Spíš si říkám co se stane, když světlama namaluju nějakou čáru před jedoucí auto. Stačí když vidím reakce, obzvlášť něžného pohlaví, na změnu vodorovného značení ve městě - prostě to zadupnou a až pak začnou vymýšlet, že vlastně musí do jiného pruhu...
Nejhorsi LED svetla pro jine ridice ma Mercedes a potom i nektere BMW, Volvo,... Nejhorsi je tu u vysokych SUV, kdyz vas zezadu dojizdi na dalnici, kdy ta jejich automatika vubec netlumi svetla a sviti jako u dalkovych. Furt cekam, az na to podivaji Americane nebo Brusel a nic. Misto toho mame povinne TPMS, limity na CO2 a nefungujici merici cyklus.
Ono to je dano hlavne tim, ze jsou to suv, ktera jsou proste vysoka, tim sviti dal a v urovni oci ridicu nizkych aut. Mel jsem ML s bixenonama a asistent dalkovych jsem vozil bezne vypnuty, protijedouci ridici beznych osobnich aut me skutecne casto problikavali. Od sprna jezdim nove GLE s inteligent LED vcetne asistentu dalkovych svetel a situace je mnohem lepsi. Automatika funguje bezchybne a predvadi slusne divadlo. Kdyz jedu za autem, tak svetla vykroji plochu auta a sviti kolem nej, dokonce mu tim prisvetluji cestu, nehlede pak okoli cesty po stranach. Auta v protismeru drzi taky vykrojena a adaptuji se rychlosti priblizovani. Kdyz je protijedoucich aut vic, tak se vypnou. Mam i jina nizka auta a daleko vic me oslnuji ridici starsich aut s neserizenyma halogenama nebo xenonama, tech denne potkam daleko vic nez suv s led svetlama. Az na tebe bude svitit dalkovyma nejake suv s led svetlama, tak to sakra poznas. >:-[]