odstavec. Sorry ale pokud měl být článek myšlen v odlehčeném a divokém duchu, aby ladil ke stylu recenzovaného auta, tak se to nepovedlo. Autorovi Michalu Foktovi doporučuji, ať podobné pokusy příště raději vynechal.
Rozbalit vlákno
0
1. 1. 2017 21:26
opravdu pekny kousek
uplne stejne jsem byl okouzlen jako autor clanku. puvodne jsem se byl divat na rav4 v hybridu a awd. bohuzel to je takove cele papundeklove mi prijde. kdyz jsem vsak prolezl chr , naprosta parada. puvodne jsem si myslel, ze to je jen takove kupe, ale opak je opravdou. o neco mensi jak rav4 , nicmene mista bohate pro 4. skoda jen, ze se nedela v automatu a awd u hybridu, o te 1.2 toho moc nevim ,ale prilis duvery ve mne zatim nevzubuzuje. Druve vec je maly vyhled ze zadnich sedadel, coz by u deti mohl byt problem. no, uvidime, dalsi kandidat na porizeni tento rok..
Rozbalit vlákno
0
2. 1. 2017 00:13
Co to je za pubertální kydy?!
Absolutně netuším, proč do mne redakce tlačí nějaké pubertální *** namachrovaného týpka, který se chlubí tím, jak umí slangově psát...
Nemyslím si ani náhodou, že to debilní psaní má tady a teď svoje místo, a to se nepovažuji za suchoprda, co nerozumí srandě...
Takové pubertálně zastydlé kecy by měly mít místo v nějakém blogu, kde by se autor ucházel o přízeň publika, aby si zkusil, co to je doopravdy zaujmout...
Takže doufám, že to byl ojedinělý úlet a že se už nebudu muset prohrabávat takovou sračkou...
Jinak Toyota CH-R je fantastické auto, měl jsem možnost jej vidět a mám jen jediné hodnocení - klobouk dolů... !!
Rozbalit vlákno
0
2. 1. 2017 11:00
Cena je trochu mimo...
Když se podívám na ceník, tak je to trochu omyl...konkurence to dneska umí mnohem líp za větší kus auta...třeba nová Kuga s 1,5 Ecoboost za 499 900Kč a v naftě za 599 900...

C-HR je pěkný crossover, ale cenou a motoricky je mimo. Pět hvězd mi taky přijde dost ustřelených...
Rozbalit vlákno
0
2. 1. 2017 16:00
Přiznané
Alespoň je to na tom autu přiznané, že je to leštěnka. SUV/Crossover se na nic jiného nehodí. Místo v tom oproti stejně rozměrnému nízkému autu není, jízdní vlastnosti strašné, dynamika také o dost horší, na dálnici v téhle cenové kategorii utrpení.

A to platí o všech značkách. Zde je alespoň zaměření jasné. Je to pro lidi, co vlastně ani moc nejezdí a mají to spíše jako módní doplněk. Ok. Beru.

Ale proboha, na světe je jen málo magorů, kteří skutečně jezdí dálky (třeba firemně) a pořídí si na to SUV/Crossover.

Chápu, že SUV opticky vypadají jako velká auta. Taková Mazda2 také není velká, ale jak se zvedne a oplastuje, náhle je z toho CX-3 a to už vypadá, že máte větší auto, i když je to pořád ta samá malá M2.
Rozbalit vlákno
4
3. 1. 2017 09:00
Re: Přiznané
CHR je ale o tridu vetsi auto jak CX#. Staci si sednout dovnitr.
3. 1. 2017 20:50
Re: Přiznané
Levnější SUV také nemusím. Ale matně si vzpomínám, že někdo hodnotil jízdní vlastnosti C-HR v rámci nabídky Toyoty velmi dobře; lepší než jejich běžná nabídka, tedy Auris, Corolla, Avensis atd.

Jinak v SUV jezdím dlouhé trasy. Ne snad proto, že bych SUV preferoval před kupé. Pokud však potřebuji něco odtáhnout anebo se dá očekávat jízda v terénu v cíli, je přeci jen SUV vhodnější nástroj. A že k tomu autu nemám takový vztah, je někdy výhoda (vem si třeba v zimě slanou břečku).
Avatar - white label
3. 1. 2017 22:45
Re: Přiznané
Chápu co tím chtěl básník říct a dá se s tím do jisté míry souhlasit.
Ovšem s tímhle paušalizováním nemohu souhlasit:
"Ale proboha, na světe je jen málo magorů, kteří skutečně jezdí dálky (třeba firemně) a pořídí si na to SUV/Crossover."
Třeba takový A6 Allroad BiTDI (a nejen on) je i na polykání velkých km skvělý.
Avatar - Emel
24. 3. 2017 08:59
Re: Přiznané
Tak ale Allroad se nebere jako crossover....
7. 1. 2017 13:58
nedá se to číst
Přenášet hovorovou řeč do psaného textu moc nefunguje, vypadá to blbě, čte se to blbě a nevidím žádnou přidanou hodnotu, teda kromě toho, že autor mohl mít v krvi o ampéru víc než kdyby musel přemýšlet o stylu.
Chtěl jsem si po dlouhé době na auto.cz něco přečíst, protože mě to auto zajímalo, ale takhle fakt ne.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - tmaxSVK
15. 1. 2017 09:40
Re: nedá se to číst
Pridávam sa, je to hrozné. Jeden-dva odstavce by boli v pohode, ale celý test? Škoda...
7. 1. 2017 20:16
naživo
Dnes jsem na ni náhodou narazil v Německu, stála venku u jednoho prodejce v Gorlitzu. V této šedé barvě. Nedalo mi to a zastavil jsem u ní. Ve skutečnosti je větší než vypadá na fotkách. A fakt vypadá velice dobře.
Rozbalit vlákno
0
8. 1. 2017 15:35
To myslíte vážně s tou češtinou???
Chtěl jsem si přečíst rencenzi, přečetl jsem sotva 5 řádek a napadlo mě...které novinářské hovado napsalo takovou češtinou tenhle článek?????

To si snad z lidí děláte Vopravdu legraci?

Psát ČESKY je snad příliš konvenční, nebo má tohle oslovit kupující "pražáky"?

V Praze pracuji, jsem z Moravy, takže na zkomolené výrazy jsem zvyklý, ale tenhle článek se hodí do vydání Týdne "Čeština na skřipci".

Ne, tohle se vážně nepovedlo, Vopravdu ne.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Martin911Turbo
10. 2. 2018 09:21
C-HR velké zklamání
Toyotu C-HR jsem spolus Nissan Juke a Jeep Renegade dal do hledáčku na budoucí auto. Papírově a dle recenzí bylo C-HR defakto vítězný model v benzínové verzi Juke nejvíce zastaralý, ale se slušnou motorizací až 217 koní, benzín, nafta, 4x4. Renegade - kořeny Fiat, velký prostor uvniř, velká nabídka pohonů 110-170 koní, 4x4 včetně ultimátní verze Trailhook Po vyzkoušení nastal ovšem šok a to v neprospěch C-HR, kde se stal Renegade vítězem, vnitřní prostor největší ze všech, perfektní kufr s dvojitým dnem, rovná plocha. Renegade o 100% žehlí povrch lépe už v základní dvojkolce, ve čtyřkolece ještě lépe, menší náklony v zátáčkách, větší výkon, kroutící moment, automat 9 stupňů! excelentně hladce řadí, pohodlnější sedačky, lepší audio, lepší výhled ven a lépe citelná šířka a délka auta při jízdě v pruzích. Renegade s Uconect rádiem už vzákladní 5" verzi je o 100% lepší jak velká ale přitom zbytečná obrazovka v C-HR co nic nezobrazuje respektive ano, archaickou navigaci, u Uconnect bonus aplikace v telefonu pro kontrolu nad vozem Takže C-HR bude možná lepší držák, ale jinak zcela průměrné auto, které si svoji sebevědomou cenu nezaslouží

Klady:
Wow efekt
Externí design
Interní design až na pár detailů (lesklé černé plochy, laciná látka sedaček)
Nic v interiéru nevrže
Velikost kufru v dané třídě je ok
Přesné řazení

Zápory:
Pozice za volantem
Málo stavitelný volant pro člověka 190cm
Místo spolujezde a vzadu pro člověka max 180cm
Málo akční brzdy (vůz měl najeto 5800 km)
Stísněný prostor na to, jak velké auto je. Prostor jak vepředu tak vzadu pro malé hubené postavy
Benzínový motor, špatné odhlučnění, hluk již od 2000 otáček, svist vzduchu okolo karoserie od 80km
Motor slabý výkon 117 a 185ps je na tak těžké auto málo
Průměrný podvozek, nerovnosti nežehlí jak je očekáváno, v zatáčkách se prudce naklání
Malá světlá výška podvozku, stěží na prašnou a štěrkovou cestu
Infotejtment je parodie, rozlišení, nic nezobrazuje oproti konkurenci (Uconet FCA group, icocpit PSA, virtual cocpit tegra v Škoda, VW, Porsche, Seat,...)
Nešikovné umístnění tlačítek na volantu
Malý volant, netopí v celé ploše
Průměrné audio (verze Dynamic)
Špatný výhled ze zrcátek
špatné rozlišení zadní kamery
Pomalá reakce parkovacích čidel
Jízdní asistenty průměrné vůči konkurenci
Vysoká cena, na to co (ne)nabízí
Nakládací hrana kufru je vysoko, schod po sklopení zadních sedaček
Špatný výhled v bok a vzad
Malá přihrádka u spolujezdce
Spotřeba 7.5 - 8.5l !
Rozbalit vlákno
0